Martie 2007
#75
Postat 11 March 2007 - 08:18 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#76
Postat 11 March 2007 - 09:19 PM
Am zburat si eu sambata si duminica la Campina cu planorul.
Sambata pe platou, cateva zboruri, dar mi-au ingetat degetele pa manse, dupa vreo 20 de min, m-am lasat pagubas.
Duminica pe deal la TERMICA...
Mers cu scaun pliant, lansat planorul, si stat jos si carmit.
Foarte frumos, m-am mai alergat din cand in cand cu ciorile de pe acolo, cateva loopinguri, in total 1,5h, fara aterizare.
Am aterizat cand s-au consumat accu de la statie, caci la planor motorul a fost folosit cca 15 min, bateria nici jumatate consumata.
Weekend f. frumos, pacat ca eram singurul care evoluam.
Imi pare rau ca n-am poze.
Sambata pe platou, cateva zboruri, dar mi-au ingetat degetele pa manse, dupa vreo 20 de min, m-am lasat pagubas.
Duminica pe deal la TERMICA...
Mers cu scaun pliant, lansat planorul, si stat jos si carmit.
Foarte frumos, m-am mai alergat din cand in cand cu ciorile de pe acolo, cateva loopinguri, in total 1,5h, fara aterizare.
Am aterizat cand s-au consumat accu de la statie, caci la planor motorul a fost folosit cca 15 min, bateria nici jumatate consumata.
Weekend f. frumos, pacat ca eram singurul care evoluam.
Imi pare rau ca n-am poze.
#78
Postat 17 March 2007 - 06:14 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#79
Postat 17 March 2007 - 08:09 PM
s-a strans multa lume si la Chitila, dupa ora 15.
vant destul de puternic, dar am reusit za zbor cu barca zburatoare gemmini.
din pacate nu acelasi lucru se poate spune despre piper-ub-ul de 2300mm anvergura cu motor brushless.
pur si simplu nu avea tractiunea necesara sa se ridice de la sol cu vantu in fata. din cauza acumulatorilor, si a motorului care merge la turatie mica, si incepe sa aiba tractiune de pe la 20 v, iar noi i-am pus acumulatori de 14 v. nu mi-am imaginat ca nu poate face fata.
ramane sa ii punem acumulatori la voltj mai mare, si o sa aducem si cel cu motor termic de 20cc.
din pacate transportul este o problema mare cand ai un avion asa mare, dapai doua.
vant destul de puternic, dar am reusit za zbor cu barca zburatoare gemmini.
din pacate nu acelasi lucru se poate spune despre piper-ub-ul de 2300mm anvergura cu motor brushless.
pur si simplu nu avea tractiunea necesara sa se ridice de la sol cu vantu in fata. din cauza acumulatorilor, si a motorului care merge la turatie mica, si incepe sa aiba tractiune de pe la 20 v, iar noi i-am pus acumulatori de 14 v. nu mi-am imaginat ca nu poate face fata.
ramane sa ii punem acumulatori la voltj mai mare, si o sa aducem si cel cu motor termic de 20cc.
din pacate transportul este o problema mare cand ai un avion asa mare, dapai doua.
Imagini atasate
#82
Postat 18 March 2007 - 06:58 PM
azi la clinceni s-a zburat mai mult electric. au fost decat 2 heli termice. vant tare dupa ora 2....rafale puternice rau
Imagini atasate
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#87
Postat 18 March 2007 - 07:05 PM
un beaver extrem de zgomotos si puternic. tractiune 1 kg pt 3d si 1,8kg pt slow-fly. zgomot asemanator cu motoarele reale. acustica buna la fuselaj :(
Imagini atasate
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#88
Postat 18 March 2007 - 08:31 PM
CatalinB, la 17 Mar 2007, 22:48, a spus:
speedy400, la 17 Mar 2007, 20:09, a spus:
transportul este o problema mare cand ai un avion asa mare, dapai doua.
Intr-adevar, nici nu mai sti care pe care transporta ! Nici nu vreau sa ma gandesc cum va arata cu doua... !!!
...daaa...nu zice nimeni ca a luat contact cu Terra?!...sau elicea aia a murit de batranete!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 18 March 2007 - 08:39 PM
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
Cu rabdare si ciocan.