CNC (computer numerical control) masini cu comanda numerica
Postat 08 December 2003 - 11:49 PM
PS. Eu zic ca daca facem rost de bile sau role sortate, de la o fabrica de rulmenti putem face si singuri aceste ghidaje. In fond nu-i decât niste material prelucrat, tratat si rectificat ingrijit. Chiar am ceva in lucru, de mici dimensiuni, pe bile. Sau cumparam tanchetele gata facute si le aplicam pe ceva. Ghidajele se pot face oricum mult mai ieftin in orice atelier cu meseriasi buni. In ziua de azi mai greu gasim materialul pentru ghidaje decât unde sa-l prelucram.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 08 December 2003 - 11:55 PM
Telefon: 0721 385365
Postat 09 December 2003 - 12:32 AM
Cit despre suruburile de la ENCO, cit te costa cu tot cu transportul in romania ca cei 7$ pentru 2m nu sunt relevanti.
Postat 09 December 2003 - 12:37 AM
De data asta am o promisiune mai ferma ca miine vor fi gata, dar am mai aut si acum o saptamina o promisiune de genul asta si nu a fost respectata.
Postat 09 December 2003 - 01:01 AM
Aceasta postare a fost editata de bitex: 09 December 2003 - 01:04 AM
Postat 09 December 2003 - 01:23 AM
PS. Are cineva disponibile programe pentru CNC? Ceva CAM pentru SolidWorks?
Aceasta postare a fost editata de bitex: 09 December 2003 - 01:34 AM
Postat 09 December 2003 - 02:22 AM
Aceasta postare a fost editata de bitex: 09 December 2003 - 02:28 AM
Postat 09 December 2003 - 02:30 AM
Aceasta postare a fost editata de bitex: 09 December 2003 - 02:32 AM
Postat 09 December 2003 - 02:52 AM
http://www.teaser.fr/~abrea/cncnet/bibli/p...r/corsair.phtml
Sunt si nervuri din polistiren expandat. Daca trebuie neaparat caut dar credeti-ma pe cuvant :rolleyes:
Postat 09 December 2003 - 09:45 AM
Parerea mea: efortul pentru constructia unui foam cutter (sau achizitia ~1500E) nu este justificat pentru un aeromodelist utilizator.
Tot acest efort merita in cazul unei productii de serie si nici atunci nu sunt sigur....