Modelism - RHC Forum: Minimag (Multiplex) versus Cessna 182 Electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Minimag (Multiplex) versus Cessna 182 Electric opinii de la cei care au zburat ambele

#1 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 04 January 2008 - 01:53 PM

am avut un Cessna 182 Electric 480 de care in calitate de incepator nu am fost foarte multumit. (stabilitate, viteza mare, aterizare dificila ....).
acum vreau sa achizitionez un Minimag de la Multiplex.
ce parere aveti e mai stabil si mai usor de zburat decat Cessna?
care sunt punctele foarte si minusurile fiecaruia?
multumesc!
0

#2 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 January 2008 - 06:21 PM

Deocamdata nu am niciunul din ele ,dar cunosc pe cineva care le are si am si fost cu el la zbor cu ambele.Se pare ca e mai incintat de Minimag decit de Cessna si drept sa-ti spun si eu daca ar fi sa aleg ,as alege Minimagul daca as prefera un avion cuminte.Dupa cum am avut ocazia sa-l testez, seamana cu EZ(la docilitate) dar parca tot e ceva mai...altfel

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 04 January 2008 - 06:22 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#3 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 04 January 2008 - 07:49 PM

Minimagul nu are nici o legatura cu EZ-star... unu e motoplanor , altu avion... in afara de faptu ca ambele zboara , nu prea au nimic in comun...

Cessna am zburat , si sa stii ca daca ai pe cineva langa tine ,la primele zboruri , totul devine muult mai usor ;) daca nu ai , rupe unul , si la al doilea iti vei da seama act de usor era defapt...cessna e un avion cuminte, si care daca ii scoti trenul de aterizare atata timp cat te consideri incepator , nu o sa ai probleme...
eu inca prefer sa zbor fara desi am muulte ore de zbor cu el...

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 04 January 2008 - 07:49 PM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#4 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 January 2008 - 09:00 PM

Faceam comparatie intre cele doua(EZ-Minimag) nu ca forma sau tip de avion ci ca usurinta de zbor.Ambele sint recomandate incepatorilor pe toate site-urile pe unde am trecut.Cessna daca mai are si eleroane clar nu-l mai poate zbura un incepator( si cu asta nu vreau sa ma dau mare" avansat")
Eu mi-am dat parerea ca unul care dupa EZ le-am incercat pe ambele (fara sa le detin personal)
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#5 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 04 January 2008 - 09:12 PM

hmmm....
sincer, spre rusinea mea nici nu stiu daca are eleroane minimagul... dar sa stii , ca cessna cu eleroane nu e " o crima" pentru incepatori ... pana acum 7 oameni am invatat sa zboare pe ea, desi nu stiau deloc...
deci, se poate....

oricum, cessna e foarte buna pentru cineva care are rabdare sa repare la ae, sau are pe cineva experimentat langa el...
cu eleroane...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#6 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 04 January 2008 - 09:25 PM

Salut ,

Minimag are si posibilitatea sa-i activezi eleroanele , din ce spune producatorul este un avion pentru incepatori "avansati" ce vrea sa insemne asta nu stiu ca nemtii uneori sunt ciudati in exprimare ,oricum este ca dificultate in pilotaj in aceias calsa cu cessna (daca sti sa-l zbori e bine ,daca nu i-l rupi) numai ca este ceva mai mare in dimensiuni . Cind se va face vreme buna o sa-ti spun si cum este sa inveti sa zbori cu Minimag-ul ,pentru ca am primit unul cadou si nu am apucat sa-l zbor( rup) inca.

Bafta si CAVOK .... cit mai curind
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#7 Useril este offline   benz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 307
  • Inregistrat: 30-August 06

Postat 04 January 2008 - 09:31 PM

Sa nu te astepti la diferente mari intre Cessna si Minimag. Ambele au cam aceleasi dimensiuni, greutate. Ambele-s trainere cu diedre similare. Trenurile de aterizare sunt diferite. Minimagul are bechia pe spate si poate fi comandata cu servoul carmei. Minimagul are trenul mai rezistent. Aripa are un lonjeron de armare pe aproape jumatate din anvergura. Se rupe mai greu decat Cessna. Am dat cu al meu in bot cu viteza maaaare si n-a patit mare lucru. O crapatura pe lipitura celor doua parti ale fuselajului si axul rupt. Cessna se cam face bucatele mici.
Are eleroane comandate fiecare de cate un servo. Poti folosi un singur canal si un cablu Y.
pamant, apa, foc si mult, mult aer!
0

#8 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 04 January 2008 - 09:50 PM

Rontaila, la 4 Jan 2008, 21:25, a spus:

Salut ,

Minimag are si posibilitatea sa-i activezi eleroanele , din ce spune producatorul este un avion pentru incepatori "avansati" ce vrea sa insemne asta nu stiu ca nemtii uneori sunt  ciudati in exprimare ,oricum este ca dificultate  in pilotaj in aceias calsa  cu cessna (daca sti sa-l zbori e bine ,daca nu  i-l rupi) numai ca este ceva mai mare in dimensiuni . Cind se va face vreme buna  o sa-ti spun si cum este sa inveti sa zbori cu Minimag-ul ,pentru ca am primit unul cadou si nu am apucat sa-l zbor( rup) inca.

 Bafta si CAVOK .... cit mai curind

succes la primul zbor cu Minimagul! astept cu nerabdare o opinie la cald dupa ce-l incerci!
pastrezi motorul original? li-po, ceva?
0

#9 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2008 - 10:22 PM

Lipitorule,
Minimagul e din Elapor, adica polipropilena expandata, spre deosebire de polistirenul expandat, casant si mai putin elastic, din care e facuta acea cessna.
Daca ai posibilitatea ia-ti un model din elapor, mai rezistent (la final) decat orice plastic.
Asta nu inseamna ca Minimagul (si cu atat mai putin cessna) sunt modele pentru incepatori absoluti. Poti sa-ti iei, dar....
Ca plusuri, Minimagul e usor de construit, reconstructibil (vezi apa calda!), bine facut de o firma care isi stie lectia, spre deosebire de multe alte firme chinezesti care ...iti dau un pret de cazi pe spate: si inainte si dupa.
Ca minusuri, nici Minimagu nici alte "beginners" nu te scutesc de eventuale rupturi la inceput. Doar manuta te salveaza; si multe, multe ore pe camp, la zbor.

EDIT:
sa nu credeti ca daca subiectul cessna ....... a ajuns la pagina 107 avionul ala e tare, e doar cumparat de multi harnici in ale scrisului.
-------------

Citeaza

in acceptiunea semantica a notiunilor galactic, ciurli-burli, etc., trebuie luate in calcul exclusiv elementele care punctualizeaza/precizeaza legaturile cu un context rc-cln-aero; orice alta cutreierare tendentioasa pe araturile semanticii tine de o neputinta/limita ingrijoratoare a anvergurii capacitatilor de perceptie gnostica.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 04 January 2008 - 10:26 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#10 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 04 January 2008 - 11:16 PM

multumesc frumos tuturor celor care mi-au impartasit o opinie pertinenta despre minimag.
intr-adevar, citind foarte mult despre cessna si vazand ca este apreciata cu toate ca eu doar am reusit s-o fac praf dupa doua zboruri, am oscilat in a alege unul din cele 2 modele.

despre minimag am citit doar pe site-urile vanzatorilor unde normal, era laudat...ca si celelalte modele.
cunosc foarte bine avantajele elaporului, EZ este singura zburatoare care mi-a facut fata si ...usor, usor am reusit sa acumulez ore bune de zbor cu el, bineinteles cu pretul unei role de scotch si a 2-3 tuburi de superglue.

sincer, cel mai mult m-a impresionat la minimag o filmare de pe site-ul fabricii, unde zboara pe un vant nesimtit rau si aterizeaza fara motor foarte frumos.
( http://www.rcgroups.com/forums/showatt.php...achmentid=69425 )

benz , multumesc foarte mult pentru detalii si pentru amabilitatea cu care mi-ai raspuns pe mesagerie!

imi poate spune cineva care ar fi avantajele folosirii eleroanelor in detrimentul carmei daca nu doresc figuri acrobatice? ajuta la stabilizarea de dupa viraj, ajuta la viraj, se folosesc concomitent cu carma....???

multumesc!

p.s. nu va suparati daca ultima intrebare este una...prosteasca, chiar nu am folosit niciodata.
0

#11 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 05 January 2008 - 04:28 PM

Salut ,
Folosesc ,deocamdata motorul dat in kit si am un Jamarra de 3300 mA , 7cel. In mod normal pentru viraj se folosesc combinat eleroanele si directia ( mansa si palonierul la 1/1) se poate face viraj doar din eleroane dar iese glisat sau doar din directie si ies derapate .La aeromodele chestia asta nu se vede decit cid le folosesti combinat si constati ca raspunde mult mai rapid si face viraje cu raza mica si viteza mare. Cand incep sa zbor cu "spuma" o sa va spun impresiile .

Bafta si CAVOK.
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#12 Useril este offline   dragos_avramescu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 26-September 03

Postat 06 January 2008 - 10:15 AM

Un prieten si-a cumparat un minimag (pe care n-a apucat inca sa-l scoata la zbor). Am studiat binisor manualul, si am ajutat la montaj (am facut motorizarea). Minimag nu are bechie care se orienteaza cu directia, ci doar o patina. Bechia este optionala, separat.
Din cate imi amintesc, am montat un axi 2208, care a necesitat mici modificari la suportul motorului, dar usor de realizat cu o minifreza. axi 2208 are acelasi diametru exterior cu motorul stock (permax 400), insa e bl outrunner si a trebuit sa-i fac putin loc.
Eleroanele sunt optionale, insa din cate stiu e bine sa fie instalate servomecanismele de la inceput, si sa fie activate mai tarziu.
0

#13 Useril este offline   benz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 307
  • Inregistrat: 30-August 06

Postat 07 January 2008 - 06:51 PM

motorizare pt minimag: am folosit un outrunner cu axul mutat in extremitatea cealalta a motorului. da-mi un id de mess sa-ti dau poze, lipitorule. nu stiu de ce nu merg

Aceasta postare a fost editata de benz: 07 January 2008 - 07:04 PM

pamant, apa, foc si mult, mult aer!
0

#14 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 07 January 2008 - 07:09 PM

in cazul unei telecomenzi Futaba T4EXA care are 4 canale si un receptor cu 6 canale, servourile de la eleroane trebuie alimentate cu cablu Y sau merg cuplate fiecare in receptor?

la schimbarea de directie este bine sa se foloseasca si carma si eleroanele in acelasi timp? cum se folosesc?

care sunt avantajele folosirii eleroanelor la schimbarea directiei? se foloseste in continuare compensarea virajului cu profundorul?

pentru cei ce au mai zburat cu eleroane : Heeeeeelp!
0

#15 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 07 January 2008 - 07:12 PM

Am avut minimag mult timp pana l-am pierdut din raza vizuala pe chitila......este un model care suporta multe greseli si daca e bine centrat aterizeaza singur la propriu.........dupa oprirea motorului.....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#16 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 07 January 2008 - 07:31 PM

benz, la 7 Jan 2008, 18:51, a spus:

motorizare pt minimag: am folosit un outrunner cu axul mutat in extremitatea cealalta a motorului. da-mi un id de mess sa-ti dau poze, lipitorule. nu stiu de ce nu merg

adresa de mail: "vali.bard@yahoo.com"
Y.M. "vali.bard"
astept foto.
daca axul este mutat in cealalta extremitate a motorului, atunci statorul devine fix si se roteste rotorul? (cum de fapt se intampla la toate motoarele pana sa apara ciudateniile astea de B.L. outrunner)
0

#17 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2008 - 07:50 PM

lipitorul, la 7 Jan 2008, 19:09, a spus:

in cazul unei telecomenzi Futaba T4EXA care are 4 canale si un receptor cu 6 canale, servourile de la eleroane trebuie alimentate cu cablu Y sau merg cuplate fiecare in receptor?

la schimbarea de directie este bine sa se foloseasca si carma si eleroanele in acelasi timp? cum se folosesc?

care sunt avantajele folosirii eleroanelor la schimbarea directiei? se foloseste in continuare compensarea virajului cu profundorul?

pentru cei ce au mai zburat cu eleroane : Heeeeeelp!

iti trebuie cablu y pt eleroane.
in legatura cu virajul avem urmatoarele : sa zicem ca vrei sa faci curba la standa. dai din coada in stanga. avionul o sa se incline in stanga. atunci din eleroane dai dreapta cat sa tii avionu drept mentinand stanga din coada. o sa intoarca exact ca o mashina daca ai indemanare :rolleyes: fara pierdere de altitudine.
profondorul il lasi in pace

Aceasta postare a fost editata de hash84: 07 January 2008 - 07:56 PM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#18 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 January 2008 - 08:15 PM

cum sa lasi profundoru in pace???? trebuie sa lucrezi din toate odata ca sa iasa un viraj corect!!!

plus ca daca nu folosesti profundoru nu prea poti sa faci viraju.

viraju eu zic ca se face asa :
se incepe virajul din deriva in prima faza...cand modelu incepe sa se inscrie in viraj se tine cotra din eleroane.In tot acest timp (dupa ce incepi viraju din deriva ) se trage putin din profundor

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 07 January 2008 - 08:42 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#19 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 07 January 2008 - 08:25 PM

multumesc "hash84"! in sfarsit incep sa ma luminez si eu...
da, pierderea de altitudine in momentul virajului cu coada este o chestie...jenanta de multe ori. la easy star e totusi bine ca sa autostabilizeaza daca nu stii sa-l redresezi, dar la altele se stabilizeaza cu botu-n pamant.
0

#20 Useril este offline   stefanc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 162
  • Inregistrat: 12-April 04

Postat 07 January 2008 - 09:16 PM

lipitorul, la 7 Jan 2008, 19:09, a spus:

in cazul unei telecomenzi Futaba T4EXA care are 4 canale si un receptor cu 6 canale, servourile de la eleroane trebuie alimentate cu cablu Y sau merg cuplate fiecare in receptor?

pe acest model ar trebui sa ai mixul de elevon care iti permite sa controlezi cele doua servouri fara un cablu Y. Vezi ce iti scrie in manual. Probabil vei alimenta un servo din canalul 1 si celalat ar trebui in 5 sau 6 asta in functie de cum este configurat din statie.
Sal'tare
Nu sunt complet inutil cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
0

#21 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 08 January 2008 - 01:29 AM

pentru incepatori..
virajul se ia asa...

eleroane incotro vrei pana ajunge modelul la o inclinatie de aprox 30 grade ...trageti de profunor pana cand ii ajunge botu unde vreti si apoi eleroane invers...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#22 Useril este offline   flash4all 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 23
  • Inregistrat: 09-February 04

Postat 08 January 2008 - 02:01 AM

RedBaron, la 8 Jan 2008, 01:29, a spus:

pentru incepatori..
virajul se ia asa...

eleroane incotro vrei pana ajunge modelul la o inclinatie de aprox 30 grade ...trageti de profunor pana cand ii ajunge botu unde vreti si apoi eleroane invers...

Si la aterizare cum faci intr-o locatie scurta si ingusta? :D (2007 Codlea ) aia e mai interesant de explicat :D
0

#23 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 January 2008 - 09:55 AM

Chiar, pe unde se gasesc niste manuale de zbor pentru incepatori in ale aeromodelismului? Nu ma refer la Helicopter Beginner's Guide al lui Morita, ci la ceva de avioane. Macar pentru electrice, la inceput...

Multzam!
Ave
0

#24 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 08 January 2008 - 10:19 AM

Ar fi interesant intr-adevar un manual de pilotaj modele.
0

#25 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 08 January 2008 - 10:28 AM

Cu sau fara manual parerea me este ca trebuie sa ai noroc sa zbori din prima cu un model. Eu nu am reusit desi am avut ambitie:)). Insa daca iti arata cineva si iti explica la "cald" este cu totul altceva , echivaleaza cu citirea a 10 manuale. Parerea mea.
0

#26 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 January 2008 - 10:32 AM

Da, dar uite ca e unii care se da pe simulator inainte (ca cred io ca ie subt cinzeci, ca sa zic asa...) si vrea sa stie cum se face ;). Avantaj: poti farama cate avioane vrea muschii tai, nu costa nimic. Dezavantaj: in realitate s-ar putea ca avionul sa raspunda putin diferit de modelul ala din simulator.

Da' macar te scoti mai ieftin, pana inveti sa zbori frumos. Iar un manual chiar ar prinde bine - mai ales pe frigul asta...
Ave
0

#27 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 January 2008 - 11:48 AM

Bun, uite, STFG este un indemn pe care va sfatuiesc sa-l urmati intotdeauna, iar acum l-am aplicat si eu. Poate ca nu este exact ceea ce doream (eu cunoscand bazele zborului, cu vreo 14 ani de simulator - pe calculator... - la activ, cu mai mult sau mai putin joystick) dar aici gasiti cam majoritatea elementelor necesare. Sa le luam la rand:

1. http://www.palosrc.c...ors/teachrc.htm
Un link destinat poate mai mult instructorilor (motiv pentru care ar putea sta mai bine la coada). Am decis totusi sa-l pun primul deoarece contine niste sfaturi foarte utile, care pot fi aplicate direct chiar si de un incepator, fara un "instructor" experimentat alaturi.

2. http://www.hobby-lobby.com/howto.htm
Nu la fel de complex / complet, dar cu siguranta un memento de sfaturi utile pentru cei care zboara prima data.

3. http://www.rc-airplane-world.com/flying-mo...-airplanes.html
4. http://www.rc-airplane-world.com/rc-airpla...ng-methods.html
Un set de pagini cu cateva tutorial-uri, zic eu la fel de utile pentru incepatori. Iar pe final...

5. http://www.geistware.com/rcmodeling/articl...les/beginner_1/
Un EXCELENT "curs introductiv" de pilotaj, cu prezentarea fenomenelor ce determina comportamentul unui avion, urmat de prezentarea elementelor ce tin de radiocomenzi, motoare si cum se folosesc acestea.


In speranta ca informatiile de mai sus sunt utile, va doresc lectura placuta - si ma gandesc cum ca acest post poate sta FOARTE BINE si la coltul incepatorului. Rog moderatorii sa imi spuna cum e mai bine sa procedez, ca sa nu fac cross-posting intre sectiuni si/sau topicuri.

Numai bine!
Ave
0

#28 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 08 January 2008 - 01:54 PM

flash4all, la 8 Jan 2008, 02:01, a spus:

Si la aterizare cum faci intr-o locatie scurta si ingusta? ;) (2007 Codlea ) aia e mai interesant de explicat ;)

in asa locatie de tot rahatu' numa incepator sa nu fii ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#29 Useril este offline   flash4all 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 23
  • Inregistrat: 09-February 04

Postat 08 January 2008 - 06:33 PM

ave, la 8 Jan 2008, 09:55, a spus:

Chiar, pe unde se gasesc niste manuale de zbor pentru incepatori in ale aeromodelismului? Nu ma refer la Helicopter Beginner's Guide al lui Morita, ci la ceva de avioane. Macar pentru electrice, la inceput...

Multzam!

O sa fie carti speram cat de curand pe siteul Hobby Construct in sectiunea download.
0

#30 Useril este offline   flash4all 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 23
  • Inregistrat: 09-February 04

Postat 08 January 2008 - 06:35 PM

RedBaron, la 8 Jan 2008, 13:54, a spus:

flash4all, la 8 Jan 2008, 02:01, a spus:

Si la aterizare cum faci intr-o locatie scurta si ingusta?  :(  (2007 Codlea ) aia e mai interesant de explicat -_-

in asa locatie de tot rahatu' numa incepator sa nu fii ...

Da dar se poate asta este important, numai sa fie cineva sa te ajute .....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu