Modelism - RHC Forum: aripa trainer - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

aripa trainer

#1 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

  Postat 31 October 2003 - 11:42 PM

salut baieti,

hai ca va bat la cap din nou. asta-i pentru cei care stiu. si anume in planurile de la trainerul meu de coroplast care se naste weekendul asta se zice ca aripa trebuie sa aibe (unghi?) diedru

care este rolul punerii celor 2 jumatati de aripa sub un anume unghi si ce se intampla daca se renunta la el. respectiv eu ma gandeam ca mi-ar fi mult mai usor sa fac aripa dreapta si sa renunt la acel unghi.

cum se modifica caracteristicile de zbor in acest caz???????????

salutare B)
come to the dark side. we have cookies!
0

#2 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 01 November 2003 - 08:33 AM

Pâna primesti un raspuns amanuntit iti dau eu unul mai scurt.
Rol: 1. bataie de cap pentru modelisti, daca acel unghi exista; 2. creste stabilitatea modelului.
Efecte daca renunti la el: scade stabilitatea.
Dar nu e musai sa fie asa. Depinde si de restul constructiei. Daca forta portanta ar avea o rezultanta pe aripa, se prefera ca centrul de greutate al modelului sa fie sub acest nivel. Sunt multe planuri de planoare care nu au acel unghi pe toata aripa, ci doar pe capetele aripii. La radiocomanda mai mânaresti mansa, la zborul liber nu...
Daca mai ai rabdare afli si un raspuns serios, dar nu de la mine.
Bafta!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 01 November 2003 - 11:21 AM

merci bitex,

in mare mi-am format o idee. treaba cu bataie la cap este adevarata ca daca n-ar fi nu as mai sta pe ganduri si as face cu acel unghi

sa inteleg ca nu este prea mare tragedie daca renunt la acel unghi. si pe deasupra mai pot face si niste acrobatii de baza daca aripa nu are unghiul respectiv. NUUUUUU???
come to the dark side. we have cookies!
0

#4 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 01 November 2003 - 11:43 AM

Unghiul diedru este foarte imnportant. El iti confera stabilitatea in jurul axei longitudinale a modelului. Daca vrei sa renunti la acest unghi, ai sanse mari sa obtii un model instabil pe aceasta axa, adica unul care se inclina si vireaza la orice perturbatie minora, si mai ales nu revine singur la pozitia normala de zbor fara interventia prompta a pilotului. Planoarele care au urechi, adica diedru la capetele aripii, au totusi acest unchi, insa este materializat sub o alta forma, chiar prin aceste urechi.

exista si modele fara unghi diedru insa la acestea CG este mult mai jos sub CP. exista si avioane cu diedru negativ dar asta este deja o alta poveste...

sfatul medicului: nu te apuca de modificari ale planului, asa la plezneala ca muncesti degeaba. construieste cat mai precis dupa planurile alea si lasa modificarile pe mai tarziu. ca e pacat.

Big
FROGS CAN FLY!
0

#5 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 01 November 2003 - 12:09 PM

uuuuuuuuuuuuuu, ce stintific d-nle big. merci de explicatii. tocmai m-ai convins sa fac treaba ca lumea desi stiu ca voi injura astazi toata ziua ca tre sa muncesc atata.

respectiv la aripa mea de coroplast este destul de nasol sa fac unghiul, dar daca altii au reusit atunci o sa pot si eu.

hai merci :angry: B) :angry: :angry: :angry: :angry:
come to the dark side. we have cookies!
0

#6 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 01 November 2003 - 02:09 PM

Iti dau un sfat: taie o coperta de bloc de desen si fa-ti un model simplu, doar sa planeze câtiva metri. Vezi diferenta intre a fi cu unghi si fara unghi... Sau de fapt nu mai e nevoie ca deja ai terminat modelul. Si daca e mai instabil tot nu conteaza. Desfaci ghemul, intinzi pe masa, calci cu fierul de calcat, dai bice si zboara iar. Ce ti-e si cu tehnica asta... La primul planor am lucrat mai mult de 270 de ore si tot am ramas fara el. Daca poti face economie de timp, te felicit!
Imi pare rau ca-s asa demodat dar nu cred sa mai pot schimba ceva. E soft-ul virusat... Pentru mine planorul e planor, are forma aia pe care o iubesti cu adevarat... La fel si la restul. Pentru unii e important sa zboare, pentru unii nu ajunge asta. Ce-ar fi sa zic ca-mi cumpar o "morisca" din aia, cu mâner, la care tragi de sfoara si zboara 5 metri o elice si sa zic ca mi-am facut rost de halicopca? Nu rezistam sa n-o spun.
Pentru inceput e de nota 10 ce faci! Si daca-i ieftin, poti face si multe probe. Daca nu treci prin asta o sa fii nevoit sa respecti cu sfintenie toate planurile de prin reviste, ca n-o sa stii sa faci modificari daca e cazul...
Habar n-am ce plan ai de facut. Dau si eu o idee, ca tot n-am ce face?
Nu poti incovoia capetele aripii cu un fir subtire de otel, nylon sau ceva similar, legat intre ele? Ca nu-i musai sa ai acelasi unghi pe toata lungimea aripii. Daca poti ridica macar capetele tot e mai bine decât deloc. Cu un fir cred ca obtii ceva acceptabil, daca totul e simetric. Depinde si cum e "croit" materialul. Repet, habar n-am ce-i acolo. Tu esti seful!
Spor la treaba!
PS. Fara acel unghi si fara indemânare mi-e teama ca o sa faci acrobatiile involuntar. Oricum, sunt spectaculoase si prind bine daca inveti ceva din asta!
Când erai mic nu faceai avioane din colile caietului de mate? De acolo invatai enorm despre unghiuri! Poate nu-i târziu.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 01 November 2003 - 02:17 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#7 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 02 November 2003 - 02:25 AM

Mai academic diedrul este raspunzator de proiectia suprafetei portante pe orizontala, ti-am facut si un desen mai simplist ca sa intelegi, nu e bine sa renunti la el macar la inceput. Cand o sa ajungi la modele pentru acrobatie acolo se poate ( la ele stabilitatea o da forta motorului si mana care este pe mansa ).
Din locatie am inteles ca esti din Cluj-Napoca, daca vrei suna-ma ( de luni pana vineri de la 9 la 19 pe 0745264046 ) si am sa incerc sa ne intalnim sa mai povestim. modelele din coroplast sunt super, dar doar pentru antrenament ca sa-ti faci mana ( este o parere personala ), eu cel putin sunt de parerea lui bitex un model trebuie sa fie si frumos nu numai sa zboare. Pe vremea cand participam la competitii modelele le faceam exclusiv din balsa, placaj si incepuse sa apara fuselajele din fibra. Inchipue-ti ce placut era dupa 150-200 de ore de munca cand faceai surcele un model la primul zbor. Spor la treaba

Fisiere atasate


Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#8 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 03 November 2003 - 12:10 AM

old boy, merci de explicatie. am inteles perfect desenul si am mai si citit un pic intre timp despre cum functioneaza o aripa asa ca sunt pe deplin lamurit

bitex, cine ce tia facut de esti asa de suparat. aripa nu este inca facuta, abia daca sunt pe la jumate cu fuselajul. unghiul o sa il pun si pe el pe acolo ca este util din cate am inteles.

aripa are in interiorul ei o bagheta de balsa care ii da structura de rezistenta. ei bine din unirea a doua baghete se obtine respectivul unghi, asa ca treaba se rezolva

salutare baieti
come to the dark side. we have cookies!
0

#9 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 03 November 2003 - 11:30 PM

daca stam si citim articole de specialitate.....aripa fara unghi diedru are frecarea cu aerul (teoretic)
m=0.8 pt un unghi de 35 de grade graficul frecarii cu aerului creste brusc....m=1.4

ca sa realizezi o aripa zburatoare eficienta,unghiul dintre aripi va trebui cat de mic posibil...in acelasi timp o alta caracteristica geometrica a aripii se schimba si anume alungirea sa....acum sa mai punem in considerare si alte variabile:

bordul de scurgere
coef de frecare la inaintare
rezistenta de profil=rezistenta de presiune(forma)adica dif de presiune de pe o parte si alta a aripii (partea de sus,partea de jos)
=rezistenta de frecare a aerului cu suprafata aripii
si lista poate continua....
oricum...dupa cum ti s-a mai spus...planul este plan...dar prima data,daca poti sa faci niste calcule sa vezi daca merita sa faci avionasul acela....cateva integrale eliptice de gradul doi,putina geometrice si mult noroc!

have fun

PS
pt o aripa zburatoare cu unghi diedru.....dar nu se masoara unghiul dintre cele 2 aripi....se masoara unghiul dintre o dreapta imaginara,orizontala aflata in varful avionului si prima latura a aripii....bun.....sper ca v-ati prins...
0

#10 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 03 November 2003 - 11:38 PM

ma copiii.....tocmai am facut rost de o carte despre principiile zborului si se pare ca sunt 2 unghiuri diedrice....
ce ti si cu avionele astea......
cartea ii un pic mai mare decat DEX-u...
0

#11 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 04 November 2003 - 09:01 AM

Am vrut sa citesc odata DEX-ul, dar dupa pagina a 10-a m-am plictisit... Am mai avut o tentativa cu cartea de telefoane din orasul meu, dar pe aia am dat-o gata! Ba chiar de mai multe ori. Bafta si tie.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 04 November 2003 - 09:23 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 04 November 2003 - 09:12 AM

Rares, la 3 Nov 2003, 23:38, a spus:

...am facut rost de o carte despre principiile zborului si se pare ca sunt 2 unghiuri diedrice....

Unghiul diedru este unghiul format de intersectia a doua plane!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 04 November 2003 - 11:07 PM

marinarule.....ia si cartea de tel din sibiu si ma gasesti acolo....
PS la tine un avion,planor sau ce o fi....pe cate plane se intinde?
ia tu cartea "Aviatia Moderna" Zarioiu Gheorghe col-ing aeronautic si sapa...in introducere...
0

#14 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 04 November 2003 - 11:10 PM

si atunci....domnia voastra...intelege mai bine cuvintele care incep cu a....ca in 10 pagini de abia ca dai de litera b....

spor la treaba
0

#15 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 04 November 2003 - 11:47 PM

Nu ca-i port eu geanta marinarului, dar poti fi sigur ca aduni multi km. de carti din domeniu daca iei in considerare ce-a citit el pâna acum. Doar ti-a dat definitia unghiului diedru. Ca poti avea si 20 de unghiuri diedre la un model, daca esti asa pasionat de notiune si ai indemânarea necesara... Eu am pomenit si de cartea de telefoane nu el. Cred ca erai emotionat... Si eu mai gresesc. Era pe vremea lui ceasca, nu aveam cunostinte pe la serviciul informatii telefonice, stiam numarul de telefon si trebuia sa gasesc proprietarul numarului... Asa ca foloseam cartea in sens invers... Si am facut-o de multe ori, dar mi-a trecut. Sau cine stie. Noroc de oras ca avea putini locuitori. Cam 50.000 bucati. Bafta!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#16 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 05 November 2003 - 08:19 AM

Rares, la 4 Nov 2003, 23:10, a spus:

si atunci....domnia voastra...intelege mai bine cuvintele care incep cu a....ca in 10 pagini de abia ca dai de litera b....

spor la treaba

Daca doresti, iti arat 11 greseli numai in primele 8 pagini ale cartii lui Zarioiu...altfel e o carte buna...pentru cultura generala!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#17 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2003 - 09:01 AM

Rares, la 4 Nov 2003, 23:07, a spus:

marinarule.....ia si cartea de tel din sibiu si ma gasesti acolo....
PS la tine un avion,planor sau ce o fi....pe cate plane se intinde?
ia tu cartea "Aviatia Moderna" Zarioiu Gheorghe col-ing aeronautic si sapa...in introducere...

Marinare, hai ca de data asta ti-a zis-o!

Bravo Rares!

Curaj!

...decat ca nu-teleg nimic!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#18 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2003 - 09:06 AM

Rares, la 3 Nov 2003, 23:30, a spus:

daca stam si citim articole de specialitate.....aripa fara unghi diedru are frecarea cu aerul (teoretic)
m=0.8 pt un unghi de 35 de grade graficul frecarii cu aerului creste brusc....m=1.4

ca sa realizezi o aripa zburatoare eficienta,unghiul dintre aripi va trebui cat de mic posibil...in acelasi timp o alta caracteristica geometrica a aripii se schimba si anume alungirea sa....acum sa mai punem in considerare si alte variabile:

bordul de scurgere
coef de frecare la inaintare
rezistenta de profil=rezistenta de presiune(forma)adica dif de presiune de pe o parte si alta a aripii (partea de sus,partea de jos)
=rezistenta de frecare a aerului cu suprafata aripii
si lista poate continua....
oricum...dupa cum ti s-a mai spus...planul este plan...dar prima data,daca poti sa faci niste calcule sa vezi daca merita sa faci avionasul acela....cateva integrale eliptice de gradul doi,putina geometrice si mult noroc!

have fun

PS
pt o aripa zburatoare cu unghi diedru.....dar nu se masoara unghiul dintre cele 2 aripi....se masoara unghiul dintre o dreapta imaginara,orizontala aflata in varful avionului si prima latura a aripii....bun.....sper ca v-ati prins...

Rares, dupa cum ziceam, si ma repet, ca deci mai zic o repetare, decat ca sa revin inca o data ce ziceam?

Aaaa! Ca nu inteleg (mai) nimic!

Da' oricum, I have fun!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#19 Useril este offline   chiftirica 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 22-April 02

Postat 05 November 2003 - 11:14 AM

N-as vrea sa fiu acuzat de "solidaritate de breasla" da' parca mesajul lu' Valteras exprima cel mai bine ce as fi vrut sa zic si eu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Numai ce-am citit mesajele de mai sus si mi-a luat-o razna neuronu...a inceput sa faca ca electronu de valentza...si si-a scos pancarda de miting: E=mc2, E=mc2... :D :D
Din cate imi amintesc eu era vorba de o aripa de trainer cu sau fara diedru...
Ideea e urmatoarea: daca aeromodelul este in configuratie cu aripa sus atunci se poate micsora unghiul diedru chiar pana la anulare... e adevarat ca necesita ceva mai multa experienta la pilotare dar nu este o schimbare radicala in evolutia aeromodelului. Sper ca am fost suficient de scurt si la obiect.
Toate cele bune.


P.S. Mi-a placut gluma cu cartea lu' Zarioiu; in facultate erau un fel de "arici-pogonici" cartile astea :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de chiftirica: 05 November 2003 - 11:29 AM

"Reversul medaliei" este dusmanul meu
0

#20 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 05 November 2003 - 04:39 PM

Chiar , oare de ce sa nu scriem si noi ce gasim prin carti si reviste, gen Romania Mare, Mami sau Cartea tinerelor gospodine? Ca doar scopul era sa ne dam cu parerea ca sa aratam ca am citit si noi ceva, si sa bagam omul in ceata, nu sa il deslusim deslusit din problema lui! Si daca suntem destul de dibaci, ne dam si putin shmecheri, cacade bine la imagine!


Dixit!
BigBroascaZburatoareInCelulaDeAlarma
FROGS CAN FLY!
0

#21 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2003 - 06:36 PM

Big, la 5 Nov 2003, 16:39, a spus:

Chiar , oare de ce sa nu scriem si noi ce gasim prin carti si reviste, gen Romania Mare, Mami sau Cartea tinerelor gospodine? Ca doar scopul era sa ne dam cu parerea ca sa aratam ca am citit si noi ceva, si sa bagam omul in ceata, nu sa il deslusim deslusit din problema lui! Si daca suntem destul de dibaci, ne dam si putin shmecheri, cacade bine la imagine!


Dixit!
BigBroascaZburatoareInCelulaDeAlarma

Da' ce, nenea BIG?

Ca io n-am zis ca as fi citit ceva!

Marinaru' a zis!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#22 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 05 November 2003 - 06:40 PM

am urmarit cu interes discutiile din acest subiect. nu sunt in masura sa critic pe nimeni dar in afara de cateva raspunsuri la subiect restul se incadreaza la categoria diverse :(

intradevar este interesant sa facem literatura si sa citim multe carti dar nu prea foloseste in momentul de fata. eu intrebam ce se intampla daca fac acea modificare la aripa si asteptam un raspuns simplu. si l-am primit...

si asta deoarece incepator fiind urmez planul modelului. literatura si bagatul la creatie il las pe mai tarziu cand voi creste un pic si voi fi in stare sa si inteleg ceea ce citesc si stiu cu adevarat ce sa modific in planul avionului

oricum, eu le multumesc celor care m-au ajutat sa inteleg rolul unghiului diedru. ca incepator am inteles ca nu trebuie renuntat la el si asa voi si face

salutare
come to the dark side. we have cookies!
0

#23 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 05 November 2003 - 07:12 PM

Lasa tovarashu' Valterash ca stim noi mai bine! ati carcotit tovarashu, ati carcotit! Impreuna cu marinaru si cu ceilalti! adica ce daca noi nu stim sa citim, inseamna ca suntem mai prosti? sau daca nu am deschis cartea aia cu aviatia moderna care mai are si poze eronate pe deasupra, plus desene obscene cu avioane strambe, inseamna ca nu putem sa aburim pe nimeni? lasa ca stim noic um sunteti voi ashtia dusmanii de clase! ca nu vreti sa va apucati de abureala serios, numai de lucruri concrete si la obect va tineti!

si tu ReD nu scapi cu 3 randuri scrise, dupa ce ai starnit asa o furtuna! dai bere la prima infatzoshare! poate la RR 2004?

Tov.Big
de la celula de baza
FROGS CAN FLY!
0

#24 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 09 November 2003 - 11:34 PM

saru'mana....sincer atunci eram cam nervos....am stat am cugetat si se pare ca am gresit!
cer scuze daca am insultat pe cineva dar asa sunt eu mai impulsiv!

acum fara bascalie sau cum zicei voi prin buc...caterinca....marinarule...daca ai reusit sa gasesti greseli in cartea aia mare....te admir...bravo tie

si.....despre ce mai vorbim?
0

#25 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 11 November 2003 - 07:48 PM

Pai despre ce te intereseaza! Daca ai aripa sus nu ezita sa faci un diedru la aripa, te va ajuta enorm la zbor. Deci fa diedru cu incredere.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#26 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 26 November 2003 - 10:50 PM

ReD anunta-ma daca vrei cand scoti modelul pe cer ca tare as vrea sa vin si eu. Daca nu vin cu un model macar as veni sa fac niste poze amintiri pentru ETERNITATE.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#27 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 27 November 2003 - 12:29 PM

old boy,

nr meu de telefon este 425776 (dupa 10 seara). vreau sa ies sambata sau duminica sa ii dau proba asa ca esti invitat la lansare.

sau 0722.266512

a durat o gramada de timp pana sa il gat ca nu am timp decat seara si ...

eu vreau sa merg in faget, daca ai alte propuneri atunci le astept cu nerabdare

salutare
come to the dark side. we have cookies!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu