Incarcator TRITON urgenta
#4
Postat 27 September 2005 - 07:58 PM
#8
Postat 27 September 2005 - 08:17 PM
Triton, ca si Ultramat-ul tau, are zero protectie.La orice vrei tu. Nu-ti recomand sa verifici, ci sa ai grija sa nu faci scurt la iesire! Sau fata de masa!
Si Intotdeauna se cupleaza la alimentare intai si apoi la pack-ul de incarcat.
@calu2.
Inteleg ca e altcineva pe traseu. No problem.
Bafta!
Cu stima,
Costel
#10
Postat 27 September 2005 - 08:20 PM
pavcostel, la 27 Sep 2005, 20:17, a spus:
Triton, ca si Ultramat-ul tau, are zero protectie.La orice vrei tu. Nu-ti recomand sa verifici,
da in carte lui zice ca are... :lol:
nu am avut curiozitatea sa incerc ,dar totusi pe camp in furia timpului pierdut se poate intampla sa mai faci greseli.
pe asta eu ma bazam....
#19
Postat 27 September 2005 - 08:51 PM
Eu mi-am ars Tritonul a long long time ago ! pe vremea cind deabea aparuse in state.
Aveam ACELASI mesaj ( asta dupa ce a iesit fumul de rigoare )
NU are NICI o protectie ! Am facut din greseala scurt intre masa de la iesire si masa acc-ului
Cele mici cu patru pini sunt FET-uri.
Am vorbit chiar cu tipii de la fabrica ( adica producatorii cipurilor ) si erau aerieni. Era comanda speciala la Triton.
Am primit un MAREEEE ajutor de la un prieten specializat pe surse in comutatie si...merge si acum ! :D
daca vrei sa vorbesc cu el ...just say !!!
#21
Postat 27 September 2005 - 10:59 PM
Cu stima,
Costel
#22
Postat 28 September 2005 - 09:35 AM
Sigur dragule, tine-ma la curent CIT MAI MARE http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif :D :D dar...nu creste si tensiunea ! :D
Stai linistit. Totul este sa reusim sa functionam ca pasiunea este MARE
Bafta
#23
Postat 29 September 2005 - 08:05 PM
Se pare ca e gata. Din pacate, asa cum am mai spus, au fost proiectate unele protectii, dar ele nu functioneaza. RAMANE CA FIECARE POSESOR DE TRITON SAU ULTRAMAT sa citeasca cu mare atentie acea foaie cu reguli de utilizare. Nu cred ca cineva tine special sa-l arda, dar accidente se intampla mai des decat dorim... :(
Poate va mai avea cineva nevoie:
- Triton
-Mos-Fet TO-220 - IRFZ44 si IRFZ48, canal N
-Mos-Fet SO8 - IRF7424 Canal P. Uzual se poate inlocui si cu SI4401DY.
-sursa step-up - TL494C - smd
-LM324 - smd, LM358 - SO8
-Microcontrollerul este ATMEL. (la al meu am facut cu PIC, sac!)
Poate voi avea timp sa postez cateva schite din releveuri, si deasemenea sa purtam diverse discutii DE CE nu lucreaza aceste protectii.
Cu stima,
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 29 September 2005 - 09:15 PM
#24
Postat 29 September 2005 - 09:10 PM
BRAVO SI TOATA STIMA SI RESPECTU PENTRU TOTI CEI CE VOR SA FACA CEVA PENTRU MODELISM----MULT RESPECT PT. TOTI MESERIASII DIN TARA ASTA CARE AU MAI RAMAS...VA PUP!
#25
Postat 29 September 2005 - 11:56 PM
Din cite am vazut eu fetu-rile de pe intrare constituie CHIAR protectiile. Din pacate ai vazut ca "scapa" si dupa !
Pe vremea lu' nea Ceasca erau renumite penele de curent. Atunci crapau statiile. In viata mea am vazut o singura statie la care sa ars sig. si restul a ramas intreg. Am dat spaga pe statia asta 1 lada de vodca ruseasca !!! si au scris si Akai pe ea ! :( :( :(
Calu2...stai tata ca decolezi de bucurie :( Bravo tie si s-o folosesti sanatos !
Man, ai incarcat Li-Po pe ea ? Merge ?
Bafta la toti
#26
Postat 30 September 2005 - 08:56 AM
Bineinteles ca acele Mos-Fet - uri fac parte (unele) dintr-un lant de protectie pe care proiectantul l-a prevazut. Din pacate, realitatea de multe ori nu se pupa cu conditiile pentru care au fost gandite acele protectii. De aici indemnul pe care l-am facut de a citi acea foaie din manual referitoare la conditiile de exploatare. Tot de aici si afirmatia mea anterioara despre faptul ca protectiile NU lucreaza in realitate. Poate intr-un alt topic sa "disecam" problema, impreuna cu colegii electronisti.
Si, unde ai vazut statie la care sa-i sara siguranta?!?!!! Vreau sa vad si eu, ca in 20ani, nu am vazut asa ceva...De regula sare cand nu trebuie, cand nu ai absolut deloc nevoie sa sara, sau cand te doare mai tare...Niciodata cand e realmente nevoie...
:(
Cu stima,
Costel
#27
Postat 30 September 2005 - 11:05 AM
Si iaca...asta a fost minunea ! Am vazut si eu ceva la care sa ars DOAR siguranta.
Acum n-o mai folosesc dar o tin ca tare mi-e draga :(
#28
Postat 30 September 2005 - 01:16 PM
Oricum, chiar daca a ramas in urma sub aspectul puterii, nu e de dat...Poate doar schimbati electroliticii, ca doar aici erau problemele. Condensatorii normali erau super, chiar daca urati foc.
Cu stima,
Costel
#29
Postat 03 October 2005 - 02:34 PM
am pus alimentarea invers si mi-a atras atentia...
E drept, ca nu am incercat niciodata sa re-conectez incarcatorul cu o baterie legata (chiar corect ) la el, dar m-am obisnuit sa deconectez daca schimb sursa.
Si de fiecare data, mi-a sunat protectia...si-mi mai merge si acum...
O fi al meu mai norocos?!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#30
Postat 03 October 2005 - 07:47 PM
Pe placa mai sunt niste locuri goale. Este posibil ca la tine sa fie alta varianta.
Oricum NU incerca ce ti-am spus !!! "Reusita" este grantata !
Bafta