F-18 ARF electric..deocamdata..
#1
Postat 22 March 2008 - 08:04 PM
P.S. asta e link-ul:
http://www.youtube.c...h?v=Q0UDqHtBw2o
#2
Postat 22 March 2008 - 08:35 PM
Aceasta postare a fost editata de Fantomas_xp: 22 March 2008 - 08:38 PM
#3
Postat 22 March 2008 - 09:25 PM
cat despre pilotat...total gresit..zboara superb..faci ce vrei cu el si in nici un caz nu se merita facut din depron.
toate cele bune.am sa revin cu poze si alte filme..sa observi ca poate face mai multe. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
#4
Postat 22 March 2008 - 09:34 PM
cu respect,
"puisor"
#5
Postat 23 March 2008 - 01:19 AM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#6
Postat 23 March 2008 - 01:27 AM
ce motor are? ma intriga ca se recomanda 3s la 800-1000mA.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 23 March 2008 - 01:29 AM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#7
Postat 23 March 2008 - 06:44 AM
O rugaminte am : da ceva detalii la anvergura ,motor ,etc;nu de alta da' am in constructie un F-18 si mi-ar prinde bine.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#8
Postat 23 March 2008 - 04:54 PM
fulgerica, la 23 Mar 2008, 01:27, a spus:
ce motor are? ma intriga ca se recomanda 3s la 800-1000mA.
Chiar asa chiar ne intereseaza motorizarea,tip,nr celule ,e cel de la concurenta din nord?(l-am citat pe fulgerica)
Puisor asteptam cat mai curand sa na lamuresti...jetu' chiar zboara bine,dupa cum am vazut e stabil si la vit mici.. :)
Asta e tipul de jet ?- Robbe F 18 Blue Angel ARF
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 23 March 2008 - 05:06 PM
#9
Postat 23 March 2008 - 05:55 PM
#10
Postat 24 March 2008 - 02:25 PM
ma intreb acum..dak era unul recomandat de 800, oare cat mergea sa se dea?
de pe "dealul nostru",toate cele bune.
#11
Postat 24 March 2008 - 02:47 PM
Crz26, la 24 Mar 2008, 14:25, a spus:
ma intreb acum..dak era unul recomandat de 800, oare cat mergea sa se dea?
eu de asta am si intrebat...
cu unul de 800mA nu se "dadea" deloc, pt ca lua foc. un motor ca sa duca zborul respectiv cred ca trebuie sa consume pt 3s lipo circa 40-50A. eu nici acumulatorul de 1800 nu-l vad bine deoarece daca e din nordul tarii abia duce 15C.
m-ar fi interesat caracteristile motorului (macar dimensiuni si greutate), la ce temperatura ajunge el si acumulatorul.
eu am pus botu' la recomandarile de pe un sait ca ar merge un 2040 (70 grame) pe un model destul de mic, cu anv de 700 mm. cu elice de 5.3x4.5, dupa 30 secunde de functionare la blana, temperatura motorului a ajuns la 125 grade. i-am pus dupa aceea un motor semnificativ mai mare (135 grame) si s-a rezolvat problema.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#12
Postat 24 March 2008 - 02:54 PM
#13
Postat 24 March 2008 - 10:43 PM
#14
Postat 24 March 2008 - 10:52 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#15
Postat 24 March 2008 - 10:56 PM
#16
Postat 24 March 2008 - 11:02 PM
http://www.modelflight.com.au/pics/f-18_hornet_02a.jpg
acum strang fonduri pt F15. mult mai mare, doua EDF-uri.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#17
Postat 25 March 2008 - 07:08 AM
fulgerica, la 24 Mar 2008, 23:02, a spus:
http://www.modelflight.com.au/pics/f-18_hornet_02a.jpg
acum strang fonduri pt F15. mult mai mare, doua EDF-uri.
Asta are tren retractabil?
Daca da ,ce greutate are echipat de zbor?
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#18
Postat 25 March 2008 - 06:32 PM
#19
Postat 25 March 2008 - 06:33 PM