Pagina 1 din 1
Raportul intre cluch bell si spur tabel
#1
Postat 12 June 2008 - 10:31 PM
Pun acest tabel cu raportul intre bell si spur. Vreau ceva pareri, care ar fii raportul cel mai bun pt un Savage XSS.
Savage XSS - cutie in 3 trepte
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#2
Postat 13 June 2008 - 01:09 PM
Nimeni...nimic pe acest subiect???? :)
Savage XSS - cutie in 3 trepte
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#3
Postat 13 June 2008 - 01:47 PM
Este dificil sa raspunzi la o astfel de intrebare.
Raportul se face in functie de circuit si motorizare.
Daca vrei un raport optim, in conditia in care te dai cu automodelul prin parc, atunci pleci de la o formula de mijloc si in functie de cum se comporta masina si motorul modifici raportul.
Succes!
Raportul se face in functie de circuit si motorizare.
Daca vrei un raport optim, in conditia in care te dai cu automodelul prin parc, atunci pleci de la o formula de mijloc si in functie de cum se comporta masina si motorul modifici raportul.
Succes!
RHCForum - Webmaster
#4
Postat 13 June 2008 - 02:59 PM
este exact cum a zis @Buggyman dar de multe ori e si chestie de bani din cate stiu eu la xss spurul este de metal si costa considerabil mai mult decat clopotul deci cred ca mai usor ar fi sa schimbi clopotul ....si de aici ajungi la ce ai fost saftuit mai sus....vrei mai mult cuplu folosets un clopot cu un numar mai mic de dinti...dar pierzi din viteza maxima si castigi cuplu...dar cum la savage deja o ridici in 2 roti mai pe aprope orice suprafata nu cred ca un clopot mai mic te ar avanataja.........deci sfatul ar fi sa iei un clopot mai mare...dar cu grija ca daca reduci prea mult raportul...ajungi sa incalzesti motorul si sa il fortezi.....pierzi cuplu castigi viteza maxima.....cum s-a spus depinde de unde te dai si ce vrei sa faci
Arata acest topic
Pagina 1 din 1