Acme Conquistador 1/10 scale, .18, 4WD, 2diff's
#31
Postat 28 April 2008 - 07:39 PM
Am si eu doua intrebari. Voi cam cat timp mergeti cu masina in continuu, mergeti un rezervor intreg sau va opriti dupa vreo cinci minute? Am impresia ca nu pot sa consum mai mult de jumatate din rezervor(are o capacitate de 75cc), orice as face se incalzeste prea tare. Nu am termometru, incerc cu saliva, pun un pic de saliva sau apa pe radiator si cand vad ca sfaraie opresc imediat.
2. Am avut azi un mic accident cu masinuta si i-am rupt un brat din fata. Unde se gasesc brate din duraluminiu sau asa ceva, care sa se potriveasca?
2. Am avut azi un mic accident cu masinuta si i-am rupt un brat din fata. Unde se gasesc brate din duraluminiu sau asa ceva, care sa se potriveasca?
Acme Conquistador DE VANZARE
#33
Postat 05 May 2008 - 11:11 AM
Am lipit bratul cu picatura, am facut niste sarituri si se pare ca tine ok. De siguranta insa m-am apucat sa fac eu doua brate(defapt ii trapez) pe fata din polymer. Materialul este foarte dur dar flexibil, si greu de prelucrat. Pentru a taia modelul intr-o placa de 4cm grosime mi-a luat cam 4 ore cu bomfaierul. Acum urmeaza sa feliez bucata in felii de 7-8mm.
Inca ceva ce tine de motor si sunt putin nelamurit. Eu pot spune ca ma pricep cat de cat la motoare(cele de masini) dar motorul asta parca lucreaza exact in contradictoriu cu tot ce stiu eu. Ideea este ca motorul porneste din prima cand este rece dar porneste mai greu(adica tre' sa dau relantiul mai mare) odata ce este incalzit. Mai are tendinta sa moara cand trebuie sa steie la relantiu, desi cu motorul rece nu face asa ceva. Mentionez ca daca modific relantiul de la valva de pe carburator, o ia inainte si nu mai sta pe loc la relantiu, de aici preupun ca reglajul carburatorului este ok(masina nu e turata dar sta la relantiu si nu are tendinta de a se pune in miscare).
Inca ceva ce tine de motor si sunt putin nelamurit. Eu pot spune ca ma pricep cat de cat la motoare(cele de masini) dar motorul asta parca lucreaza exact in contradictoriu cu tot ce stiu eu. Ideea este ca motorul porneste din prima cand este rece dar porneste mai greu(adica tre' sa dau relantiul mai mare) odata ce este incalzit. Mai are tendinta sa moara cand trebuie sa steie la relantiu, desi cu motorul rece nu face asa ceva. Mentionez ca daca modific relantiul de la valva de pe carburator, o ia inainte si nu mai sta pe loc la relantiu, de aici preupun ca reglajul carburatorului este ok(masina nu e turata dar sta la relantiu si nu are tendinta de a se pune in miscare).
Aceasta postare a fost editata de TitvsCaivs: 05 May 2008 - 11:13 AM
Acme Conquistador DE VANZARE
#34
Postat 08 May 2008 - 10:17 AM
Aseara am facut spectacol cu Conquistadorul. Merge de rupe.
Imi poate spune cineva o metoda reala de a masura viteza ei maxima? M-am gandit la varianta de a merge cu masina in spatele ei si facand astfel testul, dar as vrea ceva mai usor de facut. Am niste prieteni pe la politie, oare merge cu un RADAR din asta de la Politie?
Daca-l fac sa traga numai spatele, ce dezavantaje voi intampina, nu de alta dar mi se pare super ce piruete si drifturi se pot face doar cu spatele cuplat.
Imi poate spune cineva o metoda reala de a masura viteza ei maxima? M-am gandit la varianta de a merge cu masina in spatele ei si facand astfel testul, dar as vrea ceva mai usor de facut. Am niste prieteni pe la politie, oare merge cu un RADAR din asta de la Politie?
Daca-l fac sa traga numai spatele, ce dezavantaje voi intampina, nu de alta dar mi se pare super ce piruete si drifturi se pot face doar cu spatele cuplat.
Acme Conquistador DE VANZARE
#35
Postat 13 May 2008 - 07:55 PM
http://img502.imageshack.us/img502/789/profil2tr7.jpg
http://img187.imageshack.us/img187/9199/backou3.jpg
http://img370.imageshack.us/img370/7160/brateun7.jpg
http://img297.imageshack.us/img297/5626/frontmx9.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/8489/front2jj2.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/4404/intregfaracarcasahr6.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/1893/motorsd8.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/1984/profilxf3.jpg
http://img187.imageshack.us/img187/9199/backou3.jpg
http://img370.imageshack.us/img370/7160/brateun7.jpg
http://img297.imageshack.us/img297/5626/frontmx9.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/8489/front2jj2.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/4404/intregfaracarcasahr6.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/1893/motorsd8.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/1984/profilxf3.jpg
Acme Conquistador DE VANZARE
#36
Postat 13 May 2008 - 11:13 PM
Vezi ca trebuie sa decupezi caroseria in dreptul motorului pentro o racire mai buna, nu strica sa dai si niste gauri in parbriz

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#37
Postat 14 May 2008 - 01:01 PM
Gaurile in parbriz arata foarte naspa in schimb o gaura deasupra motorului ar putea facilita pornirea si ciu carcasa pusa. Ce pot sa fac ca sa am acces la demaror cu carcasa pusa? Se poate schimba pozitia acestuia asa incat firul sa steie pe partea dreapta si nu in sus?
Acme Conquistador DE VANZARE
#40
Postat 26 June 2008 - 07:15 PM
Automodelul este pus la vanzare!!! Pozele le vedeti mai sus. Ultimele modificari aduse sunt decuparea partii din spate care faciliteaza accesul la motor si la pullstarter, astfel se poate porni cu usurinta fara a fi nevoie de a da jos carcasa la fiecare pornire/oprire. De asemenea a fost decupata in partea din fata, pe capota, partea aia unde arata inainte ca si un "air intake". Acuma chiar este un air intake acolo, de asemenea am pus plasa metalica in partea asta pentru design.
Adaug ca a fost data jos diferentialul din fata, pentru ca, consider ca te joci mai frumos(ma refer la piruete si altele) cu tractiune doar pe spate. Problema cu tractiunea numai pe spate apare in schimb in momentul in care vrei sa demarezi rapid de pe loc, rotile din spate derapeaza foarte tare si e greu sa tii masina pe traiectorie dreapta. Au fost schimbate si telescoapele pe fata cu unele de aluminiu.
Automodelul este intr-o stare foarte buna, nu s-a dat niciodata peste cap cand avea carcasa pusa, are doar o mica crapatura pe partea din fata, sub halogenul din stanga. Se vede si in poza pusa initial.
ACME Conquistador se vinde complet cu toate partile, inclusiv 12acumulatori si incarcator in valoare de 145Ron, RC, combustibil Mugen Seiki 16% aprox 3litri in valoare de peste 100Ron, alimentator de bujii inclusiv acumulator in valoare de 70Ron(cu voltmetru). Bineinteles se da si diferentialul din fata care este acum dat jos(este in stare perfecta de functionare).
Pret 950,-Ron. Pretul este foarte usor negociabil. Nu doresc sa trimit automobilul prin colet, deci caut cumparator din zona Salajului(SJ, CJ, BH, SM, MM). Fac asta din doua motive:
1.Vreau ca cel care cumpara masina sa o vada in prealabil, nu vreau sa fie cineva nemultumit a urma.
2.Combustibilul nu poate fi trimis nici prin curierat si nici prin Posta Romana.
BTW Sambata asta ma duc la Cluj, pe la ora 12 sunt disponibil si voi lua si automobilul cu mine(sa ma joc un pic in parcul de skateri). Oricine este interesat sa vada Conquistadorul sa ma sune pe tel 0740979122, sau alte detalii pe titvsc@yahoo.com(email).
Adaug ca a fost data jos diferentialul din fata, pentru ca, consider ca te joci mai frumos(ma refer la piruete si altele) cu tractiune doar pe spate. Problema cu tractiunea numai pe spate apare in schimb in momentul in care vrei sa demarezi rapid de pe loc, rotile din spate derapeaza foarte tare si e greu sa tii masina pe traiectorie dreapta. Au fost schimbate si telescoapele pe fata cu unele de aluminiu.
Automodelul este intr-o stare foarte buna, nu s-a dat niciodata peste cap cand avea carcasa pusa, are doar o mica crapatura pe partea din fata, sub halogenul din stanga. Se vede si in poza pusa initial.
ACME Conquistador se vinde complet cu toate partile, inclusiv 12acumulatori si incarcator in valoare de 145Ron, RC, combustibil Mugen Seiki 16% aprox 3litri in valoare de peste 100Ron, alimentator de bujii inclusiv acumulator in valoare de 70Ron(cu voltmetru). Bineinteles se da si diferentialul din fata care este acum dat jos(este in stare perfecta de functionare).
Pret 950,-Ron. Pretul este foarte usor negociabil. Nu doresc sa trimit automobilul prin colet, deci caut cumparator din zona Salajului(SJ, CJ, BH, SM, MM). Fac asta din doua motive:
1.Vreau ca cel care cumpara masina sa o vada in prealabil, nu vreau sa fie cineva nemultumit a urma.
2.Combustibilul nu poate fi trimis nici prin curierat si nici prin Posta Romana.
BTW Sambata asta ma duc la Cluj, pe la ora 12 sunt disponibil si voi lua si automobilul cu mine(sa ma joc un pic in parcul de skateri). Oricine este interesat sa vada Conquistadorul sa ma sune pe tel 0740979122, sau alte detalii pe titvsc@yahoo.com(email).
Acme Conquistador DE VANZARE