savage stabilitate
#2
Postat 08 March 2007 - 12:10 AM
In rest treaba merge pe principiul trial and error. Reglezi putin, ii dai drumu sa vezi cum se comporta, iar reglezi, si tot asa.
#3
Postat 08 March 2007 - 12:15 AM
io men, la 7 Mar 2007, 23:56, a spus:
Numai bine!!
mai coboara putin garda la sol.........
#4
Postat 08 March 2007 - 11:28 AM
Este adevarat, se refera la automodele on-road, dar ca principiu generala, ce este scris acolo se aplica si la off-road!
In caz particular, daca discutam strict de Savage, problema stabilitatii este mult mai complexa.
Daca facem o comparatie intre Savage si Revo vom constata o mare diferenta din pct de vedere constructiv.
La Revo componentele sunt concetrate pe orizontala, iar la Savage pe verticala.
Asta arata caracterul pentru care a fost proiectata masina.
Savage a fost proiectata pentru fun, pe cand Revo ptr competitii!!!!
Daca cobori garda la sol asta nu inseamna ca ai rezolvat problema stabilitatii!
Ia in calcul si alte roti, umba la uleiul din amortizoare, la numarul de gauri din piston, etc.
Asta daca vrei sa faci o treaba adevarata si cu rezultate bune.
#5
Postat 08 March 2007 - 05:24 PM
Aceasta postare a fost editata de io men: 08 March 2007 - 05:27 PM
#6
Postat 08 March 2007 - 10:54 PM
#8
Postat 08 March 2007 - 11:12 PM
Asta as ain mare...in detaliu peste cateva saptamani.
#9
Postat 08 March 2007 - 11:14 PM
Numai bine!
AquaCraft Hammer
Savage X 4.1
Savage X 4.6
Mugen MBX5T Prospec - axial .28 (Axe Rossi Mamba) ; radio Futaba 3PL ; servo HiTec
#10
Postat 08 March 2007 - 11:17 PM
Aceasta postare a fost editata de alxcsb: 08 March 2007 - 11:20 PM

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla














