Modelism - RHC Forum: NEED HELP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

NEED HELP 2,5 cmc turatie mare...

#1 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 13 June 2007 - 02:16 PM

am nevoie de ajutor....intr-un timp cat mai scurt cu putinta am nevoie de un motor de 2,5 cmc de turatie mare...
am nevoie daca stie cinve de v-un link de unde pot gasi sa cumpar..
nu conteaza marca , si de unde ( poate sa fie si in exterioul RO pentru ca pe aici nu gasesc)...
sau daca are careva unu SH ?

pls HELP ME
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#2 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 13 June 2007 - 02:21 PM

am uitat sa precizez...
sa aiba macar 24-28000 de ture...
si sa fie aero:P
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#3 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 13 June 2007 - 02:55 PM

in romanica am vazut motor de 2,5 da de auto care ajunge la 35000 de ture
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 June 2007 - 06:42 PM

Deci iti trebuie un motor ducted fan. OS face ceva dar marisor:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXBY99&P=0
Sunt sigur ca stii ca aceste motoare nu au garantie....
Iti sugerez sa cauti dupa "ducted fan engine".

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 June 2007 - 06:48 PM

0

#5 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 14 June 2007 - 01:58 PM

neah...
nu m-am gandit sa precizez...le vreau pentru captiv viteza...
sa bat echipa marinerului :D deci deducted fan sare :((

am gasit ceva pe www.novarossi.it dar astia inca cred ca romania e undeva prin africa :lol:
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#6 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 14 June 2007 - 02:48 PM

RedBaron, la 13 Jun 2007, 14:21, a spus:

si sa fie aero:P

Scuze ca intreb, dar chiar nu stiu!
Daca-i de auto ce are? Pistonul in sus? Sau biela stramba?
Un motor de auto pus pe un aero nu se cheama ca ajunge sa fie de aero?
Ca eu am la auto unul de aero si nu tuseste.

Intreb din cauza ca si eu caut motor de turatie sa bat tot echipa marinerului dar la auto captive...
S-ar parea ca pentru mine e mai usor sa gasesc de auto pentru auto. Sper!

Revin cu concluzia, sa nu se inteleaga gresit: de ce nu-i bun un motor de auto la aero?
Sau mai concret, ce te deranjeaza la un motor de auto, daca-i destul de performant?

Aceasta postare a fost editata de bitex: 14 June 2007 - 02:50 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 June 2007 - 04:05 PM

V-ati pus toti pe capul omului.
Dar eu tot pe Marinarul pariez idiferent ca-i in aer sau pe pamant.
Si motorul de ducted fan pare mai aproape de ce-ti trebuie decat cel de auto.....zic si eu. Nu ca cel de auto nu ar merge dar macar ii pui elicea fara sa mai modifici ceva.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 June 2007 - 06:41 PM

0

#8 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 15 June 2007 - 08:22 AM

Baroane, daca vrei sa stii ce e ala captiv viteza, suna-l pe Sorin Vaja (organizatorul intalnirii de la Codlea) si iti faci o idee, poate si un motor!!!

Fisiere atasate


Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#9 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 June 2007 - 08:59 AM

Marinaru, la 15 Jun 2007, 08:22, a spus:

Baroane, daca vrei sa stii ce e ala captiv viteza, suna-l pe Sorin Vaja (organizatorul intalnirii de la Codlea) si iti faci o idee, poate si un motor!!!

hehehehe ... Radule .. tot cu pantalonii aia ? Sau nu se pot zbura captive altfel ?
DT
0

#10 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 June 2007 - 09:23 AM

Cu domnul Sorin nu prea pot vorbi.. nu prea suntem preteni asa buni ...
si oricum noi cica suntem rivali..el nu are echipa nu are modele prea multe dar are banii...la noi e invers :)

Domnul Arnaut (poate il stii) a facut un captiv care zice ca e de viteza...drept e ca acro nu e ,dar nici perf. prea mare nu cred sa aiba cu un cox de 2,5...
cu un novarossi insa....dar nu stiu cum se aduc alea , sau cat costa unu d-ala...
asa ca incercam sa gasesc un motor la perf unui novarossi sa il pot si cumpara...

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 16 June 2007 - 12:29 PM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#11 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 15 June 2007 - 09:46 AM

ZOD, la 15 Jun 2007, 09:59, a spus:

hehehehe ... Radule .. tot cu pantalonii aia ?

Bueeei, putin repect pentru pantalonii aia!!...mancam cam o pereche de pantaloni de trening si o pereche de teneshi la un concurs!!!...si aveam si sacosa cu pufuleti!
Baroane, mai tine-ma la curent cu evolutia; un sabot de dural pentru motor pot sa-ti dau, dar dupa ce vad ca ai macar o aripa de aluminiu cat de cat facuta!!!
MVVS-ul de pe piatza e super-OK, daca-l cumperi cu rezonator cu tot!!!...nu cumpara motorul fara tubul de rezonanta!!!
Daca nu erai asa de mandru, puteai vedea la Sorin modelul campion mondial de anul trecut...l-a costat peste 1000 de euroi, da e la el in batatura...plus alte accesorii si motoare adunate de-a lungul timpului pentru F2A.

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 15 June 2007 - 09:49 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 15 June 2007 - 01:40 PM

RedBaron, la 15 Jun 2007, 10:23, a spus:

Domnul Arnaut (poate il stii) a facut un captiv care zice ca e de viteza...drept e ca acro nu e ,dar nici perf. prea mare nu cred sa aiba cu un cox de 2,5...

Arnautu nu e fostul profesor de la Codlea sau Brasov?...are coxul ala de 2.5cc de prin anii 90!!! L-am vazut zburand si stiu sigur ca scotea timpi mai prosti decat vechiul MVVS D7 al fiului lui, cu care a iesit campion national in cateva randuri! Modelul e unul cu suprafata de 10 dm patrati, pentru Palatele Copiilor daca nu ma-nsel!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 15 June 2007 - 01:42 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 15 June 2007 - 06:50 PM

Marinaru, la 15 Jun 2007, 08:22, a spus:

daca vrei sa stii ce e ala captiv viteza

Mai bine spune-mi de ce nu e bun un motor de auto de performanta, la un aero (exceptand poate gabaritul si greutatea, probleme care se pot rezolva!)? Ca sa nu mor curios!
Scuze de insistenta...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#14 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 June 2007 - 08:41 PM

Marinaru, la 15 Jun 2007, 13:40, a spus:

RedBaron, la 15 Jun 2007, 10:23, a spus:

Domnul Arnaut (poate il stii) a facut un captiv care zice ca e de viteza...drept e ca acro nu e ,dar nici perf. prea mare nu cred sa aiba cu un cox de 2,5...

Arnautu nu e fostul profesor de la Codlea sau Brasov?...are coxul ala de 2.5cc de prin anii 90!!! L-am vazut zburand si stiu sigur ca scotea timpi mai prosti decat vechiul MVVS D7 al fiului lui, cu care a iesit campion national in cateva randuri! Modelul e unul cu suprafata de 10 dm patrati, pentru Palatele Copiilor daca nu ma-nsel!!!

da despre el e vorba...
pai daca nu gasesc motor tot cu cox-ul cu 2 esapamente o sa zbor...
modelul nu stiu ce suprafata are...oricum e mai mult de antrenament decat de viteza...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#15 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 15 June 2007 - 08:44 PM

bitex, la 15 Jun 2007, 19:50, a spus:

Marinaru, la 15 Jun 2007, 08:22, a spus:

daca vrei sa stii ce e ala captiv viteza

Mai bine spune-mi de ce nu e bun un motor de auto de performanta, la un aero (exceptand poate gabaritul si greutatea, probleme care se pot rezolva!)? Ca sa nu mor curios!
Scuze de insistenta...

Prima idee: nu oricine poate sa faca asa cum zici tu un motor de aero dintr-un motor auto!!
A doua idee e asa: la o elice cu diametru de 145-160 mm, calculeaza la varful palei cam ce viteza tangentiala are maxim, fara sa treaca prin viteza critica (a sunetului...peste, e rau, nu e bine)
A treia idee: ca orice proba de performanta, nu se poate face decat cu motoare dedicate, nu peticite din alte domenii!!!
A patra, cincea, tzashpea...mai multe la o bere...da nu io o platesc!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#16 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 15 June 2007 - 08:50 PM

Marinaru, la 15 Jun 2007, 21:44, a spus:

A doua idee e asa: la o elice cu diametru de 145-160 mm, calculeaza la varful palei cam ce viteza tangentiala are maxim, fara sa treaca prin viteza critica (a sunetului...peste, e rau, nu e bine)

Dupa ce ai obtinut viteza si automat turatia maxima pe care o poti folosi in conditii optime, cauta sa compari la ce turatie obtii cuplul maxim in cazul ambelor tipuri de motoare!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#17 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 15 June 2007 - 09:19 PM

Stiam eu de ce meriti bere!
Dar tot o sa fiu greu de convins. Musai sa ajungem la ideea a patra, a cincea...
Sa ai creion si hartie la tine si sa vii cu lectia invatata!

Hai sa las subiectul omului liber, ca mereu primesc reclamatii ca scriu aiurea pe unde apuc!
Imi pare bine de reauzire!

Succes la procurarea unui motor bun si scuze de interventie!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 June 2007 - 11:30 PM

Va rog sa ma lamuriti si pe mine. Precizez ca nu am avut in mana nici un motor de auto. Se poate monta elicea fara modificari?
0

#19 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 15 June 2007 - 11:38 PM

Deschide orice pagina cu motoare auto RC si vezi singur daca se poate monta o elice pe ax. Mai sunt 2-3 piese necesare pe langa elicea aia dar parca s-ar putea.
Am luat un link la intamplare: http://www.hood.de/auction/29130253/pro-28...3-big-block.htm
A fost prea la intamplare si am nimerit parca la o licitatie.
Dar am mers la: http://www.towerhobbies.com/products/os_en.../osmg1995m.html
si tot cam asa arata ideea.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 15 June 2007 - 11:48 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 June 2007 - 01:52 AM

Deci nu se prea potriveste. De aceea imi era frica.
Cand vad puteri de peste 1,5 CP, turatii de peste 30 000 rot/min si nu avem din constructie acea suprafata conica pe ax pentru centrare, parca nu as sfatui pe cineva sa improvizeze instalarea unei elici.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 01:59 AM

0

#21 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 16 June 2007 - 05:37 PM

Dar unde ai vazut la motoare acea suprafata conica pe ax, pentru centrare? Aia e o piesa separata, nu e din aceeasi "bucata" cu axul. Ca daca o iau asa motoarele din poze nu-s bune nici pentru auto ca nici pentru auto n-au piesele necesare pornirii, montate pe ax. Si alea se pot cumpara separat.
E o bucsa elastica, e drept ca-i conica, dar vine in setul ala de cateva piese de care ziceam eu ca ai nevoie, indiferent de motor.

Ca iti vin motoare cu piesele alea sau ca-ti vin fara, motorul n-are treaba cu asta. Poate mai mult conteaza caracteristicile tehnice si cum se impaca cu restul... (incepea subtil Marinaru sa povesteasca).
Ca sa raspund la intrebarea ta de mai devreme, se poat emonta o elice fara modificari. Ai de adaugat ceva (de regula: bucsa conica, suportul elicei care se fixeaza pe ax prin intermediul acelei bucse elastice, elicea, o saiba, elicea si conul), nu de modificat.
Piesele astea le pui si pe un motor de aero, pe ax, daca nu le ai (aproape ca pot fi puse si pe un ax de electric).
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 June 2007 - 10:00 PM

Ai pefecta dreptate. Bineinteles ca se poate fabrica ceva care sa functioneze excelent.
Eu am vorbit doar prin prisma cuiva care nu are posibilitati de prelucrare iar ca sa faci o comanda nici nu merita sa te gandesti. Daca nu poti gasi piesa necesara ca piesa de schimb - si chiar si atunci nu stiu cat de avantajos ar fi - pentru mine cel putin totul se opreste acolo.
Am cercetat in saraca mea colectie de motoare.
In prima fotografie este sistemul sovietic cu bucsa conica si elastica de care pomenesti tu. Axul are un umar pe care se sprijina bucsa. Daca axul motorului auto il are atunci situatia este salvata. Si s-ar putea sa-l aiba sub forma rulmentului anterior.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 10:01 PM

0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 June 2007 - 10:04 PM

A doua fotografie este sistemul folosit de OS. Aici chiar daca gasesc piesa din aluminiu ca piesa de schimb nu ma ajuta daca axul nu are tesitura respectiva si cotele necesare.....zic si eu.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 10:05 PM

0

#24 Useril este offline   Piglett 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 17 June 2007 - 12:36 AM

mda, hai sa-ti dau ceva repere Baroane:

un motor de F2A poate fi considerat un motor de inalta performanta, sub nici o forma nu e o jucarie. am vazut accidente grave cu astfel de motoare.
ca motoare iti recomand MDS de 2,5cc. e de fabricatie ruseasca si daca cauti cu atentie vei observa ca vine in doua pachete: unul simplu ca orice motor, si unul in care se gaseste rezonator, inele de schimb, stutul de supraalimentare samd. e un inceput bun. ATETIE! nu te joci cu un astfel de motor, bun, prost cum o fi e motor de competitie, facut sa dea performanta mare, dar nu sunt durabile.
NovaRossi si Rossi nu ai sa mai gasesti decat la niste preturi super mari, de ordinul 400+euro.

cu motoare obisnuite, nu vei face mare branza. obisnuite precum: MVVS, Enya, OS etc. acestea sunt motoare facute sa ruleze in RPM-uri mai mici, putere mai mica, viata mai lunga.

spre exemplu orientativ: am incercat acum circa 6 ani sa folosesc un Enya de 2,5 cc RC pe un model F2A cu suprafata totala de 10dm patrati, pentru concursurile organizate de Ministerul Invatamantului, pentru Palatele copiior. ei, i-am facut rodajul circa o ora, dupa care l-am scos la zbor. am inceput de la elice de 18 cu 15( pasurile vechi, metrice) si am tot coborat in dimensiune si pas, pana i-am gasit elicea potrivita. astfel dupa multe zboruri am ajuns la elice de 15 cu 7.5, cu care rula la puterea maxima( credeam eu). am facut un zbor de proba, si inca unul, si inca unul, pana i-am gasit reglajul perfect, dupa care am spus ca mai fac un zbor cu el si o las balta in ziua aia. l-am rugat pe colegul de zbor sa cronometreze cand ii spun eu si i-am dat pedale. in turul 4, daca-mi aduc aminte bine, acel Enya RC a ajuns la peste 30 de mii de ture si a golit rezervorul de 75 de mililitri in 8 ture. in acele opt ture am scos timpul de 12 secunde si un pic. nu am reusit sa fac cele zece ture regulamentare. rezulta ca daca-i pun un rezervor de 100 mililitri imi ajunge. timpul ar fi fost de 15 secunde si ceva pe zece tururi, destul cat sa te clasezi in primii trei, la vremea aia.

urmarea tragica: dupa acel zbor in "forja" maxima, motorul nu mai vroia mai sus de 8-9000 de ture.

am distrus motorul......intr-un singur zbor rapid.

cauta si ciuleste bine urechile si poate gasesti un MDS, chiar SH. numai bine
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu