Modelism - RHC Forum: barcute-mai mari - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

barcute-mai mari

#1 Useril este offline   dorelcretu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 12 September 2006 - 09:21 PM

Nu stiu daca am procedat corect, dar mizez pe intelegerea voastra. Acum mai bine de un an am gasit pe
www.stevproj.com. pozele unei barcute botezata " weekender" . Am vazut ca acest velier a fost construit
in mai multe replici foarte dragute. Planurile nu costa mult iar relizarea mi se pare relativ simpla. Eu sunt incepator dar cred ca mas descurca. Am mai multe intrebari, printre care: subiectul incape pe acest forum?
sau sa bat la alta poarta. Alta intrebare ar fi : daca a incercat cineva asa ceva si daca e dispus sa se destainue. Si alte intrebari.....
0

#2 Useril este offline   Dan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1065
  • Inregistrat: 02-May 03
  • Gender:Male
  • Location:galati
  • Interests:navomodelism ,airsoft ,etc.

Postat 13 September 2006 - 06:48 AM

in primul rind bine ai venit printre noi.scopul forumului este de a ajuta sa cauti sau sa oferi raspunsuri la problemele legate de hobby-ul nostru,o comunitate unde vei gasi intodeauna sprijin in cea ce faci.spor la treaba.bafta
Lucrurile nu sunt greu de facut. Greu este sa te pui in pozitia de a le face."- C.Brancusi
user vechi:stamy
0

#3 Useril este offline   MariusF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 05-September 05

Postat 13 September 2006 - 12:34 PM