ZBOR in BUCOVINA
#91
Postat 09 July 2010 - 09:31 PM
#92
Postat 17 July 2010 - 07:49 PM
#93
Postat 18 July 2010 - 08:31 PM
#95
Postat 22 July 2010 - 01:00 PM
Participanti:
Pilot Catalin, statie: Airtronics 72Mhz, extra 300 rcpowers
zbor aici
Pilot Ruben, statie: Mx-12 35Mhz + 2,4Ghz, cessna 182 arttech
Subsemnatul Adrian, statie: Hitec Aurora 9 2,4Ghz, cessna 182 arttech, cessna 182 homemade 1650mm(Turnigy Sk4250 52 4000mAh), lucky star homemade ( roxxy 4250, 4s 4200mAh), extra 300 rcpowers
Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 22 July 2010 - 01:14 PM
#97
Postat 22 July 2010 - 06:19 PM
http://www.youtube.c...h?v=SO-qA9kArno
Avionul a plecat cu iarba pe roti si nu am putut sa scap de ea in zbor. Am reusit "o trimare" cu noua incarcatura de pe roti insa aterizarea s-a terminat in limita de viteza. Va primi roti mai mari de 70mm in locul celor de 50mm si centrul de greutate se va deplasa de la 1/3 din aripa la 65mm fata de BA. M-am ales cu un breloc APC 13x6,5 elektro. :)
Scuzati calitatea filmuletului, sper ca protheus sa-l fi prins mai bine.
#99
Postat 22 July 2010 - 08:59 PM
A fost grozav, daca nu numaram piscaturile de tantari.
Pacat ca n-am fost si eu ieri (chiar daca ma asteptau si pe mine dusmanii organici zburatori si intepatori).
#100
Postat 22 July 2010 - 09:11 PM
http://img189.imageshack.us/img189/1204/pozeprotheus1.jpg
Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 22 July 2010 - 09:14 PM
#101
Postat 02 August 2010 - 09:18 PM
Revin cu poze de la camp.
#108
Postat 19 August 2010 - 08:55 PM
#119
Postat 08 May 2011 - 05:11 PM
Ce pot sa spun Svist-ul zboara divin, scoate un sunet divin la planare, la fiecare trecere in picaj, la aterizare si mai tot timpul cat zboara :p . Cam dificil sa lansez 2.8m de motoplanor in timp ce fug cu o statie cu antena de 1m balanganind in fata lui si a mea :rolleyes: , dar a meritat chinuiala chiar si pentru cele 2 minute.
Foto am facut doar doua ca la sedinte, o sa le postez mai tarziu.
Pentru cine ar intentiona sa cumpere un Svist Reichard, nu veti regreta nici un minut !
#120
Postat 08 May 2011 - 06:21 PM
Ce am uitat sa spun, fileaza extrem de mult, l-am coborat la 1 metru inaltime si a mers asa (ajutat de un vant slabut) o treime din pista de 650 m. Energie la statie nu cred ca mai era destula pentru inca un tur, asa ca l-am aterizat tocmai unde a vrut el si apoi pas alergator pana la el :) .

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla











