Modelism - RHC Forum: CAP232-3D - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

CAP232-3D 3D aerobat balsa/ply

#1 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 22 August 2007 - 05:36 PM

Salutare,
am gasit urmatorul kit: CAP 232 - 3Dhttp://file.espritmodel.com/images/cap2323d1.jpg
Ei zic aici ca se recomanda urmatoarea motorizare:
Hacker B40 8L 4.4:1, 12x6
Engine: .25-.30
10/12-1700NiCD/3000NiMH
TP4200 3S2P
50mm spinner
----------------------------------------
dar eu vreau sa-i pun un termic : OS MAX 32 SX 5,23 ccm
??? " Use a regular 2c or 4c glow engine " ???
----------------------------------------
Pot dezmembra un elicopter Kyosho EP-CONCEPT ( electric ) si sa iau urmatoarele:
Sistem RC- statie: Futaba Skysprt 6canale + receiver Futaba Rx FUTABA FP-R127DF
servo: Futaba S3003 ( cele standard )
----------------------------------------
o sa mai am nevoide de rezervor, toba.
================================

Intrebare: Se pot monta toate aceste piese pe el ?
0

#2 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 August 2007 - 05:40 PM

teoretic se pot monta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .Sevourile sunt f bune asa ca nu ai probleme.LA motor mai intreaba ca nu sunt 100% convins
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#3 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 22 August 2007 - 05:52 PM

Salutare,
Ce motor este asta: Use a regular 2c or 4c glow engine ???? ca nu pot sa-mi dau seama http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
=====
Cu statia si receiver-ul nu am probleme nu ?!

Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 22 August 2007 - 05:54 PM

0

#4 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 August 2007 - 06:00 PM

statia si receptorul sunt ok.Zice sa folosesti motor in 2 sau 4 timpi.
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#5 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 22 August 2007 - 07:15 PM

zburai heli cu statie skysport 6??? aia daca bine stiu eu e fara soft..ar trebuii sa te reorientezi la alta statie
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#6 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 22 August 2007 - 07:59 PM

Engine: .25-.30 dimensiunile astae trebuie..deci un 5 cmc sau 6 cmc zic ei
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#7 Useril este offline   tomcat_ct 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 06-March 07

Postat 22 August 2007 - 10:58 PM

.25 de fapt este 4cmc din cate stiu eu.Eu zic k merge cu ceva pe la 4-5(adica eu as porni cu alegerile de la 4 in sus pana la o capacitate decenta) cmc.vezi ca nici chiar supramototrizat nu e bine sa fie(exagerat de mult).

Pe tower am vazut un magnum interesant.E de 4,57 si ca si greutate cei de la tower dau 287 gr(da, cu tot cu toba, pe site scrie w/muffler).La magazin la noi in tara la modelul de 4cmc este dat la 297grame.Probabil asta vine din cauza ca motorul foloseste acelasi bloc si este sapat in el ceva mai mult pt a obtine capacitatea.
In tot cazul vezi ce motor alegi ca sa nu adaugi greutate in plus pe model inutil.Adica daca pui un motor exagerat de puternic risti sa nu faci altceva decat sa cresti incarcarea alara a modelului si sa scazi din performantele de zbor(viteze si distante de aterizare/decolare mai lungi si mai mari,viteza de angajare mai mare,etc).Nu mai vorbesc de faptul ca ii strici si centrajul si trebuie sa pui plumb in coada, lucru care si el mareste greutatea si duce la performante si mai slabe.


Ehh, dracu nu e chiar asa de negru cum scriu eu dar daca scria ceva de 4cmc si totusi stai in dubii ca ar fi prea putin mergi pe 4,5 ca o solutie intermediara.Ai ceva putere in plus la aceeasi greutate, poate chiar mai mica(chiar daca sunt numa 10grame).Dej si un OS de .32 e destul de greu.Are 270g fara toba care eu zic ca ar avea inca 100gr; scrie acolo si greutatea cu toba in oz da mi-e lene sa stau sa caut convertor la ora asta).Alta chestie pe care trebuie sa o ai in vedere este elicea mai mare la OS-ul de .32 cu 1"(10x6 fata de 9X6), lucru care ar putea sa iti daca probleme cu garda la sol(mai ales pe pistele cu iarba de pe care zburam majoritatea;desi poate mai sunt norocosi intre noi care au acces si la betoane)


Prin ce am scris nu vreau sa te conving sa mergi sau nu pe, magnum OS, etc si nici pe .25 .27 sau .32(respectiv 4, 4,5 si 5,25).Cel mai bine iti iei toate variabilele in calcul si vezi ce se potriveste(in fond tu ai modelul si stii ce incape sau nu si cat trbuie sa fie de greu/traga).


Eu personal as vedea daca OS-ul nu este cumva prea greu si iti ingreuneaza modelu si in acelasi timp iti si strica centraju.Daca e bun go for it!!!
Daca nu magnumul ar trebui sa intre acolo fiind mai mic si mai usor(si toodata mai mare ca si capacityate la aceleasi dimensiuni)
0

#8 Useril este offline   tomcat_ct 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 06-March 07

Postat 22 August 2007 - 11:10 PM

acum m-am mai uitat pe date si aparent si MAgnumul si OS-ul au tot 30mm la baza blocului, neglijand aripioarele de montare.
m-am uitat si la link si acolo scrie la greutate ceva de genu weight 3-4lbs(cam mare intervalul dupa gustul meu).La un calcul asa aproximativ eu iti pot spune k am avut un trainer 25 de la graupner cu motor de 4cmc(de unde ii vine si numele;din pacate a sfarsit cam devreme intr-un stalp;da asta se intampla cand zici ca mai merge un zbor chiar daca e aproape intuncric afara; da asta e alta poveste...) la care grapneru' scria ca are 1950gr si puteam sa fac toata gama clasica de acrobatie fara nici un stres cu magnum de 4.(peste 260grade/sec la trainer http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif ).
Daca stau sa ma gandesc bine 5.25 este cam overkill pt CAP-ul 232 ala daca ei zic k poate sa iasa si la 3lbs.Acum depinde daca greutatea e data cu sau fara toate hangaralele pe el(servo,acumulatori receptie, etc.)

Later Edit:
btw, red baron are dreptate la ce zice;

de pe site

Citeaza

Good:  AXI 2820/10, 11x7
Better: Hacker B40 8L 4.4:1, 12x6 si elice merge mai mare decat ziceam
Engine: .25-.30
10/12-1700NiCD/3000NiMH
TP4200 3S2P
50mm spinner


Asa ca s-a cam rezolvat cu teoriile mele daca aia pe site totusi scriu si de termic dimensiunea.Da asa mi se intampa mie cand ma grabesc(de fiecare data :lol: ) fara sa citesc inainte cu atentie si complet

Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 22 August 2007 - 11:19 PM

0

#9 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 22 August 2007 - 11:33 PM

Salutare,

@Dexter_Jr : da, am zburat heli cu ea si e ok chiar daca nu are soft... ( am si una Futaba T9CHP ... asa ca sa ma laud )
@tomcat_ct : eu am deja OS-ul de 5.25cc ... sper sa fie greutatea cu toate piesele pe el ( ce naiba ? ajunge la 3 kg ?? )

multumesc
porumbeu
0

#10 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 23 August 2007 - 12:26 AM

Porumbeu, la 22 Aug 2007, 23:33, a spus:

Salutare,

@Dexter_Jr : da, am zburat heli cu ea si e ok chiar daca
@tomcat_ct : eu am deja OS-ul de 5.25cc ... sper sa fie greutatea cu toate piesele pe el ( ce naiba ? ajunge la 3 kg ?? )

multumesc
porumbeu

Eu cu x50 de 1.4m si motor de 15cc in 4t am ajuns la 3kg.....deci tu cred ca ai slabe sanse. Oricum felicitari pt model. E foarte frumos dupa parerea mea. Daca l-as avea as pune un motor oleaca mai mare ceva in gen magnum 7.5.....nu cred ca strica ff mult.
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#11 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 23 August 2007 - 12:29 AM

@pgl...in afara de zod cred ca toata lumea e de acord ca 7,5 e cam mare..
dai acolo un 5,25 -6 ca iti ajunge cu varfi si indesat .....
lasa atata teorie despre greutatea motorului si dimensiuni... sa iasa centrajul si atat...
vezi cum iese cu motoru tau..daca e usor de bot ia-i motor mai mare ..si gata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

7,5 e prea mult, 4 e multe [prea putin sa faci 3d..
in rest...depinde de ce vrei tu ... cu cat ii pui motor mai mare , cu atat creste incarcarea si va avea viteza mai mare , dar si o putere mai mare (o taie pe verticala mai nesimtit :lol: )

hai noroc
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 August 2007 - 08:08 AM

RedBaron, la 23 Aug 2007, 01:29, a spus:

in afara de zod cred ca toata lumea  e de acord ca 7,5 e cam mare..
7,5 e prea mult,

BStancu avea un MVVS de 8.5cc pe unul identic!!...asta ca sa dau cu ceatza si mai mult!!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 August 2007 - 08:09 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 August 2007 - 08:44 AM

Porumbeu spune-ne ... motorul ala de vrei tu sa il pui pe avion nu e de la un heli ? Sau ma insel eu

Nu stiu ce sa zic cu marimea motorului pt modelul ala. Chiar daca BogdanStancu zbura cu motorul ala avionul nu era in apele lui.. era prea greu. Lumea mai zice ca e gandit prost modelul ala si ca d'aia zboara prost.
Poate BogdanStancu sa ne povesteasca exact sau altii care au avut asa ceva.
DT
0

#14 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2007 - 09:29 AM

Da, am avut modelul, motorul mvvs de 8cc nu mi s-a parut prea mare, nu stiu cum naiba, dar s-a centrat fara sa-i mai pun plumb pe coada (daca bine imi aduc eu aminte); din cauza profilului gros trebuia sa cam ai mereu tractiune; uita de 3d cu asta; eu l-am zburat dupa etapa cu trainerul si nu a avut viata usoara...

Schimba-i trenul original, la greutatea pe care o vei avea, doar daca nu esti un maestru, se va face muci la fiecare aterizare. Eu i-am pus un tren de Calypso (plastic).
Curse mici la suprafetele de comanda, altfel faci 300 de tonouri pe secunda.
Daca ar fi sa mai am modelul asta odata, i-as schimba echiile de la suprafetele de comanda, mie de aia mi s-a rupt, a cedat una de la un eleron la 5m, la aterizare si nu am mai avut timp sa reactionez cu directia sa compensez.
Ai grija cum si ce lipesti pe el, daca nu-l zbori aproape, aripile transparente si de aceeasi culoare o sa te induca in eroare rau de tot.
@Zod, modelul nu e prost gandit, la mine iesise prea greu, in frenezia mea de a supramotoriza totul; pe de alta parte, daca pui motor mic, asa cum spun ei, va iesi destul de usor(poate si de ceva 3d), dar vei zbura in permanenta cu motorul in plin....
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#15 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 23 August 2007 - 12:26 PM

Salutare,
@ZOD ... ideea este urmatoarea: Am un Heli Kyosho Nexus 30 la care am 2 motoare OS MAX 32 SX 5,23 ccm ... Unul este pe elicopter si altul este nou nout ...fara rodaj ...
Am vazut alta faza ... eu am servo de la Futaba S3003 si aia zic ca tre' sa fie micro!! Pot sa le bag p-astea cu unele modificari? sau tre' sa iau d-alea micro ?

cineva zicea ca statia Futaba Skysprt 6canale + receiver Futaba Rx FUTABA FP-R127DF NU sunt bune. De ce nu sunt bune?

Mai multe detalii -= AICI =-


multumesc
porumbeu
0

#16 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 25 August 2007 - 05:23 PM

mai bine vinzi motorul de heli si iti iei unul; special de avion
daca bogdan s a p[us unu de 8 si zice ca e fasnetz eu as incerca cu unul de macar 8,5
nu crec ca merita sa iti bati joc de un cap 232 cu montaj de motoare de heli si elici improvizate
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#17 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 26 August 2007 - 07:19 AM

Salutare

@nen77 :::: explica-mi te rog care este diferenta dintre un motor de heli si unul de avion, mai ales cand imi specifica pe site motor 2c sau 4c .25 - .30
Daca ziceam ca e motor de avion , sigur gaseai altceva de zis.
NU am zis ca-mi bat joc de nimic!!! ala este UN MOTOR iar elicii sigur nu vor fi improvizate. Poate ca sunt eu la inceput de drum dar sunt si altii mai rau ca mine care dau sfaturi ( un citat de la Parazitii .... Oamenii nepasatori , dau sfaturi de ... )



porumbeu
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 August 2007 - 04:31 PM

Motorul de avion este conceput sa mearga la turatii mai mici si cuplu mare. Ca sa poata folosi elici cu diametrul mai mare si deci cu randament mai bun.
La heli este aproape cam acelasi lucru cu auto. Motorul are turatii mai mari deoarece se foloseste un reductor. Nu mai vorbesc de sistemul de prindere al elicii. Il ai? Este drept ca la OS axul pare la fel ca la cele de aeromodel. Sugerez doar sa verifici.
In plus deoarece la cele de elicopter nu ai curent de aer sa raceasca motorul aripioarele de racire sunt supradimensionate. Daca tu il vei folosi la un aeromodel, deci in curentul elicii, va lucra la temperatura prea mica.
De aceea este bine sa fie folosit fiecare unde ii este destinatia. Fara suparare. Zic si eu.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 27 August 2007 - 01:06 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu