Noiembrie 2007 Zboruri in conditii dificile, sa traiti!
#33
Postat 11 November 2007 - 06:31 PM
http://www.youtube.com/v/OORZn5Jdw4Y
Imagini atasate
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#34
Postat 11 November 2007 - 06:33 PM
Imagini atasate
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#38
Postat 11 November 2007 - 06:57 PM
ionutz_csu galati, la 11 Nov 2007, 18:48, a spus:
bafta in continuare
Shalom.
Te inseli, eu nu ma distrez. E vorba de necesitate.
Cand ne mai vedem la o necesitate mica, la Politehnica?
Poate sa fie si mai mare http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif, daca-mi aduc plumbu' si niste incarcatoare.
Bafto Delo delo http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Aceasta postare a fost editata de INCAS: 11 November 2007 - 06:57 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#39
Postat 11 November 2007 - 07:10 PM
Desi am incarcat acumulatorii (de Rx) acasa, pe teren, dupa fo juma de ceas m-au lasat (din cauza de frig!), taman intr-un zbor.
M-am uitat neputincios cum zboara de capul lui in turbulente, in spirala. A aterizat fara nici o belea! Bun model!
#40
Postat 11 November 2007 - 07:58 PM
Marturisesc ca in primavara, intr-o imprejurare de trista amintire, te-am vazut cu un motoplanor care imprumuta aripa de la HLG, pe care iti permiteai sa-l lasi secunde bune singur si in siguranta, stingand emitatorul.
Ce faceai daca era vara si cu termica, ca o lua pe spirala in sus?
HALAL!
Aceasta postare a fost editata de INCAS: 11 November 2007 - 07:59 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#41
Postat 11 November 2007 - 09:47 PM
INCAS, la 11 Nov 2007, 19:23, a spus:
Fals! Sunt fixe.
INCAS, la 11 Nov 2007, 19:24, a spus:
Nu esti tu mai pitic...e el mai mare...Da tu esti mic la stat si rau la sfat!
Imi pare ca ati gresit enorm sa zburati separat de restul grupului de la Chitila...riscul sa va bruiati reciproc a existat daca ati foat destul de apropiati!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 11 November 2007 - 09:58 PM
Cu rabdare si ciocan.
#42
Postat 11 November 2007 - 11:03 PM
INCAS, la 11 Nov 2007, 19:58, a spus:
Ce faceai daca era vara si cu termica, ca o lua pe spirala in sus?
Pai si p'asta pot sa-l las linstit sa zboare cu emitatorul oprit. Acu a f. nasol ca erau goliti acumulatorii de la receptie, de la frig. Cre' ca tre sa-i schimb...
Termica era si acum, dar era suflata rau de tot... Abia de stateau ciorile si pescarusii, o tura-doua.
#43
Postat 12 November 2007 - 12:24 PM
In rest, nu am avut experiente pe frig.
Ce fel de acumulator ti-a facut figura?
Chiar sunt curios, de care ai la HLG si de care la motoplanorul cu aripa de la HLG.
Daca stau in burete (la mine deocamdata nu e cazul), sunt macar o idee mai protejati?
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#44
Postat 12 November 2007 - 01:38 PM
La fra'su electric am fel de fel de LiPo, 3S, doua packuri de 860 mAh si trei de 840.
Daca stau izolati termic, e mai bine, cu conditia ca sa-i scoti afara gata infofoliti.
Daca e vorba de pack de propulsie, evident tre vazut ca atunci cand dai in ei, sa nu se incinga prea tare.
Citeaza
Nu cre' ca avea cum sa fie mai frig de +10-12 grade... Ceea ce pt un acumulator nu e considerat cancer!
Ieri pe inserat erau fo 3-4...
#45
Postat 12 November 2007 - 05:09 PM
--io veneam la aterizare si deodata vine o rafala puternica si modelu imi face ca toti dracii la un metru de sol, noroc ca eram pe faza si nu am avut probleme cu aterizarea
-iar lui alex i s-a oprit motoru in aer si el vroia sa il aduca jos ca pe planor :D si la juma de metru de pamant fiild in limita i-a venit intr-o aripa.NU a avut nicio stricaciune, doar elicea aia bengoasa graupner rupta :)
#46
Postat 12 November 2007 - 05:41 PM
Promit ca nu mai facem.
Glumind, vantul batea atat de tare incat semnalele de la noi nu au mai ajuns la voi, ci invers.
De fapt am avut niste zvacnituri foarte tari la model (cum nu s-a mai intamplat), dar cred ca erau de la vant - dara turbulenta a unor copaci, casa, etc.
MC-22 nu cred ca emite cu putere mai mare decat altele de-astea curente. Alea mai vechi erau nesimtite cu peste 1W. Ciudat, oricum, nu am gasit in manual cat e puterea de emisie.
Cu prima ocazie imi iau scanner de frecvente.
Aceasta postare a fost editata de INCAS: 12 November 2007 - 05:42 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#47
Postat 12 November 2007 - 08:33 PM
La ochi, distanta e cu putin peste 2 Km.
Nu mai facem, gata....
Am voie sa pun o poza de pe Google Earth?
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#48
Postat 22 November 2007 - 05:40 PM
Iesit cu dl. Craioveanu, care a avut un echivalent Graupner pentru Easy Star.
Terenul e prost: neregulat si balarii, balti, etc.
In schimb e foarte aproape de noi.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#49
Postat 25 November 2007 - 03:20 AM
#50
Postat 25 November 2007 - 03:50 AM
#52
Postat 25 November 2007 - 12:32 PM
#53
Postat 25 November 2007 - 12:50 PM
Nu trebuie sa te scuzi.....
Cu locurile de zburat o sa fie din ce in ce mai dificil. Se cumpara terenuri si se construiesc angroaie, casoaie, etc......
Evident, totul se face de la marginea drumului si chiar daca ramane camp, e greu de intrat si mult de mers.
Zeci de javre la tot pasul, traiasca modelismul!!
Daca nu se construieste nimic, atunci se aduc resturi de la demolari, renovari, etc.
Si evident pe langa, javre.......
Heil!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#54
Postat 25 November 2007 - 01:11 PM
Bafta!
Costel
#55
Postat 25 November 2007 - 05:49 PM
#56
Postat 25 November 2007 - 06:04 PM
#57
Postat 25 November 2007 - 06:04 PM
Si la Chitila se poarta tabelul de frecvente, care este o bucata de depron pe care o pastrasem special pentru modelul meu, la care am largit locul acumulatorului si-mi trebuia ceva de umplut.....
Se observa frecventa/canal pentru majoritatea celor de azi.
Tabelul era completat si pe spate.
Cu tot tabelul, era sa ne bruiem.
A venit cineva cu un model mare cu motor cu benzina, si noroc ca s-au propagat zborurile in lgatura cu canalul 51, pe care il foloseam de zor cu spor.
Poate alta data aducem un tabel in care bifam fiecare ce ocupa.
Am facut tabelul de disperare, ca nu reuseam sa tin minte cat are fiecare si mai veneau si altii.....
Pozele sunt facute in fuga si cam fara actori - mai mult masinile lor zburataciste.
Imagini atasate
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#59
Postat 25 November 2007 - 06:08 PM
Cu elicea pliabila nu au fost probleme la aterizare - data trecuta cele nepliabile se tot rupeau.
Imagini atasate
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#60
Postat 25 November 2007 - 06:12 PM
Ah, ce-am patit tu frecventele. Aici nu mai e ca la Politehnica, unde in general zbor singur: e cu multe frecvente, cu suprapuneri.....
Am o cutie cu vreo 10-12 perechi de cuarturi chinezesti si am aflat care-s dual conversion (de receptie - micro): alea mai lungi. Partea proasta e ca merg numai cu emitatorul care si el are cuart dual conversion. Ori MC-22s, nu pare sa stie ce-i dual conversion.
In fine, am tot schimbat receptor, cuarturi pe model si a fost dureros la maini, pe ger......
Imagini atasate
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!