Am doua receptoare gws pe 8 canale iar statiile sunt pe patru.Pana aici nimic complicat.
Canal 1 / profundor
canal2 / motor
canal3 / eleroane
canal 4 / derivor
celelalte canale nu faceau nimic, eventual cateva grame in plus pe avion http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
In configuratia asta au functionat si cu motoare cu perii si cu brushles.
Mai nou s-a intaplat ceva curios la care nu am gasit nici o explicatie:
la un receptor canalul 2 a "sarit " pe 7 iar la celalat, 1 pe 5. Asta s-a'ntaplat cand le puneam pe avioane si faceam regajele si pana acum niciodata cand avionul era in aer.Vechile canale nu mai dau nici un semn.
Poate stie cineva ce naiba se-ntapla cu ele si mai ales grija mea sa nu-mi faca figura in aer.Unul l-am
desfacut si nici vb de lipituri reci sau piese deteriorate.
Radiocomenzile le-am luat de noi si nu mi-am bagat "ghiara" in ele.
Numai bine!
Pagina 1 din 1
receptor gws functionare ciudata
#2
Postat 19 August 2007 - 06:45 AM
Ceva este putred in Danemarca....sau imi scapa mie....
Eu stiu urmatoarea relatie intre canale si comenzi:
1 eleron
2 elevator
3 throttle
4 rudder
Eu stiu urmatoarea relatie intre canale si comenzi:
1 eleron
2 elevator
3 throttle
4 rudder
#3
Postat 19 August 2007 - 07:51 AM
Probabil ca nr canalului n-or fi la toate statiile la fel dar la ale mele pe stick-ul din dreapta am 1 si 3 iar pe cel din stanga 2 si 4.
Numarul lor le-am luat de pe eticheta receptorului . Am o banuiala ...cand functiona totul normal foloseam nimh si motoare cu perii.Pe urma am trecut pe lipo si brushles care si asta a mers.Necazul a aparut ieri cand am montat un avion si a trebuit sa-l motorizez cu 400 si nimh.Nu stiam
ce s-a'ntamplat,o fi esc-ul din cutie defect(le-am incercat si pe ale mele mai vechi/degeaba) , o fi statia cu probleme sau receptorul.Cuplez esc-ul la canal 7 si ...functioneaza.
Numai bine!
Numarul lor le-am luat de pe eticheta receptorului . Am o banuiala ...cand functiona totul normal foloseam nimh si motoare cu perii.Pe urma am trecut pe lipo si brushles care si asta a mers.Necazul a aparut ieri cand am montat un avion si a trebuit sa-l motorizez cu 400 si nimh.Nu stiam
ce s-a'ntamplat,o fi esc-ul din cutie defect(le-am incercat si pe ale mele mai vechi/degeaba) , o fi statia cu probleme sau receptorul.Cuplez esc-ul la canal 7 si ...functioneaza.
Numai bine!
#4
Postat 19 August 2007 - 02:15 PM
Poti sa ne spui ce statie ai. Sa nu ai frun mix activat sau sa fi schimbat modul (1 sau 2 .. mereu le incurc) . La tine din cate vad eu mergi pe celalt mod decat merg eu de ex. Adica ai acceleratia pe stick-ul din dreapta.
Ce zice Se Poate si asa ? e ca intradevar se poate si asa.. e valbil pt futaba de ex . De ex la EVO 12 (cu asta m-am jucat eu) poti sa pui din setarile statiei orice canal pe orice stick sau switch de pe statie. Parca la graupner e diferit standardul dar nu stiu exact. La 9CAP asta de o am eu si nici la 6exa sau la Neon si mai era o statie fara soft de la futaba pe care nu mai stiu cum ii zice nu poti sa schimbi si configuratia 1 eleron, 2 profundor, 3 acceleratie , 4 directie (derivor, carma, deriva, ampenaj vertical mobil sau cum ii mai ziceti voi ).
Vezi din setarile de la statie totusi sa nu fi schimbat ceva pe acolo (modul de lucru, poate un mix poate te uiti invers la receptor si abtipildul de pe receptor e invers.. . Dupa parerea mea nu are cum sa afecteze "pozitia" canalelor regulatorul. Ala da curent in receptor (daca poate ) si modifica turatia la motor.
Ce zice Se Poate si asa ? e ca intradevar se poate si asa.. e valbil pt futaba de ex . De ex la EVO 12 (cu asta m-am jucat eu) poti sa pui din setarile statiei orice canal pe orice stick sau switch de pe statie. Parca la graupner e diferit standardul dar nu stiu exact. La 9CAP asta de o am eu si nici la 6exa sau la Neon si mai era o statie fara soft de la futaba pe care nu mai stiu cum ii zice nu poti sa schimbi si configuratia 1 eleron, 2 profundor, 3 acceleratie , 4 directie (derivor, carma, deriva, ampenaj vertical mobil sau cum ii mai ziceti voi ).
Vezi din setarile de la statie totusi sa nu fi schimbat ceva pe acolo (modul de lucru, poate un mix poate te uiti invers la receptor si abtipildul de pe receptor e invers.. . Dupa parerea mea nu are cum sa afecteze "pozitia" canalelor regulatorul. Ala da curent in receptor (daca poate ) si modifica turatia la motor.
DT
#5
Postat 19 August 2007 - 11:50 PM
Zod ...ai dreptate am spus de receptoare dar de statii nimic.Ele sunt tot gws ceva de genul t2 , oricum fara software chele rau de tot dar robuste.
Ele sunt dotate doar cu 4 canale,switch-uri de inversare sens canal,modul profesor -elev iar in rest nimic....adica nu prea am ce sa setez ordinea canalelor iar gazul e pe stickul din stanga(operatia de modificare a fost de natura mecanica si nimic mai mult).Probabil e ceva de natura electronica/ceva de genul daca ceva e obosit intra alt canal(scuze daca vb baliverne).Azi am fost la zbor si merge asa fara intreruperi.Sper sa nu se intample ceva grav.Am deschis acest subiect daca cineva a patit asta sau daca un electronist are vreo explicatie.Oricum va multumesc pentru ajutorul vostru si va doresc zbor fain.
Numai bine!
Ele sunt dotate doar cu 4 canale,switch-uri de inversare sens canal,modul profesor -elev iar in rest nimic....adica nu prea am ce sa setez ordinea canalelor iar gazul e pe stickul din stanga(operatia de modificare a fost de natura mecanica si nimic mai mult).Probabil e ceva de natura electronica/ceva de genul daca ceva e obosit intra alt canal(scuze daca vb baliverne).Azi am fost la zbor si merge asa fara intreruperi.Sper sa nu se intample ceva grav.Am deschis acest subiect daca cineva a patit asta sau daca un electronist are vreo explicatie.Oricum va multumesc pentru ajutorul vostru si va doresc zbor fain.
Numai bine!
#6
Postat 20 August 2007 - 07:41 AM
Spune-ne si modelul receptoarelor, poate gasim ceva pe net. Exista unele receptoare cu 6 canale la care ultimul canal (6) se poate schimba pe 7 printr-o programare speciala (deci nu intimplator) astfel ca se obtin canalele 1, 2, 3, 4, 5, 7 (in total tot 6). La tine unde sint deja 8 canale nu cred ca e cazul dar mai sti? Prea e ciudat ca la ambele ti s-au schimbat canalele, chiar daca nu identic. Pate ca aceste receptoare au posibilitatea sa schimbe ele modul de stick ca sa suplineasca lipsa acestei facilitati la emitator.
Ciudat mai e si ca ai profundorul pe canalul 1 (dupa cum ai zis tu la inceput) ceea ce nu exista la nici unul dintre cele 4 moduri de aranjare a comenzilor (cel putin la Futaba pe al carui manual m-am uitat). Poate aici ai gresit tu?
Ciudat mai e si ca ai profundorul pe canalul 1 (dupa cum ai zis tu la inceput) ceea ce nu exista la nici unul dintre cele 4 moduri de aranjare a comenzilor (cel putin la Futaba pe al carui manual m-am uitat). Poate aici ai gresit tu?
#7
Postat 20 August 2007 - 12:25 PM
Un sistem e in banda 40mhz si celalat in 35mhz.Incerc sa pun cateva poze cu ele.
Va multumesc pentru ajutor.
Numai bine
http://www.gws.com.tw/english/product/rece...iver/r8msl+.htm asta e ala cu saritul de la 1 pe 5 / 40mhz
http://www.gws.com.t...eceiver/r8m.htm asta e ala cu saritul de la 2 pe 7 /35 mhz
Va multumesc pentru ajutor.
Numai bine
http://www.gws.com.tw/english/product/rece...iver/r8msl+.htm asta e ala cu saritul de la 1 pe 5 / 40mhz
http://www.gws.com.t...eceiver/r8m.htm asta e ala cu saritul de la 2 pe 7 /35 mhz
Fisiere atasate
-
gwtxs011b.jpg (74.23K)
Number of downloads: 68
Aceasta postare a fost editata de Guest11: 20 August 2007 - 12:34 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1