Salut
Eu inca sunt ca, incepator dar cum am vazut nu prea sunt informatii cenralizate pentru modelisti.
M-am gandit asi putea sa adunam aici niste resurse linkuri cu documentatii/magazine online care ne pot ajuta in acest domeniu interesant.
Daca este cazu asi putea sa facem si un wikipedia pt modelistii din romania - daca ne strangem destuli pot eu sa instalez un wiki pe serverul meu dar e nevoie de multa lume sa intretzinem baza de date ... :)
Pagina 1 din 1
Resurse Resurse de unde ne putem inspira
Postat 23 April 2008 - 01:45 AM
Ai dreptate. E bine ca ai vointa. Dar daca ai si timp poti gasi subiectele de la navo cu link-uri. Alea care merg puse si in cap, de multe ce-s. Eu m-am saturat de link-uri la navo. Mai multe ca aici n-am vazut pe nicaieri.
Daca faci tu munca cea mai grea presupun ca mai intervenim si noi cu cate un deget de ajutor... Adevarul e ca sunt imprastiate si ar merge putina ordine. Incepi tu?
Banuiesc ca te referi la navomodelism din moment ce ai postat aici. Daca te-ai gandit la tot modelismul, atunci ai in plus vreo 2 plecaciuni din partea mea si un "jos palaria" fara comentarii.
Spor la treaba!
Daca faci tu munca cea mai grea presupun ca mai intervenim si noi cu cate un deget de ajutor... Adevarul e ca sunt imprastiate si ar merge putina ordine. Incepi tu?
Banuiesc ca te referi la navomodelism din moment ce ai postat aici. Daca te-ai gandit la tot modelismul, atunci ai in plus vreo 2 plecaciuni din partea mea si un "jos palaria" fara comentarii.
Spor la treaba!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Telefon: 0721 385365
Postat 23 April 2008 - 11:20 AM
este o idee buna, poate unul din operatori aranjeaza sectiunea de LINKURI UTILE precum este cea de NAVOMODELISM, adica sectiune pt: modele viteza, Nave de epoca, Modele militare si submarine......etc unde sa se posteze numai linkuri cu informatii si documentatii UTILE fara alte balarii
poate ca asa cei nou veniti si nu numai se pot documenta mai bine