CE ATI ALEGE o lista de masini...
#31
Postat 13 May 2007 - 01:31 PM
@eraser: ori esti foarte ghinionist ori vroiai sa muti copacii cu ea. Stiu cel putin 2 savageuri, in afara de ale mele, care au luat miliarde de lovituri si busituri extrem de violente si nu au patit nimic cu lunile!!!
@alexcsb: nu te supara ca te intreb, dar in afara de youtube ai vazut vreun savage???
Nu spun ca e cel mai bun sau echilibrat model, dar nu va luati de rezistenta savageului ca incep sa cred ca am spus prea putin cu vorbitul din carti... Eu unul vorbesc din experienta, tu sibiene pe ce te bazezi? Din cate stiu eu tu ai deschis ochii pe gandacul tau minuanat si extraordinar si net superior tuturor automodelelor si acolo te-ai oprit. Mai ai rabdare sa-ti mai treaca cateva modele prin mana sau macar sa le vezi LIVE si pe urma o sa-ti iau in considerare parerea.
Pana atunci racoriti-va ca-s 30 si ceva de grade... la umbra
#32
Postat 13 May 2007 - 01:40 PM
NIZ, la 13 May 2007, 13:31, a spus:
@eraser: ori esti foarte ghinionist ori vroiai sa muti copacii cu ea. Stiu cel putin 2 savageuri, in afara de ale mele, care au luat miliarde de lovituri si busituri extrem de violente si nu au patit nimic cu lunile!!!
@alexcsb: nu te supara ca te intreb, dar in afara de youtube ai vazut vreun savage???
Nu spun ca e cel mai bun sau echilibrat model, dar nu va luati de rezistenta savageului ca incep sa cred ca am spus prea putin cu vorbitul din carti... Eu unul vorbesc din experienta, tu sibiene pe ce te bazezi? Din cate stiu eu tu ai deschis ochii pe gandacul tau minuanat si extraordinar si net superior tuturor automodelelor si acolo te-ai oprit. Mai ai rabdare sa-ti mai treaca cateva modele prin mana sau macar sa le vezi LIVE si pe urma o sa-ti iau in considerare parerea.
Pana atunci racoriti-va ca-s 30 si ceva de grade... la umbra
Tu ai vazut vreun Hyper 8 domnule NIZ? Sau fiind cald vorbiti si dumneavoastra din carti? Am vazut savage-uri, diferite modele, de la S25 la XSS, cu diferite motoare, si de la toti proprietarii am ascultat cu urechile ciulite cate piese au rupt, asa ca sa avem pardon, dar dumneavoastra, astora pe care ii tine un Savage 2 ani, tot respectul... (intr-adevar, arata bine pus in raft)
#33
Postat 13 May 2007 - 01:56 PM
Cum ziceam... vorbiti vorbe si sunteti gigi-contra. Toata lumea, inclusiv pe forumurile din state sustine ca:
1. Savage: foarte rezistent si greu manevrabil
2. Revo: rezistent si mai bine manevrabil
3. Truggy: destul de rezistent si manevrabil
4. Buggy: putin rezistent si foarte manevrabil
Sper sa iti placa murele, ca mai in gura de atat nu pot :(
Aceasta postare a fost editata de NIZ: 13 May 2007 - 02:01 PM
#35
Postat 13 May 2007 - 04:09 PM
alxcsb, la 13 May 2007, 11:59, a spus:
Tache, la 13 May 2007, 11:50, a spus:
ERASER, la 13 May 2007, 08:03, a spus:
Dupa doua luni nu am stiut cum sa scap mai repede de el.
Dupa mine, Savage-ul are doar un singur avantaj: robustetea motorului.
Sa recomanzi cuiva sa isi ia Savage face parte din "spiritul de turma" sau din sfaturile rautacioase gen "sa moara si capra vecinului"
Mai bine incearca ceva nou, ce nu mai are nimeni pe aici. Ai sanse cel putin 50% sa nimeresti ceva superior Savage-ului.
:() ma faci sa rad. inseamna ca esti criminal rau si nici o masina facuta numai din fier n-ar rezista la tine. Am savage de 2 ani si n-am rupt o bascula si nici n-am bagat bani in pinioane, rulmenti sau ambreiaj. daca te referi la spur, inseamna ca n-ai stiut cum sa-l reglezi.
Inseamna ca te-ai dat cu ea numai prin hol... Ori in aia doi ani a consumat 2 rezervoare, altfel nu-mi explic...
Nici n-ai cum sa-ti explici pentru ca n-ai savage si n-ai de unde sa stii.
#37
Postat 13 May 2007 - 08:14 PM
Vorbind despre savage......pune-i o lama in fata si d-abia apoi poti sa muti cu ea tot ce vrei......
Eraser.....ce satz fac fratioare daca ti-ai luat vre-un savage SH.....dar SH rau de tot???
Ia-ti un savage nou, construieste-l tu de la 0, si apoi da-ti cu parerea......dupa cum vezi nu multi savagisti si-au dat cu parerea aici.....ca intr-adevar nu stiti ce vorbiti......
Si pana la urma unde exista acel automodel indestructibil??? Care este acel automodel in care nu se baga piese??? Probabil acel MT, buggy, truggy cu care te dai pe strada in linie dreapta......
#38
Postat 13 May 2007 - 10:16 PM
Se merge pe o cale total gresita cam la fel ca aia care am postat-o eu mai sus......cu argumente subiective singurul lucru care putem sa il spunem este ca sunt clase diferite si atat restul sunt experienta personale si pareri personale care diferea de la zi la zi de la temperatura la temperatura si cel mai important de la om la om.......pe forumurile de afara nici nu se baga modelisti la chestii din acestea minore cu ce masina e mai buna sunt interzise din start fiti oameni si nu mai laudati gandaci tarantule si cotobature fiecare isi are locul lui in regnul animal si este loc pentru toti......hai pace si armonie ca v-ati incins si nu de alta dar sunt multe grade afara
#39
Postat 13 May 2007 - 10:21 PM
Amortizoare proaste cu arcuri moi,
Cauciucurile aveau o deriva uriasa si abia putea fi controlat la viteze mai mari,
Pana nu i-am pus un servo puternic nu puteam sa intorc rotile pe loc sau sa cotesc la viteze mari,
Pinionul de marche-arriere s-a stricat de la a doua iesire fara sa fi fost brutalizat in vreun fel,
Ambreiajul patina prea mult si s-a incins clopotul foarte tare, fenomen care a dus la distrugerea dintilor de pe spur-ul de plastic,
La prima iesire pe teren accidentat am facut o saritura de ~50-60cm cu aterizare pe asfalt si am crapat jentile din fata,
Nu avea unghiuri reglabile la suspensii, exceptand convergenta rotilor din fata
=> am dat un morman de bani pe pinion metalic, bascule reglabile, jenti de calitate, servo puternice pt directie si frana, rebuild kit pentru marche-arriere....
Nu mai vreau sa aud de Savage !
Am vazut niste filmulete cu buggy-uri Tamiya 1:10, electrice 4WD care cu un motor teapan sunt super-funny si atat de bine facute incat sunt considerate aproape indestructibile. Mai ca m-ar tenta sa imi iau unul...
TEL. 0726.191.725
#40
Postat 13 May 2007 - 10:32 PM
Later edit...... referitor la filmul cu tamya iti arat filme incare si o matura merge bine nu te lua dupa filme ca de mute ori nu sunt concludenta
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 13 May 2007 - 10:35 PM
#41
Postat 13 May 2007 - 10:35 PM
Abia te asteptam la concurs pe 27 sa ne arati tu cum e cu savage-ul si cu revo si cu buggy-urile, care sunt mai rezistente. Cam toata lumea care a postat aici si care ti-a spus ca savage-ul e cel mai rezistent vorbeste in cunostinta de cauza, iar cat gaz au mancat savage-urile alea care zici tu ca stau prin biblioteci ......
Nu stiu cate iesiri faceti voi pe la sibiu dar noi iesim de 3-4 ori pe saptamana si ne dam cateva ore bune. Asa ca fa si tu niste calcule si nu mai arunca vorbe in vant.
#42
Postat 13 May 2007 - 11:57 PM
#43
Postat 14 May 2007 - 12:17 AM
Cat costa un buggy mai acatarii si cat costa un MT???
Cat costa piesele pt acestea, si mai ales motorizarea?
In caz ca nu ai piese, astepti comanda cu masina in biblioteca sau mai ceri la unu altu pt ca are acelasi model??
Subiectul a pornit de la un om care nu dispune de suficient capital sa isi ia ceva scump, dar nici ieftin. Vrea ceva bun pe care sa isi inceapa activitatea de modelist. Fiecare a recomandat ceea ce a avut mai ales la inceput, care a rezistat comenzilor de incepator. Daca tu, Alex, ai inceput cu buggy nu are nimeni nimik cu tine, dar nu cred ca sunt multi care au inceput cu buggy, sau vor incepe cu buggy, una la mana din prisma banilor, si a doua la mana din prisma rezistentei si a clasei lui, care este destul de "pro" sa zic asa.
Eraser, daca tu ai avut ghinion cu un savage 25, care este "the old timer" dintre savage-uri, asta nu inseamna sa il denigrezi.....si eu am inceput la clasa MT sa zic asa tot cu un 25 de care a saturasem de la prima iesire cu el.......dar apoi a urmat XSS, facut de mine, reglat de mine, si motorul foarte putin ajustat cu ajutorul amicilor de pe forum......si m-a uns pe suflet, dar in final te saturi si incerci si altceva....o clasa mai performanta, mai agila, mai manevrabila......dar la inceput daca nu ai un "tanc" sa iti suporte toate greselile de incepator....plangi
Toata discutia, este o DISCUTIE intre modelisti zic eu, si haideti sa o pastram ca atare, fiecare cu parerea lui, si fiecare sa isi scrie parerea despre masina pe care o are/a avut-o fara a cataloga toate masinile din clasa aia/firma/modelul........nu toate fiind facute la fel din fabrica, nu toate fiind ansamblate la fel, nu toate avand aceleasi optiuni (electronice) pe ele, si cel mai important nu toate avand acelasi pilot.
NU va mai enervati, ca nu este loc de nervi, tot hobby-ul asta este numai si numai pt fun, sau mai bine zis pentru RR (nu rapa rosie :)), ci REST and RELAXATION).....cu alte cuvinte, ca suna bine in engleza, GUYZ CHILL
#44
Postat 14 May 2007 - 10:54 AM
Zic sa ne luam toti niste Hummer-uri Nikko din Carefour si gata cu discutiile.
Imi sustin parerea, cu cat ai mai multe grija de model, cu atat te tine mai mult, universal valabil. Fiecare are puncte slabe, asta e. Nu exista un off-road indestructibil.
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#45
Postat 14 May 2007 - 05:56 PM
toata lumea a rupt cite ceva pe fiecare model, poate din nestiinta, poate din defecte de fabricatie, etc, dar daca nu muncesti pt hobyul tau si nu te murdaresti pe miini, nu simti ca traiesti cu adevarat(parerea mea)
si eu am rupt, am facut modificari, am asteptat piese, am injurat dar cu toate astea nu as spune despre masina mea ca nu e buna si ca nu vreau sa mai aud de nush ce model/firma. cred ca nimeni din cei vechi in orice ramura a modelismului nu ma poate contrazice, obiectiv fiind.
sper ca nu ma intelegeti gresit pt ca nu am nimic cu nimeni, dar forumul nu e ring.
succes.
p.s.: eu detin un rc10gt, adica buggy, la care sint al 3-lea pe cartea de identitate, si are citiva ani de forja, asa ca alxcsb mai ai de consumat destula zeama pina sa poti sa fi obiectiv intr-o disputa de genu asta
Aceasta postare a fost editata de cristsc: 14 May 2007 - 06:02 PM

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla
















