Aripa cu suprafata mai mare ! consecinte....
#1
Postat 14 January 2008 - 02:18 PM
#2
Postat 14 January 2008 - 02:34 PM
#3
Postat 15 January 2008 - 09:59 AM
#4
Postat 15 January 2008 - 10:13 AM
Dar oricum ar fi bine daca ai da niste date ( fosta anvergura,suprafata aripii) ca poate nu d'asta a cazut modelul chiar daca l-ai ingreunat. La greutate nu se mai poate umbla?
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 15 January 2008 - 10:21 AM
#5
Postat 15 January 2008 - 11:52 AM
#6
Postat 15 January 2008 - 01:37 PM
Io folosesc un regulator cu doua pacuri lipo de 2 celule de 2200 .. dupa o zi de zbor normala incarc cam 700 in unu si fro 400 in altul. Poti sa pui unu singur de 1500 cu regulator . La fel si la aprindere .. regulator si cu un lipo. Scazi fro 200 de grame doar din smecheria asta. Rezervorul daca il ai mai mare de 500 ml schimba-l si pe ala. Roti mai usoare .. orice poti sa schimbi cu ceva mai usor schimba. Nu te uita ca o sa castigi doar 10 g intr-un loc.. ca 10 si cu 10 si cu 10 se aduna .
Astea le schimbi usor si le gasesti in romania. Dupa asta poti sa treci la faza 2.. cantaresti elicea vezi cat scapi si pe acolo in functie de ce ai, tren de carbon daca ai tub intre cele 2 aripi pune unu de carbon.
Am vazut la Zozo cu extra leki .. dupa cura de slabire a castigat 400g din care doar la tren fro 200 si ceva.
Eu la funtana am scos de pe ea 200 g tot asa.. schimbat roti pac receptie scos con capota papucei si alte prosti de pe ea. S-a schimbat comportamentul 100%.. zbura avionul nu se mai taraia prin aer.
#7
Postat 16 January 2008 - 09:41 AM
#8
Postat 16 January 2008 - 10:01 AM
sacalu, la 16 Jan 2008, 09:41, a spus:
Permite-mi sa te contrazic un pic... dieta o faci sa zboare modelul bine sa te bucuri de el pt tine... pt concurs se ajunge la paranoia nu la schimbarea trenului..sau lipo.
Te mai contrazic odata cu altceva. UN regulator pt lipo costa in jur de 40 de ron. (cel putin ala de il folosesc eu) si un lipo de 2 celule sa zicem 1700 mah costa 85 de ron.
Evident ca solutia cea mai buna e mvvs-ul de 26 si daca imi dai un MI cu mailul tau iti dau o solutie care dupa parerea mea pare la fel de buna ca mvvs-ul , e si mai usoara si costa si mai putin B)
#9
Postat 20 January 2008 - 07:51 PM
luam spre exemplu un model ..motor termic 7,5 cmc ... fuselaj il luam ca si cum ar fi un paralelipiped in partea finala ....
eu vreau sa mut stabilizatorul din partea de sus in partea de jos (vezi poza) ...diferenta e de vo 4 cm ...
va afecta asta zborul modelului in vre' un fel ?
#10
Postat 20 January 2008 - 07:52 PM
Fisiere atasate
-
stabilizatoare...JPG (12.9K)
Number of downloads: 117
#11
Postat 20 January 2008 - 11:35 PM
Dar intrebarea ramane: De ce vrei sa-l muti?
Asta-i alt sofism de-al meu
#12
Postat 21 January 2008 - 12:09 AM
Citeaza
la parasolul asta , fix nix nu ma intereseaza cutitul ...acu am acroabt pentru asa ceva...
Citeaza
e muult mai simplu de prins.. daca il pun unde scrie in paln trebuie sa construiesc suporti desteptii tare care sa il prinda... ca acolo va fi prinsa si deriva..si trebuie intarit...asa pun direct una bucata placaj intarita cu fibra...si am terminat povestea...
daca il las unde spun ei trebuie sa fac bucata de placaj de jos, plus ca mai trebuie sa fac inca una pe care va veni profunodrul ..astea trebuiesc inarite intre ele...
si aici apare problema...
de aia prefer sa las o singura bucata fixa... mi-ar usura munca si modelu de fo 150 g ...

Ajutor


Acest topic e inchis














