Modelism - RHC Forum: Cessna 182 skyline .50size (1650mm) de la CMP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 skyline .50size (1650mm) de la CMP Sfaturi contructie, echipare recomandata

#1 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 26 June 2008 - 11:23 AM

Am vrut un model frumos cat mai realistic si cu flapsuri.
In sfarsit mi-a sosit direct din mama china printro conjunctura fericita.
Pana ce pun poze cu el in cutie ca nu m-am apucat sa-l asamblez uitati-va la pagina producatorului.

http://www.cmpairpla...a%2050Size.html
0

#2 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 26 June 2008 - 11:59 AM

Este intradevar foarte bine realizat cu fuselaj din fibra si balsa ale elemente de decor cat mai realistice.
Astept sugestii de motorizare.
0

#3 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 26 June 2008 - 04:19 PM

Frumos modelul si detaliat. Pentru mai mult realism mergi pe un motor in 4 timpi, OS .70 fs sau low buget-ul Magnum .70rfs
Bafta!
0

#4 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:29 AM

asa ma si gandeam sa ii pun un os in 4 timpi insa vreau sa ma asigur ca incape frumos sub capota.
si cred ca o toba de pitts ar merge super bine insa nu stiu daca se poate adapta pe un 4 timpi
0

#5 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 27 June 2008 - 08:21 PM

Cauta pe net dimensiunile motorului si vezi cea mai buna pozitie. Poti sa-l montezi si cu cilindrul in jos ca nu vei avea probleme la pornire si functionare. Cit despre toba, nu ai cum sa montezi pitts si nici nu are rost, cea stock se potriveste si suna minunat.
0

#6 Useril este offline   Faneb 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 30-January 07

Postat 27 June 2008 - 08:43 PM

Am cautat un OS .70 FS insa unde ma gandeam ca il gesesc la un pret ok ( pe tower) apre ca discontinued.
De unde pot sa mai iau acest motor mai ales ca fs surpassII este un pic mai redus in dimesiuni decat predecesorul sau si se potriveste de minune in cessna
0

#7 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:05 PM

ceva poze cu coletul si continutul :D

Fisiere atasate


0

#8 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:09 PM

si alta

Fisiere atasate


0

#9 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:12 PM

in cutie

Fisiere atasate


0

#10 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:13 PM

prima impresie

Fisiere atasate


0

#11 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:17 PM

ce a fost in cutie

Fisiere atasate


0

#12 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:19 PM

deja e patriot !

Fisiere atasate


0

#13 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 27 June 2008 - 10:20 PM

cam atat acum.
cand ma apuc sa il montez am sa pun poze cu toate etapele.
inca in dubii referitoare la motor
0

#14 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 28 June 2008 - 11:02 AM

Vad ca spatiul din cabina o sa fie foarte generos cu toata electrica.
0

#15 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 28 June 2008 - 11:20 AM

Am ramas placut surprins vazand cat este de " grasut".
Sincer nu imi imaginal ca fuselajul sa fie asa de lat. Ii sta tare bine cu capota montata.
0

#16 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 29 June 2008 - 07:41 PM

....se poate spune pretul de cumparare, transport , .....din curiozitate ! Este f. frumos ! Bafta !
0

#17 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 30 June 2008 - 11:15 AM

transportul nu a costa dat fiin faptul ca mi l-a adus personal un coleg plecat in china. iar modelul a for aproape 90E uimitor, nu?
0

#18 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 02 July 2008 - 09:00 AM

deci intre un os .46 si un os .70 surpass ultimate pentru care ati opta
?
0

#19 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 02 July 2008 - 10:58 AM

fdx_11, la 2 Jul 2008, 09:00, a spus:

deci intre un os .46 si un os .70 surpass ultimate pentru care ati opta
?

OS .46 (vorbesc de AX) e un motor foarte bun l-am folosit in toate conditiile a mers cu orice fel de combustibil si a pornit in orice conditie si in 10-15 litri de combustibil nu s-a oprit niciodata din vina lui (de fapt s-a oprit de 2 ori din vina mea furtun suprapres sarit din toba si am pus din greseala 30 % nitro in el si s-a oprit la prima accelerare) . Merge perfect cu 12.25 x3.75 .. chiar daca e elice de 3D io am prins 109 km/h cu un model de 3D cu profil gros si de 2.kg.

OS .70 surpass ultimate e un motor la fel de bun si in plus fata de .46 ai cuplu mai mare si un sunet superb... dar porcaieste avionu mai mult si trebuie un pic de atentie in plus la reglaje poate un combustibil mai pretentios dar avand in vedere ca pui pe cessna merge si cu 5% nitro. L-am vazut in filme si l-am auzit live este superb motoru.

Oricare din alegeri e foarte buna.. l-as alege pe cel in 4T pentru sunet si cuplu.
DT
0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 July 2008 - 01:20 PM

Sau, daca te uiti la bani, OS .46LA. Este exact cum a povestit Zod despre cel AX cu diferentele ca este mult mai usor, mai ieftin si mai putin puternic. Despre fiabilitate sa nu-ti faci griji. Este super OK.

As profita de ocazie, cu permisiunea initiatorului subiectului, sa ridic urmatoarea problema: se dau un OS .46 LA (1,2HP, 272g fara toba) si OS .46 AX (1,6HP, 375g fara toba). Tinand cont ca modelul cara 100g mai putin diferenta de .4HP este tot atat de mare?
0

#21 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 02 July 2008 - 04:58 PM

dan_mitea, la 2 Jul 2008, 13:20, a spus:

Tinand cont ca modelul cara 100g mai putin diferenta de .4HP este tot atat de mare?

Dupa parerea mea este enorma. Gandeste-te ca 0.4 Hp inseamna 0.29 KW ceea ce inseamna 294 W. Asta doar pt. a trage 100 g. Prin comparatie un electric care dezvolta 300W cate grame trage? Am senzatia ca mult peste 100g. Deci diferenta de tractiune fata de greutatea in plus este supraunitara.

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 02 July 2008 - 04:59 PM

0

#22 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 02 July 2008 - 05:17 PM

dan_mitea, la 2 Jul 2008, 13:20, a spus:

Sau, daca te uiti la bani, OS .46LA.

e.. poate nu se uita si ia ceva frumos...
DT
0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 July 2008 - 06:27 PM

Ok. Pace tuturor. Eu doar am semnalat o optiune.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 July 2008 - 06:55 PM

0

#24 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 03 July 2008 - 10:06 AM

nu cred ca o sa ma uit la bani deoarece prea mult imi place modelul asta.
in plus am facut deja o ecomonie majora la achizitionarea modelului deci mi-as permite.
ce tin neaparat este sa fiu sigur ca se potriveste sub capota fara sa o tai prea mult si vreau sa aiba putere.
deci hai sa vb desptre putere. modelul cred ca o sa cantareasca in jur de 3100g si as vrea sa fie sprinten
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 July 2008 - 01:11 PM

Daca banii nu sunt o problema iti prezint o optiune interesanta....zic eu:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXNMD1&P=0
Are aproximativ aceleasi dimensiuni ca OS .46AX. Si este cu o generatie mai nou.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 July 2008 - 01:13 PM

0

#26 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 03 July 2008 - 02:52 PM

dan_mitea, la 3 Jul 2008, 13:11, a spus:

Daca banii nu sunt o problema iti prezint o optiune interesanta....zic eu:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXNMD1&P=0
Are aproximativ aceleasi dimensiuni ca OS .46AX. Si este cu o generatie mai nou.

AS INCLINA TOTUSI INSPRE UN 4T TOT DE LA OS
0

#27 Useril este offline   dr.ace 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasington MD

Postat 03 July 2008 - 09:52 PM

Eu am un magnum 4T de 11,5 cmc si cu elice 13x6 trage static 3,3-3,4kg, ca sa-ti faci o idee. Deci la 3,1kg o sa fie sprinten.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu