Aeromodelism la AR sectie nou infiintata
#1
Postat 31 March 2008 - 10:53 AM
#4
Postat 31 March 2008 - 02:08 PM
N-ar merita ei o intrebare cumva oficiala, nu pentru raspuns, doar pentru a ne delecta cum o dau ei la intors...
...sau, in incercarea disperata a oficialilor de a baga pumnul in gura si de a reglementa -a se citi stopa- dracului activitatea asta neaducatoare de bani la buget si pumni in gura celor care nu se pot abtine sa ne denigreze zburandu-si modelele pe oriunde, in incercarea disperata ziceam, s-au gandit ca in romanica tre' sa fie cineva si tatucul zburatorilor de modele, au dat tema unui aeroclub incapabil (si nedoritor!) sa gestioneze miscarea in sine. Ei, daca AR s-ar lua in serios, ar fi multe zile de stat pe langa 'mnealor, pana cand mai marii mecanici ar da voie modelistilor sa iasa pe camp....dupa care, ar veni randul aprobarilor de deschidere a statiilor, aprobari venite de la politruci anume platiti pentru a asigura linistea.
Lor!
Pariu?
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 31 March 2008 - 02:11 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#5
Postat 31 March 2008 - 02:19 PM
vedem ce-o iesi !
#8
Postat 31 March 2008 - 04:55 PM
Zippo, la 31 Mar 2008, 15:19, a spus:
Asa este, Mihai Andrei s-a ridicat si a zis ca un numar de aerocluburi din tara (parca 12 a zis) vor avea si sectie de aeromodelism incepand din acest an. Pentru detalii, contactati-l! Nu-mi cereti telefon sau adresa de mail, ca nu-l cunosc personal, dar sunt destui care stiu cum sa il contacteze!
Cu rabdare si ciocan.
#12
Postat 01 April 2008 - 07:20 AM
#13
Postat 01 April 2008 - 07:44 AM
Deci exista sectii de modelism, exista sportivi legitimati, care participa in campionatul FRMD. Anul acesta fac angajari (AR) la sectiile de modelism. Deci cluburi organizate cu angajat platit legal (nu stiu insa daca si cu buget).
In mod normal ar trebui sa va interesati la aerocluburile teritoriale despre ce si cum, conditiile exista dar difera.
#14
Postat 01 April 2008 - 09:54 AM
vlad1, la 1 Apr 2008, 07:44, a spus:
Ciudata afirmatia ta, am urmarit posturile scoase la concurs pe situl AR si nu se aminteste nimic despre asta...
Citeaza
1. Sef Birou Instruire - PNP Cl. I
2. Comandant AT Baia Mare - PNP Cl. I
3. Sef Sector Zbor AT Brasov - PNP Cl. I
4. Comandant AT Caransebes - PNP Cl. I
5. Comandant Adjunct AT Caransebes - PNP Cl. I
6. Comandant AT Iasi - PNP Cl. I
7. Comandant AT Oradea - PNP Cl. I
8. Comandant Adjunct AT Ploiesti - PNP Cl. I
9. Comandant AT Sibiu - PNP Cl. I
10. Comandant AT Suceava - PNP Cl. I
11. Comandant AT Tg. Mures - PNP Cl. I
12. Comandant Adjunct AT Tg. Mures - PNP Cl. I
13. Comandant Adjunct AT Pitesti - PNP Cl. I
14. PNP Cl. I - Birou Instruire
15. PNP Cl. I - AT Caransebes - 3 posturi
16. Comandant Adjunct AT Suceava - PNP Cl. II
17. Comandant AT Pitesti - PNP Cl. II
18. PNP Cl. II - Serviciul CPA
19. PNP Cl. V - AT Brasov - 2 posturi
20. PNP Cl. V - AT Clinceni
21. PNP Cl. V - AT Pitesti
22. PNP Cl. V - AT Ploiesti
23. PNP Cl. V - AT Caransebes
24. Inginer Aviatie Cl. I - Grupa 3 IEABO
25. Inginer Aviatie Cl. III - AT Craiova
26. Sef Serv. Achizitii Publice - Economist Grd. IA
27. Economist Grd. IA - AT Sibiu
28. Inginer Grd. IA - Serviciul Infrastructura
29. Referent St. Superioare Grd. III - Serviciul Achizitii Publice
30. Economist Grd. III - Birou Audit
31. Inginer Debutant - Birou SSM
32. Sef Birou Juridic - Consilier Juridic Grd. IA
33. Sef Grupa 2 LR - Mecanic Aviatie Cl. I
34. Sef Sector Tehnic AT Caransebes - Mecanic Aviatie Cl. I
35. Mecanic Aviatie Cl. I - Grupa 2 LR
36. Mecanic Aviatie Cl. II - AT Caransebes
37. Referent Studii Medii Tr. IA - AT Brasov - 2 posturi
38. Referent Studii Medii Tr. IA - AT Clinceni
39. Referent Studii Medii Tr. IA - AT Pitesti
40. Referent Studii Medii Tr. IA - AT Oradea
41. Referent Studii Medii Tr. IA - AT Deva
42. Contabil Tr. II - Serviciul Financiar
43. Referent Tr. II - Birou SZ
..........
In data de 20 martie 2008 - a fost sustinute examelele pentru ocuparea urmatoarelor posturi:
1. PNP cl I - Comandant Adj Brasov
2. PNP cl I - AT Clinceni
3. PNP cl I - AT Ploiesti
4. PNP cl V Birou SZ
5. Consilier Juridic grd III - sediu AR
6. Mecanic aviatie cl I - Gr 1 Planoare
7. Economist grd IA - Birou Audit Public - sediu AR
8. MIALZ - AT Ploiesti
9. Muncitor necalificat - AT Cluj-Napoca
-----------------------------
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 01 April 2008 - 09:58 AM
#17
Postat 01 April 2008 - 01:46 PM
vlad1, la 1 Apr 2008, 07:44, a spus:
Deci exista sectii de modelism, exista sportivi legitimati, care participa in campionatul FRMD. Anul acesta fac angajari (AR) la sectiile de modelism. Deci cluburi organizate cu angajat platit legal (nu stiu insa daca si cu buget).
In mod normal ar trebui sa va interesati la aerocluburile teritoriale despre ce si cum, conditiile exista dar difera.
Da, da secret, sigur ca da.
Intrebati la aerocluburile teriotriale, pe cei indreptatiti, conditiile si posibilitatile difera.
#18
Postat 01 April 2008 - 03:31 PM
ZOD, la 1 Apr 2008, 13:05, a spus:
vlad1, la 1 Apr 2008, 12:18, a spus:
Deci e secret ?
Ba stiu, ca d-aia e secret: AR incearca sa nu prea se afle in cercurile interesate nici de bugetul alocat modelismului si nici de posibilitatile de angajare a unor "profesori" de tamplarie, dintre protejatii cvasipolitici si/sau cvasiverisori ai celor din AR, min transporturilor, etc. ...Ca la Oradea or fi un pic altfel lucrurile...ma indoiesc. Praf in ochi.
Oricum, nu ma astept ca in afara de ateliere de reparat motorete, carciumi de nunti si alte asemenea manufacturi platite de stat, sa evolueze lucrurile in vreun fel favorabil miscarii modelistice. Cel putin la Bucuresti bag mana in foc ca nu se doresc incurcaturi.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#19
Postat 02 April 2008 - 08:09 AM
De citiva ani, pe linga aerocluburile teritoriale s-au permis activitati modelistice (chiar la Bucuresti am inteles, Timisoara, Arad, Oradea, Cluj....). Oamenii difera (uni vor, altii pot), conditiile difera (uni au sala disponibila altii nu), traficul difera (ULM-isti). Nu cred ca e o regula universal valabila asa cum doresc unii. Cert este ca suntem tolerati la AR-uri, si in unele locuri s-au facut pasi inainte. Trebuie intrebat efectiv la fiecare aeroclub care sunt posibilitatile locale nu ce pleosti se asteapta de sus.
Dar:
Intr-un fel arata o sucursala cu 6 sportivi si alta cu 60 de sportivi (desi numai 6 zboara efectiv), intr-un fel il iei si-l scolarizezi pe 'Ghita' de la folbal, si in alt fel poti prelua si scolariza un copil cu ani buni de modelism in spate (ca pilotii de mig-uri s-au mai rarit), probabil metoda si rezultatul difera. Noi, modelistii suntem o specie comoda pentru AR-uri, nu vrem Wilga, nu vrem benzina, nu vrem mosor, nu vrem nimic (poate doar sa ne lase in pace), si cind au ei activitate, atunci 'mucles' suntem primii retinuti la sol. Poate ca suntem tolerati atita timp cit nu cerem nimic, si nu incurcam pe nimeni. Necazul AR-ului este ca noi nici nu dam nimic, s-or fi socoti si ei ca daca vor rezultate (sportive), nu e suficient sa astepte, trebuie sa impuna, si pentru asta le trebuie pirghii.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 02 April 2008 - 08:14 AM
#20
Postat 02 April 2008 - 10:20 AM
Personal ma atrage ideea de a fi legitimat la AR (deocamdata ca planorist) si pe langa acest sport sa practic si aeromodelismul in masura posibilitatilor materiale si a timpului. Ideea este simpla: AR doreste sa atraga si aceasta sectie alaturi de celelalte pentru a avea rezultate si activitate, insa rezultatele apar doar in momentul in care cineva va lua initiativa si va oferi conditii optime de desfasurare (material si organizatoric) pentru tinerii piloti. :)