Pagina 1 din 1
problema termica
#5
Postat 21 November 2008 - 10:58 PM
Cred ca reglajul nu e OK. Imbogateste cate putin amestecul. Etanseitatiele acestea minore nu pot influenta alimentarea cu combustibil. Eu ridic capacul rezervorului cu moorul in mers, ii fac plinul si motorul nu se opreste.
Aceasta postare a fost editata de bogdan luben: 21 November 2008 - 10:59 PM
Hormonu' bate neuronu'
#6
Postat 21 November 2008 - 11:15 PM
Pe bune ?? chiar il alimentezi in mers ???wow, fascinant
@HoriaToader
pare sa fie vorba de aer fals tras de carburator, verifica carburatorul inclusiv partea unde e 'prins' de motor
@HoriaToader
pare sa fie vorba de aer fals tras de carburator, verifica carburatorul inclusiv partea unde e 'prins' de motor

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#7
Postat 22 November 2008 - 11:30 AM
X-tra, la Nov 21 2008, 11:15 PM, a spus:
Pe bune ?? chiar il alimentezi in mers ???wow, fascinant
@HoriaToader
pare sa fie vorba de aer fals tras de carburator, verifica carburatorul inclusiv partea unde e 'prins' de motor
@HoriaToader
pare sa fie vorba de aer fals tras de carburator, verifica carburatorul inclusiv partea unde e 'prins' de motor
si eu cred acelasi lucru
verifica si garnitura de la capacul rezervorului. o-ring-ul siliconic
bafta
si eu l-am alimentat cu motorul pornit si nu s-a oprit
Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 22 November 2008 - 11:35 AM
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
#13
Postat 06 December 2008 - 06:43 PM
Salut.
Am vazut subiectul acesta si am zis sa-mi postez si eu aici problema, ca sa nu mai deschid un nou subiect.
Am incercat sa-mi pornesc azi pentru prima oara automodelul, un KL SPURT termic. Am incercat... si am tot incercat ..si iar am incercat de vre-o 30 de ori in total dar nu vrea sa porneasca.
Mi-a pornit o singura data, cam la a 5-a incercare, dar mi-a murit dupa vreo 20 de secunde. Dupa aceea nu a mai vrut nici in ruptul capului.
Am verificat bujia (incandescenta) si functioneaza (se inroseste aproape instantaneu). Combustibilul ajunge la carburator fara probleme. Am verificat toate furtunasele sa nu fie infundate. Dupa fiecare grup mai mare de incercari consecutive de pornire am verificat motorul sa nu fie innecat. Si tot nu vrea sa porneasca.
combustibilul folosit e Tornado 16%.
O sa ma duc miercuri la firma care mi l-a vandut sa ma ajute sa-l pornesc, dar pana atunci, aveti idee cam care ar putea fi problema?
Iese cineva maine cu termice pe la palat? Ca as veni si eu sa discutam si sa mai cer cate un sfat?
Multumesc.
Am vazut subiectul acesta si am zis sa-mi postez si eu aici problema, ca sa nu mai deschid un nou subiect.
Am incercat sa-mi pornesc azi pentru prima oara automodelul, un KL SPURT termic. Am incercat... si am tot incercat ..si iar am incercat de vre-o 30 de ori in total dar nu vrea sa porneasca.
Mi-a pornit o singura data, cam la a 5-a incercare, dar mi-a murit dupa vreo 20 de secunde. Dupa aceea nu a mai vrut nici in ruptul capului.
Am verificat bujia (incandescenta) si functioneaza (se inroseste aproape instantaneu). Combustibilul ajunge la carburator fara probleme. Am verificat toate furtunasele sa nu fie infundate. Dupa fiecare grup mai mare de incercari consecutive de pornire am verificat motorul sa nu fie innecat. Si tot nu vrea sa porneasca.
combustibilul folosit e Tornado 16%.
O sa ma duc miercuri la firma care mi l-a vandut sa ma ajute sa-l pornesc, dar pana atunci, aveti idee cam care ar putea fi problema?
Iese cineva maine cu termice pe la palat? Ca as veni si eu sa discutam si sa mai cer cate un sfat?
Multumesc.
#16
Postat 07 December 2008 - 01:34 PM
uite exact asa l-am uns: http://www.youtube.c...h?v=6elfyFHs3sA
Arata acest topic
Pagina 1 din 1