Modelism - RHC Forum: un Great Planes Cap232 .40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

un Great Planes Cap232 .40 primul kit

#31 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 10 May 2008 - 09:15 PM

Intre timp am rodat si zburat motorasul de 11,5cmc Magnum pe un Piper de 1,8m anv si 2,9kg. Dupa numeroase reglaje si teste de bujii am reusit sa-l fac sa toarca frumos la relanti si in forta trage cam 3,3kg cu o elice 13x6 si 3kg cu 12x6 => hoover garantat pentru CAP232.
0

#32 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 09:46 PM

Dupa ceva munca de potrivire a aripii cu fuselajul am trecut la slefuirea generala si kituire (munca destul de grea si plina de praf).

Fisiere atasate


0

#33 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 09:50 PM

Dupa ce am scos 1 kg de praf din el am trecut la infolierea fuselajului...

Fisiere atasate


0

#34 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 09:53 PM

Am ales o culoare mai inchisa pe intrados si deschisa deasupra pentru o buna vizibilitate de la distanta. Sper sa fie asa...

Fisiere atasate


0

#35 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 09:57 PM

...

Fisiere atasate


0

#36 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 10:00 PM

...

Fisiere atasate


0

#37 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 10:04 PM

Cam atit pentru saptamina asta. Urmeaza sa mai iau folie alba sa termin fuselajul si ceva model pe aripi...

Fisiere atasate


0

#38 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 24 May 2008 - 10:09 PM

Ar mai fi o problema: in kit am gasit balamale textile pentru suprafetele de comanda. Sint oare bune pentru un acro sau sa comand balamale articulate?
0

#39 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 20 June 2008 - 09:33 PM

Dupa o mica pauza am reluat lucru la CAP-ul meu si am terminat infolierea, am facut un mic model pe intrados cu dungi albe pe fond albastru, am imbinat capota care nu s-a lasat usor finisata, am montat balamalele la suprafetele de comanda (era bine daca reuseam sa le montez mai precis) si am instalat sistemul de radiocomanda.

Fisiere atasate


0

#40 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 20 June 2008 - 09:38 PM

Si in final dupa aprox 2 luni am ajuns de la un brat de surcele la...

Fisiere atasate


0

#41 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 20 June 2008 - 09:59 PM

La final pot spune ca a fost o placere sa ansamblez acest kit si nu am intilnit situatii imposibile de rezolvat. Kitul este bine gindit atit din punct de vedere al dimensiunilor cit si al ordinii cursive de ansamblare. Totusi am intilnit si unele probleme:
- capota si carenajele rotilor care sint facute dintr-un plastic dubios din mai multe bucati dificil de imbinat. Capota fiind din plastic ma indoiesc ca va rezista mult la temperatura fara sa se deformeze.
- suruburile de plastic infiletate direct in lemn pentru fixarea aripii. Le-am schimbat cu suruburi metalice si piulite captive (mult mai sigur).
- rezervorul si acc. se monteaza intr-un loc destul de ingust.
- directia este actionata de un servo montat sub fuselaj in partea din spate si va fi o problema cu iarba mai inalta. Insa comanda este mult mai rapida si mai precisa.
-eleroanele mi se par destul de mici.
- sistemul de fixare a rotii din spate mi se pare fragil si forteaza mult directia in cazul aterizarilor in forta. L-am modificat cu o sirma otelita si elastica iar sincronizarea cu directia se face printr-un arc ce amortizeaza din vibratiile rotii.
- greutatea finala a ajuns la 2750g iar manualul indica o greutate max de 2400g. Totusi pot zice ca lipiturile sint facute cu simt de raspundere, se mai adauga un servo in plus pt eleroane si motorul are o greutate ceva mai mare decit cel recomandat.
0

#42 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 20 June 2008 - 10:05 PM

... restul dupa zborul de duminica...

Fisiere atasate


0

#43 Useril este offline   Horiag 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 13-June 08

Postat 20 June 2008 - 10:32 PM

Salut dr.ace !
Felicitari pentru rabdare ! :)
Am si eu perere ca eleroanele sunt prea mici... o sa vezi la zbor...
Daca pot sa iti dau un sfat prietenesc, este foarte bine ca ai pus piulite captive, dar lasa suruburile de nylon ! daca trantesti avionu, suruburile se vor rupe (asa se spune?) fara sa smulga tot... fac oficiu de fuzibile (siguranta).

Iarta ma te rog pentru romana mea de balta... :)

Horia
www.youtube.com/horiag
0

#44 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:03 PM

Si dupa lupte seculare a venit si timpul sa vad ce poate CAP-ul meu. Dimineata era o vreme superba fara pic de vint. Dupa ultimele reglaje la motor si verificarea razei de actiune a statiei, cu respiratia tinuta i-am dat gaz. Dupa mici ezitari datorita inaltimii ierbii si carenajelor de la roti s-a ridicat usor fara tendinte de rotire datorita cuplului. Decolarea am facut-o cu gazul la jumatate si deja prindea viteza. Se pot face manevre de acrobatie destul de curate si realiste cu gazul la jumatate si pe low rate. Am observat totusi tendinta de urcare la acceleratii datorita inclinatiei in sus a motorului recomandata de great planes. Se poate zbura lejer si cu viteza redusa, tendinta de cadere a aripii fiind usor controlabila. La aterizare vine usor si cu un mic ajutor al flapsurilor aterizeaza ca un trainer, dar din nou datorita ierbii capoteaza destul de repede. In concluzie nu e cel mai performant acrobat dar e perfect pentru primul acrobat.

Fisiere atasate


0

#45 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:05 PM

...

Fisiere atasate


0

#46 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:06 PM

...

Fisiere atasate


0

#47 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:07 PM

...

Fisiere atasate


0

#48 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:08 PM

...

Fisiere atasate


0

#49 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:08 PM

...

Fisiere atasate


0

#50 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:10 PM

...

Fisiere atasate


0

#51 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 June 2008 - 06:10 PM

Felicitari. Frumos model, frumoasa realizare si zbor reusit. Ce poate fi mai frumos?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. As sugera sa lasi suruburile din plastic. Sunt elemente de siguranta. Filetul din lemn se impregneaza cu CA si se mai rectifica o data cu tarodul. Am vazut la batranii de la club si am preluat si eu ca si trenul de aterizare se fixeaza cu suruburi din plastic.
Carenajele de la roti le-as indeparta si as pune roti cu diametru mai mare. Cat de mari te lasa inima.
0

#52 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 23 June 2008 - 06:25 PM

Multzam' frumos!
Intradevar buna ideea cu suruburile de plastic, dar voi pastra totusi piulitele captive. Carenajele vor zbura de pe avion si cred ca si capota, sint frumoase pt o macheta dar nu si practice. Alta modificare va fi la unghiul motorului care musai trebuie in jos.
0

#53 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:53 AM

poti sa ne pui ceva poze cu motorul montat fara capota?
0

#54 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 29 June 2008 - 05:57 PM

Dupa zborul inaugural am facut citeva modificari:
-scos carenaj roti si schimbat cu unele mai mari de 90mm
-scos capota
-modificat unghi motor pt a avea inclinatie in jos
-schimbat pozitia acumulatorului cu rezervorul care acum e mai aproape de CG
-intarit ampenajele orizontal si vertical cu hobane

P.S. Astept cu nerabdare si noua statie in 2,4g :(

Fisiere atasate


0

#55 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 29 June 2008 - 06:01 PM

fdx_11, la 27 Jun 2008, 10:53, a spus:

poti sa ne pui ceva poze cu motorul montat fara capota?

Asa mi s-a parut ca se incadreaza cel mai bine, dar puteam sa-l montez si cu cilindrul in jos insa e mai dificil cu fisa pentru bujie.

Fisiere atasate


0

#56 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 29 June 2008 - 06:02 PM

...

Fisiere atasate


0

#57 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 29 June 2008 - 06:03 PM

...

Fisiere atasate


0

#58 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 29 June 2008 - 06:31 PM

este un magnum 4T .70?
0

#59 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 29 June 2008 - 06:36 PM

fdx_11, la 29 Jun 2008, 18:31, a spus:

este un magnum 4T .70?

Dap. E super motorul si la un pret bunisor.
0

#60 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 30 June 2008 - 12:07 AM

Si cum e ca si acrobat....???.....ca presupun ca nu l-ai luat ca trainer......eleroanele fiind forate mici indica o viteza mare de zbor.....caz in care nu se justifica sub nici o forma diedrul aripi.....cum sta pe spate... ???
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu