magister multiplex
#1
Postat 06 March 2007 - 08:03 PM
multumesc anticipat.
#2
Postat 06 March 2007 - 08:44 PM
#3
Postat 07 March 2007 - 09:32 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#4
Postat 07 March 2007 - 12:42 PM
#5
Postat 07 March 2007 - 02:50 PM
parerea mea
#6
Postat 07 March 2007 - 11:32 PM
#7
Postat 07 March 2007 - 11:41 PM
benz, la 8 Mar 2007, 00:32, a spus:
e diferenta mare intre magister si minimag.
iar daca al tau nu planeaza liniar e buba.ori centrajul ori trimajul...
#8
Postat 08 March 2007 - 11:08 AM
#9
Postat 08 March 2007 - 06:13 PM
zgr_44, la 8 Mar 2007, 11:08, a spus:
centrajul e. lipo e mai usor, desi l-am pus cat am putut de aproape de motor. si nu i-am pus pb. CG e la vreo 4 cm mai in spate decat trebuie. o sa-l plumbuiesc
#10
Postat 08 March 2007 - 06:23 PM
benz, la 8 Mar 2007, 18:13, a spus:
zgr_44, la 8 Mar 2007, 11:08, a spus:
centrajul e. CG e la vreo 4 cm mai in spate decat trebuie.
cum l-ai zburat pana acum?
#11
Postat 08 March 2007 - 09:22 PM
intai am rupt vreo 3 elici si un ax pt. ca nu puteam ateriza corect. apoi am trimat profundorul si aterizeaza bine, dar in scurt si destul de dur si cu multa atentie. am sa ma ocup de centrare. nu stiu de ce n-am zis mai devreme
Aceasta postare a fost editata de benz: 08 March 2007 - 09:23 PM
#12
Postat 09 March 2007 - 08:49 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#13
Postat 09 March 2007 - 11:08 AM
Am avut si Magister si Cardinal (acesta din urma cu eleroane facute ca altfel....). Dintre cele doua Cardinal este mai stabil (are si diedru ceva mai mare) si este cu 700g mai usor in linie de zbor la aceeasi configuratie electrica.
Configuratie: Axi 2820, Jeti 40, Lipo 4000mA, 11,1V, 11X7 APC electro, 2 servo standard elevator, directie, 2 servo micro eleroane, functie flaperon pentru zbor la viteze mici pt. foto.
Aceeasi configuratie si la Magister.
Timpi de zbor: Magister: 20-25 minute; Cardinal: 35-50 minute.
Ambele sunt foarte rezistente. Pentru ce vrei tu oricum recomand sa "sapi" in aripa si sa introduci 2 tije de carbon undeva in zona CG pentru rezistenta... altfel Cardinal are sanse sa "aplaude" in aer la looping.
Sa nu uit: la full throtle cred ca ajunge pe la 80Km/h.... viteza ascensionala mare. Magister se duce aproape la verticala cu configuratia de mai sus iar Cardinal il poti lansa linistit direct in sus.
Greutate RTF: Magister: 2200g; Cardinal 1600g cu eleroane si tije carbon. Ambele au veleitati de planor chiar in configuratia asta (mentin altitudinea fara termica la aprox 25-35% stick).
Au decedat ambele... Magister din cauza pilotului la Cheia - l-am aruncat intr-o prapastie si s-a rupt intr-un copac la o rafala de vant; Cardinalul pe Chitila la decolare - bruiaj - aripa a ramas intacta restul se putea lipi dar nu am facut-o!
Sper ca te-am ajutat.
Bafta!
Poza cu ce a ramas din Cardinal de la o busitura imediat dupa decolare cu vreo 40 Km/h drept in bot.
#14
Postat 09 March 2007 - 04:51 PM
#15
Postat 09 March 2007 - 08:21 PM
Singura de mai aproape este asta. Restul sunt mai pe sus. Ignorati personajul!
#16
Postat 20 May 2007 - 10:21 PM
BogdanStancu, la 9 Mar 2007, 08:49, a spus:
Am eu un Minimag........vine asa de lin la aterizare.......sa nu zic ca planeaza si ca nesimtitu......de te plictisesti.... http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...=post&id=156054
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 24 May 2007 - 10:12 AM