IWaver 1/28 Upgrade...
#64
Postat 29 November 2009 - 02:02 PM
se pare ca acest topic a cam murit, am sa incerc sa redeschid discutia prin cateva intrebari legate de iwaver 02, nu de mult timp am intrat in posesia unui iwaver, am observat ca are cateva upgrade-uri facute dar cele mai importante piese tot de plastic sunt asa ca am sa enumerez cateva intrebari ptr a fi mai usor de raspuns:
1- cati rulmenti contine un set de iwaver, ca al meu nu are nici un rulment, am vazut doar bucse de plastic care deja sunt foarte folosite, de unde pot achizitiona un astfel de set de rulmenti si unde anume se monteaza acesti rulmenti, ca am vazut 2 bucse la rotile din fata, 2 la rotile din spate si 2 la diferential, atat.
2- suportul de acumulatori exista si de aluminiu sau trebuie sa ma multumesc cu acest plastic ieftin care deja s-a crapat, inclusiv acele 2 piese ce protejeaza acumulatorii.
3- piulitele de la roti ce fel de filet au ? de cat sunt ? am observat ca fuzetele sunt din aluminiu, dar trebuie sa schimb piulitele de plastic ca nu mai au filet, si de unde nume pot face rost de astfel de piulite, inclusiv suruburi la aceste dimensiuni
4- cum fac sa am "brake" la statie, ptr ca se cupleaza din acceleratie in reverse si invers fara nici un "brake" nimic, asta duce la stricarea diferentialului si pinioanelor
5- cum imi dau seama ce fel de motor am pe ea din moment ce nu am achizitionat-o de noua, si pe motor nu scrie nimic
6- aceasta mashinuta se poate face 4wd, dupa cate am inteles la xmods-uri se poate instala kit 4wd
7- a reusit cineva sa inlocuiasca rx-ul, sa monteze un alt rx si esc?
8- pot monta pe aceasta mashina alti acumulatori, sa scap de acest baterii infecte AAA, eventual niste baterii lipo, sau altceva?
Multumesc.
Chiar toti aveti mini-z-uri, nu se mai joaca nimeni cu iwaver???
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 29 November 2009 - 02:05 PM
#65
Postat 29 November 2009 - 02:23 PM
Pe fata cred ca snat de 2, nu stiu exact, iar piulitele daca nu ma insel sunt de 1,8mm, zicea cineva la un momentdat ca a luat piulite de 2 si nu se potrivesc.
Deocamdata numai cu atata te pot ajuta.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#66
Postat 29 November 2009 - 02:34 PM
Zeus, la Nov 29 2009, 02:02 PM, a spus:
se pare ca acest topic a cam murit, am sa incerc sa redeschid discutia prin cateva intrebari legate de iwaver 02, nu de mult timp am intrat in posesia unui iwaver, am observat ca are cateva upgrade-uri facute dar cele mai importante piese tot de plastic sunt asa ca am sa enumerez cateva intrebari ptr a fi mai usor de raspuns:
1- cati rulmenti contine un set de iwaver, ca al meu nu are nici un rulment, am vazut doar bucse de plastic care deja sunt foarte folosite, de unde pot achizitiona un astfel de set de rulmenti si unde anume se monteaza acesti rulmenti, ca am vazut 2 bucse la rotile din fata, 2 la rotile din spate si 2 la diferential, atat.
2- suportul de acumulatori exista si de aluminiu sau trebuie sa ma multumesc cu acest plastic ieftin care deja s-a crapat, inclusiv acele 2 piese ce protejeaza acumulatorii.
3- piulitele de la roti ce fel de filet au ? de cat sunt ? am observat ca fuzetele sunt din aluminiu, dar trebuie sa schimb piulitele de plastic ca nu mai au filet, si de unde nume pot face rost de astfel de piulite, inclusiv suruburi la aceste dimensiuni
4- cum fac sa am "brake" la statie, ptr ca se cupleaza din acceleratie in reverse si invers fara nici un "brake" nimic, asta duce la stricarea diferentialului si pinioanelor
5- cum imi dau seama ce fel de motor am pe ea din moment ce nu am achizitionat-o de noua, si pe motor nu scrie nimic
6- aceasta mashinuta se poate face 4wd, dupa cate am inteles la xmods-uri se poate instala kit 4wd
7- a reusit cineva sa inlocuiasca rx-ul, sa monteze un alt rx si esc?
8- pot monta pe aceasta mashina alti acumulatori, sa scap de acest baterii infecte AAA, eventual niste baterii lipo, sau altceva?
Multumesc.
Chiar toti aveti mini-z-uri, nu se mai joaca nimeni cu iwaver???
2 - Nu exista de aluminiu ( sau cel putin eu nu stiu de existenta lui )
6 - Nu se poate face 4WD
8 - Daca nu schimbi suportul de baterii, poti folosi cel mult LitiumIon, dar tot in formatul AAA !
#67
Postat 30 November 2009 - 10:25 AM
un mini-z stoc se comporta de 100 de ori mai bine ca un iwaver cu toate mofturile puse pe el.
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#68
Postat 30 November 2009 - 11:02 AM
XJ39 El'Diablo, la Nov 30 2009, 10:25 AM, a spus:
un mini-z stoc se comporta de 100 de ori mai bine ca un iwaver cu toate mofturile puse pe el.
Asa este, iti dau dreptate cu toate ca inca nu am atins si nci nu am vazut un mini-z, dar din momnt ce am luat jucaria doar ptr distractie pe la munca, " las-o ma ca merge asa", dar ai dreptate, nu se merita upgreda mashia in totatlitate ca e o mare idiotenie doar daca intorci banii cu lopata, si nici atunci.....
Deci sa trecem la topicul noustru " Automodelul IWAVER 02M" ( ssshhhh - jucarie)
Zeus, la Nov 29 2009, 02:02 PM, a spus:
se pare ca acest topic a cam murit, am sa incerc sa redeschid discutia prin cateva intrebari legate de iwaver 02, nu de mult timp am intrat in posesia unui iwaver, am observat ca are cateva upgrade-uri facute dar cele mai importante piese tot de plastic sunt asa ca am sa enumerez cateva intrebari ptr a fi mai usor de raspuns:
1- cati rulmenti contine un set de iwaver, ca al meu nu are nici un rulment, am vazut doar bucse de plastic care deja sunt foarte folosite, de unde pot achizitiona un astfel de set de rulmenti si unde anume se monteaza acesti rulmenti, ca am vazut 2 bucse la rotile din fata, 2 la rotile din spate si 2 la diferential, atat.
2- suportul de acumulatori exista si de aluminiu sau trebuie sa ma multumesc cu acest plastic ieftin care deja s-a crapat, inclusiv acele 2 piese ce protejeaza acumulatorii.
3- piulitele de la roti ce fel de filet au ? de cat sunt ? am observat ca fuzetele sunt din aluminiu, dar trebuie sa schimb piulitele de plastic ca nu mai au filet, si de unde nume pot face rost de astfel de piulite, inclusiv suruburi la aceste dimensiuni
4- cum fac sa am "brake" la statie, ptr ca se cupleaza din acceleratie in reverse si invers fara nici un "brake" nimic, asta duce la stricarea diferentialului si pinioanelor
5- cum imi dau seama ce fel de motor am pe ea din moment ce nu am achizitionat-o de noua, si pe motor nu scrie nimic
6- aceasta mashinuta se poate face 4wd, dupa cate am inteles la xmods-uri se poate instala kit 4wd
7- a reusit cineva sa inlocuiasca rx-ul, sa monteze un alt rx si esc?
8- pot monta pe aceasta mashina alti acumulatori, sa scap de acest baterii infecte AAA, eventual niste baterii lipo, sau altceva?
Multumesc.
Chiar toti aveti mini-z-uri, nu se mai joaca nimeni cu iwaver???
multumesc ptr raspunsuri, dar diin moment ce aceasta mashinuta a ajuns la mine la un pret foarte bun, si nu ma intereseaza competitia ca nu am nici cu cine si nic unde sa concurez in acest oras unde stau, am sa imi raspund singur la unele intrebari:
Un upgrade la aceasta mashinuta sunt fuzetele si rulmentii, celelalte upgrade-uri chiar nu isi au rostul, cu toate ca modelul meu deja este upgradat pe jumatate am sa ma multumesc cu doar atat, am sa fac doar atat:
1 achizitionez doar un set de rulmenti - macar atat sa fac ptr aceasta "jucarie" inca nu am vazut un mini-z sa fac o comparatie
2 am sa ma multumesc cu acel suport de plastic, merge asa....
3 piulite am gasit unele piese de la aero, deci am facut improvizitaii si s-au potrivit exact , inca nu am idee sigur ce dimensiuni au
4 nu exista brake la aceasta jucarie, doar inainte sau inapoi, ATAT.
5 inca nu am aflat ce motor are dar se pare ca nici aderenta nu are cu acest motor, topaie prea tare la turatie maxima, poate e vina cauciucurilor care sunt prea moi, meeeeerge...
6 daca poti muta electronica de la iwaver pe un xmods faci un model mult mai bun decat cele doua la un loc
7 Chiar nu se merita sa faci asa ceva, doar daca esti cu capu' si vrei sa incerci noi fronturi.....
8 se poate monta 2s lipo cu conditia sa mai pui niste rezistente sau condesatori cum s-o mai fi chemand sa nu arzi electronica
Ca sa fac o concluzie, ........intr-un cuvant.... JUCARIE, pacat ca statia pare interesanta si bate si bine la distanta, am probat la 50-60 m si nu are nici o problema.
Acum as mai avea o intrebare, defapt o problema, din moment ce am ajuns sa detin asa ceva, vreau macar sa o si pot folosi cum trebuie, si la ea am o problema mare cred, ... sau cine stie.
Am incarcat acumulatorii , sunt de 1000 mah, m-am jucat 5 min cu ea, inca era iute, am terminat de jucat, am inchis mashinuta din intrerupator, am inchis statia, si dupa vreo 3-4 ore, am deschis mashina, daca deschid si inchid mashina de 3 max 4 ori fara sa ma ating de statie, deci cu statia inchisa, servo de la directie si inclina cate 3-4 mm in dreapta de fiecare data cand deschid si inchid mashina , se inclina spre dreapta fara sa revina deci se tot duce pana iese din bucla de la bara de directie, sau daca bateriile sunt cam terminate servo se inclin dreapta maxim si moare, buuun. asta e o problema, trecem cu vederea, partea cea mai naspa e ca dupa 3-4 ore in timp ce mashina s-a odihnit ( statia si mashina au fost inchise) cand am dat sa pornesc mashinuta, kanci, nu mai pornea defapt dadea semne ca acumulatorii sunt morti, aveau fff putin curent in ei, asta o data, apoi de 2 ori si a treia ora la fel , deci tind sa cred ca ori intrerupatorul nu e chiar intrerupator ori e zona crepusculara, si acasa si la munca, si in 3 ore imi descara bateriile total, deci credeti ca puteti sa imi dati un sfat, de ce se consuma acumulatorii din moment ce am inchis jucaria din intrerupator.
Multumesc ma dor dejtele cat am tatstat.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 30 November 2009 - 11:06 AM
#70
Postat 01 December 2009 - 09:38 AM
Nu lasam bateriile in ea asa ca la intrebarea cu descarcatul bateriilor in timpul nefuntionari nu stiu ce sa zic.
Servo de directie mai "juca" citeodata aleator.
You can go faster... I can go anywhere !
#71
Postat 02 December 2009 - 02:56 AM
am citit mai sus ca nu are functie brake... al meu are, ba chiar se poate seta backward-ul la 40%-60% si dezactiva functia de frana si va functiona ca o frana mai puternica si nici nu va mai prinde viteza prea mare in spate...
iwaverul daca e upgradat cu cap...(fara piese de aluminiu care sa il ingreuneze, in afara de diferentialul aluminiu care face minuni) merge foarte bine... eu am concurat mult timp cu el pe pista kyosho ingusta impotriva Mini-z...
al meu are timp de functionare intre 25-40 minute la o incarcare (asta depinde si de stilul de condus, si de reglaje)
acum am si mini-z si sincer in afara de puterea motorului nu prea simt mare diferenta,poate e putin mai stabil din cauza centrului de greutate, dar e drept ca am si reglat mult pe iwaver ca sa mearga atat de bine... totusi ideea mea e ca nu e imposibil....
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 02 December 2009 - 03:09 AM
#72
Postat 02 December 2009 - 10:46 AM
Tommyx, la Dec 2 2009, 02:56 AM, a spus:
am citit mai sus ca nu are functie brake... al meu are, ba chiar se poate seta backward-ul la 40%-60% si dezactiva functia de frana si va functiona ca o frana mai puternica si nici nu va mai prinde viteza prea mare in spate...
iwaverul daca e upgradat cu cap...(fara piese de aluminiu care sa il ingreuneze, in afara de diferentialul aluminiu care face minuni) merge foarte bine... eu am concurat mult timp cu el pe pista kyosho ingusta impotriva Mini-z...
al meu are timp de functionare intre 25-40 minute la o incarcare (asta depinde si de stilul de condus, si de reglaje)
acum am si mini-z si sincer in afara de puterea motorului nu prea simt mare diferenta,poate e putin mai stabil din cauza centrului de greutate, dar e drept ca am si reglat mult pe iwaver ca sa mearga atat de bine... totusi ideea mea e ca nu e imposibil....
Sunt mari diferente intre Iwaver si MINI-Z,in primul rand mini-z are pe placa de baza (PCB) 2 feturi pe acceleratie si 2 pe diretie iar iwaver decat unul plus ca mini-z e MULT mai stabil pe pista decat un iwaver . Am fost posesor al ambelor modele si chear am vazut diferente.
#73
Postat 03 December 2009 - 03:32 AM
-caTo-, la Dec 2 2009, 10:46 AM, a spus:
Cer/Pamant intre ele cand le scoti din cutie... am blestemat si eu in primele doua luni firma producatoare iwaver ,dar daca e reglat si finisat poate concura "cot la cot" cu Mini-z-uri, si nu e nevoie de investitii mai mari de 150 de lei pentru upgrade,
Eu am vrut Mini-z pentru a concura pe pista dar nu aveam bani astfel am cumparat un iwaver si am verificat/reglat fiecare milimetru din el, dar schimbatul servo-ului a fost primul upgrade important...
Am iesit de destule ori pe locul I..... pe o pista dreapta nu aveam sanse pana nu am schimbat motorul cu unul de mini-z... astfel din viteza de 16km/h am ajuns la viteza de 22km/h..
acum am si iwaver 02m si mini-z mr-02i si folosesc mai mult mini-z dar sincer imi e cam dor de EXP-uri si EPA-uri ...
Sa punem problema altfel Iwaver e perfect daca nu stii cat o sa te tina febra Mini-z , si daca iti place sa mai "mesteresti" cate putin...
E un fel de Entry level pentru cei care nu au bani sau pur si simplu ii doare buzunarul sa scoata atata pentru un Mini-z
Ideea mea e ca un "UPGRADE" se face cu Kutter, Pila si Surubelnita in atelier... si mai putin cu cosuletul de cumparaturi si piese de aluminiu care strica centrul de greutate si masa...
motivul pentru care am trecut la Mini-z e pentru ca Iwaver isi face uneori de cap daca trece pe sub o antena de emitator Kyosho si noi avem pista la inaltimea de 90 cm, ceea ce e cam aproape de inaltimea antenelor
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 03 December 2009 - 03:41 AM
#74
Postat 03 December 2009 - 09:39 PM
Tommyx, la Dec 3 2009, 03:32 AM, a spus:
...acum am si iwaver 02m si mini-z mr-02i si folosesc mai mult mini-z dar sincer imi e cam dor de EXP-uri si EPA-uri ...
Este o diferenta aproape la fel de mare si intre MR02i si MR02, pentru mine i-ul este ca un Iwaver mai scump :D...sunt 3 astfel de modele la circuit si in afara posesorilor lor ( 2 copii si un adult - care se cam enerveaza ), nimeni nu prea se descurca cu ele.
#75
Postat 03 December 2009 - 11:08 PM
#76
Postat 03 December 2009 - 11:29 PM
Zeus, la Dec 4 2009, 12:08 AM, a spus:
Adevarul este ca eu nu lasam acumulatorii in ea dar oricum este ciudat ca se descarca in ea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 03 December 2009 - 11:31 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#77
Postat 03 December 2009 - 11:51 PM
Zeus, la Dec 3 2009, 11:08 PM, a spus:
Conecteaza un ampermetru in serie cu acumulatorii cu intrerupatorul pe OFF. Daca apare un curent inseamna ca PCB-ul tau este defect! La mine curentul este 0 mA!
Ca observatie: Cu intrerupatorul pe ON si fara a actiona comenzile din telecomanda, curentul absorbit este de 15 mA. Deci daca intrerupatorul nu decupleaza tot ar trebui sa te tina acumulatorii vreo 40 ore. Daca la tine se descarca in 5 ore inseamna ca ceva in masinuta ta , cu intrerupatorul pe OFF consuma cca 100 mA !!!!
Eu am incarcat acumulatorii (Set 4 buc Team Orion 1100RT si Set 4 buc Tenergy 1000 mA), i-am lasat in masina cate o luna si cand am pornit-o a functionat cca 10-15 minute absolut OK !
Aceasta postare a fost editata de OCRV: 04 December 2009 - 12:01 AM
Tamiya F350+MFC-2 -~- Tamiya M1025 Humvee -~- Carson Dazzler 2WD Buggy -~- Traxxas Slash 2.4 GHz Spektrum
Carson xMods Evo Truckin Hummer H2 4WD -~- iWaver Mini Cooper -~- Kyosho Overland H2
#78
Postat 04 December 2009 - 12:06 AM
Ii incarcam, bagam in masinuta si mergea de rupea, cupa cateva ore abia se mai misca sau nu pornea deloc.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#79
Postat 04 December 2009 - 09:15 AM
Zeus, la Dec 3 2009, 11:08 PM, a spus:
Si eu am aceiasi problema.SOLUTIA: scot acumulatorii din masinuta si gata :)
#80
Postat 04 December 2009 - 05:11 PM
casper20, la Dec 4 2009, 12:06 AM, a spus:
Ii incarcam, bagam in masinuta si mergea de rupea, cupa cateva ore abia se mai misca sau nu pornea deloc.
Acumulatorii sunt noi, daca scot acc 24 ore la frig tot au mai mult curent decat daca stau 5 ore in mashina. am sa incerc sa schimb intrerupatorul, ce treaba are pcb, cu toate ca nu stiu exact ce e pcb, atata timp cat intrerup curentul cu acel intrerupator, cine anume sa mai consume curent daca nu are linie intreaga spre partea electronica??? as masura cu un aparat dar nu stiu cum am sa ma chinui acusi si am sa dau si un raspuns.
#81
Postat 04 December 2009 - 11:37 PM
Zeus, la Dec 4 2009, 05:11 PM, a spus:
PCB=placa aia cu circuite si feturi.(placa de baza)
Eu te sfatuiesc sa nu umblii la intrerupator deoarece acesta este conectat direct pe pcb,risti sa atingi un circuit si sa dereglezi pcb(chear un prieten are aceasta problema dupa schimbarea unor feturi)iar un PCB nou e 50 ron.
Aceasta postare a fost editata de -caTo-: 04 December 2009 - 11:38 PM
#82
Postat 14 December 2009 - 12:48 PM
Daca pornesti masina, fara ca statia sa fie pornita, este normal sa se cabreze rotile.
Secventa normala este: Deschizi statia si apoi masina, respectiv, inchizi masina si apoi statia!
Cat despre acumulatori: Indiferent ca ii tii pe masa sau in masinuta, acestia se descarca in timp (totusi in 5 ore e oarecum anormal)
Eterna comparatie intre Mini-Z si Iwaver, hm
e de fapt Ratiune/Simtire
O comparatie RATIONALA, pur tehnica intre cele doua, inca nu am vazut, insa de ordin SENTIMENTAL nenumarate...
Mi-ar placea enorm sa vad dintre aceia, care le poseda pe amandoua sa posteze cu cat li s-a imbunatatit performanta, ca timp , numar de ture facand trecerea de la jucaria Iwaver la automodelul Mini-Z. Am curajul sa pun pariu ca de fapt performantele nu sau schimbat de loc in 98% din cazuri, insa EGOUL personal a fost bine hranit prin upgrade-ul de la jucaria Iwaver la Automodelul Mini-Z.
Cam tot pe acest principiu se bazeaza si vanzarile de ceasuri de zeci de mii de oiro sau de Suvuri, sau tablouri da milioane - Marketing
Sa va jucati frumos
0728.26.93.19
#83
Postat 15 December 2009 - 02:34 AM
IlPadrino, la Dec 14 2009, 12:48 PM, a spus:
Daca pornesti masina, fara ca statia sa fie pornita, este normal sa se cabreze rotile.
Secventa normala este: Deschizi statia si apoi masina, respectiv, inchizi masina si apoi statia!
Cat despre acumulatori: Indiferent ca ii tii pe masa sau in masinuta, acestia se descarca in timp (totusi in 5 ore e oarecum anormal)
Eterna comparatie intre Mini-Z si Iwaver, hm
e de fapt Ratiune/Simtire
O comparatie RATIONALA, pur tehnica intre cele doua, inca nu am vazut, insa de ordin SENTIMENTAL nenumarate...
Mi-ar placea enorm sa vad dintre aceia, care le poseda pe amandoua sa posteze cu cat li s-a imbunatatit performanta, ca timp , numar de ture facand trecerea de la jucaria Iwaver la automodelul Mini-Z. Am curajul sa pun pariu ca de fapt performantele nu sau schimbat de loc in 98% din cazuri, insa EGOUL personal a fost bine hranit prin upgrade-ul de la jucaria Iwaver la Automodelul Mini-Z.
Cam tot pe acest principiu se bazeaza si vanzarile de ceasuri de zeci de mii de oiro sau de Suvuri, sau tablouri da milioane - Marketing
Sa va jucati frumos
Asta incerc si eu sa subliniez, dar mi se taie craca de sub picioare mereu...la un moment dat pe pista mini-z din oradea:
- 6.8 secunde/tura cu IWAVER,
- 7,1 secunde/tura cu Mini-z
6,8 secunde a fost atunci recordul pe acea pista si l-am obtinut cu o "jucarie Iwaver"
(pe care am reglat-o de mananca pista si acum o vand ca mi-am tras mini-z ca sa fiu la moda)
avem concursul salvat intr-un document la club...
deci cum spune IlPadrino... ne simtim mai bine cand platim mai mult...
eu as zice altfel... doua lucruri se platesc in lumea asta: domnia si prostia...
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 15 December 2009 - 02:48 AM
#84
Postat 15 December 2009 - 02:54 AM
Red Team, la Dec 3 2009, 09:39 PM, a spus:
am schimbat mr-02i-ul cu un mr-02... am frana... am raza mai mare de actiune si electronica putin mai stabila ... in rest... face figuri la revers... alte diferente nu simt...
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 15 December 2009 - 02:58 AM
#87
Postat 25 September 2010 - 08:16 PM
IlPadrino, la Jun 1 2010, 05:37 PM, a spus:
trecerea la 2.4GHz
Poate ne zici si noua cum ai facut sa bagi 2.4ghz pe iwaver .
Mai am o intrebare , si anume daca merge direct lipo de 7.4 pe pcb-ul de la iwaver sau trebuie pus cumva un ubec , sau mai stiu eu ce .
Un circuit de dimensiuni reduse (2x3 m) , de unde se poate achizitiona ? ( la pret de criza :) )
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 25 September 2010 - 08:18 PM
#88
Postat 27 September 2010 - 06:27 PM
on_off road, la Sep 25 2010, 09:16 PM, a spus:
Mai am o intrebare , si anume daca merge direct lipo de 7.4 pe pcb-ul de la iwaver sau trebuie pus cumva un ubec , sau mai stiu eu ce .
Un circuit de dimensiuni reduse (2x3 m) , de unde se poate achizitiona ? ( la pret de criza :D )
Pentr circuit , cumpara mocheta si fa un circuit mic . dar in 2/3 metri nu prea reusesti sa te dai .
cel putin 24 mp (6/4 )
#89
Postat 27 September 2010 - 06:42 PM
tutoriale lipo la xmod si mini-z
http://www.atomicmods.com/Categories/Tutor...stallation.aspx
http://www.atomicmods.com/Categories/Tutor...stallation.aspx
http://www.atomicmods.com/Categories/Tutor...ithium-Mod.aspx
cei de aici nu zic nimic de modificarea pcb-ului
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 27 September 2010 - 06:48 PM
#90
Postat 27 September 2010 - 08:31 PM
on_off road, la Sep 27 2010, 07:42 PM, a spus:
tutoriale lipo la xmod si mini-z
http://www.atomicmods.com/Categories/Tutor...stallation.aspx
http://www.atomicmods.com/Categories/Tutor...stallation.aspx
http://www.atomicmods.com/Categories/Tutor...ithium-Mod.aspx
cei de aici nu zic nimic de modificarea pcb-ului
Te astept la concursurile organizate de noi , cu miniz pe nimh. si apoi vezi daca ai nevoie de lipo. Eu cred ca lipo este cam exagerat pt miniz . deja sunt viteze destul de mai pt o masina 1/28 , mai ales ca circuitele sunt virajate si nu prea ai unde sa prinzi "100 km/ ora" ..........