Modelism - RHC Forum: Incident navo la campionatul FSR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Incident navo la campionatul FSR ce e de facut?

#1 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2007 - 03:47 PM

asa.
am fost.
era s-o patim.
rau.
iar spital, iar cursa nebuneasca pe strazi la urgenta, iar radiografii, iar tomograf, etc.
NU S-A SCHIMBAT NIMIC.
organizare, ZERO.
acum sase-sapte ani, era la fel.
gury, de la arad, tremura si acum, cind a fost nevoit doar sa-si aduca aminte ce s-a intimplat atunci.
acum, s-a intimplat cu cristina, nevasta lui john.
e drept ca nu era in apa, ca gury; era pe mal, la citiva metri de apa; da' tot o barca in cap si-a luat.
bineinteles ca iar nu a fost tras nimeni la raspundere;nimeni anchetat.... ar fi culmea(???), doar unii mai au putin pina la pensie...sta-le-ar in git!...doi centimetri au lipsit ca sotia lui john sa ramina fara un ochi sau, mai rau...
si acesta a fost doar cea mai evidenta si mai crasa bataie de joc.
au fost insa multe alte prostii impardonabile in organizare, ca, de exemplu, accesul greoi, chiar extrem de dificil, al staff-ului de concurs, cu logistica cu tot, la locul de desfasurare a concursului...
numai barca aia n-a vrut sa stea-n apa...
ufff, ce-as fi vrut sa nimereasca-ntr-un ciurli-burli, d-ala de nu-ntelege de ce trebuie reguli in rc...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 17 July 2007 - 03:49 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#2 Useril este offline   atac.la.persoana 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 17-July 07

Postat 17 July 2007 - 11:24 PM

Ce sa zic, tragic ca se intampla asa ceva la concursurile astea care si asa sunt putine.
Masuri de siguranta se impun luate in orice sport, nimic de comentat, dar sincer m-am saturat de interventiile domnului mizzone care intotdeauna are ceva de criticat.
Stimate Mizzone, dar lasa-i nene in pace pe cei care au organizat si zi mersi ca se mai face inca asa ceva, nu-ti place nu te mai du ca nu se suspenda concursul ca absentezi dumneata, da ce vroiai sa iti usureze accesul, covor rosu, sau mai bine fa cumva si surprinde pe toata lumea cu un concurs organizat de dumneata asa cum trebuie daca tot le stii pe toate.
De dat din gura(mai bine zis din taste) e asa de usor(dovada faptului ca redactez aceste randuri :)), dar de facut ceva palpabil...e mai greu.
Facem regulamente si legi, asta fac si aia in senat si parlament si tot degeaba, asa ca... se impun masuri de siguranta nu regulamente, delimitarea spatiului rezervat publicului si chiar a participantilor la concurs, asta inainte de toate si apoi regulamnte.
Si la partea cu regulamente ce mandru si tantosi erai si cand se facea marele regulament pentru clinceni , dar ia zi-mi si mie daca erai un mare meserias si nu te stia nimeni ca sa te recomande, sau nu cunoasteai pe nimeni care sa faca acelasi lucru, conform celor scrise in respectivul regulamnet, ai fi putut sa zbori la clinceni?!

poate exagerez, dar stiu ca unii imi vor da dreptate si rog moderatorii sa nu baneze nick-ul, doar e o tara libera si ne putem exprima opinia fie ea si pro, si contra.
0

#3 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2007 - 08:24 AM

atac.la.persoana, la 17 Jul 2007, 23:24, a spus:

Ce sa zic, tragic ca se intampla asa ceva la concursurile astea care si asa sunt putine.
Masuri de siguranta se impun luate in orice sport, nimic de comentat, dar sincer m-am saturat de interventiile domnului mizzone care intotdeauna are ceva de criticat.
Stimate Mizzone, dar lasa-i nene in pace pe cei care au organizat si zi mersi ca se mai face inca asa ceva, nu-ti place nu te mai du ca nu se suspenda concursul ca absentezi dumneata, da ce vroiai sa iti usureze accesul, covor rosu, sau mai bine fa cumva si surprinde pe toata lumea cu un concurs organizat de dumneata asa cum trebuie daca tot le stii pe toate.
De dat din gura(mai bine zis din taste) e asa de usor(dovada faptului ca redactez aceste randuri :D), dar de facut ceva palpabil...e mai greu.
Facem regulamente si legi, asta fac si aia in senat si parlament si tot degeaba, asa ca... se impun masuri de siguranta nu regulamente, delimitarea spatiului rezervat publicului si chiar a participantilor la concurs, asta inainte de toate si apoi regulamnte.
Si la partea cu regulamente ce mandru si tantosi erai si cand se facea marele regulament pentru clinceni , dar ia zi-mi si mie daca erai un mare meserias si nu te stia nimeni ca sa te recomande, sau nu cunoasteai pe nimeni care sa faca acelasi lucru, conform celor scrise in respectivul regulamnet, ai fi putut sa zbori la clinceni?!

poate exagerez, dar stiu ca unii imi vor da dreptate si rog moderatorii sa nu baneze nick-ul, doar e o tara libera si ne putem exprima opinia fie ea si pro, si contra.

????
sa vorbesti/scrii numai dupa ce-ti vor fi trecut prin fata ochilor secvente cel putin pe jumatate ca alea la care am fost noi martori, sau numai dupa ce vei fi facut macar o data un bandaj unei rani provocate la o intrunire rc, nu mai zic de vreun kilometru parcurs pe post de "smurd"-ul de serviciu...
nu ti-o fi rusine, asa, un pic?
nu stim cine esti, cit ani de rc ai servit, da' nu-ti doresc decit o elice-n cap(eventual si-o cirma), dimpreuna cu o "copaie" de kevlar de 5 kg la 100 km/h...
inconstiente aberatii ca mesajul matale am mai intilnit, dar acuma, chiar ca e dincolo de orice limita; chiar trebuie sa moara cineva pentru a fi odata si odata clar ca e deja prea multa bataie de joc vis-a-vis de cei care vin la concursuri?
sa te fereasca Al de sus sa trebuiasca sa-ti aduni copilul cu farasul, sau sa-ti stringi degetele din iarba, imprastiate de o elice...nu mai vorbesc de creieri(daca, eventual, ai...) de pe vreo pala de heli...
Doamne fereste!
nu se poate sa acceptam atita inconstienta si iresponsabilitate umana, doar de dragul lui "las-o, ba, ca merge asa!"...
cit despre lucruri palpabile, acilea esti direct ca ala celebru, Irimia parca-i spunea, de era mereu cu oistea-n gard; nu facem parada din ceea ce facem sau nu, are cine sa valorizeze ceea ce am facut sau nu noi pentru rc...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#4 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 18 July 2007 - 10:15 AM

Mizzone, n-ai inteles pana acum ca nu ce spui tu e enervant ci faptul ca o spui tu. Adica nu spun participantii nimic si te trezesti tu ca spectator sa faci teoria chibritului. Daca era la auto RC te intelegeam, ca acolo participi si stii despre ce-i vorba. Dar pentru comentariile legate de aero RC nu te-am inteles niciodata. Acum ai trecut la navo. Pe cand racheto sau machetele feroviare?
Nu inteleg de ce nu participi la concursurile astea si sa spui ce ai de spus inainte de concurs, nu dupa intamplari. Ca te-as intelege ca participant sa urli peste tot ca nu-i aia, sau nu-i cealalta, si ca totul e ca acum 20 ani. Dar ca spectator, sa te vaiti DUPA, e enervant. Si enervant e ca tot ce scrii aici e exact pentru cei pe care nu-i suporti (aia pentru care ai inventat un termen ca nu ai gasit unul existent). Ca toti ceilalti stiu situatia din modelismul romanesc, doar tu parca o descoperi acum.

In cazul asta ce doreai sa se faca? Sa fie tras lacul mai spre mal sa aiba acces staff-ul? Sa fie pus covor rosu ca erai tu acolo? SA FIE! Ai dreptate ca se poate face mai mult. Daca n-o fac cei care participa, daca n-o faci tu, atunci n-o face nimeni si inseamna ca cei interesati sunt multumiti de ce exista. Si daca si altii sunt nemultumiti atunci de ce nu iau masuri sa schimbe situatia? O sa spui ca sunt altii platiti s-o faca. Dar tu esti platit sa te smiorcai dupa fiecare concurs de modelism din Romania? Am ajuns sa citesc cronicile tale de DUPA, si aproape ca nu mai e nevoie sa asist la concursuri, ca aflu tot din bocetele tale de pe forum. Ca unuia i s-au rupt slapii, era sa deraieze si se ducea dracului fenomenul RC daca se lovea la cap, ca altuia i se confunda tricoul cu panglica de pe antena si baga in ceata asistenta, si tot asa.
Barca aia a sarit din apa in timpul concursului? Am auzit ca nu era in concurs. Si chiar daca era in concurs, care-i problema aici cu "fenomenul RC"?
Nu cunosc personajele implicate in incident/accident (ca sa fiu si eu la moda/trendy cum ar zice unii) si nu stiu cine a fost de vina. Dar pilotul ce vina are? A pilotat barca pe deasupra masinilor si spectatorilor? De ce nu te-ai luat pe forum, de John!? Ca modelist experimentat ar trebui sa stie unde-si lasa sotia. Imi place ca ai tu grija de fenomenul RC mai mult decat cei implicati in el. E mai usor sa critici la nimereala. Daca tot ai simtul asta (...) asa dezvoltat de ce nu te-ai dus imediat cum ai vazut spectatori pe mal sa-i trimit intr-un loc mai sigur? Pai de ce s-o faci tu? Lasa ca sunt altii platiti s-o faca. Ai dreptate sunt altii. Si s-o faca! Atunci ar trebui sa-i lasi pe aia platiti sa-si faca teaba sa analizeze si acest incident si sa ia masurile care se impun. Ca n-ar trebui sa nu se invete nimic din intamplarea asta.
Toata lumea stie si accepta faptul ca nu e de glumit la capitolul siguranta in RC.

Stiu ca nu gandesti chiar ce spui, ca daca m-as lua dupa asta:
"ufff, ce-as fi vrut sa nimereasca-ntr-un ciurli-burli, d-ala de nu-ntelege de ce trebuie reguli in rc..."
as zice ca te doare-n cot de sportul asta sau de siguranta cuiva atat timp cat nu face parte din categoria celor care te accepta pe langa ei. Cred ca te-ar accepta si printre ei daca ai incerca. Presupun c-a fost un fel de gluma...
Prima (de fapt singura) regula a "protectiei muncii" este asta: "Daca nu casti ochii belesti p..." Restul normelor scrise in carti sunt doar detalii tehnice despre cum s-o faci cu succes.
Scuze ca te-am deranjat cu interventia asta, nu era nici locul si nici momentul.
Spor la treaba si cronici sportive cat mai detaliate si pe viitor!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#5 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 18 July 2007 - 10:34 PM

Imi cer scuze fata de cel care a inchis subiectul de la navo. Eu l-am redeschis si am separat discutiile cu alta tema fata de cele legate de campionat. Parerea mea e ca in subiectul initial merita continuata discutia. Cred ca apar poze, rezultate, poate ceva concluzii ale participantilor.

Nu-mi sta in caracter sa impiedic unui coleg dreptul la replica, de aceea rog sa continuam discutia aici daca este cazul. Mai tarziu propun sa fie mutat unde-i este locul sau sters daca nu se va mai intelege nimic din el...
Spor la treaba.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#6 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 19 July 2007 - 10:30 AM

Salut,

Nu stiu ce aveti (cei ce se baga in seama fara sa cunoasca situatia ) de impartit cu mizzone dar spre deosebire de cei care dau din taste doar ca sa se afle in treaba , el macar stie ce vorbeste, pentru ca a fost la acest concurs si la multe altele.
Daca nu va convine pentru ca opiniile lui difera de ale voastre nu aveti decit sa va resemnati si poate pe viitor va schimbati si mentalitatea asta de aplaudaci la adresa federatiei ; voi sinteti cei care perpetueaza situatia de fapt din modelismul romanesc , voi si ceilalti care merg si voteaza in adunarea generala a FRMd.

Domnule "atac la persoana" nu trebuie sa zicem mersi ca se mai organizeaza astfel de concursuri . Noi existam cu sau fara ele. Modelismul nu este un sport obligatoriu si nu este pentru toata lumea. Mai bine mai putine concursuri de calitate decit multe si organizate prost . Nu stiu ce va face sa interveniti intr-un subiect cu care nu aveti tangente , cu atit mai putin cu cit nu stiti ce inseamna o barca FSR V de competitie. Deocamdata sinteti doar la stadiul de jucarii cu acea barcuta numita "Sorcova" cu care va dati in weekend pe IOR . Pina sa ajungeti la un campionat national de FSR si sa construiti singur o barca cu motor termic si sa o si pilotati in conditii de concurs mai este cale foarte lunga. Nu va mai creati un nick nou pe forum cind vreti sa raspundeti cuiva sau sa atacati o persona , aveti putina responsabilitate si daca aveti ceva pertinent de spus puteti sa o faceti sub acelasi nick de pina acum.

Si acum pt citeva lamuriri pt Bitex:
In primul rind incidentul era in timpul concursului la antrenamente. Nu era o mansa de calificari sau ceva de genul asta , dar antrenamentele fac parte tot din concurs. In al doilea rind sotia mea nu era intr-un loc nepotrivit , era impreuna cu echipa si cu tot staff-ul de la CSTA la 4-5 m de lac (acolo unde aveam noi spatiul destinat pt scule si toata logistica necesara) si nu la poton acolo unde se aduc barcile la recuperare. Putea sa se intimple acest necaz oricui , barca respectiva a zburat prin aer printre alte citeva persoane printre care si un copil de citiva anisori(va dati seama ce s-ar fi putut intimpla daca il lovea pe el).

De vina este clar pilotul care nu este in stare sa piloteze o asemenea barca . Incidentul a fost repetat a doua zi de acelasi pilot cind a lovit pontonul la doar citiva centimetri de mine si colegul meu Costica Anghelescu. De data asta pe noi ne-a salvat pontonul pentru ca una din ranforsarile acestuia au facut ca barca sa ricoseze inapoi in lac . In urma protestelor noastre a fost abia atunci scos din concurs si nu de catre cine trebuia , adica organizator (Federatia Romana de Modelism), ci de catre seful lui de echipa. Cei care trebuiau sa faca asta din prima zi nu au facut-o.
Regulamentul spune ca : indiferent de competitie aero,navo ,auto,etc.. concurentul care nu face dovada ca poate controla modelul in siguranta este eliminat din concurs.
Eu am avertizat concurentul respectiv de anul trecut de cind si-a cumparat aceasta barca sa aiba grija cum piloteaza si sa nu se apropie cu barca de mal sau ponton in viteza pentru ca nu are experienta si l-am vazut ca nici nu are habar de a pilota asa ceva ,dar ca orice inconstient care se crede smecher nu a bagat nimic la cap. L-am avertizat chiar si inaintea acestei competitii dar se pare ca degeaba.
Acum nu se mai poate face nimic dar va asigur eu ca o sa lupt astfel incit la toate competitiile RC de orice fel sa se impuna reguli de siguranta (stiu foarte bine ca acest lucru nu se doreste pt ca ne suparam alegatorii) , iar participantii sa aiba echipamente adecvate si sa faca dovada ca pot stapini modelul pe care il au . Altfel , cu parere de rau o spun ,vor trebui sa stea acasa. Va trebui sa ne desfasuram si noi activitatea intr-un mediu civilizat si sigur, reglementat asa cum este in toate tarile civilizate.

Cu stima
John
0

#7 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 10:55 AM

John are dreptate 100%, rand cu rand, virgula cu virgula!
Il voi sprijini cat voi putea in demersurile lui (in comisiile de specialitate) de a se stabili niste reguli STRICTE de siguranta la TOATE competitiile oficiale ale FRMd. Cantitatea, cu orice pretz (inclusiv ala electoral) nu va suplini niciodata calitatea si performanta.

Pentru nationalele de machete si acro RC, preconizam sa introducem zbor de antrenament OBLIGATORIU, pentru TOTI concurentii, in urma caruia conducatorul de concurs va decide daca respectivul concurent poate evolua in concurs IN SIGURANTA. Daca se dovedeste ca un concurent nu stapaneste modelul, nu va participa la campionat

Asta este ideea principala, ramane sa fie redactata corespunzator si aprobata (si implementata IMEDIAT) de proxima comisie federala de aeromodele.
No brain, no headache.....
0

#8 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 July 2007 - 11:38 AM

Desi sunt nou in bransa cred ca ceea ce sa intamplat e doar vina si teribilismul unor piloti INCONSTIENTI! Asa ca chestia cu "examenu" inainte de antrenament este OK si daca se intampla o faza dasta trebuie scos NECONDITIONAT SI FARA APEL DIN COMPETITIE!
0

#9 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 19 July 2007 - 01:10 PM

Mi-am dat seama ca la modul cum am scris se poate intelege orice. N-am fost acolo, am aflat ulterior cateva detalii.
Nu am raspuns la mesaj cu o discutie despre regulile de protectie sau siguranta si nici n-am avut intentia sa ma leg aiurea de concurenti sau de altcineva. M-a deranjat doar vesnica atitudine a lui mizzone de avocat al poporului. Cu toate astea nici macar nu contest ce spune. Doar ca erau altii indreptatiti s-o faca. Si aproape mereu incepe discutia intr-un mod in care face praf subiectul (real, interesant si care merita dezbatut serios).
Tot respectul daca discutia era initiata de John , ca fiind implicat in incident. Sau de orice alt concurent sau oficial.
Si mai e un aspect: daca mie la un concurs (concurs de sobolani, sa nu se inteleaga ca e cine stie ce!) nu-mi place ca e pista murdara pun mana pe matura si matur pista inainte de a concura. Daca as veni aici si-as plange ca n-au maturat organizatorii pista cum imi place mie n-as rezolva mare lucru. Dar acolo, inainte si in timpul concursului pot. Deci nu DUPA si nici AICI.

Nu aplaud ce face federatia. Nu aplaud din simplul motiv ca nu face mai mult desi macar teoretic se poate. Nu stiu de ce n-o face (cunosc prea putine lucruri, apoi s-a mai si discutat despre asta prin alte subiecte) si nici nu pot generaliza totul.
Nu neg ca ma deranjeaza faptul ca pe forum toti sunt mari revolutionari dar nu i-am vazut strangand randurile si impunand regulile care par corecte, in cadrul federatiei. Exact in sedintele alea in care sunt unii acuzati ca voteaza.
Pot fi schimbate multe, o fi forumul important dar lupta adevarata se poate duce eficient in alta parte. Putem sa ne certam aici mult si bine, daca nu se intervine acolo unde trebuie totul e inutil.

Nu sunt in masura sa ma leg de masurile de securitate, nu va stiu regulamentele de la navomodele. Din cauza asta nu ma bag sau daca o fac va anunt ca sunt total neavizat. Se pot gasi vinovati (poate chiar ar trebui incercat ceva, in orice exista un inceput). Dar multe pleaca de la regulamente. Daca alea nu sunt clare sau n-au reguli precise nu e nimeni obligat sa respecte ce nu exista si accidente se pot intampla aproape indiferent de masurile luate. Poate numarul lor s-ar reduce.

Nu stiu de ce trebuie sa existe cate un accident sa se poata incepe o discutie despre regulile de siguranta. Poate macar acum o sa se miste ceva la navo. Poate nu strica sa va inspirati din alte ramuri.
Pana sa ajunga pilotul cu barca pe apa are in spate un instructor la club, un sef de echipa (sau cum s-o denumi), care l-a inscris in concurs, care l-a bagat in echipa. Ala nu stia ca pilotul si/sau modelul sunt cu probleme?
Voi nu stiati ca orice mal potrivit e o rampa pentru modele de viteza? Nu se putea evita acel loc daca stiati zonele periculoase? Aproape indiferent de protectia pusa pe mal, modelul tot poate sari peste ea, dar macar ati incercat vreodata sa aveti gard sau ceva in zona aia? Ma indoiesc. Singura solutie e sa schimbati locatia pentru staff-ul tehnic.
Si antrenamentele ar trebui facute inaintea concursului, nu si intre manse (probe). La sobolani avem cateva ore rezervate cu 1 zi inainte de concurs, intre manse, nimic nu-i permis pe pista.
Va descurcati voi cu regulile, ca stiti mai bine ce aveti acolo.

Cu regret pentru noua propunere de a se face un zbor de antrenament obligatoriu pentru toti concurentii, nu cred ca poate fi solutie eficienta din cateva motive.
Uneori un zbor de antrenament cu timpii aferenti de pregatire dureaza aproape cat o proba oficiala. Se dubleaza timpul alocat concursurilor, aproape fara exceptie. Din moment ce aceste probe se fac tot in mod organizat, efectele unui accident sunt aceleasi ca si cele din concurs. Ba mai mult, accidentele fiind uneori evenimente inevitabile se dubleaza timpul in care asistenta este supusa acestui risc. Exista echipele in aceleasi locuri, deseori spectatorii nu lipsesc, conditiile sunt aproape ca si cele din concurs. Ar fi o metoda de triere dar nu cred ca e solutia cea mai buna. Care-i diferenta ca se accidenteaza careva in timpul zborului de antrenament, in locul zborului de concurs?

Cred ca trebuiesc luate masuri mult mai severe de securitate dar sa fie trecute in regulament, nu sa ramana vorbe pe net. De multe ori am vazut ca se sare peste etapa de verificare tehnica a modelelor, se mai inchid ochii chiar si la cele scrise acum acolo. Pe de alta parte "seful" direct al sportivului ar trebui sa raspunda de pregatirea si prestatia lui pe pista, sa-i cunoasca modelul si performantele. Pe langa organizatori si oficiali nici el n-ar trebui scutit de raspundere. Si in cele din urma ar trebui sa raspunda cineva pentru nereguli, ca pana acum n-am prea auzit. Conditiile de concurs nu sunt de cele mai multe ori bune (abia daca primesc calificativul de "satisfacator"). Nu mai pun ca intervine oboseala si stresul concurentului.
Accidentele sunt inevitabile indiferent de masurile luate. O solutie ar fi impartirea corecta a responsabilitatilor, totul sa fie CLAR pentru toata lumea, astfel incat fiecare sa se ocupe de partea ce-i revine. Sper sa apara si treaba cu asigurarile daca tot avem nevoie de ele...
Imi pare rau ca am intervenit in subiectul cu FSR-ul dar in final cred ca o sa fie bine. Poate despre regulamante, reguli si norme de securitate ar merita inceputa o discutie serioasa.
Spor la treaba!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 19 July 2007 - 01:31 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#10 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2007 - 01:50 PM

bitex, la 19 Jul 2007, 13:10, a spus:

Tot respectul daca discutia era initiata de John , ca fiind implicat in incident. Sau de orice alt concurent sau oficial.

Citeaza

te trezesti tu ca spectator sa faci teoria chibritului. Daca era la auto RC te intelegeam, ca acolo participi si stii despre ce-i vorba. Dar pentru comentariile legate de aero RC nu te-am inteles niciodata. Acum ai trecut la navo.


Ovidiu, poate ca nu sti, dar Mizzone face de mult timp echipa cu John, chiar daca din pozitia lui de mecanic/helper/caller nu are cum sa ajunga pe podium, in lumina reflectoarelor.
Aceasta pozitie, desi nu pare, este deseori vitala in arhitectura unui titlu de campion. Io personal, datorez in buna masura cateva titluri "secundului" meu din acea perioada, nenea Puiu.
Sa revin. Mizzone ESTE implicat si are dreptul sa spuna. Pusul pe tapet a problemei (chit ca "tapetul" se cheama Forum) este un prim pas inspre constientizarea si eventuala rezolvare.

Citeaza

Nu se putea evita acel loc daca stiati zonele periculoase? Aproape indiferent de protectia pusa pe mal, modelul tot poate sari peste ea, dar macar ati incercat vreodata sa aveti gard sau ceva in zona aia? Ma indoiesc. Singura solutie e sa schimbati locatia pentru staff-ul tehnic.


Weekendul celalat, o sa ajung fix la acea locatie la o regata din campionatul de veliere.
Sa nu dea Necuratul sa sariti cu f'un velier peste bordura si sa taiati pa careva, ca o sa iasa rau de tot!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#11 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 02:16 PM

Quote Valteras:
"Sa nu dea Necuratul sa sariti cu f'un velier peste bordura si sa taiati pa careva, ca o sa iasa rau de tot! "
:D
.................

Mai stii?!?!......Cu entuziasmu' sa nu te pui niciodata!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif

Aceasta postare a fost editata de pitts: 19 July 2007 - 02:24 PM

No brain, no headache.....
0

#12 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 02:43 PM

Marinaru, la 19 Jul 2007, 14:41, a spus:

Valteras, la 19 Jul 2007, 14:50, a spus:

Weekendul celalat, o sa ajung fix la acea locatie la o regata din campionatul de veliere.

Ajungi fix pe dreaq...te stim de mult!!!

Ce-ai bey daca ajunge omu' ??!!???....las' sa-l loveasca velieru' ! :D
No brain, no headache.....
0

#13 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 02:45 PM

Divagatzi!...va indepartatzi de la subiect, care subiect e deosebit de important!!!!! :D
No brain, no headache.....
0

#14 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 19 July 2007 - 03:05 PM

"Ovidiu, poate ca nu sti, dar Mizzone face de mult timp echipa cu John, chiar daca din pozitia lui de mecanic/helper/caller nu are cum sa ajunga pe podium, in lumina reflectoarelor."
"Sa revin. Mizzone ESTE implicat si are dreptul sa spuna. Pusul pe tapet a problemei (chit ca "tapetul" se cheama Forum) este un prim pas inspre constientizarea si eventuala rezolvare."

In cazul asta imi cer scuze ca l-am acuzat pe nedrept de neimplicare. Stiam cate ceva de auto, stiam de aero, dar nimic despre activitatea lui la navo. Nu e numai vina mea ca mereu o face doar pe spectatorul. Asa se intelege din ce scrie pe forum. Posibil neintelegerile se produc si din cauza asta si cred ca nu sunt singurul pacalit de aparente. Posibil si cel de dinaintea mea a gandit la fel. Stiu ce inseamna ce face, asa ca s-ar parea ca n-am alta solutie decat sa-mi cer scuze fata de el pentru tot (sau aproape tot) ce am zis neplacut (despre el). O s-o fac si personal desi nu cred ca-l mai incalzeste cu ceva.

Sper ca discutia inceputa sa se concretizeze in ceva...

PS. Cu scuzele de rigoare, fac propunerea sa incepeti un nou subiect legat de reguli de siguranta, de regulamente si ce mai e de schimbat prin hartii si sa stergem balamucul de aici. Sau macar sa-mi permiteti sa sterg mesajele care nu isi au locul aici si eventual sa schimbam numele subiectului in unul reprezentativ. Nu cred ca mai are rost sa continuam barfe cu cine si de ce a inceput discutia si tot circul facut de mine si de ceilalalt. Cred ca importante sunt alte lucruri.
Spor la treaba.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 19 July 2007 - 03:44 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#15 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 03:13 PM

Subiectul trebuie sa ramana!!!...cu interventii LA SUBIECT!!!
No brain, no headache.....
0

#16 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2007 - 05:12 PM

bitex, la 19 Jul 2007, 15:05, a spus:

"Ovidiu, poate ca nu sti, dar Mizzone face de mult timp echipa cu John, chiar daca din pozitia lui de mecanic/helper/caller nu are cum sa ajunga pe podium, in lumina reflectoarelor."
"Sa revin. Mizzone ESTE implicat si are dreptul sa spuna. Pusul pe tapet a problemei (chit ca "tapetul" se cheama Forum) este un prim pas inspre constientizarea si eventuala rezolvare."

In cazul asta imi cer scuze ca l-am acuzat pe nedrept de neimplicare. Stiam cate ceva de auto, stiam de aero, dar nimic despre activitatea lui la navo. Nu e numai vina mea ca mereu o face doar pe spectatorul. Asa se intelege din ce scrie pe forum. Posibil neintelegerile se produc si din cauza asta si cred ca nu sunt singurul pacalit de aparente. Posibil si cel de dinaintea mea a gandit la fel. Stiu ce inseamna ce face, asa ca s-ar parea ca n-am alta solutie decat sa-mi cer scuze fata de el pentru tot (sau aproape tot) ce am zis neplacut (despre el). O s-o fac si personal desi nu cred ca-l mai incalzeste cu ceva.

Sper ca discutia inceputa sa se concretizeze in ceva...

PS. Cu scuzele de rigoare, fac propunerea sa incepeti un nou subiect legat de reguli de siguranta, de regulamente si ce mai e de schimbat prin hartii si sa stergem balamucul de aici. Sau macar sa-mi permiteti sa sterg mesajele care nu isi au locul aici si eventual sa schimbam numele subiectului in unul reprezentativ. Nu cred ca mai are rost sa continuam barfe cu cine si de ce a inceput discutia si tot circul facut de mine si de ceilalalt. Cred ca importante sunt alte lucruri.
Spor la treaba.

nu cred ca e cazul sa invoc de fiecare data vreun "pedigree rc" personal, pentru a ma "legitima"(???!!!) ca intervenient/opinent in diverse situatii/subiecte rc; cita vreme ceea ce spun este EXACT ceea ce ESTE, mi se par superflu argumentari insotite de "dosarul rc personal";spre cunostinta matale, bitex, am, la "activ", medalii SI la navo(la viteza, in "ligheanul" atit de celebru de la petrosani).
nu cred ca este nevoie sa fac uz de cv-ul modelistic(campion '97 si '98 auto-rc, vicecampion '98 viteza navo-rc,etc.) la fiecare pas; cine stie, STIE; si mai stie si DE CE nu mai "trag"...nu ASTA e important.
pentru mine, primeaza relatia sociala, interumana, COMUNICAREA, ce nu trebuie afectate/umbrite sub nici un motiv de impedimente/cauze prostesti(accidente si evenimente nedorite/grave la reuniunile rc).
da, EU l-am dus pe gury la spital, acum sase sau sapte ani; da, EU am fost cu nevasta lui john la bucuresti, la tomograf (acolo unde a telefonat/rezolvat costica anghelescu): NU TREBUIE SA SPUNEM NEAPARAT aceste lucruri care tin de backstage, NU VREM sa ne evidentiem prin asta: IMPORTANT e ca sintem OAMENII care inteleg, poate, mai mult/repede decit altii, iar asta se datoreaza NU vreunei ipotetice "stea in frunte", ci poate plusului de experienta pe care ni-l dau pur si simplu anii de rc pe care-i avem in spate.
ceea ce am scris aici este valabil pentru toti detractorii jalnici care si-au jucat deplorabilul numar, de-a lungul timpului, vis-a-vis de mine, aici pe forum; unii, care nu ma cunosteau/cunosc personal, si percepeau/percep doar personajul "mizzone de pe rhc", POATE ar fi de inteles; DAR, cei care ma stiau/stiu "live", N-AU NICI O SCUZA, decit poate aceea a insuficientei de o anume factura ...
INAINTE de a fi modelisti, trebuie sa nu ne pierdem CONDITIA UMANA; daca prin implicarea in rc uitam coordonatele comunicarii si socializarii cotidiene, sintem "degeaba"; partea proasta/dezamagitoare e ca aceasta idee au inteles-o/receptat-o predilect doar cei pe care eu(da, recunosc, EU!) i-am "numit", la un moment dat, galactici. d-al'de ciurli-burli, s-au trezit ca au o treaba, sa puna in fasole anume "ingrediente"...
sa intelegem macar acum ca nu avem nici o scuza in fata integritatii umane, indiferent de cit de intensa sau efervescenta ar fi pasiunea pentru rc, nu avem nici un drept in a neglija nici un amanunt care ar putea genera riscuri pentru oameni.
punctualizind, in final, e pacat, inadmisibil si impardonabil sa mai asistam pasivi si indiferenti la orice "... pe aratura", in ceea ce priveste regulile rc si de organizare la orice fel reuniuni modelistice, fie ele oficiale, fie simple intilniri rc.
sa va traiasca copii si cei dragi, s-aveti parte numai de
impliniri si oameni buni!
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#17 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 19 July 2007 - 08:08 PM

Nu stiu daca parerea mea conteaza ultima data am participat la un concurs organizat de FRM in 81, dar consider ca :
- etapele judetene de calificare pentru campionatul national erau foarte bune, egzista un puctaj minim pentru calificarea mai departe , nu stiu daca mai sunt obligatorii.
- consider introducerea obligatorie a licentei pentru fiecare clasa, macar la un concurs organizat sub egida FRM nu participa orice neavenit cu jucarii de pe COMENZI, OCAZII ETC. licentze care pot fi obtinute la antrenamentele oficiale inainte de campionate
- daunele materiale sau morale sa fie suportate de echipa vinovata sau de asigurari daca echipa are
- comisia tehnica sa-si faca treaba " interzicerea la participare a orcarui model care pericliteaza siguranta celorlalte modele sau persoane"
Dar cum in ROMANIA legile apar sau sunt aplicate dupa ce apari la TV in rubrica "SINGE SI CARNGIU" probabil ca fi nevoie de morti ca sa se faca ceva.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#18 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 19 July 2007 - 08:42 PM

John, la 19 Jul 2007, 11:30, a spus:

De vina este clar pilotul care nu este in stare sa piloteze o asemenea barca . Incidentul ...

Nedumerirea mea este ca la ora aia se specula totusi ca o defectiune tehnica a dus la producerea accidentului. Pana la urma a fost confirmat sau nu?

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 July 2007 - 08:54 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#19 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 19 July 2007 - 08:52 PM

Citeaza

Nu stiu ce aveti (cei ce se baga in seama fara sa cunoasca situatia ) de impartit cu mizzone dar spre deosebire de cei care dau din taste doar ca sa se afle in treaba , el macar stie ce vorbeste, pentru ca a fost la acest concurs si la multe altele.

...nimic,doar ca tinand cont de SEMANTICA lucrurilor,pentru unul care nu face nimic,se baga cam mult in seama,in rest .......e ok!
...tabula crasa, mortua est!
0

#20 Useril este offline   Crios 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 08-September 03

Postat 19 July 2007 - 09:01 PM

mizzone, la 19 Jul 2007, 17:12, a spus:

nu cred ca este nevoie sa fac uz de cv-ul modelistic(campion '97 si '98 auto-rc, vicecampion '98 viteza navo-rc,etc.) la fiecare pas

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Scuze da' nu ma pot aptine ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

Bafta!
0

#21 Useril este offline   atac.la.persoana 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 17-July 07

Postat 19 July 2007 - 09:06 PM

in primul rand faza cu implicarea lui mizzone in echipa tehnica a lui john lamureste anumite lucruri, asa ca imi cer scuzele de rigoare, modul in care a descris cele intamplate doar ca simplu spectator a dus la alte lucruri, ma rog, ca simplu spectator pareri negative intotdeauna suna dubios dar sa o lasam asa.

nu am zis ca sunt contra unor reguli si norme de siguranta, dar sa fie facute in asa fel incat si incepatorilor sa nu li se taie craca de sub picioare din start(chestia aia tradusa mai babeaste nu te stim nu te dai).

john, faza aia cu ior-ul ce a fost, ceva de genu te gasim noi sau ce?! nu m-am speriat daca asta a fost intentia, daca te incalzeste cu ceva sa vada toti asta: pe forum ma gasiti cu nick-ul ToX, dar mi-am spus parerea si o voi face in continuare. oricum e interesant cum ai aflat si mai bine spus ce modarator a fost atat de dragut incat sa iti comunice ip-ul de pe care s-a creat acest cont(pentru ca era singura posibilitate de a face legatura mai sus mentionata)?!?!

bitex poti sterge mesajele puse de mine, chiar nu isi mai au rostul , nu vreau sa se agite prea mult lumea sa se afle cine si ce a scris.

Aceasta postare a fost editata de atac.la.persoana: 19 July 2007 - 09:23 PM

0

#22 Useril este offline   Crios 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 08-September 03

Postat 19 July 2007 - 09:19 PM

Prietene, stai linistit ca n-ai fost prea departe de adevar.

Bafta!
0

#23 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 09:31 PM

Crios, la 19 Jul 2007, 21:01, a spus:

mizzone, la 19 Jul 2007, 17:12, a spus:

nu cred ca este nevoie sa fac uz de cv-ul modelistic(campion '97 si '98 auto-rc, vicecampion '98 viteza navo-rc,etc.) la fiecare pas

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Scuze da' nu ma pot aptine ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

Bafta!

....cine spune sa te abtzii??!!?? ;)
No brain, no headache.....
0

#24 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 19 July 2007 - 09:36 PM

& old-boy, quote:
"Nu stiu daca parerea mea conteaza ultima data am participat la un concurs organizat de FRM in 81, dar consider ca :
- etapele judetene de calificare pentru campionatul national erau foarte bune, egzista un puctaj minim pentru calificarea mai departe , nu stiu daca mai sunt obligatorii."

He-he-he!!!!.....ce bre, vrei sa ne paraseasca electorii???!!!???.........bagam la gramada tot, sa zica lumea despre noi: ia uite ce baietzi buni!!!!....

" macar la un concurs organizat sub egida FRM nu participa orice neavenit cu jucarii de pe COMENZI, OCAZII ETC. licentze care pot fi obtinute la antrenamentele oficiale inainte de campionate"....

vezi "he-he"-ul de mai sus!

"interzicerea la participare a orcarui model care pericliteaza siguranta celorlalte modele sau persoane"

...aici nu era vorba de model!...modelul saracul, nu ataca pe nimeni!

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/dry.gif ....despre...."pilot" e vorbirea!!.....
No brain, no headache.....
0

#25 Useril este offline   Crios 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 08-September 03

Postat 20 July 2007 - 08:20 AM

pitts, la 19 Jul 2007, 21:31, a spus:

Crios, la 19 Jul 2007, 21:01, a spus:

mizzone, la 19 Jul 2007, 17:12, a spus:

nu cred ca este nevoie sa fac uz de cv-ul modelistic(campion '97 si '98 auto-rc, vicecampion '98 viteza navo-rc,etc.) la fiecare pas

:)
Scuze da' nu ma pot aptine ! ;)

Bafta!

....cine spune sa te abtzii??!!?? ;)

Sigur ca ai dreptate, Marius!
Asta fiind un caz particular si din motive personale ramane tot cu p... ;)

Bafta!
0

#26 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2007 - 08:59 AM

old-boy, la 19 Jul 2007, 20:08, a spus:

Nu stiu daca parerea mea conteaza ultima data am participat la un concurs organizat de FRM in 81, dar consider ca :
- etapele judetene de calificare pentru campionatul national erau foarte bune, egzista un puctaj minim pentru calificarea mai departe , nu stiu daca mai sunt obligatorii.
- consider introducerea obligatorie a licentei pentru fiecare clasa, macar la un concurs organizat sub egida FRM nu participa orice neavenit cu jucarii de pe COMENZI, OCAZII ETC. licentze care pot fi obtinute la antrenamentele oficiale inainte de campionate
- daunele materiale sau morale sa fie suportate de echipa vinovata sau de asigurari daca echipa are
- comisia tehnica sa-si faca treaba " interzicerea la participare a orcarui model care pericliteaza siguranta celorlalte modele sau persoane"
Dar cum in ROMANIA legile apar sau sunt aplicate dupa ce apari la TV in rubrica "SINGE SI CARNGIU" probabil ca fi nevoie de morti ca sa se faca ceva.

asa.tot respectul meu.
partea proasta e ca si adnotarile lui marius conu pe marginea postului tau sint cit se poate de pertinente si chiar destul de concise; "parte proasta", pentru ca e pacat ca s-a ajuns aici, mai ales dupa ce in ultimii ani s-a dezbatut mai mult decit oricind situatia problemelor federale, ba au tot aparut unii-altii care s-au batut cu caramida-n piept, pe cum ca, gata, se schimba, se face si se drege...
acu', trecind peste inutilele interventii venite de la diversi ciurli-burli, ramine intrebarea daca se poate face/schimba ceva-ceva, FARA alte victime viitoare; mai exact, daca se poate trece la o mai exigenta abordare vis-a-vis de organizarea competitionala, fara sa mai fim neaparat martorii unor episoade de genul celor invocate p-aci; ca, e drept, s-ar putea sa n-aiba CINE, in actuala "organigrama" federala, iar e un impediment; ramine doar alternativa unui demers cit se poate de vehement, venit din partea celor care fac rc, in cit mai multe ocazii.spun/scriu "vehement", deoarece nu mai putem tolera un coeficient de risc atit de mare, la reuniunile rc, de orice fel.
asteptam cu interes opinii si variante, dar am dori sa "se bage-n seama" doar cei care au abordari pertinente/realiste/cerebrale, nu cei cu "...ma duc si zbor la clinceni cind vrea muschii mei...".
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#27 Useril este offline   Crios 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 08-September 03

Postat 20 July 2007 - 09:19 AM

Mitzi, ca de obicei tu ai dreptate in principiu, dar de data asta principiul este gresit din start nemaipunand la socoteala ca ti-am mai explicat asta inca de acum 2 ani cand ne-am conversat telefonic si ai avut si atunci o atitudine tot de genul ... imi scapa cuvantul ca tu l-ai inventat.
Nu stiu care e treaba federatiei ca la antrenamentele concursului s-a dat pe balta unul care n-avea ce cauta acolo.
Asta trebuia sa vada antrenorul, instructorul, sau cine raspundea de pregatirea lui. Nu tine nici macar de organizator.
Ce ar putea sa faca si ar trebui sa faca FRModelism este sa-l sanctioneze pe acesta (daca cumva n-a si facut-o) ca sa nu se mai mearga pe principiul "se paote si asa".
Asa ar tebui procedat cam pe la toate concursurile unde antrenorii sau instructorii isi baga oameni in concurs ca sa fie la numar.
Asta in situatii de concurs.
In situatii de intalniri de genul hai si noi pe balta, la Clinceni, sau oriunde vrea muschiul matale problema e usor de rezolvat, ti-am furnizat rezolvarea fix acum 2 ani, ai zis ca nu e de datoria ta, sa fi sanatos, daca tu consideri asa atunci nu te mai plange si nu te mai da in spectacol.

Bafta!
0

#28 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 20 July 2007 - 09:43 AM

Salut,

Old-boy a punctat foarte bine ceea ce ar trebui sa se intimple vis-a-vis de licente si eventualele etape de calificare inainte de a putea participa la un campionat national, numai ca in actualele conditii in care cineva tine de scaun cu dintii si nu doreste sa isi supere alegatorii organizeaza concursuri la gramada fara conditii minime de securitate sau macar conditii de calificare a pilotilor ce sint inscrisi in concurs. Asa ca in actuala conjunctura poate sa se inscrie in campionat orice om care este legitimat la un club si care plateste taxa de concurs , desi el nu are experienta in ramura respectiva sau mai mult nu dovedeste ca are pregatirea necesara pentru a participa la un campionat national.
Ba mai mult comisia tehnica ar trebui sa isi faca datoria si sa elimine orice concurent care piloteaza un model intr-o maniera periculoasa . Aceasta comisie fiind tot sub tutela Federatiei , ce isi doreste multi participanti la campionate, nu face nimic fara acordul acesteia ,ca de: "ce vrei sa se supere concurentii (alegatorii) pe noi " .

Domnule "atac la persoana" nu va ameninta nimeni , doar ca se pare ca nu intelegeti mesajul. Poate le explicati si colegilor de forum de ce a trebuit sa va creati un nick nou ca sa raspundeti la un anume mesaj ?? Daca va curge singe prin vene si nu altceva si daca aveti ceva de spus pertinent atunci scrieti sub nick-ul sub care va cunoaste lumea , daca va cunoaste. Oricum interventia dvs. a fost pe linga subiect ; dar este mai mult un atac la adresa lui mizzone. Daca aveti ceva de impartit cu cineva dati un mi , un telefon etc... si nu mai faceti afirmatii despre lucruri pe care nu le cunoasteti pe un forum , doar asa ca sa va aflati in treaba. Este curios cum , acum toti cei care isi dau cu parerea gratuit , doresc sa le fie sterse mesajele sau sa se stearga acest subiect.
Eu si cei care mai sintem in bransa la campionatele nationale ne cunoastem intre noi si pe cei din jur care mai au tangenta cu asa ceva, iar faza cu IOR-ul am adus-o in discutie ca sa contientizati ca eu sau altii stim cu cine discutam chiar daca va ascundeti sub un nick-name. In momentul in care veti fi implicat in astfel de competitii si o sa aveti si calificarea necesara atunci puteti sa va dati cu parerea despre asa ceva , pina atunci insa aveti grija de barcutele acelea de jucarie cu care va distrati prin IOR. Referitor la cum am aflat de dvs, probail ca nu realizati ca sint persoane in tara asta care pot sa afle orice despre oricine in citeva minute, si se poate sti ce face orice persoana oricind, asta daca exista interes bineinteles.

Cu stima ,
John
0

#29 Useril este offline   Crios 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 08-September 03

Postat 20 July 2007 - 10:22 AM

John, la 20 Jul 2007, 09:43, a spus:

eventualele etape de calificare inainte de a putea participa la un campionat national

John, ce faci? Ii sacrifici pe altii? ;)
Daca vrei sa scapi de efecte la modul eficient trebuie tratata cauza, iar cauza incepe de la pregatirea sportivului de catre cel ce trebuie s-o faca, care ar trebui sa stie s-o faca si care este primul care poate spune cine este pregatit ci cine nu sa participe la o competitie indiferent care ar fi aceasta.
Ce Dumnezeu ca nu spun noutati! Chiar nu mai stie lumea cum a ajuns de la stadiul de invatacel la cel de sportiv?
Vada ca nu! Nu este grav ca respectivul n-a fost instare sa-si stapaneasca monstrul ci grav este ca a ajuns in situatia de a trebui sa-l stapaneasca.
Federatia ar trebui sa-l sanctioneze pe respectivul antrenor din toate motivele enumerate mai sus, iar antrenorul pe respectivul sportiv ca nu a sustinut scoaterea sa de pe lista de concurs.
Iar comisia ... scuze, dar e aleasa de voi.

Bafta!
0

#30 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2007 - 10:39 AM

Crios, la 20 Jul 2007, 10:22, a spus:

Federatia ar trebui sa-l sanctioneze pe respectivul antrenor din toate motivele enumerate mai sus, iar antrenorul pe respectivul sportiv ca nu a sustinut scoaterea sa de pe lista de concurs.
Iar comisia ... scuze, dar e aleasa de voi.

Bafta!

da...pe coana federatia, cine-o sanctioneaza?
si sa nu-mi cereti sa spun/scriu de ce s-o sanctioneze, ca nu ne-ajung trei istorii sa enumeram strachinile in care s-a calcat sub egida federala de-a lungul timpului...
hai?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu