Pagina 1 din 1
Magazine!
#4
Postat 06 August 2003 - 09:10 PM
Nu exista un magazin in adevaratul sens al cuvantului cu vitrina si rafturi... exista in schimb mai multi importatori de articole de modelism. Unul din ei este chiar RHC si ii poti contacta prin intermediul site-ului.
Eu mai cunosc doi sau trei importatori dar doar de auto...
Ar fi lipsit de decenta sa-i pomenesc aici. Sunt concurenti...
Succes,
Eu mai cunosc doi sau trei importatori dar doar de auto...
Ar fi lipsit de decenta sa-i pomenesc aici. Sunt concurenti...
Succes,
URK
#6
Postat 07 August 2003 - 08:45 AM
Un magazin implica stocuri permanente de marfa foarte variata, adica si ieftina, si scumpa... Cum articolele de modelism sunt, cred, printre cele mai variate, ar insemna un buget enorm pentru un magazin de calitate... Si suntem, totusi, in RO......
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele
#7
Postat 07 August 2003 - 11:09 AM
Ca bine zici Vipere...
Exista un proiect pentru infiintarea unui magazin care sa ia sub aceeasi palarie mai multi dealeri. Nu stiu ce s-a mai inmtamplat. Oricum e foarte greu de realizat asa ceva deoarece este un busines foarte mofturos. Bani multi blocati in stocuri si cerere mica.
Cred insa ca cel mai important ar fi reglementarea vanzarii de combustibil - respectiv regularizarea acestor vanzari.
Eu de exemplu acum nu mai am nici un strop de zeama asa ca duminica s-ar putea sa stau sa ma uit la masini...
Exista un proiect pentru infiintarea unui magazin care sa ia sub aceeasi palarie mai multi dealeri. Nu stiu ce s-a mai inmtamplat. Oricum e foarte greu de realizat asa ceva deoarece este un busines foarte mofturos. Bani multi blocati in stocuri si cerere mica.
Cred insa ca cel mai important ar fi reglementarea vanzarii de combustibil - respectiv regularizarea acestor vanzari.
Eu de exemplu acum nu mai am nici un strop de zeama asa ca duminica s-ar putea sa stau sa ma uit la masini...
URK
#11
Postat 18 August 2003 - 04:44 PM
Salut,
In general combustibilul se prepara dupa cerinta fiecaruia.
Producatorul motorului mentioneaza in cartea tehnica procentajul de alcool metilic, ulei si nitrometan!
Ex:
-pentru motoarele NovaRossi de 3.5 cc se recomanda combustibil cu 5% nitro si 12-15% ulei la rodaj si 15-25% nitro cu 7-10% ulei dupa rodaj.
-pentru motoarele OS MAX de 3.5 cc producatorul recomanda in rodaj combustibil fara nitometan si ulterior 10-20% nitro cu 12-15% ulei!
etc.
In concluzie, este important de stiut ce fel de motor ai (producatorul, etc)!
In general combustibilul se prepara dupa cerinta fiecaruia.
Producatorul motorului mentioneaza in cartea tehnica procentajul de alcool metilic, ulei si nitrometan!
Ex:
-pentru motoarele NovaRossi de 3.5 cc se recomanda combustibil cu 5% nitro si 12-15% ulei la rodaj si 15-25% nitro cu 7-10% ulei dupa rodaj.
-pentru motoarele OS MAX de 3.5 cc producatorul recomanda in rodaj combustibil fara nitometan si ulterior 10-20% nitro cu 12-15% ulei!
etc.
In concluzie, este important de stiut ce fel de motor ai (producatorul, etc)!
RHCForum - Webmaster
#12
Postat 18 August 2003 - 08:56 PM
La mine producatorul recomanda ca pentru rodaj sa fie folosit acelasi combustibil care este folosit in mod normal pentru masina. Uleiul trebuie sa fie amestec de sintetic si ricin(ricin intre 3-5% din totalul de ulei). Nitrometanul trebuie sa fie de minimum 10%, recomandat de 20%. Am facut niste experimente cu un combustibil numai cu ulei de ricin(15%) si fara nitrometan si nu prea am obtinut rezultate incurajatoare. Motorul merge putin dupa care se incleiaza si nu mai vrea sa porneasca. Diferenta intre un combustibil care indeplineste parametrii recomandati de producator si cel pe care l-am incercat eu este foarte mare. Problemele nu sunt sigur de la bujie. Cand am incercat din nou un combustibil care se potriveste motorul am mers la inceput un pic mai prost pana s-a eliminat uleiul de la combustibilul care a fost inainte dupa care a mers fara probleme cu aceeasi bujie.
#16
Postat 22 August 2003 - 10:35 AM
Inteleg ca uleiul era 100%ricin. Am umblat doar la reglajul concentratie de aer(high speed mixture), asa cum am spus o perioada am crezut ca merge ok dar dupa putin timp motorul a inceput se se opreasca din ce in ce mai des pana cand nu a mai pornit deloc. Am incercat evident si cu o bujie noua.
Din cate am inteles eu unul dintre motivele pentru care motorul meu are nevoie de nitrometan este legat de forma camerei in care se misca pistonul care este atunci cand e rece mai ingusta in partea superioara. Nitrometanul ridica temperatura motorului mai repede si in felul asta partea mai ingusta de sus se dilata mai repede. Daca se foloseste mai putin nitrometan motorul isi pierde mai repede compresia(definitiv) din cauza ca functioneaza o perioada mai mare cu camasa pistonului nedilatata.
De ce la RHC nu se vande combustibil si cu ulei sintetic? Uleiul de ricin face mai bine racirea dar cel sintetic face sa se miste mai usor pistonul motorului. Cel putin asta am observat eu la motorul meu.
Din cate am inteles eu unul dintre motivele pentru care motorul meu are nevoie de nitrometan este legat de forma camerei in care se misca pistonul care este atunci cand e rece mai ingusta in partea superioara. Nitrometanul ridica temperatura motorului mai repede si in felul asta partea mai ingusta de sus se dilata mai repede. Daca se foloseste mai putin nitrometan motorul isi pierde mai repede compresia(definitiv) din cauza ca functioneaza o perioada mai mare cu camasa pistonului nedilatata.
De ce la RHC nu se vande combustibil si cu ulei sintetic? Uleiul de ricin face mai bine racirea dar cel sintetic face sa se miste mai usor pistonul motorului. Cel putin asta am observat eu la motorul meu.
Aceasta postare a fost editata de cmm: 22 August 2003 - 11:54 AM
#17
Postat 24 August 2003 - 07:57 PM
cmm, la 22 Aug 2003, 08:42, a spus:
As vrea sa stiu daca e cineva de aici care foloseste combusibil cu 0%nitrometan si numai ulei de ricin la motoarele de masina.
Eu folosesc la un motor de .12 combustibil fara nitrometan, deci chestia e urmatoarea, iau o sticla de alcool metilic, in care bag ulei de ricin, si asta e toata smecheria, cu cit puritatea alcoolului e mai mare cu atit motorul merge mai bine, de exemplu pe incercatelea ca cu alcool tehnic puritate 90% ce gasesti la selgros poti sa iti omori timpu (si nervii) prin parcare cu masinuta, problema este ca nu pre o ti in functiune mai mult de 6 minute dupa aia se opreste, cel putin asta se intimpla la mine :D , dar oricum e mai eftin in schimb nu poti sa mergi la concurs
Arata acest topic
Pagina 1 din 1