Modelism - RHC Forum: Elicopter - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Elicopter Elicopter cu sus-n jos

#1 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 June 2003 - 11:05 AM

Am vazut niste casete video , cred ca erau cu un concurs de electrice din germania . Avioane , elicoptere si tot ce vrei .
Stiu la modul foaaaarte general cum zboara un elicopter. Mai ales ca domnul simpatic de la Discovery a construit unul. Ce nu am putut sa inteleg este evolutia unui elicopter electric care la un moment dat s-a intors dintr-un balans cu rotorul in jos . Domnul cu elicopterul era maiastru rau . Statea la 10-20 cm de iarba cu elicopterul invers si plutea usor . De vazut am vazut ca e posibil dar nu inteleg cum se invarteau palele de au inceput sa sufle invers .
Oricum pe forum sunt putine subiecte despre elicoptere asa ca orice informatie e binevenita .
DT
0

#2 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 27 June 2003 - 11:20 AM

Probabil ca elicea elicopterului avea un pas reglabil astfel incit sa dirijeze fluxul de aer in sens invers.
Homo Nauticus
0

#3 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 27 June 2003 - 11:27 AM

Vezi http://travel.howstu...helicopter5.htm
Asa, pe scurt, poate sa mearga pe spate din cauza ca isi poate modifica unghiul palelor.
0

#4 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 27 June 2003 - 11:29 AM

orice elicopter are pas variabil: independent pe fiecare pala si general adica sicron (i se mai spune si colectiv) pe toate palele. Elicopterul in cauza statea pe spate avnad pasul inversat, sau negativ. usor de zis , greu de stapanit.

bigCuPale
FROGS CAN FLY!
0

#5 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 27 June 2003 - 11:45 AM

Cred ca cel mai greu e in momentul in care se intoarce.Daca incurci comenzile sau te fastacesti o dai in bara rau de tot.Sau mai bine zis de pamant.
Homo Nauticus
0

#6 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 June 2003 - 11:49 AM

Pasul elicei este pentru ? Am crezut elicopterul se ridica ca creste viteza de rotatie a rotorului.
Sau din amandoua ?
DT
0

#7 Useril este offline   Julius 

  • ex. Iulianv
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 27 June 2003 - 06:32 PM

Unghiul palelor este cel mai important lucru si prin modificarea acestuia se deplaseaza elicopterul. Daca ar avea un unghi constant s-ar deplasa doar pe verticala: sus-jos. Daca nu ma insel parca am citit ceva despre elicoptere cu turatia rotorului principal constanta...

Julius
0

#8 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2003 - 10:31 PM

Mey oameni buni eu shtiam ka elikopterul are pas variabil la pale dar chiar unghi negativ nu am mai auzit

Poate ka modelul pe care l-a vazut ZOD era un experimental sau asah ceva
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#9 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 June 2003 - 01:00 PM

Salut oameni buni,

Turatia motorului se poate considera aproape constanta.
Cel mai important este ungiul palelor care, in functie de model, porneste de la -12 la +12 grade.
Pe statie se defineste modul de zbor 3D si dupa decolare se comuta pe acest mod.
Din acest moment curba gaz-ului devine concava, adica, la mijloc mansa gaz este setata pentr mod hovering si in momentul in care cresc sau scad fata de acest punct gazul CRESTE.
Ungiul palei, care este mixat cu gazul, face unghi negativ, daca trag mansa si unghi pozitiv, daca imping mansa.
Deci daca pun heli pe inverted trag mansa din punctul de hover si obtin unghi negativ si gaz = zbor pe invers !
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

Sper ca v-am lamurit baieti.
Toate cele bune,
Charly
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#10 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 29 June 2003 - 12:13 PM

Baieti eu nu am avut timp sa citesc si nici chief asa ca va dau un link sa cititi singuri si dupaia sa-mi povestiti si mie :lol: .
Asta am rupt-o din arhiva mea (cu greu) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif .

http://jlzaroo.com/personal/01_projects/01...ooperThesis.pdf
0

#11 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 03 July 2003 - 10:44 AM

Am cautat mai multe pe net despre asta si am gasit un site cu niste filmulete ce-i drept cam mari dar domnul pilot este fenomenal . Ce am vazut prima oara era nimic .
Daca aveti canal bun la net puteti sa le dati jos de aici . Merita . Este un elicopter Pro-Piccolo ce "aterizeaza" pe tavanul unei sali de sport .
DT
0

#12 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 03 July 2003 - 03:59 PM

Am mai vazut eu filmuletze cu elicopterul ala si face foarte multe chesti.
Cred ca trebuie sa sti foarte bine sa pilotezi un elicopter sa poti sa faci asa ceva.
0

#13 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 03 February 2006 - 04:47 PM

oameni buni am si eu o intrebare...as dori sa-mi achizitionez un elicopter termic....(poate unora carte ma cunosc le vine sa ma bata)...ma gandeam la Ornith....intrebarea este urmatoarea..este o problema daca leg pasul colectiv cu motorul la acelas canal...deoarece dispun de o statie cu 4 canale cu microcomputer....auzisem ca la electrice merge dar la termice se poate dar nu e recomandat...de ce ..imi poate spune cineva




salutari
0

#14 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 03 February 2006 - 04:57 PM

ia-ti un RAPTOR
statiata cu 4 canale nu e buna
Iti trebe un FF7 minim ...
referitor la statie:
1 servo motor
1 servo rotor anticuplu
1 servo pas colectiv
3 servo platou ciclic
fa o socoteala

la electrice merge fiindca cuplezi motorul pe acelasi canal cu pasul colectiv dar pierzi mixajele care le-ai putea face pe < pale - turatie motor, la termic se pare e musai sa ai posibilitatile enuntate anterior...

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 03 February 2006 - 05:03 PM

0

#15 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 03 February 2006 - 05:43 PM

Multi spun ca merge pe termic si cu pasul colectiv si turatia motorului legate la acelasi servo... eu unul n-am incercat si nici nu sunt convins ca se poate zbura usor astfel. De ridicat cu siguranta se ridica, problema insa va interveni la aterizarea lina si la controlul fin al altitudinii. Probabil un super meserias ar putea "zbura" si asa...
Cel mai bine este sa ai o statie cu computer cu cel putin 5 canale... adica asta te va duce la una cu 7 canale: asa poti controla toate cele 5 servo si totodata si Gyro (e mai usor decat sa stai cu surubelnita in el).

Totusi n-am raspuns la intrebare:

Citeaza

este o problema daca leg pasul colectiv cu motorul la acelas canal...deoarece dispun de o statie cu 4 canale cu microcomputer


Pe masura ce "plimbi" stick-ul statiei in sus, este bine ca variatia turatiei cu variatia pasului palelor sa nu fie idntica... la anumite variatii ale turatie este bine ca pasul sa ramana relativ constant ... de exemplu pentru hovering. Pe de alta parte exista posibilitatea sa ai nevoie de un surplus de putere in anumite cazuri- de exemplu pentru a ridica brusc heli - daca motorul nu are turatia necesara in acel punct va dura cateva fractiuni de secunda, poate o secunda pana ajunge la turatia ceruta... o marja de timp foarte importanta in anumite cazuri. :)

Aceasta postare a fost editata de down: 03 February 2006 - 05:50 PM

0

#16 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 03 February 2006 - 06:35 PM

Mda, f interesant, chiar ma gindesc sa achizitionez si eu un heli mic electric de 55 cm cu pitch variabil ca sa fie capabil de rasturnari doar ca nu stiu daca am sa-l stapanesc, problema mare este ca la ele pasul elicei cu turatie sunt mixate, nu prea merge separat, asta este o problema deoarece banuiesc ca turatie constanta si pitch variable da o aterizare, decolare fina.

Acum sa vad, ideea nu este sa fac acrobatii 3D deocamdata cit manevrabilitate f fina. Daca o sa am noroc o sa vedem, daca nu.. aia este.

Ma miram si eu cum ateriza ala pe tavan dar pina la urma am aflat ca se inverseaza orientarea palelor si asa bate invers ca si cum s-ar invarti motorul invers, fiind rasturnat se comporta ca si cum ar fi in pozitie normala.
0

#17 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 03 February 2006 - 07:41 PM

Dan2, la 3 Feb 2006, 19:35, a spus:

Mda, f interesant, chiar ma gindesc sa achizitionez si eu un heli mic electric de 55 cm cu pitch variabil ca sa fie capabil de rasturnari doar ca nu stiu daca am sa-l stapanesc, problema mare este ca la ele pasul elicei cu turatie sunt mixate, nu prea merge separat, asta este o problema deoarece banuiesc ca turatie constanta si pitch variable da o aterizare, decolare fina.

Acum sa vad, ideea nu este sa fac acrobatii 3D deocamdata cit manevrabilitate f fina. Daca o sa am noroc o sa vedem, daca nu.. aia este.

Ma miram si eu cum ateriza ala pe tavan dar pina la urma am aflat ca se inverseaza orientarea palelor si asa bate invers ca si cum s-ar invarti motorul invers, fiind rasturnat se comporta ca si cum ar fi in pozitie normala.

dane de prima data pune mana si i-ati o statie ca lumea care sa stie mixaje la heli si dracii dalea
urmeaza sfatul celor de aici ca stiu ei ce vorbesc
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#18 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 03 February 2006 - 08:31 PM

m-am lamurit si eu acum..cred c-o sa mai treaca ceva timp pana trec la elicoptere nu am altceva de facut decat sa mai astept ceva timp sa strang bani si pe urma mai vedem


salutari
p.s.pana atunci traiasca avioanele
0

#19 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 03 February 2006 - 08:39 PM

Acum depinde caci nici branza buna in burduf de caine nu merge, depinde ce heli e si ce statie ar fi optima ptr el.
Am sa tin cont de sfaturile celor de aici sigur, caci stiu ei ce vorbesc doar ca din pacate ei le au cu heli mari termice, nu stiu daca la electro mici se potriveste situatia.
Nu stiu daca reglare de turatie la un termic e aceias chestie cu reglare la electro sau daca mixajul turatie-pitch la electro dauneaza ca la un termic (Exact ceea ce down condamna la termice, mixarea celor doua).
Cert este ceva, turatie separat, pitch separat nu-s sigur ca gasesc la electro mici.
Statie optima cit sa functioneze f bine, nici prea prea nici foarte foarte :rolleyes:)).
Nici sa iau una din aia de 3 lei dar nici aia de 2200 E adica ultima aparitie, aia este banuiesc ptr hughes 500 pe turbine cumva.
0

#20 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 03 February 2006 - 08:50 PM

Dan2, la 3 Feb 2006, 18:35, a spus:

Mda, f interesant, chiar ma gindesc sa achizitionez si eu un heli mic electric de 55 cm cu pitch variabil ca sa fie capabil de rasturnari doar ca nu stiu daca am sa-l stapanesc, problema mare este ca la ele pasul elicei cu turatie sunt mixate, nu prea merge separat, asta este o problema deoarece banuiesc ca turatie constanta si pitch variable da o aterizare, decolare fina.

Acum sa vad, ideea nu este sa fac acrobatii 3D deocamdata cit manevrabilitate f fina. Daca o sa am noroc o sa vedem, daca nu.. aia este.

Ma miram si eu cum ateriza ala pe tavan dar pina la urma am aflat ca se inverseaza orientarea palelor si asa bate invers ca si cum s-ar invarti motorul invers, fiind rasturnat se comporta ca si cum ar fi in pozitie normala.

Dane, orice are un inceput !! :rolleyes:
Si daca te-a muscat microbu', nu mai ai scapare !! :wub: )))
E mai rau ca drogu'... !! Ca vei vrea mai fin si mai elegant si mai profi si cand ajungi la un anumit nivel..., iti dai seama ca de fapt, abia ai inceput sa vezi cam cum stau lucrurile intr-adevar !!

Iesind un pic din subiect, fac apel la o bucatica de memorie, vis-a-vis de artele matiale, (apropo' de tehnicile de pilotaj RC), dupa ce ai studiat LOGIC si RATIONAL multe tehnici si ai exersat multe figuri, ti se recomanda de catre maestru (sensei!) sa UITI TOT si sa apelezi DOAR la instincte !! Cam asa e si aici !! Ca si la conducere auto !! Zicea un elephant... La volan nu te mai gandesti ce efect are pedala aia sau aialalta, ci conduci pur si simplu !!

Dorinta de a face ceva, te va determina sa te documentezi mai mult si sa experimentzi in final, ca sa traiesti pe pielea TA, senzatiile de care ai parte cand zbori cu ... fitze !! Ca e indoor sau outdor, asta o sa hotarasti TU la vremea respectiva...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#21 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 03 February 2006 - 09:05 PM

Perfect adevarat don doctor, ai dreptate.
Problema e ca dupa instictele mele mi-ar trebui herghelie de heli-s ca sa am ce sparge :rolleyes:)))))))))))))))))))))))))))))).
La arte martiale merge sa te iei dupa instincte, aici te uiti in buzunar, apoi te iei dupe ce simti, trebuie cumva sa incep cu dreptul la noul heli caci nu cred ca o sa am norocul ca la primul, iti dai seama ce ar fi sa il fac praf din prima. Nu prea suport sa vad chestia asta.

Pornind de la afirmatia lui Charly cum ca in idle up maneta gas coincide unei curba concave, la mijloc e 0, in sus e gas normal, in jos e gas pe pitch negativ. Deja studiez teoria, din hover....hop meneta inainte, se rastoarna, poc apoi gasu in spate, se inverseaza pitch-ul si sta invers :wub:)), apoi iara maneta inapoi directie, iar imediat dupa ce se rastoarna gas-ul de la 0 in sus ca sa revina la pitch normal si sta iar, incet incet prin smecheria dar practica omoara, daca gresesc cumva in teorie sa mi se spuna ca recunosc ca nu stiu exact deocamdata.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 03 February 2006 - 09:05 PM

0

#22 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 February 2006 - 09:24 PM

Dan2, la 3 Feb 2006, 21:39, a spus:

Cert este ceva, turatie separat, pitch separat nu-s sigur ca gasesc la electro mici.

nu ai cautat destul!!
ia da o raita prin magazinele virtuale de modelism de pe mapamond sa vezi ca e plin.


numa bani sa ai!
flying is my life...
0

#23 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 03 February 2006 - 09:27 PM

Dan2, la 3 Feb 2006, 21:05, a spus:

... Deja studiez teoria, din hover...

Ai inceput sa faci pasii necesari nu si ... suficienti !! Da' ai vreme destula !!
Totu' e sa intelegi din teorie cam cum stau lucrurile si dupa ce ai impresia ca le stapanesti :wub: :D , sa-ti verifici cunostiintele prin schimburi de idei, intrebari, raspunsuri, ... sa treci usurel la PRAFTICA !! -_- Si daca se poate cu un elephant pe-alaturi... !! :rolleyes:

Spor la treaba si stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#24 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 03 February 2006 - 09:53 PM

Silviu

Daca se gaseste cu pitch separat, turatie separat este super heli de 55 cm lungime si electro, banui ca este mai bine decit mixate dar nu-s sigur. Ma gindesc de ex ca poate vreau turatie constanta mare si sa variez altitudinea doar din pitch, la rasturnare la fel, turatie sa ramina fixa, dau inainte, se rastoarna, apoi repede inversez pitch deci sa nu mai pierd timp cu turatie.
Dar eu stiu ? Poate ma insel, poate e mai bine sa fie mixate, la termice a spus down ca nu e bine, la electro cum este mai bine ?

In ceea ce priveste virusul, heli-ul asta il aveam in cap de dinainte sa iau pe asta, se va inchide gama cu acesta, altul n-am ce lua dupa aia, la categoria mica max 55 cm, electro n-am ce mai lua, cum nu ma atrag mari si termice, rasuflu usurat ca virusake nu-si face mutatii. La masinuta asa a fost, inainte-inapoi, stinga-dreapta proportionale toate, mai mult nu mai am ce lua in gama dorita de mine, preferam eu...ceva iar utopic dar nu va mai spun ca iar va luati de mine (faruri, semnalizari, greutate mai mare ca sa adere).
Scopul cu noul heli va fi aterizari precise si fine in puncte prestabilite (la acrobatii n-am tupeul a ma baga).

Don Doctor da, asa este nu e destul dar deocamdata nu ramane decit teoria de studiat, cind o sa am heli din ala daca am noroc sa am asa ceva, trec si la practica.
0

#25 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 03 February 2006 - 10:12 PM

Dan2, la 3 Feb 2006, 21:53, a spus:

...(faruri, semnalizari, greutate mai mare ca sa adere).
Scopul cu noul heli va fi aterizari precise si fine in puncte prestabilite (la acrobatii n-am tupeul a ma baga).

Don Doctor da, asa este nu e destul dar deocamdata nu ramane decit teoria de studiat, cind o sa am heli din ala daca am noroc sa am asa ceva, trec si la practica.

Cu faruri, girofaruri, stopuri, semnalizari, senzori si alte cele, ti-am aratat cam cum vad eu lucrurile !! :rolleyes: :wub:
Mai vorbim, ... scriem, cetim !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#26 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 03 February 2006 - 11:21 PM

Corect don doctor dar n-am mai spus caci aici nu-s acceptate niste idei noi. Nu mai imi dau cu parere despre noutati.

Cert este ca aterizarea pe tavan a aluia m-a impresionat f mult, arta si meserie nu alta. Ma gindesc ca...stationarea heli-ului in hover cu fundul in sus e mult mai greu decat hoverul normal, nu stiu de ce dar asa am eu impresia, iar acrobatii si dansuri cu heli e ceva extraordinar, desi am vazut pe un participant la un concurs cum si-a facut praf heli exact in incheiere. A vrut sa o ia cu botul in jos de la 2 m cam si n-a mai apucat sa vireze in sus si poc contact cu dusumeaua in sala de fata cu toti :rolleyes:((.
0

#27 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 23 February 2006 - 01:43 AM

Salutare baieti !
A-ti vazut ce a aparut pe site-ul de la Robbe in materie de giroscopi ?
HELLICOMAND 3A
Uitati-va un pic la filmatul produsului respectiv !!
Stiam eu ca pana la urma toti tembelii vor putea ridica un eli in aer ....!!!!!!!!!!!!!
Cu toate tehnologiile astea ....dehhhhhhhhhh !!!
Cu stima !
0

#28 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures, Baile Borsa
  • Interests:RC - utilaje agricole, de constructii , camioane , trenulete si ... drone

Postat 24 February 2006 - 10:21 AM

marius10, la 23 Feb 2006, 01:43, a spus:

Salutare baieti !
A-ti vazut ce a aparut pe site-ul de la Robbe in materie de giroscopi ?
HELLICOMAND 3A
Uitati-va un pic la filmatul produsului respectiv !!
Stiam eu ca pana la urma toti tembelii vor putea ridica un eli in aer ....!!!!!!!!!!!!!
Cu toate tehnologiile astea ....dehhhhhhhhhh !!!
Cu stima !

E foarte interesanta ideea cu al doilea tip de senzor , care functioneaza pe principiu mouse-ului optic.
Fiind o noutate , pretu este inca marisor dar cred ca peste 'fro doi - trei ani sper sa gasim pe net scheme cum sa facem cu un PIC, GYRO si un MOUSE optic o chestie asemanatoare.

marius10, la 23 Feb 2006, 01:43, a spus:

......................
Uitati-va un pic la filmatul produsului respectiv !!
......................
Cu stima !



PS. Totusi unde zici ca ai vazut cava film cu efectul acestui produs ? Ca eu nu am reusit sa gasesc pe site...

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 24 February 2006 - 10:30 AM

0

#29 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2006 - 04:11 PM

Sire, sub poza obiectului, e un buton sub care scrie "Windows Videoclip", linga butonul ce reprezinta un plic de scrisoare si cu semnificatia "Tell a Friend"

Aceasta postare a fost editata de navigator: 24 February 2006 - 04:11 PM



0

#30 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures, Baile Borsa
  • Interests:RC - utilaje agricole, de constructii , camioane , trenulete si ... drone

Postat 25 February 2006 - 12:35 AM

Acuma vad butonu , da la amiaza nu inteleg de ce nu mi-l arata....

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 25 February 2006 - 12:58 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro