CAP 232 The FuNkY
#31
Postat 07 October 2007 - 08:36 PM
#32
Postat 07 October 2007 - 09:35 PM
#33
Postat 07 October 2007 - 10:07 PM
daca il zbori cu ff7 il zbori degeaba :))
ontopic..
poze incerc sa pun cat pot de repede, ca momentan nu am decat telefonul acasa...dar maine vine si aparatul sper :)
am si io nevoie de 2 brate pentru un 2 servo graupner c 9021 ...
are cineva...? ma intereseaza sa fie mai lungi (adik normale , ca io am numa unele miiiiici rau ..
nu ma intereseaza daca au 4 brate d-alea mai lungi , ca tai 3 din ele)
am avut si io candva toate bratele , dar s-au pierdut in negura timpului :))
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 07 October 2007 - 10:08 PM
#34
Postat 07 October 2007 - 10:30 PM
INCA CAUT SA CUMPAR BRATE DE SERVO GRAUPNER STANDARD...HAI MAI 2 BRATE AM NEVOIE , CARE SA FIE NORMALE..(ADIK SA AIBA MACAR UN BRAT NORMAL CA LUNGIME (mai multe nu e o pb ca tai ) ...
Fisiere atasate
-
07_10_07_2328.jpg (72.21K)
Number of downloads: 168
#35
Postat 07 October 2007 - 11:15 PM
RedBaron, la 6 Oct 2007, 17:54, a spus:
Eu am Futaba 7CAP de cativa ani. Si nu am avut nici o problema si nici nu am auzit pe cineva sa se planga.....sau te-ai referit la altceva si m-am bagat ca musca' n lapte?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 October 2007 - 11:16 PM
#36
Postat 08 October 2007 - 11:46 AM
Se poate si asa ?, la 7 Oct 2007, 23:15, a spus:
RedBaron, la 6 Oct 2007, 17:54, a spus:
Eu am Futaba 7CAP de cativa ani. Si nu am avut nici o problema si nici nu am auzit pe cineva sa se planga.....sau te-ai referit la altceva si m-am bagat ca musca' n lapte?
e vorba doar de o parere personala de a mea fata de Futaba in general...
asta e, din punctu meu de vedere a dat cu mucii in fasole:P ... avea bani de graupner si a luat Futaba..
nu stiu care e parerea altora , dar pt mine , graupner e mult peste futaba..
parerea mea
#37
Postat 08 October 2007 - 01:07 PM
#38
Postat 08 October 2007 - 04:56 PM
mie mi e pare ca mx-16 graupner face acelasi lucru ca si FF7, ba chiar FF7 are si alte chichite, adevarat nu cine stie ce in plus dar are.Am fost ieri cu statia si am zburat( chiar daca pe ploaie) si mie mi se pare senzationala parca am control mult mai bun si mai fin asupra modelului fata de graupner.Am decis sa aleg Futaba si nu graupner pt ca nu am vrut sa dau 2 milioane in plus numai ca sa platesc firma ca se cheama cum se cheama.Asa ca ionutze nu mai ma bate la capatana ca ai sa vezi tu cand ne intalnim cum e cu statia asta.Mie imi place foarte mult...PLus ca nu am mai vrut sa se strice LCD-u si sa imi zica aia de la firma ca nu dau componente separat cum am patit cu mx-16
antopic:
am decis sa pun servo futaba S3151.Si deocamdata astept zborul lui ionut sa imi spuna cum se comporta ca sa iau si motor :D
#39
Postat 08 October 2007 - 07:09 PM
florin100%, la 8 Oct 2007, 17:56, a spus:
Care firma nici nu-i in stare sa le faca. Le cumpara de la JR si-si adauga rabatul comercial.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 October 2007 - 07:17 PM
#40
Postat 08 October 2007 - 07:47 PM
#41
Postat 08 October 2007 - 07:57 PM
old-boy, la 8 Oct 2007, 13:07, a spus:
nu face nimik in plus..
ba chiar are meniul mai greoi...
dar ca si fiabilitate PAREREA MEA e ca e mult peste... in primul rand ca "range" (cat bate statia ) , si apoi ca durabilitate(statia mea are ceva ani vechime nici car nu a zis) ....
Citeaza
si folosesti tu vre-una din ele :( ...las-o moarta...
Citeaza
atnci de ce JR-urile sunt la acelasi pret ..in cel mai bun caz?
oricum hai sa dezbatem subiectul pe privat ca bulim subectu ..:(
si florine , astept standardu' pt profundor , si o tai la zbor ca e gata:)
#42
Postat 08 October 2007 - 08:01 PM
Dragul meu. Te rog sa ma lasi sa fac doar o mica precizare." "range" (cat bate statia )" este o notiune depasita. Daca tu ai avut probleme cu Futaba era din cauza receptorului.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 October 2007 - 08:02 PM
#43
Postat 08 October 2007 - 08:10 PM
Se poate si asa ?, la 8 Oct 2007, 20:01, a spus:
Dragul meu. Te rog sa ma lasi sa fac doar o mica precizare." "range" (cat bate statia )" este o notiune depasita. Daca tu ai avut probleme cu Futaba era din cauza receptorului.
io nu am avut probleme decat o singura data , si atunci cu receptor nou..tocmai florin 100% a avut probleme cu futaba desi avea receptor nou..
adik statia lui cu antena deschisa batea mai putin decat a mea cu antena inchisa... (care a mea bate cam 100 de metri ceva de genu ) ..
#45
Postat 08 October 2007 - 09:11 PM
silviu, propun sun subiect de palavragit ca nu ne mai oprim :(
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 08 October 2007 - 09:14 PM
#46
Postat 08 October 2007 - 09:59 PM
ai tehnologie japoneza la standarde germane...
Stiti voi cum e...Feel the difference.
#47
Postat 08 October 2007 - 11:09 PM
#49
Postat 11 October 2007 - 09:25 AM
RedBaron, la 11 Oct 2007, 06:29, a spus:
cum se face prelungitor la jigleor...ca e prea scurt si nu iese din capota...
rog ajuor:)
Largesti gaura din capota sa intri cu destele pe-acolo! :o :o
E cel mai simplu, dar zic din banuite, intrucat singura capota la care am facut asa-ceva in pretioasa mea viata, nu a apucat sa fie montata pe Piper-ul cu pricina, ce sa mai zic, de pornit motorul de sub ea, zburat......
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#50
Postat 11 October 2007 - 11:22 AM
In capatul jicolrului e o gaura . Pe jicolr intr-o parte e o alta gaura in care intra un surub cu cap imbus. In gaura din capatul jicorului bagi frumos o sarma si o asiguri cu imbusul ala din lateral. Pun o poza cu ce ar trebui sa iasa.
Sau poti sa te iei dupa INCAS care se pricepe si macelaresti capota.
Fisiere atasate
-
1996.jpg (17.01K)
Number of downloads: 130
#51
Postat 11 October 2007 - 11:37 AM
Din punct de vedere al "IMBUS", nu ai dreptate, e inbus:
http://de.wikipedia.org/wiki/Inbus
:)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#52
Postat 11 October 2007 - 01:24 PM
In limba romana inainte de p si b se foloseste M nu n . E ca si cum ai zice inbecil in loc de imbecil. Se pare ca la lectia aia erai la macelarit capote de avioane ... e scuzabil.
#53
Postat 11 October 2007 - 02:46 PM
ZOD, la 11 Oct 2007, 13:24, a spus:
Instanbul ii zic turcii, nu vad de ce ar pune romanii "m" in loc de "n".
"Inbus" nu e nici el cuvant romanesc si ramane valabila treaba.
Multumesc pentru analogie.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#54
Postat 11 October 2007 - 03:01 PM
Citeaza
Deci,....
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#55
Postat 11 October 2007 - 03:18 PM
#56
Postat 11 October 2007 - 03:53 PM
ZOD, la 11 Oct 2007, 11:22, a spus:
In capatul jicolrului e o gaura . Pe jicolr intr-o parte e o alta gaura in care intra un surub cu cap imbus. In gaura din capatul jicorului bagi frumos o sarma si o asiguri cu imbusul ala din lateral. Pun o poza cu ce ar trebui sa iasa.
MUUUULTUMESC MUUULT ....
acu ma duc sa incerc si daca iese , dau de stire :) ...
lasati-l naibi de imbus ca nu conteaza asta...inbus imbus..chestia aia da-o in papuci..peace:D
si CAVOK :D
#57
Postat 11 October 2007 - 06:52 PM
#58
Postat 11 October 2007 - 09:08 PM
florin100%, la 11 Oct 2007, 18:52, a spus:
o faci mai lunga cu vreo 2cm si capatul il indoi la 90 de grade
#59
Postat 12 October 2007 - 02:34 AM
Batranii recomanda, totusi, sa adaugi cat mai putina greutate la acul poantou. Altfel vibratiile iti vor face necazuri....gura satului....
Fisiere atasate
-
DSCN1379.jpg (92.58K)
Number of downloads: 156
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 October 2007 - 02:37 AM
#60
Postat 12 October 2007 - 10:45 AM
florin100%, la 11 Oct 2007, 18:52, a spus:
Da, corect florin.. trebuia sa dau solutia completa.. Se poate si asa a completat.
Daca nu vrei sa indoi poti sa pui un inel cu imbus in capat. Se gaseste peste tot.
PS: nu e ideea mea.. asa se face. D'aia e gaura aia acolo. :D