Modelism - RHC Forum: O MANA DE AJUTOR VA ROG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

O MANA DE AJUTOR VA ROG PROBLEME MOTOR REVO 3.3

#1 Useril este offline   TEO82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 24-February 06

Postat 17 August 2006 - 09:38 PM

De aproximativ o saptamana am un REVO 3.3 nou , i-am facut rodajul ca la carte am reusit masina mergea foarte frumos, dupa cele 5 rezervoare de rodaj am mai consumat timp de vreo 5 zile inca vreo 8 rezervoare, merg cu un combustibil destul de OK (savage-ul merge ok cu el) , after-run, senzor de temp. ( am mentinut-o in limite cu nici exceptii) si tot tacamul ideea este ca m-am jucat cu ea aseara un rezervor , am alimentat inca un rezervor dar de aici au inceput problemele..........ce simtome prezinata, la relanti merge cateva secunde si moare subit, acceleratia este greoaie asa poticnita si parca si scoate un pic mai mult fum....sunetul motorului in acceleratie nu mai este acelasi, vreo 10 min. am tot pornit-o dar tot murea avea momente cand mergea bine cateva secunde apoi revenea la starea proasta, ......cam aceleasi sintome le avea dacia mea cand mergea in 3 bujii, ..in instructiuni producatorul specifica caci in timpul rodajului este posibil sa se arda 1-2 bujii si chiar daca nu se ard este bine sa o schimbi pe cea cu care ai facut rodajul (LUCRU PE CARE EU NU L-AM FACUT PT. CA NU MAI AM BUJIi) , acasa am constatat ca primii 3 mm de filament ai bujiei prezinta o depunere neagra ea se aprinde asa la ochi pare ok, dar are acea depunere........ce crede-ti s-a belit motorul sau sa fie de la nenorocita asta de bujie...............
0

#2 Useril este offline   Axu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 460
  • Inregistrat: 17-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 17 August 2006 - 09:57 PM

bujia...
Ceva nu-i bine oricum!
0

#3 Useril este offline   TEO82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 24-February 06

Postat 17 August 2006 - 10:05 PM

cu toate ca am racait sa zic asa depunerea de pe bujie si la ochi arata ca noua ...problema persista moare imediat la relanti in 2-3 secunde si la acceleratie merge asa sa zic (nu stiu daca asta e cuvantul cel mai bun) inecata cu hopuri asa si fara vlaga ...... sa fie bujia zice-ti?
0

#4 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 August 2006 - 07:54 AM

mai redu amestecu(merge inecata) si schimba bujia!
0

#5 Useril este offline   Hobbyland 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 August 2006 - 08:57 AM

-De regula, dupa efectuarea rodajului, jiclorul principal mai trebuie inchis cu 1 tur poate si mai bine (se aseaza pistonul si scapa din ce in ce mai putin amestec inapoi). Nu trebuie sa te nelinistesti, dar de acum incepe partea cu finetea reglajului. Ridica putin ralentiul (1/2 tur) inchide jiclorul principal (1 tur) si urmareste temperatura (aprox 100C). Daca mai trebuie, mai inchide.

-Vine toamna, diferentele de temp. intre diferite ore ale zilei sunt tot mai mari si va trebui sa folosesti o bujie mai calda dimineata si seara.

faur senior
Hobbyland Racing Team Arad
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
0

#6 Useril este offline   TEO82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 24-February 06

Postat 18 August 2006 - 09:15 AM

ideea este ca dupa ce am rodat motorul am reglat si amestecul si merge foarte bine probleme mentiuonata a survenit brusc ...sa fie bujia sau sa fi patit ceva motorul?
stiti cumva cam ce standarde tre sa aiba bujia noua pe care o pun, ma refer la dimetru filet etc . am sa fac rost de o bujie robbe standard s-o potrivi sau sunt bujii speciale pt. acest motor??
0

#7 Useril este offline   Hobbyland 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 August 2006 - 09:25 AM

-Putin probabil ca motorul sa fi patit ceva, daca nu a fost supraincalzit si daca comb. este OK.

-Foloseste o bujie nr. 5 acum, iar mai tarziu una nr. 6. Nu conteaza, la acest moment, producatorul.

faur senior
Hobbyland Racing Team Arad
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
0

#8 Useril este offline   devilake 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 10-September 05

Postat 18 August 2006 - 10:54 AM

curata si filtrul de aer sau macar incearca sa vezi cum merge fara filtru
0

#9 Useril este offline   devilake 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 10-September 05

Postat 18 August 2006 - 10:54 AM

daca merge bine fara filtru ... atunce este imbaxit ... se intampla f des la noi lucrurile astea ... eu la savage spalam filtru aproape la fiecare rezervor de combustibil
0

#10 Useril este offline   TEO82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 24-February 06

Postat 18 August 2006 - 11:01 AM

ce ma intereseza este daca o bujie poate sa nu fie buna chiar daca se vede aprins filamentul
0

#11 Useril este offline   devilake 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 10-September 05

Postat 18 August 2006 - 11:19 AM

da poate sa nu fie buna
0

#12 Useril este offline   coategoale 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 26-April 06

Postat 10 March 2007 - 12:57 AM

@devilake

am exact aceiasi problema ca si a ta la revo cu 6 rezervoare consumate, nu se tureaza , nu sta in relantiu si toate astea au aparut brusc

imi spui si mie cum ai rezolvat problema ? trebuie schimbat motorul ?
0

#13 Useril este offline   coategoale 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 26-April 06

Postat 10 March 2007 - 12:58 AM

scuze..pentru teo82 era intrebarea
0

#14 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

  Postat 10 March 2007 - 05:36 AM

coategoale, la 10 Mar 2007, 00:57, a spus:

@devilake

am exact aceiasi problema ca si a ta la revo cu 6 rezervoare consumate, nu se tureaza , nu sta in relantiu si toate astea au aparut brusc

imi spui si mie cum ai rezolvat problema ? trebuie schimbat motorul ?

cauta pe cineva in oras la tine care se pricepe ...........si roaga-l sa-ti crape motorul sa vada despre ce este vorba..........problema la TEO82 a fost un rulment din interiorul blocului motor.............
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#15 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 10 March 2007 - 09:55 AM

ducati999, la 10 Mar 2007, 06:36, a spus:

roaga-l sa-ti crape motorul

:lol: ;) Sa nu dai la nimeni sa iti faca asa ceva.(doamne ce expresie :D ) Este o operatiune simpla ce potzi sa o faci si tu. Mai intai schimba bujia cu una nou noutza sa vezi daca nu cumva de acolo e,daca nu atunci potzi sa desfaci tu motorul si sa inspectezi rulmentzii, camasa ,pistonul ,jocul in biela daca exista ...etc. Incearca sa lucrezi ordonat adica cand lucrezi la motor sa lucrezi pe un prosop curat si pe masa sa nu fie altceva decat motorul(care inainte sa il desfaci il speli bine bine sa nu mai aibe o scama pe el) si sculele. Incepi mai intai sa scotzi chiulasa , apoi capacul de la carter unde este ez-starterul .......... etc. Te prinzi pe moment ce e de facut. Daca nu atunci mai intrebi pe forum si ti se va raspunde.
0

#16 Useril este offline   Mamut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 18-September 04

Postat 10 March 2007 - 05:32 PM

nu e vb de motor, ca defect fizic.
regleaza carburatoru'. ia cartea, citeste si o sa vezi ca merge. tre sa ai rabdare
Traxxas Revo 3.0, Xray XT8, Baja 5B, Trinity NOW
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
0

#17 Useril este offline   coategoale 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 26-April 06

Postat 10 March 2007 - 06:40 PM

multumesc pentru ajutor

am desfacut bujia si parca avea ulei in cilindru , am pus after run oil si pe carburator si pe orificiul de bujie , am invartit cu ez-start-ul apoi am turnat combustibil si am invartit din nou pana a aruncat tot afara , am desfacut carburatorul , l-am suflat , l-am montat , am pus filtru de aer nou , am pus bujie noua , am amorsat si am invartit , a pornit repede dar mergea foarte haotic (se tura la maxim fara sa accelerez , am deschis si jiglerul principal si la fel facea pana am reglat un pic de surubul din liverul de comanda), am iesit cu el pe un teren de fotbal si am reusit cat de cat sa il reglez binisor urmand sfaturile de pe forum (engleza nu prea stiu , deci manualul e putin inutil pt mine)
totusi ar mai fi o problema , cand invart cu ez-startul , nu stiu ce se intampla , patineaza..trebe sa il ajut cu degetul de jos , motorasul electric invarte dar volanta se roteste din cand in cand ..e normal ??? se poate sa aibe compresia prea mare ??? sau e defect rulmentul unisens (am curatat rulmentul de ulei si tot degeaba )
poate sa ma ajute cineva cu un sfat ?
0

#18 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

  Postat 10 March 2007 - 07:16 PM

rulmentul unisens nu-si mai face treaba cum trebuie....dal jos curata-l cu WD40 si daca tot scapa http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif ....trebuie schimbat.....spor
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#19 Useril este offline   Hobbyland 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 11 March 2007 - 07:35 PM

-Nu ajunge sa-l cureti doar. Exista un ulei special fara de care nu-si face treaba.

-Esti aproape. Poti sa iei legatura cu noi, daca doresti.

faur senior
Hobbyland Racing Team Arad
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu