Alegere pale pentru TREX 500 (si pentru altele)
#1
Postat 28 May 2009 - 05:32 PM
Intre cele de fibra de carbon sunt cel putin 3 variante:
H50111T 425F
H50069T 425 (10mm)
H50104T 425D
Mai sunt cele din fibra de sticla, si cele de noapte.
Care ar fi diferentele intre cele 3 variante de la fibra de carbon? Poate ca mai sunt si alte variante dar nu mai pe astea le stiu de la Align.
#2
Postat 28 May 2009 - 10:57 PM
cornel parscov, la May 28 2009, 06:32 PM, a spus:
Intre cele de fibra de carbon sunt cel putin 3 variante:
H50111T 425F
H50069T 425 (10mm)
H50104T 425D
Mai sunt cele din fibra de sticla, si cele de noapte.
Care ar fi diferentele intre cele 3 variante de la fibra de carbon? Poate ca mai sunt si alte variante dar nu mai pe astea le stiu de la Align.
saab de 430 ??
:)
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 29 May 2009 - 07:21 AM
Mai tirziu, cind te misti foarte bine si sigur, daca vrei sa te apuci de zbor inversat, faci upgrade. Da pina acolo e cale lunga.
#5
Postat 29 May 2009 - 11:10 AM
vlad1, la May 29 2009, 08:21 AM, a spus:
Mai tirziu, cind te misti foarte bine si sigur, daca vrei sa te apuci de zbor inversat, faci upgrade. Da pina acolo e cale lunga.
vlad daca gasesti pale de lemn de 430 mm ..daca... nu ti-as indica sa zbori cu ele la 2700 rpm doar daca esti amator de senzatii tari sau chiar foarte tari ..partea cu reparatul palelor e in viziunea mea ruleta ruseasca cu elicopterul.
http://www.fast-lad.co.uk/store/430mm_devi...de-pi-4493.html safe way-raport calitate pret excelent
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#6
Postat 29 May 2009 - 03:05 PM
Aici nu am spus ce pale imi recomandati mie ci care sunt diferentele intre variante.
Uite pe site la Align sunt trecute asa:
H50111T (425F) si H50104T (425D) -- intre astea 2 nu stiu ce diferente ar fi
â—Shape: Symmetrical wing
â—Length:425x42x5.6mm
â—Width:10mm
â—Shaft Diameter:3mm
â—Weight:120g/set
H50069
â—Shape: Symmetrical wing
â—Length:425x42x5.3mm (un pic mai inguste)
â—Width:10mm
â—Shaft Diameter:3mm
â—Weight:113g/set (un pic mai usoare)
Si am pus topicul asta asa pentru a mai dezvolta forumul pe partea de TREX 500 nu ca vreau eu sa imi iau acuma pale a la Alan Szabo !
#7
Postat 29 May 2009 - 05:29 PM
vlad1, la May 29 2009, 08:21 AM, a spus:
Mai tirziu, cind te misti foarte bine si sigur, daca vrei sa te apuci de zbor inversat, faci upgrade. Da pina acolo e cale lunga.
Un an cu pale de lemn? Nu e cam mult? Eu am cam 6 luni de elicoptere si am trecut la carbon dupa 1 luna, am simtit diferenta, chiar daca nu faceam decat hover si forward flight. Dupa 4 luni zburam inversat. Sper sa mai invat multe pana fac un an. Cat despre reparatii la pale, si mie imi place sa repar obiectele, dar parca la pale as face o exceptie, stiind ca varfurile se invart cu 500 km/h la cativa metri de mine.
Aceasta postare a fost editata de misumat: 29 May 2009 - 05:35 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#8
Postat 29 May 2009 - 05:32 PM
nen77, la May 29 2009, 12:10 PM, a spus:
http://www.fast-lad.co.uk/store/430mm_devi...de-pi-4493.html safe way-raport calitate pret excelent
Poate nu stiu eu, dar la Trex 600N pe care il am, turatia maxima recomandata e pe la 2150 rpm, cam asta e limita cu pale de carbon de serie. Asta e parerea generala si pe forumurile straine. Parca 2700rpm suna cam mult.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#9
Postat 29 May 2009 - 06:40 PM
S-au vazut trex 450 cu pale de lemn care bateau 3000rpm.
Mergi cu pale de lemn daca esti predispus la accidente/incidente sau treci la carbon brand daca vrei sa inveti si sa apuci 'calea cea dreapta'.
Te complici altfel si oricum cu timp si exercitiu poti invata foarte repede sa pilotezi un heli.
#10
Postat 29 May 2009 - 09:15 PM
morph, la May 29 2009, 07:40 PM, a spus:
S-au vazut trex 450 cu pale de lemn care bateau 3000rpm.
Mergi cu pale de lemn daca esti predispus la accidente/incidente sau treci la carbon brand daca vrei sa inveti si sa apuci 'calea cea dreapta'.
Te complici altfel si oricum cu timp si exercitiu poti invata foarte repede sa pilotezi un heli.
@misumat -2150 e turatia recomandata pentru t-rex 600 cu cat e mai mare cu atat cerintele de turatie scad, si invers
la 600 nitro pro -zbor cu 2200 rpm
la t-rex 500 cu 2700rpm -pinion 14t - si cu alt motor ar merge mult mai bine (colegul meu cu t-rex 500 si-a luat scorpion o sa vedem in curand ce poate)
- pentru o scurta perioada de timp am avut pinion de 15t nu am masurat turatia ,insa regulatorul a luat foc la propriu am si filmat faza ,insa zboara mult mai bine e mai responsiv
- Regulatorul de pe t-rex 500 nu este prea stralucit , in ton cu regulatoarele align e plin de probleme cu ele
la t-rex 450 cu 3300 rpm si ocazional am urcat-o si mai sus- (am alta motorizare)
@ cornel parscov-
palele align sunt oki sab sunt insa mult peste ele de aceea la aproape acelasi pret nu alege align alege altcevasab ,radix
de aceea am sugerat alta firma de pale ..daca ai un heli align nu e neaprat sa iti pui pale align
test facut pe minitan e325 -head kasama,axe ranforsate, regulator Kontronik Jazz 55 amp-guvernor-activ Scorpion HK2221-8 V2 (3595KV)
durata de zbor 4 minute 30 secunde
pale align carbon 2100 mah consumati din 2500 -heli zboara oki
pale sab carbon 2000 mah din 2500 - se simte imbunatatire la randament
pale curtis youngblood 1800 din 2500 - randamentul palelor se simte mult(acestea din urma au cu totul alt profil sunt mai inguste si mai usoare)
Aceasta postare a fost editata de nen77: 29 May 2009 - 09:16 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#11
Postat 29 May 2009 - 11:44 PM
nen77, la May 29 2009, 10:15 PM, a spus:
la 600 nitro pro -zbor cu 2200 rpm
la t-rex 500 cu 2700rpm -pinion 14t - si cu alt motor ar merge mult mai bine (colegul meu cu t-rex 500 si-a luat scorpion o sa vedem in curand ce poate)
- pentru o scurta perioada de timp am avut pinion de 15t nu am masurat turatia ,insa regulatorul a luat foc la propriu am si filmat faza ,insa zboara mult mai bine e mai responsiv
- Regulatorul de pe t-rex 500 nu este prea stralucit , in ton cu regulatoarele align e plin de probleme cu ele
la t-rex 450 cu 3300 rpm si ocazional am urcat-o si mai sus- (am alta motorizare)
@ cornel parscov-
palele align sunt oki sab sunt insa mult peste ele de aceea la aproape acelasi pret nu alege align alege altcevasab ,radix
de aceea am sugerat alta firma de pale ..daca ai un heli align nu e neaprat sa iti pui pale align
test facut pe minitan e325 -head kasama,axe ranforsate, regulator Kontronik Jazz 55 amp-guvernor-activ Scorpion HK2221-8 V2 (3595KV)
durata de zbor 4 minute 30 secunde
pale align carbon 2100 mah consumati din 2500 -heli zboara oki
pale sab carbon 2000 mah din 2500 - se simte imbunatatire la randament
pale curtis youngblood 1800 din 2500 - randamentul palelor se simte mult(acestea din urma au cu totul alt profil sunt mai inguste si mai usoare)
A, ok, chiar nu stiam ca turatia maxima variaza asa mult cu marimea heli. Am avut doar Ornith si Trex 600, care sunt cam la fel de mari. Iar la elicoptere electrice chiar nu ma pricep deloc, asa ca nu ma mai bag.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6