O MANA DE AJUTOR VA ROG PROBLEME MOTOR REVO 3.3
#1
Postat 17 August 2006 - 09:38 PM
#3
Postat 17 August 2006 - 10:05 PM
#5
Postat 18 August 2006 - 08:57 AM
-Vine toamna, diferentele de temp. intre diferite ore ale zilei sunt tot mai mari si va trebui sa folosesti o bujie mai calda dimineata si seara.
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#6
Postat 18 August 2006 - 09:15 AM
stiti cumva cam ce standarde tre sa aiba bujia noua pe care o pun, ma refer la dimetru filet etc . am sa fac rost de o bujie robbe standard s-o potrivi sau sunt bujii speciale pt. acest motor??
#7
Postat 18 August 2006 - 09:25 AM
-Foloseste o bujie nr. 5 acum, iar mai tarziu una nr. 6. Nu conteaza, la acest moment, producatorul.
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#14
Postat 10 March 2007 - 05:36 AM
coategoale, la 10 Mar 2007, 00:57, a spus:
am exact aceiasi problema ca si a ta la revo cu 6 rezervoare consumate, nu se tureaza , nu sta in relantiu si toate astea au aparut brusc
imi spui si mie cum ai rezolvat problema ? trebuie schimbat motorul ?
cauta pe cineva in oras la tine care se pricepe ...........si roaga-l sa-ti crape motorul sa vada despre ce este vorba..........problema la TEO82 a fost un rulment din interiorul blocului motor.............
#15
Postat 10 March 2007 - 09:55 AM
ducati999, la 10 Mar 2007, 06:36, a spus:
:lol: ;) Sa nu dai la nimeni sa iti faca asa ceva.(doamne ce expresie :D ) Este o operatiune simpla ce potzi sa o faci si tu. Mai intai schimba bujia cu una nou noutza sa vezi daca nu cumva de acolo e,daca nu atunci potzi sa desfaci tu motorul si sa inspectezi rulmentzii, camasa ,pistonul ,jocul in biela daca exista ...etc. Incearca sa lucrezi ordonat adica cand lucrezi la motor sa lucrezi pe un prosop curat si pe masa sa nu fie altceva decat motorul(care inainte sa il desfaci il speli bine bine sa nu mai aibe o scama pe el) si sculele. Incepi mai intai sa scotzi chiulasa , apoi capacul de la carter unde este ez-starterul .......... etc. Te prinzi pe moment ce e de facut. Daca nu atunci mai intrebi pe forum si ti se va raspunde.
#16
Postat 10 March 2007 - 05:32 PM
regleaza carburatoru'. ia cartea, citeste si o sa vezi ca merge. tre sa ai rabdare
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#17
Postat 10 March 2007 - 06:40 PM
am desfacut bujia si parca avea ulei in cilindru , am pus after run oil si pe carburator si pe orificiul de bujie , am invartit cu ez-start-ul apoi am turnat combustibil si am invartit din nou pana a aruncat tot afara , am desfacut carburatorul , l-am suflat , l-am montat , am pus filtru de aer nou , am pus bujie noua , am amorsat si am invartit , a pornit repede dar mergea foarte haotic (se tura la maxim fara sa accelerez , am deschis si jiglerul principal si la fel facea pana am reglat un pic de surubul din liverul de comanda), am iesit cu el pe un teren de fotbal si am reusit cat de cat sa il reglez binisor urmand sfaturile de pe forum (engleza nu prea stiu , deci manualul e putin inutil pt mine)
totusi ar mai fi o problema , cand invart cu ez-startul , nu stiu ce se intampla , patineaza..trebe sa il ajut cu degetul de jos , motorasul electric invarte dar volanta se roteste din cand in cand ..e normal ??? se poate sa aibe compresia prea mare ??? sau e defect rulmentul unisens (am curatat rulmentul de ulei si tot degeaba )
poate sa ma ajute cineva cu un sfat ?
#18
Postat 10 March 2007 - 07:16 PM

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla
















