Modelism - RHC Forum: Racire la navomodel de viteza - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Racire la navomodel de viteza

#61 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 17 October 2007 - 04:00 PM

...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192629607.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#62 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 18 October 2007 - 10:59 AM

cam asa am facut eu racirea....inca nu e terminata
cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#63 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 18 October 2007 - 11:11 AM

uitasem sa micsorez poza si nu a luat-o...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192698695.jpg

cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#64 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 18 October 2007 - 11:12 AM

...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192698777.jpg

cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#65 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 October 2007 - 11:49 AM

cam asa o am si eu si mi se pare cel mai bine
din toate punctele de vedere

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192700983.jpg

0

#66 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 October 2007 - 11:51 AM

alta :o

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192701092.jpg

0

#67 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 October 2007 - 11:52 AM

sau asa

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192701149.jpg

0

#68 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 October 2007 - 11:56 AM

in prima poza pt motorul 2845 brushless iti trebe spray subtire eu am dat 30 mi lei pe el doua oringuri sau inele de etansare eu leam luat de la un mag de auto si sunt de pe la planetare si putin silicon in rest multa vointa spor la treaba :o
0

#69 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 18 October 2007 - 02:28 PM

La mot brushless de ce nu te-ai dus cu camasa de racire pana la 1mm de extremitatile mot??? Nu era mai ``interesant`` pt rul, chiar daca prin cont term care la Al e f. bun,(..........)?
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#70 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 18 October 2007 - 07:58 PM

eu am folosit cablu de 2.5 si silicon la capete...si camasa e dintr-un capac de spray...mai trebuie sa cositoresc 2 bucatele de teava pe contacte si am racire si la perii:D
cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#71 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 19 October 2007 - 09:32 PM

E beton daca faci racire la perii!! De acolo pleaca beleaua cea mai mare....
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#72 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2007 - 09:50 PM

sunt motoare care au racire facuta pe perii, daca mai gasesc linkul il postez
tel.0745026562
0

#73 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 19 October 2007 - 10:00 PM

Da, stiu. De fapt la cele cu perii e cea mai buna varianta sa ai si exterior si sudat pe carcasa periilor cate o bucata de teava de Cu..... Gra****r vindea de prin 1984 motoare echipate cu racire pe carcasa periilor...
Gama ``Ultra`` cu Kobalt/samarium
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#74 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 19 October 2007 - 11:16 PM

am vazut un asemenea motor in realitate....poate pun mana pe el :lol: il mai dadea si q 300 de mii:D pt minicobra
cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#75 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 20 October 2007 - 12:06 AM

uite ceva idee vecheeeeeee.........

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1192831595.jpg

ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#76 Useril este offline   benz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 307
  • Inregistrat: 30-August 06

Postat 20 October 2007 - 06:00 AM

deejaydanyaero, la 20 Oct 2007, 00:06, a spus:

uite ceva idee vecheeeeeee.........

oare rezistenta apei care pune in scurt bornele motorului nu creaza vreo problema? zic si eu...
pamant, apa, foc si mult, mult aer!
0

#77 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 20 October 2007 - 11:42 AM

nu cred....
cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#78 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 20 October 2007 - 12:12 PM

Garantez eu ca nu ai NICIO PROBLEMA daca treci apa ``prin`` perii. Acolo va fi o rezistenta electrica fff mare. Am avut si eu lipite tevi la cobalt pe carcasele periilor si nu facea nici o ``ciudatenie``. Mergi la sigur. La mare daca te dai, vei avea un ``consum`` mai mare cu cativa mA si o oxidare mai rapida a bucatilor de teava de la perii...Despre regulator...nu simte nimic.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#79 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 20 October 2007 - 01:25 PM

eu o folosesc de mult
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#80 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 20 October 2007 - 01:26 PM

...
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#81 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 21 October 2007 - 06:49 PM

Pt cele cu perii, consider ca asta e CEA MAI BUNA COMBINATIE, exterior+perii, ca in pozele lui OldMan.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#82 Useril este offline   VanPulov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 503
  • Inregistrat: 01-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Zalau-Cluj-München
  • Interests:navo

Postat 29 October 2007 - 12:04 AM

anton_beton93, la 18 Oct 2007, 11:11, a spus:

uitasem sa micsorez poza si nu a luat-o...

Salutare !

Nu am putut sa ma abtin sa fac urmatoarea obiectie la metoda de racire cu camera, si anume ca intrarea si iesirea trebuie sa fie ambele in partea superioara, altfel (daca intrarea este sus si iesirea jos) s-ar putea sa nu se raceasca uniform motorul, sau(intrarea jos si iesirea sus) s-ar putea ca presiunea apei sa nu reuseasca sa umple incaperea incat sa poata iesi apa pe sus

deci, tevile trebuie sa fie sus pt ca toata incaperea sa fie plina cu apa
acest comentariu il fac pt cei care nu au observat ca in cazul variantei pe care a postat-o @marius10 este respectata acest aspect

Numai bine !
0

#83 Useril este offline   anton_beton93 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 28-August 07

Postat 29 October 2007 - 12:17 AM

n-a avut loc in barca motorul si am scos camasa de racire si am ramas doar cu racirea pe port-perii...oricum de acolo vine majoritatea caldurii deci daca am facut acolo racirea e buna si asa
cine sapa groapa altuia departe ajunge!
0

#84 Useril este offline   VanPulov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 503
  • Inregistrat: 01-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Zalau-Cluj-München
  • Interests:navo

Postat 29 October 2007 - 12:46 AM

anton_beton93, la 29 Oct 2007, 00:17, a spus:

n-a avut loc in barca motorul si am scos camasa de racire si am ramas doar cu racirea pe port-perii...oricum de acolo vine majoritatea caldurii deci daca am facut acolo racirea e buna si asa

e adevarat ce spui
aceasta varianta cu camasa e buna in principiu pentru motoare BL
0

#85 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 29 October 2007 - 11:16 AM

VanPulov, ''camasa '' e buna pt orice tip de motor. cat priveste chestia cu iesirea, daca nu e spatiu, poti sa o pui si in partea inferioara, dar ii pui o ''diuza'' , astfel incat diametrul de iesire sa fie mai mic decat diametrul de intrare. Poti folosi pt iesire si o conducta mai mica in diametru.
Astfel, te asigur ca nu vei ramane (in mers) cu aer pe motor....

Si inca o chestie: la aceeasi putere disipata, temperatura motorului va fi mai mica pt acelasi debit de apa in cazul ''camasii'', fata de metoda cu teava. Daca faci o schita pt amandoua si compari cred ca .......
Vezi debit/suprafata de contact, compara vitezele necesare pt a asigura acelasi debit (la iesire) pt cele doua cazuri,etc...
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#86 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 31 October 2007 - 08:59 PM

Daca eu vreau racire pe motor si pe regulator in acelasi timp cum fac ? :D Trag separat conducte pt motor In-> Out si regulator In ->Out sau In-> Motor -> Regulator -> Out. Banuiesc ca temperatura apei creste intr-o oarecare masura din moment ce raceste prima data motorul. Pun intrebarea sa nu dau sapte mii de gauri in fundu barcii.
Multumesc Anticipat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
0

#87 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 31 October 2007 - 09:18 PM

una, ca nu cred ca ai un balaur de motor....
o gaura! intri cu apa la regulator apoi la motor, apoi...eject!
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#88 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2009 - 10:57 AM

Nu prea s-a mai scris de multa vreme pe aici... Pornind de la asta adresez si eu o intrebare de om lenes (as putea sa caut dar daca au facut-o altii inaintea mea, e mai simplu sa intreb)
Am un motor Roxxy 3656-06 si as vrea sa-i fac racire pe camasa. Daca stie cineva ce se potriveste cel mai bine ca sursa de camasa si ce o-Ring-uri la capate. Ma refer la surse ... neconventionale gen tub de aluminiu de la nu stiu ce deodorant sau garnituri de cauciuc de la ....

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Stima
0

#89 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 26 November 2009 - 02:20 PM

pai ar fi asa
la bazinul de wc asta la semi inaltime exista o teava de plastic un cot asa care iese din partea de jos a bazinului si intra in vasul wc eu din acea teava am facut camasa de racire iar ca oringuri eu am folosit 2 bucati de camera de bicicleta taiate subtire dupa care am dat cu silicon
spor
0

#90 Useril este offline   cipri_tezaur 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 875
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:dej

Postat 26 November 2009 - 03:08 PM

Vezi postareaMen, la Nov 26 2009, 11:57 AM, a spus:

Nu prea s-a mai scris de multa vreme pe aici... Pornind de la asta adresez si eu o intrebare de om lenes (as putea sa caut dar daca au facut-o altii inaintea mea, e mai simplu sa intreb)
Am un motor Roxxy 3656-06 si as vrea sa-i fac racire pe camasa. Daca stie cineva ce se potriveste cel mai bine ca sursa de camasa si ce o-Ring-uri la capate. Ma refer la surse ... neconventionale gen tub de aluminiu de la nu stiu ce deodorant sau garnituri de cauciuc de la ....

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Stima


eu am gasit teava de cupru de instalatii de la magazin sau cauti la orice instalator trebuie sa fie teava mai mare decat motorul in diametru cam cu 4mmsi inele am gasit la piese auto mai precis unde gasesti aro tractoare camioane acolo gasesti si inele de cauciuc mergi cu motorul si cu teava si iti cauti un inel care sa intre cat de cat fortat cu surulbenita :)
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro