Modelism - RHC Forum: modele depron pentru concurs - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

modele depron pentru concurs Indoor 2008

#61 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 January 2008 - 10:44 PM

@RedBaron in sala nu e concurs de 3D... sper sa nu fi dezamagit.. M-am uitat pe program si nu vad nicio figura de 3D..

Intradevar am avut si eu problema cu ramasul profundorului in urma din cauza ca ala era un fel de carpa dar s-a descurcat. De obice problema asta se rezolva mai de pe la mijloc... adica pui niste fasii de depron de-a lungul fuselajului pana sub profundor pt ca nu se torsioneaza doar profundorul .. de undeva de la coada din fuselaj..

In poza aia se vad niste carboane subtiri .. tu poti sa pui de la un capat la altul o fasie de depron de 3 mm

oricum nu iti fa probleme.. se accepta la prima participare .

Fisiere atasate


DT
0

#62 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 January 2008 - 10:56 PM

Zodele, carbonul ala nu o sa tina... Va rog eu sa-i aratati la sala cum sa puna contrele de depron pe fuselaj, INAINTE sa-l echilibreze/zboare. Altfel face baiatul drumul degeaba...

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#63 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 10 January 2008 - 12:00 AM

Citeaza

Zodele, carbonul ala nu o sa tina... Va rog eu sa-i aratati la sala cum sa puna contrele de depron pe fuselaj, INAINTE sa-l echilibreze/zboare. Altfel face baiatul drumul degeaba...


si daca nu zbor,adik daca zbor si rup repede no sa imi para rau... macar o sa am parte de fun :(

cu modelul asta o sa tot zbor outdoor pana atunci, si pe 20 ianuarie o sa merg in hangar la eurocopter , sa ma antrenez ... (f1m , al federatiei ) ...

deci daca e sa nu tina coada, o sa il fac bucatele de muult...

oricum am de gand sa ma prezint cu macar vo 3 modele... sa schimb numa electronica de pe unul pe altul ...(eventual si carboanele ca nici d-alea nu am)



Citeaza

sa innebuneasca marinaru cand o sa se vada inconjurat de deproane


marianre..nu mai ai scapare :( te electrizam :( ...
a da , si pentru marinaru : cand am avut nevoie de sarma sa leg trenul de aterizare , am aflat la ce sunt bune cablurile de la captive :(
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#64 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 12:20 AM

Baroane, fii atent un pic.
Exact cum sunt carboanele alea trebuie lipite doua fasii de depron de 3mm. Fie pe partea superioara a fuselajului, fie partea inferioara, dupa cum ai dispuse servo si comenzile. Asta va rigidiza partea cruciforma a fuselajului, sa nu mai ramana coada in urma la tonou. Se pune cam de la aripa pana aproape de coada, pe ambele parti. Se poate constitui eventual ca o masca pentru comenzi sau alte chestii. Tot in scopul asta am incercat si coltzare si baghete. Nu au dat rezultat, exceptand doua baghete dispuse de pe AO la 1/8 din AV, pe fiecare parte. Asta a rigidizat si deriva, care la mine a suportat o directie marita. Asa afara statea si in cutit afara pe vant. Versiunea anterioara o rupsesem cu Calu pe un vant tembel pe Chitila, si mana de lemn dupa 2 luni... Merg si variante, dar esential ramane manutza in sala. Afara, e altceva, si ce-ti spun eu te vor ajuta preponederent outdoor.

Bafta!

Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 10 January 2008 - 12:27 AM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#65 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 12:27 AM

cam asa, grosso-modo...

Fisiere atasate


35 MHz, canal 60,62,78.
0

#66 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 12:28 AM

si cam asa ceva... Intelegi tu!

Fisiere atasate


35 MHz, canal 60,62,78.
0

#67 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 10 January 2008 - 12:32 AM

ceva de genul asta:
http://www.svensktmodellflyg.se/users/1257/acro-under.jpg
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#68 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 12:34 AM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Macar sa poata exersa afara. Lucraturi ca aceea cand o avea timp... Frumos lucrat!

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#69 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 10 January 2008 - 12:41 AM

asa e http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
din pacate nu de mine.
http://www7.hemsida....dels/indexx.htm

un film cu explicatii despre ranforsari si frane:
http://www7.hemsida....els/acrovid.htm

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 10 January 2008 - 01:25 AM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#70 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 09:37 AM

ZOD, la 9 Jan 2008, 22:44, a spus:

am avut si eu problema cu ramasul profundorului in urma din cauza ca ala era un fel de carpa dar s-a descurcat. De obice problema asta se rezolva mai de pe la mijloc...

Asta e unul din motivele pt. care io urasc sistemul asta de fuselaj cruciform, pe care il consider o mare tampenie d.p.d.v. al abordarii structurale a problemei.
Cineva a "inventat" structura asta si ceata s-a luat dupa el, crezand ca ideea e revolutionara. Probabil o fi.
In afara de o (oarecare) simplitate constructiva, nu prezinta absolut nici o rezistenta torsionala, ceea ce e f. important.
Varianta clasica, cu minore penalitati de greutate, confera rezistenta torsionala excelenta.
Desigur, o sa ziceti ca prezenta a doi pereti laterali va va scoate din carti, masic vorbind.
Cu niste munca in plus, se poate obtine o structura usoara. De mult timp, depronul se frezeaza pt. a micsora grosimea peretilor. Nu e chiar foarte mare filosofie. Decat sa dai bani pe carboane si sa faci munca de chinez, mai bine dai banii la un baiat cu CNC si ai toate piesele gata frezate.

...Deh. Am si io niste fixuri...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#71 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 January 2008 - 09:52 AM

Valteras .. ai perfecta dreptate.. d'aia am 2 deproane care NU au fuselajul asa.. sa evit problemele de anul trecut cand din cauza ca te torsiona nu puteam sa fac tonou cum trebuie.. ce-i drept m-a facut mai destept fuselajul ala ca trebuia sa sustii tonoul pe toate partile .. eleron stanga directie dreapta profundor jos directie stanga ... altfel nu iesea..

Pe de alta parte am vazut Spark-ul facut la Foke si nu are problema asta.. ca atare o sa fac si un d'ala.

Alta faza... cu greutatea.. d'aia am ales biplan. La aceeiasi electronica pe care am avut-o anul trecut aceeiasi anvergura dar 2 aripi greutate mai mica cu fuselaj caseta.
DT
0

#72 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 10 January 2008 - 02:50 PM

valteras, daca tot recomanzi constructia clasica pt fuselaj, se poate extinde ideea si pentru aripa? adica s-o fac profilata? nu e vorba sa m-apuc sa debitez depronul, ci s-o fac ca o "clatita". nu ia cine stie ce in greutate - hai sa spunem ca apare o "aripa"in plus". obtin vreun avantaj, recte zboara mai incet? ca pana la urma despre asta e vorba.
stau acum cu planul si depronul in fata si nu stiu ce sa fac...

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 10 January 2008 - 03:04 PM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#73 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 04:19 PM

Daca tot discutam de aripi, io personal nu cred ca are rost sa faci aripa profilata.

In cazul in care ai face aripa in varianta foaie de depron curbata (gen profil Jedelski), o sa ai mari probleme la zborul pe spate. Aripa din foaie curbata, se preteaza doar la slow-flyere, non - sau nu prea - acrobatice.
Vezi Slow Stick, unde face treaba excelenta.
Portanta mare la viteza mica.

Aici nu avem (aveti) nevoie de asa ceva.

Nici aripa "intrados + extrados" (doua foi de depron) nu e de prea mare ajutor si aduce si aport mai mare de greutate, total nejustificat aici. D.p.d.v. aerodinamic, o aripa profilata are randament mai mare decat profilul "placa plana", intr-o anumita plaja de unghiuri de incidenta. Plaja destul de restransa, de altfel. Aici nu prea ti-ar fi de folos decat in regim de zbor planat, cand modelul nu ar mai veni ca o caramida la aterizare, fara motor. Asa fac Shock-urile, nu? Dar oricum, aterizarea se face cu (putin) motor, totusi... Si nu prea e aterizare. Mai degraba o cadere controlata...

Ideea e ca zborul 3(4)D implica a priori, functionare de aripa in regim cvasipermanent de "stall". Adica fileurile de aer nu prea urmaresc niciodata extradosul aripii, fiind in permaneta decrosate de pe extrados, inca din imediata vecinatate a BA.
De aceea io consider modelele gen ShockFyer ca fiind mai degraba doar o motorizare cu suprafete de comanda, decat ca fiind masini aerodinamice, in adevaratul sens al cuvantului.
Aerodinamica lor e destul de departe de ortodox.

Pt. cazul ShockFlyer, profilul care se cheama "placa plana" e superpotrivit. Nu trebuie sofisticari de profilari ale aripii.
Io poate ca as folosi totusi, ca suprema forma de sofisticare, la BA acele tije de carbon ce au sectiune semicirculara (sau "D"). Desi in lipsa unor rezultate experimentale exhaustive, personal nu sunt convins ca sunt un mare atuu.

Asa ca baga mare placa plana!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#74 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 04:24 PM

ZOD, la 10 Jan 2008, 09:52, a spus:

am vazut Spark-ul facut la Foke si nu are problema asta.. ca atare o sa fac si un d'ala.

Categoric se poate face foarte bine fuselaj cruce care sa nu se (prea) torsioneze. Vezi varianta cu "hobanarea" aia in zig-zag. Care hobanare nu e musai de facut din bare de carbon, ci poa sa fie realizata cu fir inextensibil (de la pescari). Ca de fapt asta inseamna hobanare. Numai ca e munca multa si migaloasa.
Io cand o fi sa-mi fac, o sa-mi fac un biplan (din motive de anvergura si inertie pe axa de ruliu) cu fuselaj "cheson", dar si unul cu fuselaj cruce hobanat.
E-heee... mai e pana atunci...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#75 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 10 January 2008 - 04:35 PM

Valteras, la 10 Jan 2008, 16:19, a spus:

Asa ca baga mare placa plana!

mi-ai taiat aripile!
eu ma gandisem la un profil simetric. faza era ca nu as fi folosit nicaieri vreo bucata de carbon, cel mult la trenul de aterizare. si iesea totul super solid si, cred eu, mai usor decat in constructia cruce plana.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#76 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 10 January 2008 - 04:45 PM

Placa plana are bula de desprindere imediat dupa bordul de atac (cica se desprinde in regim laminar curentul, dar se reatasaza turbulent). De fapt e un vartej oarecum(avem efecte la capete) cilindric. Il poti omori cu bord de atac in zig-zag, dar varfurile de depron decupate asa, sunt foarte usor de rupt. Il mai poti omora cu decupaje (dar nu chiar oricum) in placa aripii - interioare - dar in zona bordului de atac, sau cu generatoare de vartej (care-s bune la incidente mari).
Da' pana la urma de ce sa-l omoram pe vartej, ca merge si asa......
E si placa plana un profil, pana la urma - cel mai simplu posibil.
Rezistenta, rigiditatea la incovoiere si rasucire sunt foarte importante, ca placa stie sa zboare oricum.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#77 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 10 January 2008 - 08:46 PM

modelul meu e gata...
mai e de pus motorul dar asta doar dupa ce il probez...


sper ca maine sa pot pune mufele corespunzatoare si sa reusesc sa le potrivesc... ar fi culmea ca nici acum sa nu mearga electronica..ma arunc de la balcon :D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#78 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 11 January 2008 - 12:15 PM

ZOD, la 6 Jan 2008, 14:55, a spus:

Red Sky .. am gasit controler de 17 A !! la 5 g !! de la multiplex. e unu mic mic ...are 2.5 cm pe 1.5 cm si gros de 2 mm.

M-ai facut sa-mi cumpar si eu unul, dar are intre 8 si 9 g la cantar, iar pe el scrie 9g.
Daca mai tai din cabluri, poate mai scade.......
Vorbesc de MULTIcont BL-17.

Vesnica intrebare.
Ce mufe folositi la acumulatori/ESC?
Eu numai CT-2, dar sunt scumpe rau......
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#79 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 January 2008 - 01:34 PM

La mine pe cantar arata 5 g.. O fi cantarul meu decalibrat.

Folosesc mufe MPX dar sunt ingorzioare.. le scoti foarte greu si la 10 zboruri de obicei imi mai scapa mana cand trag de ele si rup cate ceva. Am vazut la un prieten mufe deans .. Arata tot ca mpx.. contactul e bun si se desfac mai omeneste.

Valteras.. am vazut pe http://pauzuolis-rc.com/ cu bord de atac rotund de balsa. citez din ce zice el "after some testing i see little difference in flying characteristics. With round leading edge it is plane fly with more precision. "
DT
0

#80 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 11 January 2008 - 02:36 PM

CT2 sint cam mari. Folosesc mufe MPX modificate(taiate).
Din doua motive: sint bune, sint mai usoare si ies mai usor (nu rup avionul). No, ca-s 3...

Aceasta postare a fost editata de Red Sky: 11 January 2008 - 02:36 PM

www.redsky.ro
0

#81 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 January 2008 - 02:52 PM

Red Sky, la 11 Jan 2008, 14:36, a spus:

CT2 sint cam mari. Folosesc mufe MPX modificate(taiate).
Din doua motive: sint bune, sint mai usoare si ies mai usor (nu rup avionul). No, ca-s 3...

Adica cum taiate ?
DT
0

#82 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 11 January 2008 - 03:25 PM

Scurtate, cred: prin taiere sau slefuire - partea de intrare, normal. Nu?
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#83 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 11 January 2008 - 06:17 PM

INCAS, la 11 Jan 2008, 15:25, a spus:

...normal. Nu?

nooo
:)
Taiat cei doi pini exteriori impreuna cu plasticul aferent. O sa caut o poza.

Ca tot veni vorba de plasticul de la mpx-uri... a mai observat cineva ca de vre-un an-doi acesta e mult sub calitativul de mizerabil? La cea mai mica incalzire se umfla si se topeste. Inainte trebuia sa-l incalzesti foarte mult ca sa pateasca ceva, si atunci se "carboniza" (facea o crusta), nu se deforma. Macar contactele au ramas bune... inca.
www.redsky.ro
0

#84 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 11 January 2008 - 07:12 PM

Pentru curentei mici, continuu 5A, maxim 8A, daca s-ar folosi doua perechi de mufe servo in paralel, ce-ar fi?
Nu ma supar, daca zic prostii. :)

Am aproape 100 buc. Manopera e problema, adica ochi si nervi tari. :)

Aceasta postare a fost editata de INCAS: 11 January 2008 - 07:13 PM

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#85 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 11 January 2008 - 08:10 PM

ai dreptate luci ! dar exista o solutie pt a le cositori fara sa le paradesti ! eu le mufez intai si dupa aceea le cositoresc ,in felul asta chiar daca le incalzesti un pic mai mult , pinii nu au unde sa se duca.
0

#86 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 11 January 2008 - 08:41 PM

Doua mufe servo sint mai grele decat mpx-ul taiat, ca sa nu mai vorbim de manevrat.

Dragos,
Nu la cositorire am probleme. Acolo cu o scula buna, merge.
Probleme apar la incalzirea shrink-ului pe fire.
www.redsky.ro
0

#87 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 13 January 2008 - 12:48 AM

Valteras, la 10 Jan 2008, 16:19, a spus:

Daca tot discutam de aripi, io personal nu cred ca are rost sa faci aripa profilata.
......
Asa ca baga mare placa plana!

m-am apucat sa incerc totusi una profilata din extrupor de 3mm. am incerct in prealabil sa editez shockstarul din aerofly, editand profilul aripii, dar se pare ca nu se poate modifica. asa ca am trecut la proba practica.

Fisiere atasate


Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#88 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 13 January 2008 - 04:05 PM

Yupppiii

azi am facut primul zbor cu modelul ...
zboara super bine outdoor... singura lui problema e greutatea care cu tot cu accu. de 105 g , sigur a batut 450 de grame ... oricum , antrenament cu asta vo'saptamna doua , si apoi fac unul mai usor :)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#89 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 January 2008 - 05:07 PM

Incearca sa mai scoti din greutate ,altfel o sa-ti fie fff greu sa-l zbori in sala, indiferent cit antrnament faci afara .
Ca sa mai scapi de greutate fa-ti rost de packuri de 2 celule si nu mai mult de 400 mah .care au cel mult 30 g. Sunt arhisuficiente !
0

#90 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 13 January 2008 - 10:47 PM

incerc sa fac rost de packuri dar de vanzare in RO nu mai sunt...

oricum o sa fac alt model pentru ca asta e deja muult prea greu B)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu