Brushless motor home made
#14
Postat 23 July 2005 - 07:58 PM
Marinaru, la 23 Jul 2005, 07:32, a spus:
...vreau si eu un strung cehesc!
Marinare daca vrei strung, afla de la mine ca am cumparat unul acum 2 saptamani din Praktiker in rate si dupa ce l-am bibilit putin pe la reglaje, a inceput sa mearga foarte bine, iar precizia este de 0.02mm pe masurate. Sunt foarte multumit de el si-ti recomand si tie. Cu toate accesoriile (extra) am ajuns la rata de 100 lei ron / luna. Astazi am cumparat tot in aceleasi conditii si masina de frezat, asa ca m-am linistit.
Invata repede si aplica...tot repede!
#18
Postat 27 July 2005 - 04:30 AM
Tolele sunt dintr-un motor existent.
#25
Postat 27 July 2005 - 11:00 PM
I-am pus elice de 8x6 si parca este putin cam mica.Elicea de 9X5 cred ca este mare. Alimentat la 3 cel LiPol are o forta de tractiune de cam 500-600grame. I-am limitat curentul max din sarma cu care am bobinat motorul.
Cu mansa in full, motorul ( statorul ) se incalzeste putin, probabil 45 grade C, max.Statotul este complet rece.
Nu stiu daca stiti dar magnetii neodim sunt foarte sensibili la temperaturi mai mari de 70-80 grade C. Putin peste aceasta temperatura au loc transformari ireversibile in magneti, practic scade intensitatea campului magnetic si ramane acolo.Pentru a readuce mag la starea initiala este nevoie de un proces cam costisitor si periculos pana la urma, pentru cel care-o face.Cu putina neatentie si mansa in full se poate ajunge foarte usor la 70 grade C
Motoarele brushless sunt motoare sincrone si pentru a nu scapa din sincronism au nevoie de niste magneti foarte puternici .
Cu stima , albastru
Cu mansa in full, motorul ( statorul ) se incalzeste putin, probabil 45 grade C, max.Statotul este complet rece.
Nu stiu daca stiti dar magnetii neodim sunt foarte sensibili la temperaturi mai mari de 70-80 grade C. Putin peste aceasta temperatura au loc transformari ireversibile in magneti, practic scade intensitatea campului magnetic si ramane acolo.Pentru a readuce mag la starea initiala este nevoie de un proces cam costisitor si periculos pana la urma, pentru cel care-o face.Cu putina neatentie si mansa in full se poate ajunge foarte usor la 70 grade C
Motoarele brushless sunt motoare sincrone si pentru a nu scapa din sincronism au nevoie de niste magneti foarte puternici .
Cu stima , albastru
#26
Postat 27 July 2005 - 11:25 PM
Pentru domnu' doctor :
Exista niste aparate de aer conditionat facute de General Electric care au niste compresoare alimentate de niste invertoare trifazice.
Mai exact sunt niste motoare brushless.
Aparatul se alimenteaza la 220 v si consuma cam 1.2 KW.
In functie de necesarul de frig, este variata puterea motorului .
Invertorul redreseaza si filtreaza tensiunea retelei ( 310 Volti ), o transforma in semnal trifazic si o aplica motorului in final.
Partea electronica este o frumusete de zile mari.
Pana la urma si alternatorul de la masina este un motor brushless daca-l comanzi corespunzator.
Daca aplici o tensiune continua pe rotor si-l comanzi cu un variator de peste 50 A aero, sunt sigur ca am cel mai tare motor brushless.
Fireste, variatorul legat direct in infasurarile trifazice.
Un motor de cel putin 600-700 W la 12 V. E tare de tot !!!
E... ce zice domnu' doctor ?
Cu stima, albastru
Exista niste aparate de aer conditionat facute de General Electric care au niste compresoare alimentate de niste invertoare trifazice.
Mai exact sunt niste motoare brushless.
Aparatul se alimenteaza la 220 v si consuma cam 1.2 KW.
In functie de necesarul de frig, este variata puterea motorului .
Invertorul redreseaza si filtreaza tensiunea retelei ( 310 Volti ), o transforma in semnal trifazic si o aplica motorului in final.
Partea electronica este o frumusete de zile mari.
Pana la urma si alternatorul de la masina este un motor brushless daca-l comanzi corespunzator.
Daca aplici o tensiune continua pe rotor si-l comanzi cu un variator de peste 50 A aero, sunt sigur ca am cel mai tare motor brushless.
Fireste, variatorul legat direct in infasurarile trifazice.
Un motor de cel putin 600-700 W la 12 V. E tare de tot !!!
E... ce zice domnu' doctor ?
Cu stima, albastru
#28
Postat 28 July 2005 - 07:45 PM
albastru, la 27 Jul 2005, 23:25, a spus:
Pentru domnu' doctor :
Un motor de cel putin 600-700 W la 12 V. E tare de tot !!!
E... ce zice domnu' doctor ?
Cu stima, albastru
Un motor de cel putin 600-700 W la 12 V. E tare de tot !!!
E... ce zice domnu' doctor ?
Cu stima, albastru
600 W : 12 V = 50 A :o :o
Trebe baterie serioasa!
Sau e folosit cateva secunde! Depinde destinatie!
Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#30
Postat 29 July 2005 - 11:44 AM
Mamutel, la 28 Jul 2005, 21:02, a spus:
mai bine trecem de la submarine electrice la alea diesel, doctore, ca bateria necesara (la 600W) arata cam ca aia de camion!
Depinde din ce grota vii! :D
Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal