Modelism - RHC Forum: problema esky hbk2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

problema esky hbk2

#61 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 22 September 2008 - 10:26 AM

Vezi postarearocristian, la Sep 22 2008, 10:18 AM, a spus:

da si la mine gyro pe normal pus hely se invirte haotic poate ne explica si noua cineva de ce face asa cind il pui pe normal
Este logic, pentru ca giroscopul compenseaza in directia opusa celei in care ar trebui. De exemplu, in cazul in care coada are deriva spre dreapta, Giro in loc sa "ii spuna sa se duca" spre stanga (in sesul opus derivei) el "ii spune sa se duca" tot in directia aia, si de aici rotatia rapida.

Butonul de normal/reverse seteaza sensul in care giroscopul compenseaza. Pentru a afla daca acesta compenseaza in directia care trebuie folositi urmatoarea metoda:

1. Deschideti statia, asigurandu-va ca stick-ul de Throttle e jos de tot, si switch-ul de mod de zbor e pe "Normal", sau switch-ul de "Throttle Cut" e pe pozitia on. Pentru cei care au statii mai simple, pur si simplu decuplati motorul de la ESC.

2. Alimentati heli si lasati giroscopul sa se initializeze.

3. Ridicati heli in maini cu nasul in stanga si coada in dreapta. Trageti de coada brusc spre voi sau in sens opus. Slider-ul de pitch din coada ar trebui sa se miste in directia opusa deplasarii cozii. Daca acesta se deplaseaza in directia in care trageti de coada, ATUNCI setati giro pe cealalta pozitie a butonului de mai sus.
0

#62 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 22 September 2008 - 10:34 AM

nu stiu ce sa intimplat cu al meu head lock ca nu mai merge nu mai tine in modul lock cind activez modul lock din emitator se vede ca il activeaza si cand fac teste cu el pe pamant se vede ca ar merge ca misc hely stinga sau dreapta si servo se misca si ramine acolo si cand revin la pozitia initiala revine si servoul.deci merge...dar cin aer nu face de loc head lock si foarte greu pot sa mentin si pozitia rotorului chiar si in normal...ce sa fie ...l-am luat din romania sa-l fi luat defect??? ce-i drept a mers o vreme dupa care a inceput sa faca figuri din astea ...
0

#63 Useril este offline   Vlad 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 11-September 08
  • Gender:Male
  • Interests:FOTO/VIDEO - Combinatia RC HELI + VIDEO

Postat 22 September 2008 - 03:25 PM

rocristian, l-ai lovit?
Mai bine sa fii prost 5 minute daca pui o intrebare , decat sa ramai prost toata viata daca n-o faci....!!!

0

#64 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 22 September 2008 - 06:27 PM

da a avut un crash dupa crash-ul ala sa se fi intimplat beleaua?......dar nu a fost grav.au mai fost altele si mai si si nu a suferit...
0

#65 Useril este offline   Vlad 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 11-September 08
  • Gender:Male
  • Interests:FOTO/VIDEO - Combinatia RC HELI + VIDEO

Postat 23 September 2008 - 04:15 PM

sa stiti ca si din micile lovituri, puteti intampina probleme mari...

mie, de la micile lovituri, mi s-a dezlipit radiatorul de pe esc, nu am verificat temperatura... si mi-a luat foc in zbor esc-ul

l-am schimbat.... acum am unu mai bun, si sper sa nu mai am probleme, si cu ocazia asta mi-am pus i un BEC extern...
Mai bine sa fii prost 5 minute daca pui o intrebare , decat sa ramai prost toata viata daca n-o faci....!!!

0

#66 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 23 September 2008 - 04:43 PM

da si acum merg cu gyro ala fara head lock si pot sa spun ca m-am obisnuit cu asta.nu mai imi iau altul pana nu imi vine sjm-ul abia atunci o as vad ce imi iau.....
0

#67 Useril este offline   bogdan0300 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 28-January 08

Postat 30 September 2008 - 09:04 PM

Salutare... Caut pe cineva care are un simulator bun si care stie sa il seteze pentru ca eu nu reusesc sa setez fmsul si nici nu gasesc hbk2 la el. Fac cinste.
P.S: Ar fi ok daca as gasi si pe cineva care sa vrea sa imi regleze heliul si sa zboare cu el ... m? care se incumeta sa imi imblanzeasca bestia?.. eu tot nu am reusit.
P.S.2: este un HBK2 si face cinste celui care il mai dezmorteste :))
Multumesc :D
0

#68 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 30 September 2008 - 09:54 PM

sal eu am acest hely daca vrei ne intilnim vin si eu cu al meu.vorbim pe MI
0

#69 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 14 December 2008 - 07:39 PM

Salutare,

Ca ex-detinator de HBK2 (RIP) as dori sa fac niste precizari:

Gyor stock TREBUIE sa fie pe reverse daca servo este montat pe dreapta privind dinspre coada si cu bratul servo in sus (ca si in foto).
Inainte de a-l putea tine stabil trebuie sa incerci, prin culisarea inelelor de fixare de la servoului sa-i gasesti pozitia in care fara actionarea cozii heli sa stea fara sa se roteasca (nu se trimeaza din statie, daca trimezi de acolo gyro oricum compenseaza gresit sau nu se mai initializeaza gyro de loc).

Pot spune ca daca nimeresti aceste trimuri devine relativ stabil.
Daca are tendinta de fuga in lateral cresti un pic sensibilitatea din potentiometrul de pe gyro, daca penduleaza stanga-dreapta o mai scazi.

Sporuri,

Marius.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#70 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 26 January 2009 - 04:07 PM

Vezi postareaPrimus, la Mar 12 2008, 11:11 AM, a spus:

Heli e echilibrat?

Ridica-l cu doua degete de flybar, a.i. flybar-ul sa stea perpendicular pe coada, si vezi daca are masa distribuita cum trebuie fata-spate.Repeta operatiunea cu flybar-ul in lungul cozii.
S-a putea sa trebuiasca sa muti pack-ul mai in fata un pic. Sper sa fie doar asta...

Daca e echilibrat cum trebuie, trimeaza-l un pic din elevator si aileron, pana se ridica cum trebuie.

Succes cu setarea, asteptam vesti...

Scuza-ma dar mi-am cumparat un honey be king 2 dar nu stiu ce sa ma fac, o ia coda in tote directiile, cand stanga, cand dreapta, zi-mi tu ce sa fac ca deja m-am enervat rau pe el...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:18 PM
Motiv editare: Ortografie

0

#71 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

  Postat 26 January 2009 - 04:14 PM

Ma ajuti si pe mine cu reglaj la honey bee king 2

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:19 PM

0

#72 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 26 January 2009 - 04:17 PM

Mai, eu nu stiu ce sa ma mai fac cu honey bee king 2 asa-s de naspa ....................

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:19 PM

0

#73 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2009 - 04:56 PM

Opreste-te putin din a pune intrebari in continuu.
Ai citit forumul asta? Este explicat de o mie de ori cum se seteaza HBK2.
HBK2, nu este state of the art heli, dar este ok pentru un incepator.
Are si parti nasoale, nimic nu e perfect, dar pentru banii care ii dai, este o alegere OK.
Daca nu poti sa il faci pe ala sa zboare, nu o sa poti sa zbori niciunul.

Totul tine de reglaje si de mana formata pe simulator.
E de ajuns ca ai cerut odata ajutorul.
Acum asteapta sa iti raspunda cineva. Cu insistenta asta, nu faci decat sa enervezi pe toata lumea
si sa nu te mai ajute nimeni.

un sfat : Nu incerca sa il ridici foarte incet. NU rezolvi nimic.
trebuie sa dai incet de throttle pana porneste rotorul principal la o viteza considerabila fara a se ridica si
dupa aceea dai mai brusc sa il ridici 1m sau macar 40cm.
D'abia atunci poti sa faci ceva. Daca dai putin cate putin, nu o sa faci decat cu noroc sa strici pale pe banda rulanta.

singura chestie importanta este sa ai swashplate-ul paralel cu pamantul...poti sa iei ca reper pastila de metal prinsa pe ax sub swasplate si frame-ul elicopterului.
A doua chestie misti servo pe coada (vorbesc de milimetri) pana vezi ca gyro lucreaza bine fara a folosi trimerul statiei.
Succes

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 26 January 2009 - 04:57 PM

0

#74 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 27 January 2009 - 06:16 PM

Vezi postareaRontaila, la Aug 18 2008, 09:29 AM, a spus:

Daca ai montat deja piesele procedeaza astfel ; SCOATE ALIMENTAREA MOTORULUI; decupleaza servo-urile de la platoul ciclic,porneste statia si apoi cupleaza bateria la heli ,se vor pozitiona bratele la servo . CU GAZUL LA 50% ASEAZA BRATELE LA ORIZONTALA (sau cat mai aproape ) daca nu ai umblat la lungimea bieletelor ar trebui sa fii pe aproape de" bine" cu reglajele la platoul ciclic ,oricum in manual ar trebui sa ai lungimile initiale ale bieletelor.
Fa intai partea cu servo si mai discutam.

Bafta

Buna, am un honey bee king 2 spune-mi la ce dimensiune trebuie reglate cele 3 tije ca in manual arata la 30mm, dar nu vrea sa se ridice ?

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:20 PM

0

#75 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 27 January 2009 - 06:29 PM

Vezi postareaalexvid, la Jan 26 2009, 04:56 PM, a spus:

Opreste-te putin din a pune intrebari in continuu.
Ai citit forumul asta? Este explicat de o mie de ori cum se seteaza HBK2.
HBK2, nu este state of the art heli, dar este ok pentru un incepator.
Are si parti nasoale, nimic nu e perfect, dar pentru banii care ii dai, este o alegere OK.
Daca nu poti sa il faci pe ala sa zboare, nu o sa poti sa zbori niciunul.

Totul tine de reglaje si de mana formata pe simulator.
E de ajuns ca ai cerut odata ajutorul.
Acum asteapta sa iti raspunda cineva. Cu insistenta asta, nu faci decat sa enervezi pe toata lumea
si sa nu te mai ajute nimeni.

un sfat : Nu incerca sa il ridici foarte incet. NU rezolvi nimic.
trebuie sa dai incet de throttle pana porneste rotorul principal la o viteza considerabila fara a se ridica si
dupa aceea dai mai brusc sa il ridici 1m sau macar 40cm.
D'abia atunci poti sa faci ceva. Daca dai putin cate putin, nu o sa faci decat cu noroc sa strici pale pe banda rulanta.

singura chestie importanta este sa ai swashplate-ul paralel cu pamantul...poti sa iei ca reper pastila de metal prinsa pe ax sub swasplate si frame-ul elicopterului.
A doua chestie misti servo pe coada (vorbesc de milimetri) pana vezi ca gyro lucreaza bine fara a folosi trimerul statiei.
Succes


Mersi oricum, dar nu ma pricep, ce zici tu cu throttle, ca nu stiu ce-i ala si ce face potentiometrul ala din dreapta si din stanga te rog raspunde-mi...asa......babeste

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:22 PM
Motiv editare: Ortografie

0

#76 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 06:54 PM

Manualul elicopterului se refera la maneta de gaz/acceleratie/motor/ cum s-o mai zice ca fiind throttle .
E in engleza stiu...dar cu parere de rau, iti spun ca TREBUIE sa stii engleza sau macar sa iei ca atare niste termeni si sa stii ce inseamna.

The term throttle has come to refer, informally and incorrectly, to any mechanism by which the power or speed of an engine is regulated.


Throttle = babeste stickul/maneta/joystickul ( batul bucuriei) din stanga de pe telecomanda. ala de care dai ca sa porneasca motorul.
Swashplate = suprafata aia cu 3 bilute controlata de 3 servour prin intermediul tijelor de comanda.
trimmer = butonul zimtat ce se gaseste langa stickuri si regleaza fin pozitia bratelor servourilor.

potentiometru ...nu mai trebuie sa stii chiar nu e relevant.
problema e ca tot ce iti scriu acum, ar trebui sa stii inainte sa cumperi un elicopter hobby (nu jucarie).
0

#77 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 07:21 PM

Uite un clip care te poate ajuta, dar iarasi este in engleza.
Tipul primeste un elicopter de la cineva sa i-l regleze zicand ca rotorul actioneaza aiurea.
Explica in clipul asta ce face ...incepand cu reglaje de swash, de flybar paddle, curea, etc..
Poti sa cauti mai specific pe youtube si o sa gasesti tot felul de tutoriale

Clip youtube setare HBK2

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 27 January 2009 - 07:27 PM

0

#78 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 27 January 2009 - 07:24 PM

Vezi postareaalexvid, la Jan 27 2009, 06:54 PM, a spus:

Manualul elicopterului se refera la maneta de gaz/acceleratie/motor/ cum s-o mai zice ca fiind throttle .
E in engleza stiu...dar cu parere de rau, iti spun ca TREBUIE sa stii engleza sau macar sa iei ca atare niste termeni si sa stii ce inseamna.

The term throttle has come to refer, informally and incorrectly, to any mechanism by which the power or speed of an engine is regulated.


Throttle = babeste stickul/maneta/joystickul ( batul bucuriei) din stanga de pe telecomanda. ala de care dai ca sa porneasca motorul.
Swashplate = suprafata aia cu 3 bilute controlata de 3 servour prin intermediul tijelor de comanda.
trimmer = butonul zimtat ce se gaseste langa stickuri si regleaza fin pozitia bratelor servourilor.

potentiometru ...nu mai trebuie sa stii chiar nu e relevant.
problema e ca tot ce iti scriu acum, ar trebui sa stii inainte sa cumperi un elicopter hobby (nu jucarie).


Mersi ca mi-ai spus, dar tot n-o sa mearga ma gandesc ieu ca-i chinezarie. Oare de mi-as lua un t-rex 450 v2 ar merge mai bine ca m-am interesat pe un site.
Mi-au zis ca ma costa gata de zbor, ei mi-l regleaza, 3000 de ron, ce zici merita? M-as descurca, ca n-ar tot merge beat de cap.............ma gandesc...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:24 PM

0

#79 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 07:34 PM

Vezi postareamarcel66, la Jan 27 2009, 07:24 PM, a spus:

mersi ca mi-ai spus dar tot no sa mearga ma gandesc ieu cai chinezarie.oare de mias lua un t-rex 450 v2 ar merge mai bine ca mam interesat pe un site si mia zis ca ma costa gata de zbor iei mil regleaza la pert de 3000 de ron ce zici merita mas descurca ca nar tot merge beat de cap.............ma gandesc


La un moment dat, o sa se strice ceva. ce o sa faci ?
Nu poti sa pilotezi un elicopter serios fara sa intelegi ce se intampla acolo.
Align este un elicopter foarte bun....si cu mult marketing e adevarat :wub:
Dar ca si vinul sau ca si cu tigarile, faci diferenta doar cand ai ceva experienta.

Ca incepator, nu o sa faci decat diferenta de bani si costuri mai mari ulterior.

Singurul lucru bun in toata afacerea este ca ti-l regleaza!

Nu am nimic impotriva sa iti iei Align, este mai bun, este dublu ca pret (doar kit), dar nu recomand, cumpararea unuia pe cu motivatia ca HBK2-ul este prea prost si nu poate fi zburat.

Zboara-l p'ala si dupa aia reconsidera ALIGN.

Asta nu e un motiv sa te gandesti la ALign!

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 27 January 2009 - 07:35 PM

0

#80 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 08:05 PM

Vezi postareaalexvid, la Jan 27 2009, 07:34 PM, a spus:

Nu am nimic impotriva sa iti iei Align, este mai bun, este dublu ca pret (doar kit), dar nu recomand, cumpararea unuia pe cu motivatia ca HBK2-ul este prea prost si nu poate fi zburat.

Zboara-l p'ala si dupa aia reconsidera ALIGN.


Eu tocmai din acest motiv mi-am luat trex 450 si am dat hbk 2-ul la mai putin de o luna de la achizitie. E mai greu la inceput cu un HBK2 decat cu un trex450, mai ales in versiunea stoc.
Mai bine ia direct un trex 500esp sau un protos care e mai ieftin.
0

#81 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 27 January 2009 - 08:20 PM

Citeaza

mersi ca mi-ai spus dar tot no sa mearga ma gandesc ieu cai chinezarie.oare de mias lua un t-rex 450 v2 ar merge mai bine ca mam interesat pe un site si mia zis ca ma costa gata de zbor iei mil regleaza la pert de 3000 de ron ce zici merita mas descurca ca nar tot merge beat de cap.............ma gandesc


Bun ala la treij.. de milioane.. zboara singur...tu nu stai decat cu radiocomanda in mana de forma.
Care telecomanda o sa bipaie sa te avertizeze pe tine ca elicopterul o sa aterizeze la picioarele tale...

Marcel, fara suparare... Pune mana si citeste vreo doua saptamani despre modele de elicoptere radiocomandate, si dup-aia gandeste-te ce cumperi... de fapt abia atunci o sa fii in stare sa faci o alegere.

Cei mai multi dintre colegii de forum stau noptile si citesc ca nebunii, se documenteaza, ...n-avem somn. Modelele din debara, balcon, nu ne lasa sa dormim... trebuie sa stim tot despre ele. Intelegi cum sta treaba? :wub:

Spor!
0

#82 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 27 January 2009 - 09:23 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 27 2009, 08:20 PM, a spus:

Bun ala la treij.. de milioane.. zboara singur...tu nu stai decat cu radiocomanda in mana de forma.
Care telecomanda o sa bipaie sa te avertizeze pe tine ca elicopterul o sa aterizeze la picioarele tale...

Marcel, fara suparare... Pune mana si citeste vreo doua saptamani despre modele de elicoptere radiocomandate, si dup-aia gandeste-te ce cumperi... de fapt abia atunci o sa fii in stare sa faci o alegere.

Cei mai multi dintre colegii de forum stau noptile si citesc ca nebunii, se documenteaza, ...n-avem somn. Modelele din debara, balcon, nu ne lasa sa dormim... trebuie sa stim tot despre ele. Intelegi cum sta treaba? :)

Spor!
Bine primus m-as pune eu sa invat, dar nici macar nu stiu ce sa invat, zi-mi tu ce ? Cu stima.
Si de unde iau ceva carti sau pe internet...........

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:26 PM
Motiv editare: Ortografie

0

#83 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 27 January 2009 - 10:31 PM

Incepe prin a da un search pe Google cu: RC helicopters

Carti dedicate in special acestor modele, nu gasesti pe la noi... inca. Tot de pe net le poti cumpara.
Dar colegi de hobby care sa te ajute pe la camp, se vor gasi!
0

#84 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 27 January 2009 - 10:34 PM

Ca veni vorba de camp, completeaza la date personale locatia unde te afli... in acest fel lumea poate sa te ajute.

Si o observatie off topic:

Citeaza

mas pune ieu sa invat da nici macar nu stiiu ce sa invat ziimi tu ce
... un pic de atentie la cum scrii... multumesc!
0

#85 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 28 January 2009 - 03:10 PM

Vezi postareaalexvid, la Jan 26 2009, 04:56 PM, a spus:

Opreste-te putin din a pune intrebari in continuu.
Ai citit forumul asta? Este explicat de o mie de ori cum se seteaza HBK2.
HBK2, nu este state of the art heli, dar este ok pentru un incepator.
Are si parti nasoale, nimic nu e perfect, dar pentru banii care ii dai, este o alegere OK.
Daca nu poti sa il faci pe ala sa zboare, nu o sa poti sa zbori niciunul.

Totul tine de reglaje si de mana formata pe simulator.
E de ajuns ca ai cerut odata ajutorul.
Acum asteapta sa iti raspunda cineva. Cu insistenta asta, nu faci decat sa enervezi pe toata lumea
si sa nu te mai ajute nimeni.

un sfat : Nu incerca sa il ridici foarte incet. NU rezolvi nimic.
trebuie sa dai incet de throttle pana porneste rotorul principal la o viteza considerabila fara a se ridica si
dupa aceea dai mai brusc sa il ridici 1m sau macar 40cm.
D'abia atunci poti sa faci ceva. Daca dai putin cate putin, nu o sa faci decat cu noroc sa strici pale pe banda rulanta.

singura chestie importanta este sa ai swashplate-ul paralel cu pamantul...poti sa iei ca reper pastila de metal prinsa pe ax sub swasplate si frame-ul elicopterului.
A doua chestie misti servo pe coada (vorbesc de milimetri) pana vezi ca gyro lucreaza bine fara a folosi trimerul statiei.
Succes


Salut scuze daca te tot deranjezi, dar ieri am fost cu el adica cu hbk2, cu un prieten. si de hov.pit de potentiometru ala i-am dat plus pana la jumate dar tare brusc sa ridicat si l-am inaltat cam 10 metri si din ce in ce a mers tot in fata nu l-am mai putut controla adica se ducea de nebun si l-am spart tot acuma ? Adica niste pale .........masca ............

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:27 PM
Motiv editare: Ortografie

0

#86 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2009 - 03:26 PM

Marcel, am o intrebare...stii ce "face" respectivul potentiometru?
0

#87 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 28 January 2009 - 04:28 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 28 2009, 03:26 PM, a spus:

Marcel, am o intrebare...stii ce "face" respectivul potentiometru?

Ce, spune-mi ca nu stiu?

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:28 PM
Motiv editare: Ortografie

0

#88 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2009 - 04:39 PM

Fa cumva si afla... ca altfel rupi la ele intr-o ceata totala.
0

#89 Useril este offline   marcel66 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 11-January 09
  • Gender:Male
  • Location:.....

Postat 28 January 2009 - 04:46 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 28 2009, 04:39 PM, a spus:

Fa cumva si afla... ca altfel rupi la ele intr-o ceata totala.

Bine ca nu-mi spui. Dar cred ca atunci cand dau la minus se ridica mai incet si cand dau la plus se ridica mai repede. Nu zic bine primus?

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 March 2009 - 10:29 PM
Motiv editare: Ortografie

0

#90 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2009 - 04:47 PM

Potentiometrul respectiv face un acord fin al curbei de pitch (pe romaneste - variatia unghiului palelor rotorului principal, in functie de pozitia stick-ului din stanga), ridicand curba de pitch in zona de centru, astfel incat elicopterul sa faca hover intr-o anumita pozitie a stick-ului de Throttle/Pitch, preferata de utilizator.
Daca ai marit valoarea acestuia, practic ai marit unghiul palelor in zona de mijloc a cursei stick-ului, acest lucru ducand la ridicarea in slavi a elicopterului.

Eh, ce zici... are sens?
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu