My 1st car is a monster ? un pic de ajutor ?
Postat 22 February 2007 - 12:07 AM
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXKER3&P=0
Cateva din problemele in care cer putin ajutor si sfaturi mai ales ca sunt incepator:
1.Ce piese de schimb imi recomandati sa cumpar pt modelul din link, care cedeaza cel mai repede si nu am cum sa le cumpar din tara.O lista completa cu piesele de schimb necesare ? ;)
2.Masina as vrea sa o cumpere un prieten care este in state si pe urma sa o expedieze in tara sau sa o aduca prin mai-iunie cand se intoarce el.Am ales optiunea asta pt ca nu dispun de toti banii daca as comanda-o direct de pe tower, si pana se intoarce prietenu din state pot sa fac rost de ceva bani sa-i dau si restu cand o sa-i am. Stiti care sunt taxele pe care o sa le platesc in cazu asta ?
3. Aveti idee daca o gasesc si in alta parte decat pe towerhobbies?
Postat 22 February 2007 - 01:39 AM
Postat 22 February 2007 - 04:31 AM
Asculta la NIZ si ia-ti ceva popular. Daca vrei neaparat ceva de la Hot Bodies iti sugerez urmatoarele:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...1p?&I=LXJVH9&P= ----RTR foarte buna din cate am citit despre ea, daca nu ma insel are si diferential central, mai ieftina, mai buna.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...1p?&I=LXLCD3&P= ----ARR mai trebuie statie si motor, dar masina este incredibila pentru curse.
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
Postat 23 February 2007 - 02:20 AM
pufos, la 22 Feb 2007, 22:07, a spus:
Daca tu ma consideri "nimeni" sau postul meu anterior este invizibil pt. tine, spune ca sa nu-mi mai "racesc gura" de pomana. Ti-am dat un sfat pe baza de documentatie(reviste si forumuri de specialitate etc.).
Daca vrei sa auzi de la un cunoscator ca modelul indicat de tine e tare, ia-ti gadul.
SoundCustoms Car Audio
Postat 23 February 2007 - 12:53 PM
Pace domnilor, pace....
Mai intai sa-l primim pe "pufos" asa cum se cuvine!