Acest avion a fost folosit mai ales in perioada celui de-al II-lea razboi mondial,ca avion de legatura,curier
fiind si avionul personal al generalului Rommel in campania sa din Africa de nord (Afrika Korps).
Acest avion a participat la actiunea comando-ului german sub comanda maiorului Skortzeny,la eliberarea,rapirea ducelui Mussolini din muntii Alpi,unde era tinut prizonier de partizanii italieni.
In Romania dupa razboi a fost folosit ca si avion sanitar,utilitar si ca avion de remorcaj pentru planoare.
O caracteristica aparte a acestui avion o reprezinta suprafetele de sustentatie aditionale ,care ii permit aterizarea si decolarea pe si de pe piste foarte scurte,acest sistem inovator la vremea lui este aplicat si perfectionat in zilele noastre.
Pozele postate sint doar o prima parte....restul in zilele urmatoare...vizionare placuta
P.S. Am sa postez si poze cu o statie din anii 80',impreuna cu actele de care aveai nevoie pe vremea aceea(trebuia sa ai aprobare speciala de la MTTc-Min.Trans. si Telecom.)+taxele aferente care nu erau deloc mici -raportate la vremea aceea.
Aceasta statie apartine tot lui Lajos.!!
P.S Atasez un mesaj pt. baietii rai si buni(motivul il veti citi)
Aceasta macheta este construita de Lajos de la aeroclubul Oradea. Toata stima !!!!!
Fisiere atasate
-
Picture_001_resize.jpg (98.25K)
Number of downloads: 194
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 26 May 2007 - 01:02 AM