Modelism - RHC Forum: septembrie 2006 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

septembrie 2006 sa turam motoarele....

#31 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2006 - 02:12 PM

...in 27 am...
nu are nici 42, nici 45, nici 55 nici 66 mhz...voi aveti ceva cu chinezii? :rolleyes:
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#32 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 11 September 2006 - 02:50 PM

BogdanStancu, la 11 Sep 2006, 14:12, a spus:

...in 27 am...
nu are nici 42, nici 45, nici 55 nici 66 mhz...voi aveti ceva cu chinezii? :)

....avem...China Town, in curand, in Bucuresti :rolleyes:
No brain, no headache.....
0

#33 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 September 2006 - 03:30 PM

BogdanStancu, la 11 Sep 2006, 15:12, a spus:

nici 66

ai tu ceva cu mine baga sama!
flying is my life...
0

#34 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2006 - 03:57 PM

daca as fi avut cu tine, spuneam de 69, if you know what I mean.
cifrele sunt aleatorii, in functie de cora, carfur sau alte depozite de chinezarii, nu reprezinta neaparat frecvente adevarate. Oare pe aia cum ii disciplinam, avand in vedere ca sambata aparusera tinerii din satul vecin cu o masinuta RC, tocmai cand ne jucam noi mai frumos; nu multi au vazut-o, ca nu a cazut (inca) nimic, da' daca se imputinau galbioarele voastre de funtanele, imediat saream in sus.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#35 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 September 2006 - 05:19 PM

BogdanStancu, la 11 Sep 2006, 15:57, a spus:

daca as fi avut cu tine, spuneam de 69, if you know what I mean.
cifrele sunt aleatorii, in functie de cora, carfur sau alte depozite de chinezarii, nu reprezinta neaparat frecvente adevarate. Oare pe aia cum ii disciplinam, avand in vedere ca sambata aparusera tinerii din satul vecin cu o masinuta RC, tocmai cand ne jucam noi mai frumos; nu multi au vazut-o, ca nu a cazut (inca) nimic, da' daca se imputinau galbioarele voastre de funtanele, imediat saream in sus.

e... am vazut-o io . Le-am desfacut statia am scos bateria si le-am spus sa nu o mai bage la loc. Ce vroiai sa le faci ? Erau niste copii (cred ca mai mult de 10 nu nu aveau) care nu stiau despre ce e vorba. N-ai ce sa faci...

Si cu privire la 27... pai n-are nici 40 am cum avea prietenu chichi ...
DT
0

#36 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2006 - 06:43 PM

pitts, la 11 Sep 2006, 09:20, a spus:

mizzone, la 11 Sep 2006, 09:11, a spus:

SILVIU66, la 10 Sep 2006, 19:24, a spus:

e gata!!
mutumiri principale lui warmk,mada,mizzone si charlie
incepand de azi nu o sa mai lipseasca de pe camp.

hait!
acu' am vazut ca n-are 27...
:(
bafta si minuni!

...da' ce, aveai de gand sa evoluezi in 27 ???? :(

:(
...acilea, esti chiar rautacios, si nici macar la obect!
su'semnatu' a avut 27, prin '97-'98, la auto( :( cu brio, chiar), insa statia aia campioana a plecat demult din inventarul meu; dupa 2003, am avut o statie "ilegalista", in 75, la auto, da' am schimbat repejor in 40; la aero sintem in 35, kanal 69, 70, 78, ma rog, toate "legale".
"sesizarea" de mai sus, cu "lipsa" lu' 27 din tabela, erea o "indirecta" la adresa unora care se mai "trezesc" sa vina cu 27, in conditiile in care li se explica de catre cei care evolueaza corect la clinceni ca nu e chiar ce trebuie, si exista pericol ridicat de pierdere a controlului radio, cu 27...
...da', ... de ce trebuie sa te iei? ... de mine? ... taman ... acilea?... ca degenereaza subectu'...

:(
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 September 2006 - 07:02 PM

mizzone, la 11 Sep 2006, 19:43, a spus:

"sesizarea" de mai sus, cu "lipsa" lu' 27 din tabela, erea o "indirecta" la adresa unora care se mai "trezesc" sa vina cu 27, in conditiile in care li se explica de catre cei care evolueaza corect la clinceni ca nu e chiar ce trebuie, si exista pericol ridicat de pierdere a controlului radio, cu 27...

ghinion de nesansa...nu se mai zboara in 27 la clinceni....
rugam amatorii sa se orienteze catre alte terenuri de zbor.
flying is my life...
0

#38 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2006 - 03:59 PM

Am o mica precizare, daca nu este cu suparare si astept si unele raspunsuri...Daca tot se merge pe tabela si cu frecventa de 72 Mhz, despre care stim cu totii care este situatia, de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Bafta!
Cosmin tel. 0742033887
0

#39 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 September 2006 - 07:26 PM

s-au omis din greseala....nu prea se folosesc in europa mai mult prin anglia.
sunt si "cuie" nemarcate pentru "cazuri disperate". :mellow:
flying is my life...
0

#40 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 12 September 2006 - 08:26 PM

Presupun ca topicul asta este pt toata lumea si nu doar pt Clinceni asa ca o sa postez aici ca a fost o zi prea haioasa ca sa nu o impartasesc cu voi.

S-a zburat si azi in poli, cum se face in fiecare dupa-amiaza cam de pe la 5 jumate pana pe la 8 cand se intuneca.. Clientii obisnuiti sunt eu cu Cessna-bomber/paradropper, un Mr Mulligan (tot un parasol dar mai gras ca cessna si mai scurt), si un mustang de acrobatie home-made(o bijuterie).
Astazi am dus la camp prima oara noua jucarie, un mic parasutist facut dintr-un omulet de LEGO si o bucata dintr-o punga din aia de 1 leu subtire, cu suspantele din ata chirurgicala.. ne-am facut setupurile, si am pornit eu primul sa testez sistemul. primul drop l-am facut destul de jos, de pe la 20 metri, dar nu s-a deschis bine parasuta asa ca a cazut cam repede.. am aterizat, am reincarcat si am zis sa urc mai sus sa aiba un zbor mai lung..
am lansat de la 50-60 M altitudine, si de data asta am avut un chute deployment perfect. Imediat mi-am dat seama ca l-am facut poate un pic prea bine, pt ca desi abia adia vantul, NU VROIA SA COBOARE si se mai si ducea intr-o parte.. am aterizat repede in timp ce altcineva statea cu ochii pe parasutist care trecuse deja de limita campului ( cam cam 60-80 metri de la loculd e lansare) si nu dadea semne ca ar vrea sa coboare.. in cele din urma l-am pierdut in departare printre 2 cladiri.. Mi-am luat puncte de reper si am pornit dupa el.. am ocolit o cladire, am ajuns la locul unde se presupunea ca a cazut si am inceput sa caut.. dupa vreo 15 minute fara succes, am vazut o scara de incendiu care ducea pe un acoperis si am zis sa ma uit de sus.. am urcat, n-am vazut nimic dar am gasit alta scara care ducea pe un acoperis apropiat, cam pe la etajul 3.. am urcat pe ala si am mers uitandu-ma prin jur. Chiar la marginea indepartata a acoperisului cand eram pe punct sa renunt l-am gasit. inca pe acoperis am dat telefon sa anunt recuperarea si am vb cu Alex care zbura cu mustangul.. A zis ca vine sa dea o tura pe deasupra si l-am ghidat pana a ajuns deasupra mea, ca nu ne vedeam direct din cauza unor copaci.. chiar cand a ajuns deasupra si s-a invaritt de vreo 2 ori.. vad ceva ca o explozie la motor, sar bucati din avion si ceva atarna de bot..( ca-n filme ce mai).. Strig disperat in telefon "ti-a explodat motorul adu-l acasa!! iti atarna ceva de el dar inca e ok" Omul e pilot experimentat si si-a revenit imediat si l-a pus in zbor planat spre casa.. A trecut la mai putin de juma de metru de varful copacilor si dupa am aflat ca a aterizat perfect avionul la 3 metri in fata lui, dupa un zbor planat de vreo 150 m poate si mai mult cu ditai gaura in bot si cu motorul atarnand in fire.
Ce se intamplase? s-a smuls motorul din panoul de foc din cauze necunoscute, elicea s-a rupt in fuselaj si totul atarna in fire. Reparabil si nu foarte grav, dar spectaculos.. tot respectul pt pilot.
Am revenit si am mai facut cateva lansari cu parasutistul dar de la inaltime mult mai mica, pana cand la o aterizare n-am mai nimerit in iarba inalta si cum sistemul de lansare atarna sub avion s-a dezlipit.. nu e nimic avariat, si deja m-am obisnuit ca trebuie sa-l lipesc dupa cateva lansari/aterizari.. Dupa am mai zburat pana s-a intunecat si am venit acasa..

Oricum foarte mult fun, imi pare rau ca n-am avut camera la mine..
Always outnumbered, never outflown
0

#41 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 12 September 2006 - 08:40 PM

Rhyn0, la 12 Sep 2006, 20:26, a spus:

inca pe acoperis am dat telefon sa anunt recuperarea si am vb cu Alex care zbura cu mustangul.. A zis ca vine sa dea o tura pe deasupra si l-am ghidat pana a ajuns deasupra mea, ca nu ne vedeam direct din cauza unor copaci.. chiar cand a ajuns deasupra si s-a invaritt de vreo 2 ori.. vad ceva ca o explozie la motor, sar bucati din avion si ceva atarna de bot..( ca-n filme ce mai).. Strig disperat in telefon "ti-a explodat motorul adu-l acasa!! iti atarna ceva de el dar inca e ok" Omul e pilot experimentat si si-a revenit imediat si l-a pus in zbor planat spre casa.. A trecut la mai putin de juma de metru de varful copacilor si dupa am aflat ca a aterizat perfect avionul la 3 metri in fata lui, dupa un zbor planat de vreo 150 m poate si mai mult cu ditai gaura in bot si cu motorul atarnand in fire.
Ce se intamplase? s-a smuls motorul din panoul de foc din cauze necunoscute, elicea s-a rupt in fuselaj si totul atarna in fire. Reparabil si nu foarte grav, dar spectaculos.. tot respectul pt pilot.

fara suparare dar ceea ce descrii tu aici este inconstienta totala.
nu o sa va linistiti cu zborul in spatiile astea mici pana cand nu o sa dati la cineva in cap sau in vreo masina cu modelul.
im plus modele, mai ales termicele, nu se zobara "nevazadu-le din cauza unor copaci si fiind ghidat de cineva prin telefonul mobil", de altfel cand pilotezi,modele termice sau modele mai mari nu planoare sau ceva lent, nu mananci, vorbesti la telefon, vezi ce face vecinu, etc. stai cu ochii pe model si te concentrezi la ce faci.
asta nu e intamplare hazlie e terifiant. va daci seama ce se intampla daca modelul lovea pe cineva? horror pe lume
numai bine
Dex
PS scuzati off topicul...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#42 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 12 September 2006 - 09:15 PM

Ma distreaza lumea care zice no offence si dupa te face prost sau inconstient sau mai stiu eu ce.. mai bine zi ce ai de zis ca oricum o sa jignesti persoana oricate no offence si nu te supara ii zici.

Se pare ca n-am explicat eu bine.. El vedea modelul dar nu ma vedea pe mine.. eu i-am zis pe unde sunt ca vroia sa vina sa dea niste ture pe deasupra.. n-a fost nici un risc pt nimeni.. cat despre vb la telefon, era prietena lui care i-l tinea la ureche..

Eu te invit sa vii odata sa vezi cum inainte sa zici de "inconstienta totala", lume este foarte putina, abia trec cate 2-3 persoane si in mod uzual nu se depaseste limita campului de zbor, care este inconjurat de copaci.. Iar in caz de pericol se da cu modelul de pamant, de un copac etc in nici un caz nu se lasa sa loveasca pe cineva..
Si inca ceva nu stiu unde ai vazut tu ceva zis de termic sau planor mare in ce am zis eu, pt ca NU se zboara termice acolo, doar electrice mici si usoare, majoritatea trainere..

Asa as putea sa zic si eu de cei de pe Clinceni ca sunt inconstienti ca zboara cu aeromodelele pe langa avioanele mari, mai ales ca au termice cu greutate si un avion pica de la un porumbel care-l loveste unde nu trebuie d-apoi de la un model de 4-5 kg.. Dar nu zic asta pt ca stiu ca isi iau masuri de prevedere si sunt oameni seriosi.. la fel cum sunt si cei care vin in poli..

""Edited ca presupuneam ca zbori pe clinceni dexter, nu stiu unde zbori dar daca tu ai un spatiu larg aproape de tine bravo tie, unii nu avem luxul acesta si nici rabdare/timp sa venim sa pierdem o zi la clinceni, asa ca ne multumim "pe dupa blocuri")"

Mentalitatea asta de "cade drobu de sare pe copil" e buna pana la un punct.. pana acum nu au fost accidente si nici macar incidente serioase si sper sa ramana asa.

dar parerile sunt ca orificiile, fiecare are cel putin una..
As aprecia daca macar criticile violente ca sa nu zic insultele sa le pastrezi pana dupa ce ai toate datele problemei..

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 12 September 2006 - 09:20 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#43 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 September 2006 - 10:10 PM

Rhyn0, la 12 Sep 2006, 21:26, a spus:

s-a smuls motorul din panoul de foc din cauze necunoscute, elicea s-a rupt in fuselaj si totul atarna in fire. Reparabil si nu foarte grav, dar spectaculos.. tot respectul pt pilot.

daca pilotul este si constructorul modelulului....hmmmm.respect ca pilot dar ca si constructor....

Citeaza

Asa as putea sa zic si eu de cei de pe Clinceni ca sunt inconstienti ca zboara cu aeromodelele pe langa avioanele mari, mai ales ca au termice cu greutate si un avion pica de la un porumbel care-l loveste unde nu trebuie d-apoi de la un model de 4-5 kg.. Dar nu zic asta pt ca stiu ca isi iau masuri de prevedere si sunt oameni seriosi.. la fel cum sunt si cei care vin in poli..

bine faci ,ca nu posezi datele necesare.

Citeaza

si nici rabdare/timp sa venim sa pierdem o zi la clinceni

atunci nu e pasiune daca nu ai nici timp si nici macar rabdare....
sa nu te superi pe dexter....el e ceva mai tanar ,si cam peste tot unde l-am vazut in ultimul an erau intalniri unde statiile erau rechizitionate la inscriere,si se zbura in maxima siguranta.....si acest tanar dexter (vorba sa fie) , asa se simte in siguranta la un zbor unde apar mai mult de 3 piloti.deci critica din partea lui nu a avut nimic personal cu tine....plus ca fiind mai vechi pe forum a asistat la scandalul pornit de cel care va aduna in poli teo a.k.a. speedy400 care punea la bataie premiu pentru cel ce zboara model termic in poli....
si dupa cum tu esti deja satul de cessna...sa te vad unde ajungi sa zbori cand o sa vrei ceva mai mult decat cessna.....


off-topic total ultimele posturi .sa revenim la jurnal de zbor.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 13 September 2006 - 06:14 AM

flying is my life...
0

#44 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2006 - 07:39 AM

SILVIU66, la 10 Sep 2006, 19:24, a spus:

incepand de azi nu o sa mai lipseasca de pe camp.

Dea Domnul sa poa sa o catre cineva de fiecare data, ca sa nu lipseasca!
Ca daca o lasati pe camp, oricat de bagata in beton si de asigurata ar fi, inventivitatea si tenacitatea distrugatorilor o sa razbeasca!
Io sunt "incremenit in proiect" si sunt fixat pe varianta cu stalpul pe care sa-si atarne fiecare carligele. Mi se pare mult mai conforma cu specificul nostru balcanic, de distrugatori si de omaratori ai caprei vecinului.

Desi nu poci sa spun ca sunt un "obisnuit" al Chitilei, mai fac cate o escapada pe acolo, ca mi-e mai aproape de job.
Cred ca la Chitila, o sa facem varianta cu stalpul, cu Marinarul si cu cine o mai da o mana de ajutor.

Realitatea e ca tabla de la CLN e foarte aratoasa si "de nivel european". Mai tre sa fie si cei care o var vedea pe camp, in cazul in care o veti lasa "in situ".
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#45 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2006 - 07:54 AM

cosmindjc, la 12 Sep 2006, 15:59, a spus:

de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Pt. caca nalul 55 de exemplu, e in banda de 40 MHz...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#46 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 13 September 2006 - 09:02 AM

Valteras, la 13 Sep 2006, 07:54, a spus:

cosmindjc, la 12 Sep 2006, 15:59, a spus:

de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Pt. caca nalul 55 de exemplu, e in banda de 40 MHz...

B) :huh: :(
No brain, no headache.....
0

#47 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 September 2006 - 09:09 AM

Valteras, la 13 Sep 2006, 08:39, a spus:

Dea Domnul sa poa sa o catre cineva de fiecare data, ca sa nu lipseasca!

am vorbit la aeroclub sa o lasam acolo....primu care vine o scoate pe camp ,ultimu care pleaca o duce...tot carat se cheama dar pe o distanta scurta :huh:
flying is my life...
0

#48 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 13 September 2006 - 08:14 PM

Valteras, la 13 Sep 2006, 08:54, a spus:

cosmindjc, la 12 Sep 2006, 15:59, a spus:

de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Pt. caca nalul 55 de exemplu, e in banda de 40 MHz...

Mai documenteaza-te!!!

Numai bine!!!

Priveste aici: http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog...s_Crystals.html

:rolleyes: <_< :o

Si ca sa vezi.....mai sunt si de la 81 la 90!!!

Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 13 September 2006 - 08:24 PM

Cosmin tel. 0742033887
0

#49 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2006 - 09:06 PM

Citeaza

QUOTE (Valteras @ 13 Sep 2006, 08:54)
QUOTE (cosmindjc @ 12 Sep 2006, 15:59)
de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Pt. caca nalul 55 de exemplu, e in banda de 40 MHz...

Mai documenteaza-te!!!

:rolleyes: <_< :o :D :o
Cosmindjc, tu faci confuzie intre numerotarile canalelor din Marea Britanie si Romania care nu-s aceleasi.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 13 September 2006 - 09:07 PM



0

#50 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 13 September 2006 - 09:16 PM

cosmindjc, la 13 Sep 2006, 21:14, a spus:

Valteras, la 13 Sep 2006, 08:54, a spus:

cosmindjc, la 12 Sep 2006, 15:59, a spus:

de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Pt. caca nalul 55 de exemplu, e in banda de 40 MHz...

Mai documenteaza-te!!!

Numai bine!!!

Priveste aici: http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog...s_Crystals.html

:rolleyes: <_< :o

Si ca sa vezi.....mai sunt si de la 81 la 90!!!

Hop si eu! ...uite aici!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#51 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 13 September 2006 - 09:18 PM

navigator, la 13 Sep 2006, 22:06, a spus:

Citeaza

QUOTE (Valteras @ 13 Sep 2006, 08:54)
QUOTE (cosmindjc @ 12 Sep 2006, 15:59)
de ce nu se pun si la frecventa de 35 Mhz canalele 55-59???

Pt. caca nalul 55 de exemplu, e in banda de 40 MHz...

Mai documenteaza-te!!!

:rolleyes: <_<
Cosmindjc, tu faci confuzie intre numerotarile canalelor din Marea Britanie si Romania care nu-s aceleasi.

Verifica mai atent...se pare ca este diferenta doar la canalele 81-90 care se regesesc la tabela noastra printre cele cu 1xx-2xx si bineinteles cele care lipsesc si care ma interesau 55-59

Nu au cum sa fie numerotate altfel!!!! De unde ai scos-o pe asta!!!!

Hai bafta! :o :D :o

Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 13 September 2006 - 09:25 PM

Cosmin tel. 0742033887
0

#52 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2006 - 09:44 PM

Atit pe siteul englez dat de tine cit si in lista de mai jos ch55 apare ca fiind in banda de 35MHz (34,950MHz)
In Romania ca si in Germania, Italia si alte tari, ch55 e in banda 40MHz (40,725MHZ).

Eu m-am documentat.


0

#53 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2006 - 09:47 PM

Am uitat lista :rolleyes:

Fisiere atasate




0

#54 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 13 September 2006 - 10:04 PM

navigator, la 13 Sep 2006, 22:44, a spus:

Atit pe siteul englez dat de tine cit si in lista de mai jos ch55 apare ca fiind in banda de 35MHz (34,950MHz)
In Romania ca si in Germania, Italia si alte tari, ch55 e in banda 40MHz (40,725MHZ).

Eu m-am documentat.

Eu am vazut ca in 35 Mhz canalul 55 spre exemplu este 34950 Mhz, sincer nu vad legatura cu 40!!!


In fine eu am incheiat

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 13 September 2006 - 10:11 PM

Cosmin tel. 0742033887
0

#55 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2006 - 10:56 PM

Mi s-a parut ca l-ai contrazis la "13 Sep 2006, 20:14" pe Valteras.

Bafta si tie! :rolleyes:


0

#56 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 07:43 AM

Suntem in Romanica, deci canalul cu frecventa 35.270 e 287, nu 87 cum numeroteaza englezii. Asa s-a scris aici.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#57 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 08:03 AM

Oricum, faptul ca s-a adus pe tapet aceasta problema, e benefic. Si io am sesizat pe aiurea, niste "neconcordante" de genul asta, pe care nu mi le-am explicat. Poate o lamurim acum, daca e cineva mai documentat.
Dar, sa moara ma-sa lu' canalu' 55 daca asta nu e in 40 MHz...
Io-te:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1158213830.jpg

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#58 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 08:06 AM

SILVIU66, la 13 Sep 2006, 09:09, a spus:

am vorbit la aeroclub sa o lasam acolo....primu care vine o scoate pe camp ,ultimu care pleaca o duce...tot carat se cheama dar pe o distanta scurta :rolleyes:

E, asa da! Pare a fi OK!
Mai tre facut o groapa in care sa se toarne beton in care sa se incastreze o "teaca" in care sa se puna tabela pe care etc...
Tre contribuit cu munca patriotica?
Sapat, cotizat la beton, facut teaca?
Ma inscriu cu facutul tecii si cotizatul...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#59 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 08:16 AM

Valteras, la 14 Sep 2006, 09:06, a spus:

Ma inscriu cu facutul tecii si cotizatul...

Da' la zburat cand te inscrii? :rolleyes:
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#60 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 08:24 AM

Nu am (inca) scule de "Liga Intai" ca sa le zbor pe CLN. Nici cu timpul nu stau prea bine, de aceea, libelulele mele le zbor mai pe langa casa (Maracana) sau/si pe langa giob (Chitila).
La CLN vin mai mult sa ma uit la big boys...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro