Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks TWINSTAR II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Trips & Ticks TWINSTAR II Cu si fara modificari.....

#1 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 19 November 2007 - 09:35 PM

Tocmai am terminat de pus tren de aterizare pe Twinstar II.....inspirat dupa o poza luata de nu mai stiu pe unde....a iesit chiar interesant....de abia astept o zi cu soare sa-l vad cum decoleaza cu forte proprii.... :rolleyes:.....urmatoare modificare va fi intarirea longitudinala a aripi pentru a nu cumva sa "aplaude" in aer la un looping mai strans.....si urmatoarea va fi dotarea cu lumini pentru zbor de noapte.... :D

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 24 November 2007 - 11:58 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#2 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 25 November 2007 - 12:00 AM

A venit si ziua de probe.....dotat cu elicii de 5.5x4.5...ca el saracu vine cu 5x4 si de abia se misca.....decoleaza chiar interesant.....putin cam instabil in rulajul de decolare, deoarece rotile vin chiar langa fuselaj, oricum e mult mai placut decat sa-l tot arunc din mana si sa-l tarasc pe burta la aterizare.... :D

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 25 November 2007 - 10:24 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#3 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 19 July 2008 - 11:34 PM

In sfarsit l-am dotat brusless cu 2x himodel de 10A.....cu elicii de 7x5 de termic tot himodel......decoleaza in 5m si urca la 70 grade no limit......zbor cu mansa la juma de gaz.....consumul e la fel ca si la motorizarea cu 400.....numai ca randamentul e mult mai mare.....

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 20 July 2008 - 01:22 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#4 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 20 July 2008 - 04:30 PM

Salut

Pune te rog o poza cu "lucrarea" ca sunt interesat. Cum ai facut trenul? Cu roata in bot sau in coada?
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#5 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 20 July 2008 - 10:02 PM

UIte aici cum zbura inainte sa-i pun brushless.....Twinstar pe ceata
si Touch and go
O sa pun si ceva poze....inca nu am apucat sa-i fac poze la tren.....

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 20 July 2008 - 10:47 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#6 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 21 July 2008 - 12:18 AM

Multumesc, m-am lamurit in mare cum e. Astept si detaliile.

Am si eu TwinStar I la care am adus unele modificari.
Am pus 2 motoare Roxxy 2827-34, Esc-uri Himodel de 20A, elice 10x8 si accu LiPo 3s 2500.
I-am facut evident si tren, dar inca nu l-am testat si am vrut sa vad cum e al tau. La mine roata de bot nu e orientabila(inca).
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#7 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 06 August 2008 - 01:37 AM

Detalii......elicea e de 7x5...de termic..... :lol: ...motarele sun HiModel BL A2208-14 Outrunner, KV 1450, 10A......consumul real cu 7x5 fiind de 12,2A masurat pe fiecare motor, deci un total de 24,4A.....cu lipo de 5000 mAh ma tine de ma plictisesc.... :lol: ....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 06 August 2008 - 01:50 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#8 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 06 August 2008 - 01:41 AM

Vezi postareaSebathorus, la Jul 21 2008, 01:18 AM, a spus:

Multumesc, m-am lamurit in mare cum e. Astept si detaliile.

Am si eu TwinStar I la care am adus unele modificari.
Am pus 2 motoare Roxxy 2827-34, Esc-uri Himodel de 20A, elice 10x8 si accu LiPo 3s 2500.
I-am facut evident si tren, dar inca nu l-am testat si am vrut sa vad cum e al tau. La mine roata de bot nu e orientabila(inca).

Vezi ca eliciile sunt prea mari in raport cu rezistenta gondolelor de la motoare......pune ceeva mai turat si cu elice de 7-8".....am si un Twinstar I dar nemodificat.........la Twinstar trebuie in general viteza....tractiunea la viteza mica nu prea ii place......
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#9 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 18 August 2008 - 12:35 PM

Am avut ocazia sa-l testez cu video on board.......si dupa mine cred ca este mult mai stabil pt. FPV.....si in plus are tractiunea mult mai buna decat un monomotor.......Twinstar video on board
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#10 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 18 August 2008 - 12:45 PM

felicitari Florin...AI facut o treaba buna ..imi place zborul si cum se aud motoarele ..10x :D
ADOR VITEZA!!!
0

#11 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 19 August 2008 - 11:50 PM

Salut

Daca te referi la rezistenta mecanica nu cred sa fie probleme, pana acum nu au fost. Nu am prins motoarele de gondole, am ingropat in aripa cate o bagheta pe care am prins suportii motoarelor. Gondolele doar le-am ajustat sa fac loc pt motoare. Mie mi s-a parut ca are destula viteza, nu a dat semne de intrare in limita. La echiparea care o are al meu, mi se pare chiar ca planeaza destul de lung la aterizare.

Arata fain trenul tau. Al meu e mai inalt si mai subtire, sper sa reziste. O sa fac cat de curand si modificarea rotii de bot pt a fi orientabila.

Aici e un filmulet facut de pe TS I motorizat in varianta ce am descris-o.
http://www.vimeo.com/1167282
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#12 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 07 September 2008 - 09:05 PM

Dupa ce am modificat regulatoarele cu unele de 20A, am trecut la zbor de inaltime... 588m cu altimetru pe el.....si ca sa-l scot din monotonie, l-am trecut si la zborul de noapte.... :blink: ..... o sa revin cu filmarile facute noaptea.... :)

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 07 September 2008 - 09:05 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#13 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 07 September 2008 - 10:51 PM

Zborul de noapte...... rectific altitudinea....488m.....

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 07 September 2008 - 10:57 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#14 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 07 September 2008 - 10:55 PM

Nu e mai bine asa:



?
0

#15 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 10 September 2008 - 01:43 PM

aici nu poti sa-l dai full screen
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#16 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 15 September 2008 - 01:57 PM

Am intrat si eu in posesia unui astfel de avion pe care urmeaza sa il asamblez.Ce vreau sa intreb acum de inceput:
-ce amperaj trebuie sa aibe regulatorul la motorizarea originala?
-servourile SG90 sunt potrivite?
Deocamdata atat ,restul intrebarilor pe parcurs pentru ca sigur vor mai fi. :)
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#17 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 16 September 2008 - 08:44 AM

Pe site-ul Multiplex consumul la motoarele Permax 400 este dat la max.8 A.
In varianta RTR Multiplex include un ESC de 32 A, deci as zice ca un ESC de 30A ar fi ok.

Eu am folosit SG90 la eleroane si pana acum nu am avut probleme.

Aceasta postare a fost editata de Sebathorus: 16 September 2008 - 08:45 AM

Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#18 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 20 September 2008 - 11:21 PM

Vezi postareanicolas, la Sep 15 2008, 02:57 PM, a spus:

Am intrat si eu in posesia unui astfel de avion pe care urmeaza sa il asamblez.Ce vreau sa intreb acum de inceput:
-ce amperaj trebuie sa aibe regulatorul la motorizarea originala?
-servourile SG90 sunt potrivite?
Deocamdata atat ,restul intrebarilor pe parcurs pentru ca sigur vor mai fi. :D

SG 90 sunt cam la limita, si sunt mai mici ca si dimensiuni decat lacasul de fixare, daca il bagi la ceva acrobatie mai dura....sigur o sa-ti crape....eu am pe al meu HS-81......baga niste ECO-16....au 2,2KG momentul....si sunt doar cu 7 lei mai scumpe decat SG90.....iar regulatorul....baga de 40A.....un seria 400 cu elice de 5,5x4,5 haleste masrat cam 12-13A......asa ca nu te risca.....

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 20 September 2008 - 11:25 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#19 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 21 September 2008 - 06:56 PM

@ZGR-44 Chiar azi am facut comanda pt. un regulator de 40 A de la Robbe si servo am luat AT300817 pt ca si mie mi s-au parut cam mici sg90-urile nu ca as fi facut eu cine stie ce acrobatii dar pana la urma nu se stie...nu.In alta ordine de idei am cumparat CA cu activator ce nu prea sunt sigur este modul de lipire si anume :
-se aplica CA pe ambele suprafete dupa care se pulverizeaza activatorul(se lasa un timp inainte de lipire sau nu?)
-se aplica CA pe o singura suprafata....... .
CA pe care l-am cumparat este in limba germana si germana ...cucu.Da am uitat sa precizez ca Ca este de la Lindinger acela cu 3 sticlute cu vascozitati diferite. ^_^
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#20 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 21 September 2008 - 09:45 PM

Vezi postareanicolas, la Sep 21 2008, 07:56 PM, a spus:

@ZGR-44 Chiar azi am facut comanda pt. un regulator de 40 A de la Robbe si servo am luat AT300817 pt ca si mie mi s-au parut cam mici sg90-urile nu ca as fi facut eu cine stie ce acrobatii dar pana la urma nu se stie...nu.In alta ordine de idei am cumparat CA cu activator ce nu prea sunt sigur este modul de lipire si anume :
-se aplica CA pe ambele suprafete dupa care se pulverizeaza activatorul(se lasa un timp inainte de lipire sau nu?)
-se aplica CA pe o singura suprafata....... .
CA pe care l-am cumparat este in limba germana si germana ...cucu.Da am uitat sa precizez ca Ca este de la Lindinger acela cu 3 sticlute cu vascozitati diferite. ^_^

Modelul selipestecu superglu ordinar...ma rog CA
activatorul il dai dupa ce ai lipit suprafetele pt. a se intarii mai repede....asta daca da pe dinafara superglue
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#21 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 28 September 2008 - 11:11 PM

L-am montat in proportie de 90% ce mai imi lipseste este acumulatorul.Un Li-po de 2 celule 2100mA si 18-20C ar fi nimerit?...ce ziceti?
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#22 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 09 October 2008 - 09:12 PM

Nu merge cu 2 celule.....si asa e puturos cu seria 400 la 8 nimh adica 9,6V, la 7,4V o sa fie si mai puturos......eu aveam de 8nimh la 3300mah si abia zbura 10 min......cu 7,4V la 2100mah o sa te duca maxim 6 min. Baga-i nimh de 3300mah, el ca si model suporta incarcatura destul de mare.....respectiv 510gr. acumulatorul de 3300

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 09 October 2008 - 09:15 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#23 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 10 October 2008 - 02:49 PM

Ok ....pun 8 celule NiMh adica 9.6 V sa inteleg ca pe motorizarea originala ai avut acest pachet si nu s-au ars motoarele care sunt la 6V?
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#24 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 11 October 2008 - 09:30 PM

Vezi postareanicolas, la Oct 10 2008, 03:49 PM, a spus:

Ok ....pun 8 celule NiMh adica 9.6 V sa inteleg ca pe motorizarea originala ai avut acest pachet si nu s-au ars motoarele care sunt la 6V?

Da, pe motoriarea originala a avut pack de 9.6V/3300mAh.....dar te sfatuiesc sa ii pui ceva brushless ......o sa fi surprins cam cum se comporta cu tractiune mai mare.....eu ma pregatesc deja sa ii pun ceva la tractiune de 2 x 800gr....static......asa ca ar trebuii sa urce 90 grade fara probleme......

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 11 October 2008 - 09:31 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#25 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

  Postat 12 October 2008 - 12:21 PM

Deocamdata vreau sa-l zbor asa cum este desigur ca o sa vreau sa-i pun ceva mai fortos dar mai incolo. Acum ce ma framanta este ca acum pe eleroane am doua servo si nu stiu cum sa le leg la receptor.Am o statie in 6 canale WFLY FT06-A
trebuie facut vreun mixaj sau se leaga intr-un anumit mod?
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#26 Useril este offline   Stunt23 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 12-June 07

Postat 12 October 2008 - 06:51 PM

cablu Y sau mixaj Y
0

#27 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 12 October 2008 - 07:11 PM

Canalul 1 cu 5 si vezi ca ar trebuii sa aibe aileron diferential
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#28 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 18 January 2009 - 03:18 PM

Azi a fost ziua cea mare.L-am zburat de pe un lac inghetat ,cu decolare de pe gheata (super tare).Cu acumulatorul de 8 celule NiMh Cred ca am zburat mai bine de 20 min.(multumesc @ZGR pt sfaturi).Mai la vara cand o sa am mai mult "timp"o sa-l motorizez cu brushels si LiPo. ;)
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#29 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 08 February 2009 - 11:59 PM

Am schimabat iar un set de motoare la Twinstar, de data asta l-am motorizat cu 2xBL C2830B, 900gr tractiune pe 9x5 KV 1460, dotat cu elice 8x4 urca la 90 grade fara limita......mai mult de atat nu mai am ce sa-i mai modific ....il rasucesc in aer de zici ca se rupe....tractiunea e de aproape 1,7kg pe o greutate de numai 1,3kg.....poate doar sa-l dotez cu lumini de semnalizare....cam asta mi-a mai ramas de facut la el ca upgrade......per total e un model care suporta foarte multe......ma bate gandul sa-l pocesc putin si sa-l fac biplan..... :) ......i-as pune inca o aripa jos.....sa vedem ce da din el..... :D evident fara gondolele de la motoare.....desigur era doar o idee aiurea.......ar fi pacat sa-l pocesc acum cand zboara mai mult decat impecabil.....

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 09 February 2009 - 12:04 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#30 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 February 2009 - 02:35 PM

Vezi postareazgr_44, la Feb 8 2009, 11:59 PM, a spus:

Am schimabat iar un set de motoare la Twinstar, de data asta l-am motorizat cu 2xBL C2830B, 900gr tractiune pe 9x5 KV 1460, dotat cu elice 8x4 urca la 90 grade fara limita......mai mult de atat nu mai am ce sa-i mai modific ....il rasucesc in aer de zici ca se rupe....tractiunea e de aproape 1,7kg pe o greutate de numai 1,3kg.....poate doar sa-l dotez cu lumini de semnalizare....cam asta mi-a mai ramas de facut la el ca upgrade......per total e un model care suporta foarte multe......ma bate gandul sa-l pocesc putin si sa-l fac biplan..... :D ......i-as pune inca o aripa jos.....sa vedem ce da din el..... :D evident fara gondolele de la motoare.....desigur era doar o idee aiurea.......ar fi pacat sa-l pocesc acum cand zboara mai mult decat impecabil.....

Eu l-am bagat la vinzari pe al meu ,dar vad ca nu e cerere si cred ca o sa-l pastrez , poat facem un zbor in formatie intr-o zi.
Singura problema este ca nu stiu daca ma mai pot tine dupa tine cu motoarele pe care le ai acum 8)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Laur73: 09 February 2009 - 02:37 PM

Fotografie Aeriana
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu