Modelism - RHC Forum: tipuri de motoare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

tipuri de motoare ce tip de motor sa folosesc?

#1 Useril este offline   angler 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 19-October 06

Postat 19 October 2006 - 09:26 PM

Sunt un incepator in ale navomodelismului si doresc sa imi construiesc un navomodel de pescuit.Fac acest lucru deoarece ce exista pe piata au preturi prohibitive pentru cei mai multi dintre noi .Prefer un efort intins pe o durata mai mare de timp(6-7 luni) decat sa dau o suma de 500-600 euro deodata.Am cumparat o coca de fibra de sticla,iar acum doresc sa imi cumpar un grup motopropulsor.Nu stiu ce tip de motor sa imi cumpar care sa imi asigure transportul unei mase de 6-7 kilograme avand o autonomie cat mai mare.Un motor din seria 7 sau un motor tip brusheles?Am tot citit in forum dar nu am gasit nimic expicit care sa ma lamureasca ce combinatie dintre motor si acumulatori imi pot asigura un randament bun (transportul unei mase cat mai mari) si o autonomie cat mai mare.
Va multumesc anticipat.
0

#2 Useril este offline   elicris 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 20-March 06

Postat 20 October 2006 - 02:17 PM

Salut!
O autonomie foarte buna o ofera acumulatorii plumb acid care sunt si cei mai ieftini.In privinta motorului pot sa-ti spun ca pentru o autonomie buna iti trebuie reductor.Motorul din seria 700 echipat cu reductor plus o baterie de 12 V/7A este o alegere buna!Pe forum sunt deja navomodelisti care au construit un navomodel de nadit,poate te ajuta si ei.
0

#3 Useril este offline   elicris 

• Membru
  • PipPipPipPip

Postat 20 October 2006 - 02:45 PM

Un motor puternic din seria 700 este POWER PLUS 755/40.
Este un motor de mare performanta, cu ventilator de racire integrat. Recomandat pentru motorizare cu un motor sau mai multe a navomodelelor multifunctionale mari.
Caracteristici:
Voltaj: 12 - 18 V