NEED HELP 2,5 cmc turatie mare...
#1
Postat 13 June 2007 - 02:16 PM
am nevoie daca stie cinve de v-un link de unde pot gasi sa cumpar..
nu conteaza marca , si de unde ( poate sa fie si in exterioul RO pentru ca pe aici nu gasesc)...
sau daca are careva unu SH ?
pls HELP ME
#3
Postat 13 June 2007 - 02:55 PM
#4
Postat 13 June 2007 - 06:42 PM
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXBY99&P=0
Sunt sigur ca stii ca aceste motoare nu au garantie....
Iti sugerez sa cauti dupa "ducted fan engine".
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 June 2007 - 06:48 PM
#5
Postat 14 June 2007 - 01:58 PM
nu m-am gandit sa precizez...le vreau pentru captiv viteza...
sa bat echipa marinerului :D deci deducted fan sare :((
am gasit ceva pe www.novarossi.it dar astia inca cred ca romania e undeva prin africa :lol:
#6
Postat 14 June 2007 - 02:48 PM
RedBaron, la 13 Jun 2007, 14:21, a spus:
Scuze ca intreb, dar chiar nu stiu!
Daca-i de auto ce are? Pistonul in sus? Sau biela stramba?
Un motor de auto pus pe un aero nu se cheama ca ajunge sa fie de aero?
Ca eu am la auto unul de aero si nu tuseste.
Intreb din cauza ca si eu caut motor de turatie sa bat tot echipa marinerului dar la auto captive...
S-ar parea ca pentru mine e mai usor sa gasesc de auto pentru auto. Sper!
Revin cu concluzia, sa nu se inteleaga gresit: de ce nu-i bun un motor de auto la aero?
Sau mai concret, ce te deranjeaza la un motor de auto, daca-i destul de performant?
Aceasta postare a fost editata de bitex: 14 June 2007 - 02:50 PM
Telefon: 0721 385365
#7
Postat 14 June 2007 - 04:05 PM
Dar eu tot pe Marinarul pariez idiferent ca-i in aer sau pe pamant.
Si motorul de ducted fan pare mai aproape de ce-ti trebuie decat cel de auto.....zic si eu. Nu ca cel de auto nu ar merge dar macar ii pui elicea fara sa mai modifici ceva.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 June 2007 - 06:41 PM
#8
Postat 15 June 2007 - 08:22 AM
Fisiere atasate
-
EU_COASA.jpg (33.01K)
Number of downloads: 153
Cu rabdare si ciocan.
#9
Postat 15 June 2007 - 08:59 AM
Marinaru, la 15 Jun 2007, 08:22, a spus:
hehehehe ... Radule .. tot cu pantalonii aia ? Sau nu se pot zbura captive altfel ?
#10
Postat 15 June 2007 - 09:23 AM
si oricum noi cica suntem rivali..el nu are echipa nu are modele prea multe dar are banii...la noi e invers :)
Domnul Arnaut (poate il stii) a facut un captiv care zice ca e de viteza...drept e ca acro nu e ,dar nici perf. prea mare nu cred sa aiba cu un cox de 2,5...
cu un novarossi insa....dar nu stiu cum se aduc alea , sau cat costa unu d-ala...
asa ca incercam sa gasesc un motor la perf unui novarossi sa il pot si cumpara...
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 16 June 2007 - 12:29 PM
#11
Postat 15 June 2007 - 09:46 AM
ZOD, la 15 Jun 2007, 09:59, a spus:
Bueeei, putin repect pentru pantalonii aia!!...mancam cam o pereche de pantaloni de trening si o pereche de teneshi la un concurs!!!...si aveam si sacosa cu pufuleti!
Baroane, mai tine-ma la curent cu evolutia; un sabot de dural pentru motor pot sa-ti dau, dar dupa ce vad ca ai macar o aripa de aluminiu cat de cat facuta!!!
MVVS-ul de pe piatza e super-OK, daca-l cumperi cu rezonator cu tot!!!...nu cumpara motorul fara tubul de rezonanta!!!
Daca nu erai asa de mandru, puteai vedea la Sorin modelul campion mondial de anul trecut...l-a costat peste 1000 de euroi, da e la el in batatura...plus alte accesorii si motoare adunate de-a lungul timpului pentru F2A.
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 15 June 2007 - 09:49 AM
Cu rabdare si ciocan.
#12
Postat 15 June 2007 - 01:40 PM
RedBaron, la 15 Jun 2007, 10:23, a spus:
Arnautu nu e fostul profesor de la Codlea sau Brasov?...are coxul ala de 2.5cc de prin anii 90!!! L-am vazut zburand si stiu sigur ca scotea timpi mai prosti decat vechiul MVVS D7 al fiului lui, cu care a iesit campion national in cateva randuri! Modelul e unul cu suprafata de 10 dm patrati, pentru Palatele Copiilor daca nu ma-nsel!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 15 June 2007 - 01:42 PM
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 15 June 2007 - 06:50 PM
Marinaru, la 15 Jun 2007, 08:22, a spus:
Mai bine spune-mi de ce nu e bun un motor de auto de performanta, la un aero (exceptand poate gabaritul si greutatea, probleme care se pot rezolva!)? Ca sa nu mor curios!
Scuze de insistenta...
Telefon: 0721 385365
#14
Postat 15 June 2007 - 08:41 PM
Marinaru, la 15 Jun 2007, 13:40, a spus:
RedBaron, la 15 Jun 2007, 10:23, a spus:
Arnautu nu e fostul profesor de la Codlea sau Brasov?...are coxul ala de 2.5cc de prin anii 90!!! L-am vazut zburand si stiu sigur ca scotea timpi mai prosti decat vechiul MVVS D7 al fiului lui, cu care a iesit campion national in cateva randuri! Modelul e unul cu suprafata de 10 dm patrati, pentru Palatele Copiilor daca nu ma-nsel!!!
da despre el e vorba...
pai daca nu gasesc motor tot cu cox-ul cu 2 esapamente o sa zbor...
modelul nu stiu ce suprafata are...oricum e mai mult de antrenament decat de viteza...
#15
Postat 15 June 2007 - 08:44 PM
bitex, la 15 Jun 2007, 19:50, a spus:
Marinaru, la 15 Jun 2007, 08:22, a spus:
Mai bine spune-mi de ce nu e bun un motor de auto de performanta, la un aero (exceptand poate gabaritul si greutatea, probleme care se pot rezolva!)? Ca sa nu mor curios!
Scuze de insistenta...
Prima idee: nu oricine poate sa faca asa cum zici tu un motor de aero dintr-un motor auto!!
A doua idee e asa: la o elice cu diametru de 145-160 mm, calculeaza la varful palei cam ce viteza tangentiala are maxim, fara sa treaca prin viteza critica (a sunetului...peste, e rau, nu e bine)
A treia idee: ca orice proba de performanta, nu se poate face decat cu motoare dedicate, nu peticite din alte domenii!!!
A patra, cincea, tzashpea...mai multe la o bere...da nu io o platesc!!
Cu rabdare si ciocan.
#16
Postat 15 June 2007 - 08:50 PM
Marinaru, la 15 Jun 2007, 21:44, a spus:
Dupa ce ai obtinut viteza si automat turatia maxima pe care o poti folosi in conditii optime, cauta sa compari la ce turatie obtii cuplul maxim in cazul ambelor tipuri de motoare!
Cu rabdare si ciocan.
#17
Postat 15 June 2007 - 09:19 PM
Dar tot o sa fiu greu de convins. Musai sa ajungem la ideea a patra, a cincea...
Sa ai creion si hartie la tine si sa vii cu lectia invatata!
Hai sa las subiectul omului liber, ca mereu primesc reclamatii ca scriu aiurea pe unde apuc!
Imi pare bine de reauzire!
Succes la procurarea unui motor bun si scuze de interventie!
Telefon: 0721 385365
#18
Postat 15 June 2007 - 11:30 PM
#19
Postat 15 June 2007 - 11:38 PM
Am luat un link la intamplare: http://www.hood.de/auction/29130253/pro-28...3-big-block.htm
A fost prea la intamplare si am nimerit parca la o licitatie.
Dar am mers la: http://www.towerhobbies.com/products/os_en.../osmg1995m.html
si tot cam asa arata ideea.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 15 June 2007 - 11:48 PM
Telefon: 0721 385365
#20
Postat 16 June 2007 - 01:52 AM
Cand vad puteri de peste 1,5 CP, turatii de peste 30 000 rot/min si nu avem din constructie acea suprafata conica pe ax pentru centrare, parca nu as sfatui pe cineva sa improvizeze instalarea unei elici.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 01:59 AM
#21
Postat 16 June 2007 - 05:37 PM
E o bucsa elastica, e drept ca-i conica, dar vine in setul ala de cateva piese de care ziceam eu ca ai nevoie, indiferent de motor.
Ca iti vin motoare cu piesele alea sau ca-ti vin fara, motorul n-are treaba cu asta. Poate mai mult conteaza caracteristicile tehnice si cum se impaca cu restul... (incepea subtil Marinaru sa povesteasca).
Ca sa raspund la intrebarea ta de mai devreme, se poat emonta o elice fara modificari. Ai de adaugat ceva (de regula: bucsa conica, suportul elicei care se fixeaza pe ax prin intermediul acelei bucse elastice, elicea, o saiba, elicea si conul), nu de modificat.
Piesele astea le pui si pe un motor de aero, pe ax, daca nu le ai (aproape ca pot fi puse si pe un ax de electric).
Telefon: 0721 385365
#22
Postat 16 June 2007 - 10:00 PM
Eu am vorbit doar prin prisma cuiva care nu are posibilitati de prelucrare iar ca sa faci o comanda nici nu merita sa te gandesti. Daca nu poti gasi piesa necesara ca piesa de schimb - si chiar si atunci nu stiu cat de avantajos ar fi - pentru mine cel putin totul se opreste acolo.
Am cercetat in saraca mea colectie de motoare.
In prima fotografie este sistemul sovietic cu bucsa conica si elastica de care pomenesti tu. Axul are un umar pe care se sprijina bucsa. Daca axul motorului auto il are atunci situatia este salvata. Si s-ar putea sa-l aiba sub forma rulmentului anterior.
Fisiere atasate
-
DSCN1086.jpg (83.58K)
Number of downloads: 66
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 10:01 PM
#23
Postat 16 June 2007 - 10:04 PM
Fisiere atasate
-
DSCN1080.jpg (81.17K)
Number of downloads: 59
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 10:05 PM
#24
Postat 17 June 2007 - 12:36 AM
un motor de F2A poate fi considerat un motor de inalta performanta, sub nici o forma nu e o jucarie. am vazut accidente grave cu astfel de motoare.
ca motoare iti recomand MDS de 2,5cc. e de fabricatie ruseasca si daca cauti cu atentie vei observa ca vine in doua pachete: unul simplu ca orice motor, si unul in care se gaseste rezonator, inele de schimb, stutul de supraalimentare samd. e un inceput bun. ATETIE! nu te joci cu un astfel de motor, bun, prost cum o fi e motor de competitie, facut sa dea performanta mare, dar nu sunt durabile.
NovaRossi si Rossi nu ai sa mai gasesti decat la niste preturi super mari, de ordinul 400+euro.
cu motoare obisnuite, nu vei face mare branza. obisnuite precum: MVVS, Enya, OS etc. acestea sunt motoare facute sa ruleze in RPM-uri mai mici, putere mai mica, viata mai lunga.
spre exemplu orientativ: am incercat acum circa 6 ani sa folosesc un Enya de 2,5 cc RC pe un model F2A cu suprafata totala de 10dm patrati, pentru concursurile organizate de Ministerul Invatamantului, pentru Palatele copiior. ei, i-am facut rodajul circa o ora, dupa care l-am scos la zbor. am inceput de la elice de 18 cu 15( pasurile vechi, metrice) si am tot coborat in dimensiune si pas, pana i-am gasit elicea potrivita. astfel dupa multe zboruri am ajuns la elice de 15 cu 7.5, cu care rula la puterea maxima( credeam eu). am facut un zbor de proba, si inca unul, si inca unul, pana i-am gasit reglajul perfect, dupa care am spus ca mai fac un zbor cu el si o las balta in ziua aia. l-am rugat pe colegul de zbor sa cronometreze cand ii spun eu si i-am dat pedale. in turul 4, daca-mi aduc aminte bine, acel Enya RC a ajuns la peste 30 de mii de ture si a golit rezervorul de 75 de mililitri in 8 ture. in acele opt ture am scos timpul de 12 secunde si un pic. nu am reusit sa fac cele zece ture regulamentare. rezulta ca daca-i pun un rezervor de 100 mililitri imi ajunge. timpul ar fi fost de 15 secunde si ceva pe zece tururi, destul cat sa te clasezi in primii trei, la vremea aia.
urmarea tragica: dupa acel zbor in "forja" maxima, motorul nu mai vroia mai sus de 8-9000 de ture.
am distrus motorul......intr-un singur zbor rapid.
cauta si ciuleste bine urechile si poate gasesti un MDS, chiar SH. numai bine