Regula nr.1 :
De regula se piloteaza prin sufragerie!
Alte reguli:
Daca intr-adevar vrei prin zapada o faci pe riscul tau:
1. Acumulatorul pierde din capacitate cu scaderea temperaturii exterioare: il tii sub haina;
2.Receptorul se protejeaza cu prezervativ ( de regula nou ), sau daca modelul are o cutie pentru receptor aceasta se izoleaza cu cauciuc siliconic;
3. Mai dificil este cu regulatorul de viteza care necesita totusi racire, folosesti unul izolat cu lac acrilic (de regula de la navo) care ar trebui sa fie waterproof;
4. Servo-ul se izoleaza si el cu silicon, ar fi bine sa folosesti servo care are garnituri de cauciuc -waterproof.
5.Cu motorul este mai greu!
Deci poti sa aplici regula nr.1.
Mai simplu este cu termica, daca poti sa pornesti motorul! :rolleyes: :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de leo: 07 December 2002 - 02:23 PM