Modelism - RHC Forum: Beginner....putin ajutor...daca binevoiti - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Beginner....putin ajutor...daca binevoiti

#1 Useril este offline   TudorAch3 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 14-March 06

Postat 27 July 2006 - 04:55 PM

Buna Ziua! In primul rand as vrea sa spun ca sunt incepator...asa de incepator ca nu am mai pus mana pe o statie niciodata...si as vrea sa intru si eu in randul aeromodelistilor...as vrea sa-mi cumpar o "aripa" cum ii spuneti voi dar as vrea ceva care sa pot pilota usor...asa ca pentru incepatori nu vreau sa se ridice foarte sus..sau sa faca eu stiu ce acrobatii...ma putetzi ajuta cu ceva?


P.S. Un nume de simulator sau ceva...sa ma invat si eu... ca am inteles ca asa se procedeaza inainte de a trece la "mansa" (din ce am citit de pe forum in ultimele luni)

P.P.S..daca nu am deschis subiectul la locul lui...rog administratorul sa-l mute...

Mc fain si bafta la zbor...
0

#2 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 27 July 2006 - 05:01 PM

citeste aici dak esti la inceput in aero

cat despre simulator citeste pe aci


Welcome :D in lumea noastra.
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#3 Useril este offline   TudorAch3 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 14-March 06

Postat 27 July 2006 - 05:09 PM

deci din ce am citit din postul moderatorului Silviu...cred ca subiectul meu va fi sters...asa ca bad luck...:D am inteles treaba cu simulatorul dar de unde fac rost de el?


Mc...
0

#4 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 27 July 2006 - 05:22 PM

FMS
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#5 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members