Modelism - RHC Forum: BUGGY - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

BUGGY dintr-un trabi

#121 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 11 December 2009 - 01:01 PM

Ecartamentu e de vina .... momentan alea is numai lichite cu putina sudura. La final o sa vina "guseite" ca lumea.
Din pacate n-am gasit sasiul complet a masinii si-o sa trebuiasca sa ma joc un pic cu niste chestiutze mai complicate sa rezolv unghiurile la roti.
Stima
0

#122 Useril este offline   razvanbeius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 26-January 10

Postat 27 January 2010 - 10:02 AM

buna baieti as vrea si eu sa comcep un bugy si as vrea mi dati niste sfaturi utile ,as vrea sa incep de la un oltcit
0

#123 Useril este offline   razvanbeius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 26-January 10

Postat 27 January 2010 - 10:10 AM

ajutatima si pe mine cu niste sfaturi pls
0

#124 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 January 2010 - 02:19 PM

Ai masina? sau vrei sa incepi prin a-ti lua masina?
0

#125 Useril este offline   razvanbeius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 26-January 10

Postat 28 January 2010 - 11:38 AM

salut ,am deja masina mai precis un oltcit si mi ar trebui un proiect asemanator cu buggy ala rosu al studentilor ms anticipat
0

#126 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 28 January 2010 - 01:49 PM

Vezi postarearazvanbeius, la Jan 28 2010, 11:38 AM, a spus:

salut ,am deja masina mai precis un oltcit si mi ar trebui un proiect asemanator cu buggy ala rosu al studentilor ms anticipat


Varianta ar fi sa masori:
ecartament fata spate
ampatament
si sa incerci sa gindesti partea de dedesupt (sasiul inferior)
Ce-i drept acolo va trebui sa tii cont de lungimea bratelor ...... amortizoare, distante scaune - pedalier ...... si multe altele

Mai simplu ar fi sa gasesti la cineva un proiect dea gata care sa fi plecat tot de la OLCIT.

Spor la treaba

Stima
DC
0

#127 Useril este offline   razvanbeius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 26-January 10

Postat 28 January 2010 - 08:24 PM

stiu ca tre masurat mult da nu am de unde sa fac rost de planuri ,ramane doar sa incerc sa il concep singur cumva
0

#128 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 28 January 2010 - 09:21 PM

Pot pune la dispozitie niste planuri , dar cu conditia sa se realizeze ceva nu sa se bata campii :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN2010.JPG

Aceasta postare a fost editata de zola: 28 January 2010 - 09:22 PM

Oto si crevetii lui..
0

#129 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 28 January 2010 - 10:58 PM

 Simpatic monopostul tau cu brate lungi....nu-i asa greu de realizat.

Ceva motorizare..ai date?


Referitor la planuri....intr-adevar este bine daca ai asa ceva, dar oricum trebuie veificate de cineva cre chiar stie bine CCAR (calculul si constructia autovehiculelor rutiere)

Buggy-urile de cele mai multe ori functioneaza la viteze relativ mici, iar daca se rupe ceva nu-i bai....noi am patit-o de multe ori.

Daca insa vrei ceva care sa mearga cu viteza, asta inseamna peste 40 km/h, atunci trebuie suduri ca lumea, materiale bune etc.....si vreificarea fiecarui organ important sau sudura inainte de a pleca la joaca cu vehiculul. Spun asta pentru ca m-i s-a intamplat sa ma sune baietzii si sa ma roage sa-i aduc la garj pentru ca s-a rupt oarece piesa.....ce-i drept si ei trageau de masinute pana le sareau capacele.

Conceptul prezentat de tine este interesant, chiar imi place si merita de luat in seama.....poate la anul am sa incerc sa fac asa ceva daca gasesc materiale documentare suficiente........(chiar daca jurasem ca nu ma mai apuc de asa ceva......ca ne saturasem de mizerie si scandal in curte...mai mult nevasta decat mine)
Oricum, din experienta pe care o am, sa faci ceva viabil este enorm de greu, necesita bani cunostinte tehnice temeinice, manualitate. DAR poti face ceva ieftin cu care sa te distrezi pe campuri fara sa te doara capul. Depinde numai sa nu intinzi prea tare coarda si sa ceri mai mult de la un vehicul facut din fiare vechi sau recuperari, decat poate el duce


Adrian

Aceasta postare a fost editata de tetea: 28 January 2010 - 11:05 PM

0

#130 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 28 January 2010 - 11:15 PM

Deci , vehiculul nu este al meu , si nici macar nu am avut intentia de al construii . eu am cumparat planurile doar pentru a face un model la scara mare 1/4
Ca fapt divers fuzetele si amortizoarele este bine sa fie absolut noi , apoi restul se poate face relativ usor intr-un atelier dotat modest , cu un bender de teava si un aparat de sudura in mediu protector :rolleyes: Echiparea este la indemada fiecaruia , de la motoare de masina , pana la motoare de motocicleta :blush:
Oto si crevetii lui..
0

#131 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 January 2010 - 12:26 PM

Au mai cumparat si cei de pe moto forum parca niste planuri din Australia, au facut foarte faion toata constructia sudata si s-au trezit in final ca amortizoarele trebuiau cumparate de la ei (adica din australia ....) si alte citeva mici chitibusuri, dar care duceau pretul undeva foarte sus.
Ideea e ca in momentul in care primesti un astfel de plan sa vezi cam pe ce stai, ca repere ma refer, ce posibilitati de prelucrare ai, si sa stii ce MODIFICARI sa-i faci astfel incit "modelul" sa ramina functional si sa te poti folosi 99% de ce ai.

Spor!
0

#132 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 30 January 2010 - 12:23 AM

Pai fara suparare , da' chestile astea trebuiau gandite dinainte :rolleyes: Oricum amortiozarele de offroad , cu curse lungi au preturi pe masura indiferent ca sunt ele de bicicleta moto sau auto . In plus de asta daca cineva se inhama la un proiect de genul asta trebuie sa fie constient ca isi poate pune viata in pericol daca nu face treaba buna de la bun inceput ! La fel trebuie sa se asigure ca piesele care se pot defecta / uza trebuiesc sa fie comune deci relativ ieftine aici ma refer la fuzete (pot fi folosite unele auto ) bucasrie , diferential , amortizoare , colona de directie , frane etc etc
Practic oricine are spatiu si un aparat de sudura poate face '' ceva '' cu roti care sa mearga , modelul trebuie sa fie in primul rand sigur si capabil sa reziste fortelor la care este supus , teava trebuie sa fie de calitate , nu reciclata din mai stiu eu ce instalatii de apa , capetele de sudura trebuiesc rotunjite , teava indoita atent fara a crea cute sau fisuri . Scaunul prins calumea de sasiu , scaunul sa fie sport , centura de siguranta in cat mai multe puncte , coloana de directie trebuie sa fie demontabila , radiatorul trebuie sa fie extrem de bine protejat , la fel si motorul si lista continua .
Eu unul am mai vazut masinarii facute pe la noi sudate cu electrozi prosti si din materiale ''se poate si asa '' , conduse de tot felul de omuleti pe la '' tara'' , iar atucnci cand face vreunu acident cu mai stiu eu ce scuter/motoreta facuta in garaj din piese de cinci feluri dau vina unii pe altii :(
* Planul pe care il am eu pare sa fie acelasi adica tot din Australia .... eu am dat acu' ceva ani 29.99 usd , pe plan in format digital plus planse scara 1:1 . Am mai spus eu il ofer gratuit (formatul digital ) dar nu ''copiilor'' :(


P.S. Nu o sa fie ieftin , adica fara minim 2000euro nu ai cum sa il faci , asta daca vrei calitate si siguranta , totusi un amortizor decent este in jur de 300-400 euro , apoi motorul sa zicem 300euro , rotile , bucsaraia , scaunul , volanul , posibila mana de lucru '' materiale , etc etc toate se aduna . Iar daca nu ai sculele tale sau daca nu ai aces la scule ''moca'' acesta toate se platesc , iar la noi majoritatea mesterilor lucreaza scump si prost :)

Aceasta postare a fost editata de zola: 30 January 2010 - 12:28 AM

Oto si crevetii lui..
0

#133 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 30 January 2010 - 12:38 AM

Vezi postareazola, la Jan 28 2010, 09:21 PM, a spus:

Pot pune la dispozitie niste planuri , dar cu conditia sa se realizeze ceva nu sa se bata campii :rolleyes:



Vezi postareazola, la Jan 30 2010, 12:23 AM, a spus:

Am mai spus eu il ofer gratuit (formatul digital ) dar nu ''copiilor'' :(



tot spui ca ai planurile si esti dispus sa le dai cuiva destul de "matur" sa le si puna in practica.
acum eu ma intreb cum faci tu de reusesti sa-ti dai seama cine e "copil" sau "matur" (ca pe mine se pare ca m-ai catalogat deja).
nu cred ca poate cineva sa-ti promita ca face ceva (eventual sa-ti dea scris probabil) atata timp cat nu vede despre ce e vorba.
eu unul sunt destul de "copil" sa nu iau o hotarare dupa o poza pusa pe net.
bafta si minuni.

ps: poate ar fi mai bine, daca vrei sa faci o treaba, sa pui aici macar o sursa de informare privind acel model de buggy, si atunci cine le va vrea va sti , sau macar a avut posibilitatea de a se informa la ce se inhama.

Aceasta postare a fost editata de andriu: 30 January 2010 - 12:40 AM


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#134 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 30 January 2010 - 12:54 AM

Buggyul se numeste piranha doi , nu stau sa incep sa scriu acum sapte pagini in care sa descriu fiecare "chichita" si dimensiune , planselee digiatle acupa cca 600mb si deci multe si de rezolutie mare . Banuiesc ca planul mai exista undeva pe net ''free'' ca sa zic asa .
Eu unul ca vreau sa ma simt respunzator pentru "copii'' care isi taie degetele la flex sau isi rup vreun os facand asa o ''trasnaie'' mecania .
Poate am exagerat cand am spus ''sa faca ceva'' dar cum pe plan am dat totusi niste banuti cred ca pot avea pretentia ca il dau cuiva care are ceva abtitudini tehnice si oarece dorinta sa il faca :rolleyes: . Curiosii pot studia in amanunt modelele rc ::(
Oto si crevetii lui..
0

#135 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 30 January 2010 - 12:17 PM

Loc pentru curiosi :rolleyes: => http://www.edge.au.c...ies_piranha.htm
Oto si crevetii lui..
0

#136 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 31 January 2010 - 11:02 AM

Acuma an vazut si eu pozele.......La chestiunea cu materialele ai perfecta dreptate, la buggy-ul acesta, bratele trebuiesc facute din material de calitate si la fel sasiul.


Sasiul si roll-cage-ul formeaza structura de rezistenta. 

La ceea ce am facut eu, sasiul era o chestie separata iar roll-cage-ul se fixa prin suruburi. La fel pentru siguranta am adoptat solutia cu tot ce inseamna tren de rulare sa provina de la un vehicul comercial.


Acuma depnde foarte mult ce vrei sa faci cu un asemenea vehicul.....ai suficienta minte sa te dai frumos cu el si sa nu iti pui viata in pericol, sau nu ai minte si......Chiar daca faci control nedistructiv la suduri, tot se poate rupe ceva......
0

#137 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 31 January 2010 - 02:30 PM

Basculele se pot face in regim DIY dar cu materiale de calitate si sudurade calitate ( sa fi absolut sigur ca ai penetrare ) , fuzetele ar fi mai usor de cumparat , eu as alege ceva de la o masina facuta pentru offroad .... de ex un aro 10 .spartana ceva de genul asta , apoi basculele adaptate fuzeteti respective , deasemenea o ideie buna ar fi constridirea unor sabloane pentru bascule ( inevitabil sa se defecteze una ) .
Iar cea mai grea scula de procurat ar fii ''benderul'' aparatul de indoit tevi .... se gasesc pe la baietii care fac bullbaruri , dar astia prcatica niste scoruri :D demene de firmle cu traditie in asa ceva :D
Oricum inainte sa te apuci sa faci un buggy cat decat capabil , are trebuiii saai in garaj asa => roti complete , amortizoare , motor coplet (de la cardane pana la curele ) , scaun si volan ) asta ca sa il poti face ''din prima'' fara sa te trezesti ca nu iti incape scaunul printre bari sau ca trebuie sa dai mai multe gauri prin coltare si intaritori .
Buggyul prezentat de mine oricum nu este unul ... extrem , ci unul de agrement de mers cu el pe iarba si pamant , nu de urcat stanci sau de facutsrituri prin desert .
Oto si crevetii lui..
0

#138 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 01 February 2010 - 10:10 PM

 Aro 10 avea aceleasi fuzete cu D 1300...foarte bune pentru scopul propus....oricum este foarte greu sa te apuci sa faci fuzete, in conditiile in care si pivotii sunt standardizati....

Atele sunt problemele pe care nu le stiu multi, iar cea mai importanta (din punctul meu de  vedere) este data de unghiul de bracaj pe care trebuie sa il corelezi cu ampatamentul si ecartamentul... si credeti-ma nu-i usor deloc, cu toata teoria in mana si experienta lucrului prectic...e al naibii de greu.....


Chestia cu roluitul tevilor, cel putin pentru mine nu este o problema, am prieteni care au masini de indoit tzeava, iar daca nu ai asa ceva s-au inventat coturile gata facute, aparatul de sudura in argon, polizorul unghiular, slefuitorul si in final...vopseaua...... :)
0

#139 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 02 February 2010 - 12:45 AM

Nu se numeste roluire ... se numeste indoire , roluirea este un procedeu prin care se ''hiper-finiseaza'' o piesa ( de exemplu bilele de rulment , lagarele , barile de precizie pentru cnc , etc etc )
Ce numesti tu pivot ?
Oto si crevetii lui..
0

#140 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2010 - 05:57 AM

 Pivot superior si inferior...clasic la suspensia cu patrulater...
0

#141 Useril este offline   mihai2 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 25-June 09
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Interests:orice tine de tehnica este preferatul meu

Postat 08 March 2010 - 03:00 PM

din pacate..........programul rabla ne dezavantajeaza pe noi daca pana acum gaseai un olcit lka 3-4 mil acum sub 1000 nu gasesti dacia la fel.........:((
0

#142 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 08 March 2010 - 08:01 PM

Vezi postareazola, la Feb 2 2010, 12:45 AM, a spus:

Nu se numeste roluire ... se numeste indoire , roluirea este un procedeu prin care se ''hiper-finiseaza'' o piesa ( de exemplu bilele de rulment , lagarele , barile de precizie pentru cnc , etc etc )
Ce numesti tu pivot ?


tovarasu zola ROLUIRE e ce a zis dom profesor,
Lagarele se superfiniseaza prin HONUIRE sau RULARE!

E grele cu prelucrarile astea de precizie! :)
Spor

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 08 March 2010 - 08:03 PM

0

#143 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 18 March 2010 - 04:09 PM

Salut tuturor si spor la construit !!

O ideea pentru mersul inapoi, la o asemenea masinarie ar fi folosirea unui motor de motocicleta ruseasca, URAL, MTZ, MT, are marsalier actionat separat de schimbatorul de viteze;
adevarat ca raportul performanta/putere/consum este destul de scazut; cred ca consuma pe la 10l/100 daca nu mai bine !!
0

#144 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 19 March 2010 - 08:57 AM

Merci de corectie . ma mai incurc ....
Caraman ... motoarele rusesti nu fac fata , vorbesc de ''comunsite'' , piesele se gasesc greu , iar daca vrei sa schimbi rulmenti simeringuri sau clipsuri , gasesti foarte greu caci nu sunt standard .
Cele mai bune moaroare sunt cele auto , un motor de tico sau matiz si nu ai probleme .... Totul depinde cat de mare vrei sa faci fieratania , daca vrei sa folosesti un motor de motocicleta . se gasesc unele kituri pentru marsarier-diferential , adica diferentialul propiuzis , este cva mai lung si are in componenta un dispozitiv de marasrier , care este actionat de un cablu . dezavantaul este ca o sa mai ai o maneta langa scaun http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Oto si crevetii lui..
0

#145 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 19 March 2010 - 04:05 PM

Ai dreptate Zola, v-a-v de piese, dar totusi in Republica se gasesc si piese noi de vanzare, la un pret rozonabil...
unele modele au si diferential, era oprional, pentru roata de la atas, si cu aceleasi "succesuri" poate fi folosit la o asemenea fiara... fara prea multe modificari;
pe cat fac fata... nu as stii sa zis exact ce putere si ce cuplu ar avea, dar motocicletele alea "comuniste" ajungeau pe la 250kg, si puteau rula on-road cu o medie de 100km/h si off-road cu 40;
calculele le pueti face singuri.... doar va informez ca o asemenea motocicleta in stare buna, poate fi achizitionata la un pret maxim de 150 euro, si de acolo folosesti diferentialul si motorul...
0

#146 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 20 March 2010 - 08:35 AM

 @zola

Ai ceva informatii precise despre diferentialul despre care vorbeai mai sus?


Eventual despre un mecanism pentru mersul inapoi?........ ca eu nu am gasit asa ceva, adica ceva viabil...nu povesti.....

Multumesc anticipat
0

#147 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 22 March 2010 - 11:49 PM

Dispozitivul l-am vazut mai demult pe ebay.de , avea un nume cat jumatate din pagina licitatie pleca de la 200e .
Altceva sincer nu stiu ce sa iti spun , mai ales daca ai nevoie de ceva planuri . oricum cea mai simpla solutie ar fi introducerea inca unui pinion in ''angrenajul care angreneaza'' diferentialul asfel schimbi sensul de rotatie fara sa intervii la cutia de viteze .
Intradevar motociclete rusesti sunt foarte robuste ,dar calitatea lasa de dorit . o solutie mai buna ar fi motoarele BMW , aici se gasesc piese dar pretul; pentru o piesa noua ''de la mama ei '' din bavaria cost enorm .
Nu prea stiu altceva ce sa spun , nu am facut asa ceva , dar la comuniste repar de cam 2 ani , si nu am vazut ceva mai obositor de refacut decat motaorele de ural si nipru , si ceva mai prost facut decat carpatiul rusesc ...
Oto si crevetii lui..
0

#148 Useril este offline   Americanu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 07-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Postat 09 April 2010 - 08:50 AM

Vezi postareaDragut, la Jun 29 2006, 04:06 PM, a spus:

Ma bate tare un gind...
De cite ori mergem la aerodrom feciorul conduce :D
Si ce mi-a trecut prin cap ... un buggy dintr-un trabi!

Cei care mai au cunostinte in domeniu ... e utopie sau e realizabil?

Ca motorizare ar fi super:
http://www.trabi.ro/modelep50.asp

Cam asa ar trebui sa arate la final:

salut!!! vreau sa iti spun ca este realizabil.eu mi-am facut un buggy din traby,dar dun pacate nu am gasit cauciucuri de teren sau cu profil tractoras pentru el,asa ca am pus cauciucuri de iarna pe el.
Si asa merge dar alea se incarca cu pamant si patineaza.
daca vrei sa vorbim si sa vezi poze cu "Trabuggy" id-ul meu de messenger este turbo_americanu
salut si spor la treaba
0

#149 Useril este offline   Americanu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 07-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Postat 09 April 2010 - 12:01 PM

Vezi postareaDragut, la Jul 1 2006, 06:37 AM, a spus:

@Ciobelix
parca ai fi feciorumiu! :D
RABDARE si TUTUN! sunt decizii care nu se iau intr-o zi... B)

INtrebare:
transmisia catre rotile motoare cu ax cardanic sau cu planetara?

De planetara sincer la drumuri accidentate mi-e cam frica....
Cine ma poate ajuta sa ma decid?


Sanatate si numai bine!!! in legatura cu ce ati spus mai sus: merge si cu planetara dar daca pui cauciucuri mai grele(mai mari in dimensiuni)sau din acelea cu profil tractor se pot rupe din cauza tensiunii. Cea mai buna solutie e axul cardanic,dar in lipsa lui merge si cu planetare.
0

#150 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 April 2010 - 07:34 PM

Multumita baietilor lui Dom Profesor trreaba se mai misca.
desi eu nu prea am timp au sprijinul si toata logistica pe care le-o pot pune la dispozitie.
Ansamblu provizoriu punte fatza:
Imagine atasata: DSC05559.JPG

detaliu fixare amortizor:
Imagine atasata: DSC05560.JPG

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 April 2010 - 07:36 PM

0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro