mare intrebare rodaj cu 5%
#3
Postat 23 January 2007 - 10:12 AM
misulik_4u, la 23 Jan 2007, 09:30, a spus:
Bre vezi ca trebuie sa fie specificat in cartea masinii cu cat la % trebuie sa mearga masina, ca s-ar putea sa ii strici motorul daca bagi alceva decat este specificat de producator.
#5
Postat 24 January 2007 - 06:49 PM
si probleme de genul cu combustibilu nu sunt pt ca e preparata pentru racing si suporta pana al 35% adca ma gandeam ca e rezonabil 20 % si sa o tin pe 20 la suta
app ducati mi-a zis ca e bine ca la un litru sa mai pun 30 ml de ulei de ricin.. la ce ajuta? m-am gandit eu asa.. la ungere ca nivelul de nitro nu scade cine stie ce.. explica-ti-mi si mie odata pentru totdeauna
#7
Postat 24 January 2007 - 09:37 PM
#9
Postat 24 January 2007 - 10:37 PM
Uleiul de ricin ajuta ungerea.....acum eu unu nu am experimentat cu indulcirea metanolului si nu stiu sa fie o problema la tornado m-am dat si cu 16% si cu 20% si a mers perfect pe ambele variante......La morgan intradevar am simtit o inbunatartire dar sub nici o forma deviind de la ce am primit in bidon.......Din ce contine combustibilul eu sincer nu cred ca uleiul de ricin este ingredientul cel mai scump si ca urmare a acestui lucru sa se zgargeasca producatorii la folosirea lui..........
Cine stie altfel sa ma corecteze sau poate ai inteles tu gresit de la ducatii
#10
Postat 24 January 2007 - 11:35 PM
De ce s-ar apuca cineva sa-si bage manutele in combustibili renumiti, nu stiu...
Doar taticii automodelismului ar putea face "minuni" de genu', dar in cunostinta de cauza. La noi cred ca ii numeri pe degete.
Cat despre rodaj, e valabila afirmatia de mai sus. In rest, scrie in cartea fiecarui producator de motoare cum si cu ce sa faci rodajul.
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#11
Postat 25 January 2007 - 01:45 AM
#12
Postat 25 January 2007 - 02:52 AM
bogdanut, la 25 Jan 2007, 01:45, a spus:
daca folosesti tornado...... ;) ;) ;) ai nevoie de ulei de ricin ..........ca incinge ........si eu cred ca la rodaj este mult mai bine daca motorul are ungere mai buna............
oare nu a reusit nimeni sa blocheze pistonul pe camasa???!!!????vrea sa recunoasca cineva???? :(
#13
Postat 25 January 2007 - 09:20 AM
de curiozitate te intreb, cum ai reusit sa blochezi pistonu? la cate sute de grade mergea motoru'?
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#14
Postat 25 January 2007 - 09:34 AM
oricum va multumesc ca ati avut rabdare cu mine... pt ca asa m-am loat dupa cineva acum 3 ani cand am facut rodaju la un 1:10 onroad si foloseam gaz de 1% asa ca va multumesc mult inca odata si consider ca mai am de invatat cate ceva e l avoi.. ;) ;) ;)
#15
Postat 25 January 2007 - 11:28 AM
Si inca ceva Combustibilul de 5% nitro daca specifica pe el ca este de auto este excelent.Inainte prin ani 97-99 se mergea cu max 5% nitro la noi in ro(mai existau uneori mici exceptii). Pe vremea aia majoritatea aveau combustibil preparat "home made" nu cumparat gata facut. Am facut combustibil si cu ulei sintetic si cu ulei de ricin si fiecare are dezavantajele lui.
Aceasta postare a fost editata de bogdanut: 25 January 2007 - 11:34 AM
#16
Postat 25 January 2007 - 11:49 AM
Mamut, la 25 Jan 2007, 09:20, a spus:
de curiozitate te intreb, cum ai reusit sa blochezi pistonu? la cate sute de grade mergea motoru'?
sorry dar eu nu am reusit o asemenea performanta ;) ....dar cunosc.......de cand sunt modelist ...nu am distrus nici un motor ...nici un spur.....nimic......cred ca este vorba de NOROC aici .... ;) ;) :( ....
dar daca am atat noroc .....de ce nu castig si la loto???? :(
#17
Postat 25 January 2007 - 12:38 PM
Iar de dat unori nu te dai tot din cauza problemelor.Imi aduc aminte de un one-way.
Si apropo de noroc. Daca cei ce au noroc la loto ar fi avut noroc si al altele sau ce isi doresc ei(cum iti doresti tu cu loto) pei ar deveni cei mai puternici oameni. Totul are o limita.
Aceasta postare a fost editata de bogdanut: 25 January 2007 - 01:30 PM
#18
Postat 25 January 2007 - 07:20 PM
inca ceva.. pe butoiul de tornado de 5% nu scrie daca e de auto sau de navo sau de aero.. este gaz tornado de 5 % si are acelas ambalaj ca si cel de 20..
adik nu-i problema...
dupa ce se raspunde si la aceasta intrebare si daca nu mai apar intrebari topicul se poate inchide
multumesc seniorilor pentru adevaratele informatii
#19
Postat 26 January 2007 - 06:22 PM
1. 2,11 si 2,5 cc 16%
2. 3,5 si pana la 4,5 16% , 25% , 33%.
-Carburantii cu alte procentaje se utilizeaza la altfel de motoare specializate pt. aero, navo.
-Mare atentie, fiecare categorie de motoare are alti parametrii de functionare , turatie, temp. de lucru , diagrama, etc., implicit si alta reteta de carburant. Nu va luati numai dupa concentratia de nitro.
-Pt. rodaj exista un carburant special, care se livreaza numai la flacoane de 1L. Ai terminat flaconul, gata si rodajul.
-Nu va sfatuiesc sa mai descoperiti America inca o data. Producatorii de materiale efectueaza f. multe teste inainte de a livra un produs pe piata. Orice modificare "dupa ureche" , nu face decat sa scada performantele produsului.
-Flo 234 si Mamut v-au sfatuit bine. Succes!
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#20
Postat 24 February 2007 - 02:05 AM
1. 2,11 si 2,5 cc 16%
2. 3,5 si pana la 4,5 16% , 25% , 33%.
Sa inteleg ca Tornado 20% nu se poate folosi pt rodajul si apoi folosirea unui Revo 3.3 ?
Puteti sa imi dati un sfat ce combustibil din gama Tornado e cel mai bun pentru Revo ? - sa nu uzeze prematur motorul si sa mearga bine .
Se poate trimite combustibil prin curierat ?
#22
Postat 25 February 2007 - 10:14 PM

Ajutor


Raspuns nou

Citare Multipla


















