un Great Planes Cap232 .40 primul kit
#31
Postat 10 May 2008 - 09:15 PM
#32
Postat 24 May 2008 - 09:46 PM
Fisiere atasate
-
Picture_161.jpg (94.57K)
Number of downloads: 111
#33
Postat 24 May 2008 - 09:50 PM
Fisiere atasate
-
Picture_166.jpg (84.33K)
Number of downloads: 94
#34
Postat 24 May 2008 - 09:53 PM
Fisiere atasate
-
Picture_167.jpg (83.69K)
Number of downloads: 95
#35
Postat 24 May 2008 - 09:57 PM
Fisiere atasate
-
Picture_169.jpg (89.16K)
Number of downloads: 88
#36
Postat 24 May 2008 - 10:00 PM
Fisiere atasate
-
Picture_175.jpg (81.93K)
Number of downloads: 90
#37
Postat 24 May 2008 - 10:04 PM
Fisiere atasate
-
Picture_184.jpg (92.75K)
Number of downloads: 116
#38
Postat 24 May 2008 - 10:09 PM
#39
Postat 20 June 2008 - 09:33 PM
Fisiere atasate
-
Picture_241.jpg (98.05K)
Number of downloads: 66
#40
Postat 20 June 2008 - 09:38 PM
Fisiere atasate
-
Picture_278.jpg (98.07K)
Number of downloads: 78
#41
Postat 20 June 2008 - 09:59 PM
- capota si carenajele rotilor care sint facute dintr-un plastic dubios din mai multe bucati dificil de imbinat. Capota fiind din plastic ma indoiesc ca va rezista mult la temperatura fara sa se deformeze.
- suruburile de plastic infiletate direct in lemn pentru fixarea aripii. Le-am schimbat cu suruburi metalice si piulite captive (mult mai sigur).
- rezervorul si acc. se monteaza intr-un loc destul de ingust.
- directia este actionata de un servo montat sub fuselaj in partea din spate si va fi o problema cu iarba mai inalta. Insa comanda este mult mai rapida si mai precisa.
-eleroanele mi se par destul de mici.
- sistemul de fixare a rotii din spate mi se pare fragil si forteaza mult directia in cazul aterizarilor in forta. L-am modificat cu o sirma otelita si elastica iar sincronizarea cu directia se face printr-un arc ce amortizeaza din vibratiile rotii.
- greutatea finala a ajuns la 2750g iar manualul indica o greutate max de 2400g. Totusi pot zice ca lipiturile sint facute cu simt de raspundere, se mai adauga un servo in plus pt eleroane si motorul are o greutate ceva mai mare decit cel recomandat.
#42
Postat 20 June 2008 - 10:05 PM
Fisiere atasate
-
Picture_281.jpg (94.46K)
Number of downloads: 91
#43
Postat 20 June 2008 - 10:32 PM
Felicitari pentru rabdare ! :)
Am si eu perere ca eleroanele sunt prea mici... o sa vezi la zbor...
Daca pot sa iti dau un sfat prietenesc, este foarte bine ca ai pus piulite captive, dar lasa suruburile de nylon ! daca trantesti avionu, suruburile se vor rupe (asa se spune?) fara sa smulga tot... fac oficiu de fuzibile (siguranta).
Iarta ma te rog pentru romana mea de balta... :)
Horia
#44
Postat 23 June 2008 - 06:03 PM
Fisiere atasate
-
Picture_292.jpg (90.07K)
Number of downloads: 85
#45
Postat 23 June 2008 - 06:05 PM
Fisiere atasate
-
IMG_7297.jpg (95.93K)
Number of downloads: 77
#46
Postat 23 June 2008 - 06:06 PM
Fisiere atasate
-
DSC00471.jpg (88.35K)
Number of downloads: 79
#47
Postat 23 June 2008 - 06:07 PM
Fisiere atasate
-
DSC00468.jpg (66.69K)
Number of downloads: 75
#48
Postat 23 June 2008 - 06:08 PM
Fisiere atasate
-
DSC00467.jpg (60.42K)
Number of downloads: 75
#49
Postat 23 June 2008 - 06:08 PM
Fisiere atasate
-
DSC00465.jpg (56.81K)
Number of downloads: 63
#50
Postat 23 June 2008 - 06:10 PM
Fisiere atasate
-
DSC00459.jpg (75.95K)
Number of downloads: 61
#51
Postat 23 June 2008 - 06:10 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. As sugera sa lasi suruburile din plastic. Sunt elemente de siguranta. Filetul din lemn se impregneaza cu CA si se mai rectifica o data cu tarodul. Am vazut la batranii de la club si am preluat si eu ca si trenul de aterizare se fixeaza cu suruburi din plastic.
Carenajele de la roti le-as indeparta si as pune roti cu diametru mai mare. Cat de mari te lasa inima.
#52
Postat 23 June 2008 - 06:25 PM
Intradevar buna ideea cu suruburile de plastic, dar voi pastra totusi piulitele captive. Carenajele vor zbura de pe avion si cred ca si capota, sint frumoase pt o macheta dar nu si practice. Alta modificare va fi la unghiul motorului care musai trebuie in jos.
#54
Postat 29 June 2008 - 05:57 PM
-scos carenaj roti si schimbat cu unele mai mari de 90mm
-scos capota
-modificat unghi motor pt a avea inclinatie in jos
-schimbat pozitia acumulatorului cu rezervorul care acum e mai aproape de CG
-intarit ampenajele orizontal si vertical cu hobane
P.S. Astept cu nerabdare si noua statie in 2,4g :(
Fisiere atasate
-
Picture_310.jpg (94.28K)
Number of downloads: 97
#55
Postat 29 June 2008 - 06:01 PM
fdx_11, la 27 Jun 2008, 10:53, a spus:
Asa mi s-a parut ca se incadreaza cel mai bine, dar puteam sa-l montez si cu cilindrul in jos insa e mai dificil cu fisa pentru bujie.
Fisiere atasate
-
Picture_315.jpg (95K)
Number of downloads: 95
#56
Postat 29 June 2008 - 06:02 PM
Fisiere atasate
-
Picture_313.jpg (92.86K)
Number of downloads: 84
#57
Postat 29 June 2008 - 06:03 PM
Fisiere atasate
-
Picture_318.jpg (93.81K)
Number of downloads: 110
#59
Postat 29 June 2008 - 06:36 PM
fdx_11, la 29 Jun 2008, 18:31, a spus:
Dap. E super motorul si la un pret bunisor.
#60
Postat 30 June 2008 - 12:07 AM