Modelism - RHC Forum: savage - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

savage stabilitate

#1 Useril este offline   io men 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 05-August 06

Postat 07 March 2007 - 11:56 PM

Oameni buni.......are cineva idee cum poti face un savage mai stabil?

Numai bine!!
Savage X
0

#2 Useril este offline   alxcsb 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 412
  • Inregistrat: 02-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 08 March 2007 - 12:10 AM

Suspensia face totul, mai exact modul in care e setata. Poti sa incepi citind aici http://www.rc-truckncar-tuning.com/rc-susp...ion-tuning.html
In rest treaba merge pe principiul trial and error. Reglezi putin, ii dai drumu sa vezi cum se comporta, iar reglezi, si tot asa.
0

#3 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

  Postat 08 March 2007 - 12:15 AM

io men, la 7 Mar 2007, 23:56, a spus:

Oameni buni.......are cineva idee cum poti face un savage mai stabil?

Numai bine!!

mai coboara putin garda la sol.........
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#4 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 March 2007 - 11:28 AM

Exista un topic dedicat acestui subiect!
Este adevarat, se refera la automodele on-road, dar ca principiu generala, ce este scris acolo se aplica si la off-road!
In caz particular, daca discutam strict de Savage, problema stabilitatii este mult mai complexa.
Daca facem o comparatie intre Savage si Revo vom constata o mare diferenta din pct de vedere constructiv.
La Revo componentele sunt concetrate pe orizontala, iar la Savage pe verticala.
Asta arata caracterul pentru care a fost proiectata masina.
Savage a fost proiectata pentru fun, pe cand Revo ptr competitii!!!!
Daca cobori garda la sol asta nu inseamna ca ai rezolvat problema stabilitatii!
Ia in calcul si alte roti, umba la uleiul din amortizoare, la numarul de gauri din piston, etc.
Asta daca vrei sa faci o treaba adevarata si cu rezultate bune.
RHCForum - Webmaster
0

#5 Useril este offline   io men 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 05-August 06

Postat 08 March 2007 - 05:24 PM

Eu asa cam vrea sa fac treaba buna da nu stiu de unde sa incep si ce sa fac...............treba cu garda in cazu meu nu prea tine,adica am coborat garda cat se poate si cat permite,dar degeaba :wub:

Aceasta postare a fost editata de io men: 08 March 2007 - 05:27 PM

Savage X
0

#6 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 March 2007 - 10:54 PM

Daca este vorba de stabilitate laterala, o sa fac eu niste bare stabilizatoare. Am deja proiectul (in imaginatie nu pe hartie) dar nu am avut timp. Am mai discutat asta pe un topic pe aici. Oricum vine vara si o sa-l fac sigur si o sa stiti si voi asa cum ati aflat si de realizarea tractiunii mixte; electric si nitro.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#7 Useril este offline   io men 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 05-August 06

Postat 08 March 2007 - 11:03 PM

Intradevar este vorba de stabilitatea laterala,eu nu stiu ce sa-i fac,cu garda nu prea tine.
A fi tare curios sa vad ce proiect aveti domnule Radu.

Numai bine!!
Savage X
0

#8 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 March 2007 - 11:12 PM

Proiectul se refera la o bara stabilizatoare pentru fiecare puntefacuta dintr-o sarma de otel de 2mm pozitionata in asa fel incat sa aiba cate doua lagare pe sasiu si cate o bieleta de legatura mobila pe fiecare brat inferior al suspensiei. Efectul este ca atunci cand suspensia se "pliaza" simultan st si dr nu se intampla nimic, iar atunci cand una din suspensii se comprima, suspensia care se destinde incearca sa "ajute" suspensia comprimata prein bara de torsiune si prin momentul de rasucire al ei. Cu cat bara este mai rigida, cu atat autovehicolul va sta mai bine "ca pe sine" .
Asta as ain mare...in detaliu peste cateva saptamani.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#9 Useril este offline   MLancer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 17-June 06

Postat 08 March 2007 - 11:14 PM

Eu am reusit sa fac ceva schimbandu-i arcurile...cu unele mai moi... Acum fiecare cu ideile lui... :D


Numai bine!
Mitsubishi Lancer Evo7
AquaCraft Hammer
Savage X 4.1
Savage X 4.6
Mugen MBX5T Prospec - axial .28 (Axe Rossi Mamba) ; radio Futaba 3PL ; servo HiTec
0

#10 Useril este offline   alxcsb 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 412
  • Inregistrat: 02-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 08 March 2007 - 11:17 PM

Un sistem ca cel despre care vorbeste domnul radu am eu pe gandacul meu, care vine cu el din fabrica. Am impresia ca barile respective se numesc bari anti-ruliu. Am sa pun niste poze maine, sa vedeti despre ce e vorba, poate va si ajuta in conceperea efectiva si pe foaie a proiectului.

Aceasta postare a fost editata de alxcsb: 08 March 2007 - 11:20 PM

0

#11 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 March 2007 - 11:35 PM

Da, asa se numesc si despre alea este vorba.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#12 Useril este offline   alxcsb 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 412
  • Inregistrat: 02-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 09 March 2007 - 10:42 PM

Revin cu pozele promise. Unghiul si lumina nu sunt cele mai inspirate, dar ca sa va faceti o idee domnule radu.
Aici se vede prinderea pe bascula inferioara, cu sfere la ambele capete.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1173472955.jpg

0

#13 Useril este offline   alxcsb 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 412
  • Inregistrat: 02-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 09 March 2007 - 10:48 PM

Prinderea pe sasiu, de fapt pe carcasa dif-ului spate.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1173473300.jpg

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu