Spirit of St. louis Ceva ce doresc sa zboare!
#31
Postat 07 April 2008 - 10:44 PM
#32
Postat 07 April 2008 - 11:28 PM
#33
Postat 08 April 2008 - 12:07 AM
Salut si numai bine.
#34
Postat 08 April 2008 - 07:18 AM
eu asa am la toate avioanele mele .......
#36
Postat 27 September 2008 - 02:33 PM
Fisiere atasate
-
DSC01269.JPG (344.84K)
Number of downloads: 813
#37
Postat 27 September 2008 - 02:34 PM
Fisiere atasate
-
DSC01270.JPG (326.63K)
Number of downloads: 673
#38
Postat 27 September 2008 - 02:36 PM
Fisiere atasate
-
DSC01271.JPG (357.03K)
Number of downloads: 545
#39
Postat 27 September 2008 - 02:39 PM
Fisiere atasate
-
DSC01272.JPG (355.88K)
Number of downloads: 469
#40
Postat 27 September 2008 - 02:41 PM
Fisiere atasate
-
DSC01273.JPG (387.9K)
Number of downloads: 386
#41
Postat 27 September 2008 - 02:43 PM
Fisiere atasate
-
DSC01274.JPG (441.25K)
Number of downloads: 188
#43
Postat 27 September 2008 - 02:59 PM
Fisiere atasate
-
DSC01275.JPG (440.29K)
Number of downloads: 175
#44
Postat 27 September 2008 - 03:02 PM
Fisiere atasate
-
DSC01276.JPG (408.17K)
Number of downloads: 186
#45
Postat 27 September 2008 - 05:34 PM
oricum tind sa cred ca modelul in viitor o sa aibe un motor termic si poate ca e mai bine. Nu stiu daca ai intrat pe aici, dar eu zic ca sunt multe idei bune http://www.rcgroups....ad.php?t=186840
bafta mare si sa ne chemi la lansare
#46
Postat 27 September 2008 - 08:30 PM
rba, la Sep 27 2008, 03:41 PM, a spus:
.....N-as vrea sa te descurajez dar mie ca incepator, mi se pare mult prea mult .....din ce am tot citit in ultimele luni modelul tau n-ar trebui sa depaseasca 20;22 gr./dm2....BAFTA !!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#47
Postat 27 September 2008 - 11:55 PM
#48
Postat 28 September 2008 - 08:12 AM
ps: ai grija cu inclinatile motorului . http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#49
Postat 28 September 2008 - 12:11 PM
TUROK te rog sa dezvolti subiectul cu unghiul de inclinare al motoruliu fata de axul longitudinal al fuselajului ,sau sa ma ajute cineva in privinta asta.Va multumesc pentru aprecieri si pentru sfaturi.Salut si numai bine
#50
Postat 28 September 2008 - 08:59 PM
rba, la Sep 28 2008, 01:11 PM, a spus:
TUROK te rog sa dezvolti subiectul cu unghiul de inclinare al motoruliu fata de axul longitudinal al fuselajului ,sau sa ma ajute cineva in privinta asta.Va multumesc pentru aprecieri si pentru sfaturi.Salut si numai bine
Deci in cel mai bun caz aria aripi este ~ 13,5 dm2 ? Cam putin pt.greutatea finala !!!....In principiu unghiul motorului este de ~ 1;3 grade in jos si cam tot atat ( functie si de cuplul dezvoltat de motor ) spre dreapta ....
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#51
Postat 30 September 2008 - 06:04 AM
? am de gand sa-i pun motorul asta daca nu se va ridica cu electric http://www.#$%&%#$$....-cc)-p689p.html
#52
Postat 03 October 2008 - 06:25 AM
rba, la Jan 27 2008, 10:17 PM, a spus:
Nimeni nu vrea sa-mi raspunda si sa ma ajute sa solutionez problemele cu care ma confrunt? As vrea sa-mi zbor si eu avionul.Va rog sa ma ajutati.Motorul termic pe care-l voi folosi, daca va fi cazul va fi un Magnum LX- 46S ABC de 7,46cc.
Timisoreni se poate sa ne intalnim cumva ?Salut si numai bine domnilor.
#53
Postat 03 October 2008 - 08:52 AM
rba, la Oct 3 2008, 07:25 AM, a spus:
Timisoreni se poate sa ne intalnim cumva ?Salut si numai bine domnilor.
.....repet : mie ca incepator mi se pare incarcarea alara foarte mare iar folosirea unui motor termic ( la un asemenea model ) este exagerata . Cu motor termic cu tot cam care ar fi greutatea finala ?
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#54
Postat 03 October 2008 - 10:57 AM
#55
Postat 03 October 2008 - 11:14 AM
incearca sa remediezi problema altfel o sa traga rau dreapta sau stinga
spor
#56
Postat 03 October 2008 - 11:19 AM
rba, la Oct 3 2008, 07:25 AM, a spus:
Timisoreni se poate sa ne intalnim cumva ?Salut si numai bine domnilor.
Cu motorul asta nu o sa mai reusesti sa echilibrezi aveonul in veci. E muuuuuuuuuuuuult prea greu si puternic. In cel mai bun caz o sa fie o racheta cu incarcatura alara gigantica. Nu stiu cine ar putea pilota asa ceva. Gandeste-te ca motorul mentionat de tine duce aveoane de pana la 3 kile. Chiar si cu motor electric, modelul tau ( am facut un calcul superficial ) va ajunge la valoarea de aprox. 50, 60g/dmp, ceea ce pentru un model electric e foarte mult. Spor la treaba in continuare !
#57
Postat 03 October 2008 - 11:34 AM
Numai bine,
Calin
#58
Postat 03 October 2008 - 10:55 PM
O sa incerc sa ajung maine la locul de zbor chiar de voi pleca mai devreme de la servici.
Va multumesc pentru raspunsuri si anca mai astept sfaturi si comentarii :rolleyes:
Salut si numai bine domnilor.
#59
Postat 06 October 2008 - 01:07 PM
#60
Postat 06 October 2008 - 01:34 PM
Numai bine,
Calin