Salut. Cine imi poate spune care sunt reglajele amestecului din fabrica pentru motorul pe benzina de 43 cmc Fuji BT 43 EIS, (low speed needle si high speed needle) caci cred ca le-am dereglat caci nu avea turatie constanta. Acum nu mai porneste si da si cate un rateu (explozie in urma caruia fumul iese prin carburator) Cineva mi-a zis ca daca nu e folosit motorul pe benzina cateva luni, se usuca/lipesc membranele din carburator. Tinand cont ca are acelasi tip de carburator ca si motofierastraiele(drujbele) adica walbro, si alea sunt folosite unele tot din an in paste si n-au nici pe dracu, e posibil sa se fi dus membranele? Motorul nu are mai mult de 5-6 ore de mers. Cine are sau conoaste persoane care detin motor pe benzina similar sa-mi dea un nr.,ID,nik al persoanei respective.
Pagina 1 din 1
Motoarele pe benzina Fuji reglajul amestecului.
#2
Postat 19 November 2007 - 07:50 PM
N-am gasit pentru BT43
Pentru BT46:
Idle Adjustment:
High Speed Needle Adjustment: H needle - 1 turn from fully closed.
Low Speed Needle Adjustment: L needle 1½ turns from fully closed.
Muffler pressure is not required for the fuel tank.
Datele le-am luat de pe Tower
Acolo gasesti si manualul
Adrian
Pentru BT46:
Idle Adjustment:
High Speed Needle Adjustment: H needle - 1 turn from fully closed.
Low Speed Needle Adjustment: L needle 1½ turns from fully closed.
Muffler pressure is not required for the fuel tank.
Datele le-am luat de pe Tower
Acolo gasesti si manualul
Adrian
#3
Postat 19 November 2007 - 08:06 PM
Da mersi atro, se pare ca aveam chestiile astea in manualul motorului, doar ca eu nu am inteles ce sunt, le confundam cu setari de facut ulterior adica pentru iarna, de fapt ele erau setarile initiale :rolleyes: Dar ramane valabila intebarea cu diafragmele alea din carburator ...
#4
Postat 19 November 2007 - 10:17 PM
la motoferastraiele Stihl recomandarea producatorului este de a consuma toata benzina din carburator inainte de o perioada de nefolosire
am sa vorbesc cu cineva care le repara sa-mi explice cum se face reglajul la ele; pentru reglaj iti trebuie un turometru
am sa vorbesc cu cineva care le repara sa-mi explice cum se face reglajul la ele; pentru reglaj iti trebuie un turometru
Aceasta postare a fost editata de cez: 19 November 2007 - 10:18 PM
#5
Postat 21 November 2007 - 05:20 PM
Da si eu golesc rezervorul cu pompa daca nu s-a consumat tot si apoi pornesc motorul sa "pape" tot. :mellow:
Arata acest topic
Pagina 1 din 1