Pina la urma am montat rezervorul in pozitia normala, definita de constructor, l-am imbracat in burete subtire de vreo 6mm si l-am fixat de suport cu un colier de plastic (am taiat suruburile de prindere a batiului astfel incit sa nu ajunga in rezervor!!! si am pus 10mm de burete intre acesta si panoul de foc). Receptorul a fost fixat cu banda dubluadeziva de acumulator si impachetate in burete le-am montat cam in centrul de greutate cu o brida de aluminiu. Astfel am obtinut centrajul la 85mm de bordul de atac (cu rezervorul gol).
Dupa finalizare am facut si proba la ''cald''si am observat urmatoarele:
-furtunul de presiune de la toba trebuie dirijat peste batiul motorului astfel incit sa depaseasca inaltimea rezervorului (Prima data dupa ce am umplut rezervorul combustibilul a inceput sa curga prin toba)
-pornirea in pozitie normala este imposibila (se ineaca foarte repede dupa care incepe sa curga gazul prin toba)
-inversat pozitia rezervorului devine perfecta si a pornit fara probleme. Dupa ce s-a incalzit motorul 1-2min l-am intors si a functionat perfect pina la golirea rezervorului.
Deci Alifly spor la treaba!
Cam asta a iesit...
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de drace: 16 January 2008 - 11:12 PM