Modelism - RHC Forum: CERINTE MINIME LA UN CONCURS !!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

CERINTE MINIME LA UN CONCURS !!! Un sondaj indreptat spre cei care au cu ce dar nu participa...

#1 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 04 October 2011 - 10:36 PM

Deschid acest topic in calitate de pilot de multe ori dar si de organizator de competitii (cu premii modeste sau chiar diplome) de cateva ori, bineinteles alaturi de ceilalti membrii ai Clubului Sportiv Motosport Racimg Team (PUBLICITATE)... in incercarea de a creste numarul de participanti la competitii...

Indiferent ca esti nou pe forum sau vechi, ca ai o masina sau mai multe, fac acest sondaj, spre binele tuturor zic eu...

Care ar trebui sa fie conditiile minime la un concurs pentru a te inscrie? Sau mai pe sleau, ce iti trebuie sau ce te deranjaza de nu participi (dar ai putea) ...


De multe ori am inteles ca taxa de 50 lei/ clasa este o problema. Alte ori am inteles ca impunerea unei chestii de catre organizator este cel putin ofensatoare...
Ce va retine domnilor ( repet, in principiu ma intereseaza parerea celor care pot participa, au cu ce, dar nu o fac)???
Poate remediem si vom ajunge sa ne inscriem pe site-urile de afara pentru o competitie interna, sau mai rau, nu vom mai prinde locuri in calificari din cauza de straini.
Sper sa ramaneti la subiect, iar personajele sub 15 ani, cred ca se stiu deja, va rog sa va abtineti.
Va multumesc.
0

#2 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2011 - 08:28 AM

Daca ai deja o masina functionala, un set de imbusuri fie ele si in L, cei 50 de lei de inscriere in buzunar, cred ca singurul lucru care te-ar mai putea usor impiedica sa participi la un concurs ar fi o masa plianta si un scaunel.

Mai pe scurt, propun urmatorul Pachet Basic pentru concurs:
- masina functionala
- un set de imbusuri
- masa plianta
- scaunel pliant
- 50 de lei in buzunar
0

#3 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2011 - 09:06 AM

Salut,

In primul rand, felicitari pentru topic!


Nu cred ca cei 50 de lei sunt o problema. Poate ca impunerea unui tip de roti de exemplu, este o problema pentru cei care au investit deja in 20 de seturi pentru 20 de tipuri de suprafete de rulare. Aici nu este cazul meu.

Ca posibile motive pentru numarul scazut al participantilor, vad urmatoarele:

1. Lipsa de incredere in sine si poate "aura elitista" care s-a conturat in jurul celor care participa la astfel de concursuri: Pentru unii (am un amic in situatia asta), este incomod, doar sa mearga sa dea cateva ture la palat; Recunosc ca in primele 10 minute de prezenta ale mele la palat, nu m-am simtit in largul meu. Imi era frica sa nu lovesc pe altii, sa nu fac cine stie ce trasnaie. Apoi, am constatat si cu fiecare ocazie mi s-a confirmat, ca toti pasionatii (chiar si cei profi) dau dovada de disponibilitate si te ajuta in orice problema - sfaturi, reglaje si chiar cu cate un servo cat dai de necaz. Cu aceasta ocazie, JOS PALARIA. Totodata, trebuie sa recunosc ca oricat as fi citit, nu as fi reusit sa invat sa reglez un motor, fara ajutorul unui doctor in materie.
Cu toate acestea, in contrast cu ce se intampla la pista, in relatie directa - "feis tu feis" -, constat ca pe forum, la fiecare intrebare "tampa" sau la orice comentariu slabutz, se gasesc imediat mari specialisti care prin sarcasm sau chiar jigniri "i-o trag peste bot" userului respectiv. Nu imi explic atitudinea asta, mai ales ca, repetand cele de mai sus, la pista este exact opusul. Sunt numai oameni dispusi sa te ajute.

2. Teama de a-ti strica modelul prin participarea la competitii: Eu am avut aceasta teama, dar - MYTH BUSTED - Aici trebuie sa recunosc ca eu am patit-o rau in afara circuitului. Daca as fi fost pe circuit lucruile ar fi stat mult mai bine. In concluzie, cred pot afirma ca atat uzurile cat si riscurile de daune ca urmare a accidentelor, sunt similare, atat in utilizarea modelului in competitie cat si la joaca prin poli sau prin parcari.

Ce mi-as dori?

Sa simt ca relatia membru - club este diferita de relatia cetatean - stat. Adica as vrea ca o asfel de asociere a membrilor unui club, sa nu fie pasiva, ci una activa prin reunirea intereselor efective ale membrilor, care sa ne permita sa facem nu stiu, comenzi de piese la pret redus (prin volum), la magazine din tara sau strainatate, sau sa organizam "antrenamente cronometrate" care nu sunt chiar concursuri, dar care ar fi in masura sa inlature retinerile mai sus expuse. Pana la urma, acei membri fondatori ai clubului, s-au reunit in aceasta forma de organizare pentru a-si promova interesele.
Poate ca astfel de lucruri se intapla, dar nu sunt suficient de "la vedere" pentru unul ca mine...

In ceea ce priveste paketul basic - subscriu descrierii lui Cosminake

Deocamdata atat nenea Diesel.

Toate bune.

Aceasta postare a fost editata de sectoristu: 05 October 2011 - 09:08 AM

0

#4 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 05 October 2011 - 09:51 AM

trophy 3.5 modified.deci as avea cu ce.
50 de lei nu-s un capat de tara,deci aici n-ar fi o problema.
problema e transportul,cazarea si costirile adiacente.se ridica destul de mult,cel putin pentru veniturile din zona mea.
asta e o parere pur personala,si unele din motivele pentru care am ezitat sa ajung la vrun concurs.
eu mi-am facut si acasa pista,cam pt 1/10 din dorinta de a face ceva cat de cat organizat,si posibilitate de antrenament.dar singur nu prea are farmec.
partea nasoala e ca din ce am vazut eu pista e in bucuresti si constanta.
in bucuresti sa zic ca ar fi oarecum mai acceptabil.dar la constanta deja e o distanta mult prea mare care implica costuri de transport cam maricele.
If it is to be it is up to me
0

#5 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 05 October 2011 - 09:54 AM

Vezi postareasectoristu, la 05 October 2011 - 09:06 AM, a spus:

Salut,

In primul rand, felicitari pentru topic!


Nu cred ca cei 50 de lei sunt o problema. Poate ca impunerea unui tip de roti de exemplu, este o problema pentru cei care au investit deja in 20 de seturi pentru 20 de tipuri de suprafete de rulare. Aici nu este cazul meu.

Ca posibile motive pentru numarul scazut al participantilor, vad urmatoarele:

1. Lipsa de incredere in sine si poate "aura elitista" care s-a conturat in jurul celor care participa la astfel de concursuri: Pentru unii (am un amic in situatia asta), este incomod, doar sa mearga sa dea cateva ture la palat; Recunosc ca in primele 10 minute de prezenta ale mele la palat, nu m-am simtit in largul meu. Imi era frica sa nu lovesc pe altii, sa nu fac cine stie ce trasnaie. Apoi, am constatat si cu fiecare ocazie mi s-a confirmat, ca toti pasionatii (chiar si cei profi) dau dovada de disponibilitate si te ajuta in orice problema - sfaturi, reglaje si chiar cu cate un servo cat dai de necaz. Cu aceasta ocazie, JOS PALARIA. Totodata, trebuie sa recunosc ca oricat as fi citit, nu as fi reusit sa invat sa reglez un motor, fara ajutorul unui doctor in materie.
Cu toate acestea, in contrast cu ce se intampla la pista, in relatie directa - "feis tu feis" -, constat ca pe forum, la fiecare intrebare "tampa" sau la orice comentariu slabutz, se gasesc imediat mari specialisti care prin sarcasm sau chiar jigniri "i-o trag peste bot" userului respectiv. Nu imi explic atitudinea asta, mai ales ca, repetand cele de mai sus, la pista este exact opusul. Sunt numai oameni dispusi sa te ajute.

2. Teama de a-ti strica modelul prin participarea la competitii: Eu am avut aceasta teama, dar - MYTH BUSTED - Aici trebuie sa recunosc ca eu am patit-o rau in afara circuitului. Daca as fi fost pe circuit lucruile ar fi stat mult mai bine. In concluzie, cred pot afirma ca atat uzurile cat si riscurile de daune ca urmare a accidentelor, sunt similare, atat in utilizarea modelului in competitie cat si la joaca prin poli sau prin parcari.

Ce mi-as dori?

Sa simt ca relatia membru - club este diferita de relatia cetatean - stat. Adica as vrea ca o asfel de asociere a membrilor unui club, sa nu fie pasiva, ci una activa prin reunirea intereselor efective ale membrilor, care sa ne permita sa facem nu stiu, comenzi de piese la pret redus (prin volum), la magazine din tara sau strainatate, sau sa organizam "antrenamente cronometrate" care nu sunt chiar concursuri, dar care ar fi in masura sa inlature retinerile mai sus expuse. Pana la urma, acei membri fondatori ai clubului, s-au reunit in aceasta forma de organizare pentru a-si promova interesele.
Poate ca astfel de lucruri se intapla, dar nu sunt suficient de "la vedere" pentru unul ca mine...

L

In ceea ce priveste paketul basic - subscriu descrierii lui Cosminake

Deocamdata atat nenea Diesel.

Toate bune.


Salutare, as dori sa vin cu o incurajare pentru tine. Noi, echipele HPI RACING ROMANIA si TEAM DURANGO ROMANIA , suntem formate in proportie de 90% din amatori si pasionati in automodelism. Prin asta sa intelegi, ca si eu sunt din cei 90%, sunt de abia la inceput, invat sa controlez masina, sa imi controlez emotiile, si mai ales iesirile nervoase :blink:).Dupa 2-3 participari la curse m-a prins febra concurentei si acum de abia astept sa se anunte un concurs nou. In Romania la ora actuala, cursele sunt tot la un stadiu incipient, marea parte a participantilor sunt amatori si de abia incep sa se obisnuiasca cu masinile si cursele in general. Exista si piloti profesionisti,e drept, dar ei sunt gata sa iti dea un sfat si o mana de ajutor, in pofida a ceea ce se crede si a ideilor care s-au instaurat cum ca daca esti incepator si vii la curse esti blamat de profesionisti - GRESIT!
Totul are un inceput, fiecare am fost candva la inceput si invatam pe parcurs si iti mai spun ceva, cel putin cei din zona noastra vin pentru DISTRACTIE si SOCIALIZARE la curse,mai degraba decat pentru un loc fruntas. Pana la urma la asta se rezuma cursele, Distractie,Socializare,Spirit de Echipa si de Competitie.

Legat de teama de a-ti strica automodelul: la inceput e posibil sa il strici mai repede pana te obisnuiesti cu o cursa,ceea ce experimentezi si tu si automodelul tau la cursa, nu vei regasi pe strada sau la offroad normal, dar vei vedea ca treptat pe masura ce te obisnuiesti vei invata sa te dai mai bine si vei sti cum sa abordezi un viraj corect, o saritura corecta (incat sa nu spargi un diferential) , o depasire fara accident.
Iar la urma urmei, daca o rupi, ce problema ar fi in asta : de aceea se cheama AUTOMODELISM , fiindca o poti repara sau chiar imbunatati in cazul unei defectiuni :good:

Un bun motiv suplimentar pentru a veni este si faptul ca cei care se implica in evenimente si participa la acestea si au habar despre ce inseamna modelism cu adevarat, iar cum ziceai si tu pe forum nu prea ai ce sa inveti si pe forum acele replici le primesti in general de la cei care nu ii vei vedea niciodata la un event automodelistic si mai ales dau sfaturi din ceea ce vad pe youtube si forumuri de afara, MARE GRESEALA : VIATA BATE FILMUL ;)

Daca nu crezi ceea ce ti-am zis, vino sambata la cursa sa vezi cat de "bine" ma dau si eu si de ce venim mai ales la curse :good:)) Paharelul de palinca de Cluj il dau eu :))

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 05 October 2011 - 09:56 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#6 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2011 - 10:22 AM

Nu stiu care e problema celorlalti dar expun parerea mea.
Pana sa prind gustul competitiilor, a fost partea de joaca, de fun.
In cazul meu, nu intram in concursuri datorita logisticii slabe.
Ajunsesem sa am 6 masini dar nu erau echipate corespunzator pentru a face fata unui concurs. Plimbam electronica de pe o masina pe alta si tot asa(o greaseala pe care atunci eu nu o vedeam dar mai taziu m-am lamurit cum sta treaba).
La logistica nu pot spune ca stau bine nici acum, dar lucram la capitolul asta.
Si aici il contrazic pe cosmin care-i da inainte cu masute si scaunele si alte dastea.
Ai nevoie de:
- pack-uri(cu cat mai multe cu atat mai bine), minim unu de clasa si macar 1 de back-up
- minim un incarcator
- scule si ceva piese de rezerva, fiecare stie cel mai bine ce rupe sau ce cedeaza de obicei la masina pe care o are in posesie, eu sunt fun bascule :blink:
- ideal ar fi sa ai 1 motor si un esc de back-up
- cauciucuri ca poate nu sunt impuse, dar merge si un singur set daca te dai de fun, si nu vrei musai locul 1 :good:
si mai sunt multe dar nu-mi vin acum in minte.

Desi cu partea de mai sus mi se pare ca sunt putin off topic( cel putin eu am inteles altfel ce se vrea discutat in acest topic)sa revenim la subiectul discutiei:

1. Unora poate li se pare ca formam un grup care nu accepta alti simpatizanti- gresit.
Cand esti in timpul unui concurs si te abordeaza careva cu intrebari, nu conteaza ca are masina sau nu ca vrea sa participe sau e doar curios, dar daca ii explici ca ii dai cate date si detalii vrea dar spre final ca te-a prins in drum spre buda sau ca esti pe fuga pana la chiosc sa iei un suc si urmeaza sa intri in urmatoarea mansa poate nu isi mai face impresia ca nu-l vrea nimeni acolo si intelege situatia, daca nu noi sa fim sanatosi.

2. Taxa de participare difera de la concurs la concurs si de la organizator la organizator, ca e mare sau mica asta e discutabil, dar poate te prinde fara bani si atunci ti se pare mare, sau poate nu ai chef sa dai ca nu sti ce se face cu ei, asta va explica pe intelesul tuturor organizatorul unde si pe ce se duc banii(sunt destule: curent, diplome, cupe, premii si cate or mai fi, nu e bucataria mea nu ma bag)

3. Impunerea de cauciucuri sau de motoare: daca nu ai e un plus, ca oricum iti trebuiau si ai avantajul ca toti participa cu acelasi tip de roti/motor si sansele cresc(dar atentie cresc sansele tuturor :good: )
Daca deja ai e un minus. De exemplu ai roti si ai diverse modele cu diverse duritati, deja nu iti mai convine ca te limiteaza, si mai dai si bani pe ceva ce ai deja si poate respectivul model impus chiar nu ai de gand sa il folosesti ca tie pur si simplu nu iti place cum merge masina cu respectivele roti, ca au prea multa sau prea putina aderenta etc, etc...
Partea asta deja tine de fiecare si cel mai mult de organizator, ca afara se impune si motorul sau la nu stiu ce concurs se impune nu stiu ce componenta a masinii e discutabil, mai avem muuuulte domenii in care inca nu i-am prins pe cei de afara si din pacate modelismul e unul dintre ele.


Cam atat ca trebuia sa fug daca imi mai amintesc ceva revin.
0

#7 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2011 - 10:28 AM

Multzam pentru invitatie man (atat la concurs cat si la palinca) :blink:
De data asta nu pot (astept niste piese), dar cu urmatoarea ocazie SIGUR.

In ceea ce priveste posibila atitudine ostila a celor cu experienta in raport cu novicii, dupa cum am aratat si eu si tu, aceasta este doar o idee preconceputa si gresita, dar care este poate intretinuta doar de un anumit gen de discutii pe forum.
0

#8 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 05 October 2011 - 02:29 PM

Cred ca Diesel vrea sa stie de ce nu se duc mai multi oameni la concursuri cu toate ca au posbilitate (packuri incarcator masina), nu ceea ce iti trebuie ca material pt a participa la un concurs.

Cu toate ca am de 2 ani masinute, nu am facut pasul la curse din niste motive banale le pot spune

Am avut impresia ca daca eu, un incepator o sa intru pe pista o sa ii incurc pe altii si nu vreau sa imi aud injuraturi si alte chestii.Am fost sa ma uit la cateva curse si la fiecare cursa au fost injuraturi si mici certuri.M-am gandit ca daca Doamne Fereste fac o greseala si intra unul in mine si isi rupe ceva la masina sa nu imi iau injuraturi cat pt un an.
Totodata, eu gandeam in felul urmator:de ce sa vin eu atata timp cat sunt X oameni care ma fac zob.Eu daca as fi organizator as face o clasa pt amatori si una pt pro chiar daca toti ne dam la stock.Sa zic daca ai X concursuri la activ treci la Pro si nu mai esti la amator.Este doar o parere.Asa se poate sa mai castigam din cei tineri si noi printre noi.
Deasemenea cei in varsta in acest domeniu ar trebui sa lase deoparte mandria de ei.Sunt multi care stau numai cu nasul pe sus si daca am nevoie de ajutor imi e greu sa ma duc sa il intreb sau sa ii cer ajutorul.Taxa de 50 de lei nu ar trebui sa fie mare sau eu nu o vad mare.
O comparatie care as face-o cu ciclismul.Taxa de participare la un concurs in medie este de 50ron daca o platesti dinaine.In astia 50 de ron, intra si alimenele/energizzantele/fructele de la punctele de alimentare, intra si banul care il dau la arbitrii si la cei ce ajuta.De vreun an incoace la fiecare concurs primesti un premiu indiferent pe ce loc ai ajuns.De exemplu un tricou, o medalie (o bucata de palstic pe care scrie ceva si agatata de gat cu un tricolor) chestii care sa iti aminteasca ca ai fost acolo.Stiu ca nu pot compara ciclismul cu modelismul deoarce la un concurs de ciclism sunt de la 300 pana la 1500 de participanti dar sunt lucruri mici care fac multe schimbari in mentalilatea unui om

Repet, cred ca ar fi bine sa avem o clasa pt amatori, cei care au pana la 10 concursuri la activ, astfel ar disparea din capusor ideea:eu nu am nici o sansa.

Primul meu concurs a fost la Cluj si numai datorita lui Suciu Andrei si al lui Nelutu.Am cunoscut o gasca acolo foarte vesela si dabia astept sa revin acolo.M-au obligat sa ma inscriu si sa particip si nu regret.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#9 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2011 - 06:09 PM

Vezi postareaDiesel, la 04 October 2011 - 10:36 PM, a spus:

Deschid acest topic in calitate de pilot de multe ori dar si de organizator de competitii (cu premii modeste sau chiar diplome) de cateva ori, bineinteles alaturi de ceilalti membrii ai Clubului Sportiv Motosport Racimg Team (PUBLICITATE)... in incercarea de a creste numarul de participanti la competitii...

Indiferent ca esti nou pe forum sau vechi, ca ai o masina sau mai multe, fac acest sondaj, spre binele tuturor zic eu...

Care ar trebui sa fie conditiile minime la un concurs pentru a te inscrie? Sau mai pe sleau, ce iti trebuie sau ce te deranjaza de nu participi (dar ai putea) ...


De multe ori am inteles ca taxa de 50 lei/ clasa este o problema. Alte ori am inteles ca impunerea unei chestii de catre organizator este cel putin ofensatoare...
Ce va retine domnilor ( repet, in principiu ma intereseaza parerea celor care pot participa, au cu ce, dar nu o fac)???
Poate remediem si vom ajunge sa ne inscriem pe site-urile de afara pentru o competitie interna, sau mai rau, nu vom mai prinde locuri in calificari din cauza de straini.
Sper sa ramaneti la subiect, iar personajele sub 15 ani, cred ca se stiu deja, va rog sa va abtineti.
Va multumesc.

destul de binisor incercat/punctat demersul...
he-he...
insa cred ca ar fi trebuit fundamentat anterior demersul asta cu un mic/sumar "recensamint" al celor care sint in situatia asta(...adecatelea au cu ce, au participat, dar s-au retras, nu mai vin, etc...)
in mod clar s-ar fi identificat/evidentiat elemente comune, care te-ar fi ajutat sa-ti raspunzi mai usor la aceasta chestiune/preocupare profunda; in mod clar sint destui care ar fi raspuns si la intrebari directe...
nu sint foarte sigur ca inteleg la care anume sens pentru "...binele tuturor..." te referi...
revenind la recomandarea catre contextul statistic, stim cam cite 1/8-uri on-road sint? (eu am...)...cite 1/8 truggy sint?...(eu am...)...deasemenea, 1/10 on-road IC, 1/10 touring electric, 1/12 electric, 1/28, 1/8 IC rally, 1/8 off-road, 1/10 crawler, 1/10 2wd si 4wd off-road electric, tii, ce de mai modele, cit pentru o echipa intreaga...
ani de zile am participat la cit de multe actiuni/concursuri rc am avut posibilitatea( ca si resursa de timp, ma refer ...)
in ultimii ani, doar, am incercat sa fiu spectator/observator discret la destule evenimente rc ...in momentul in care am fost involuntar martor, in repetate rinduri(cam... de fiecare data), la inimaginabile invective, injurii directe, m-am felicitat ca nu i-am adus "sa vada" si pe copiii din grupa pe care incerc sa o pregatesc: le respect parintii si increderea, si mai ales respect ideea ca in RC, ca si hobby cu pronuntate valente competitionale, nu trebuie sa regasim decit fair-play, corectitudine, etc. ...momentan nu cred ca in rc-ul competitional regasim majoritar aceste lucruri, ci, din pacate , foarte rar...
eu nu cred ca au neaparat probleme de logistica cei care nu mai vin la rc...
cred ca ar vrea, de exemplu, consecventa fara echivoc in respectarea programului initial al evenimentelor...
cred ca ar vrea consecventa in aplicarea regulamentelor...
cred ca ar vrea mai multa avizare la nivel de management sportiv competitional...
cred ca ar vrea programe orare respectate...
cred ca ar vrea ridicatori cu virsta peste 12 ani la termice...
cred ca ar vrea multe, etc. ...
sint convins ca ceva mai mult echilibru si ponderatie in a aprecia "cum a iesit" o reuniune sau alta...(adica evitarea osanalelor exagerate vis-a-vis de lucruri normale...)
sint prea multe de spus/scris, asa ca sint convins ca am putea regasi si asteptari nefondate...
oricum, felicitari pentru topic...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#10 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 09:37 AM

observ deja doi membrii care nu vin din cauza comportamentului nesportiv, injuraturilor ce poti fii auzite la concursuri.

Cred ca regulamentul ar trebui sa fie mai dur in ceea ce priveste reactiile pilotilor, limbajul, comportamentul pentru a adresa aceasta problema, adevarul e ca nu vreis a vii cu un copil de 5-10 sa il inveti modelism si sa auzi lumea cum isi baga si isi scoate.

Aceasta postare a fost editata de smk: 06 October 2011 - 09:38 AM

Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#11 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 06 October 2011 - 10:16 AM

Desi am cu ce sa vin la concurs, am si posibilitatea de a veni pana la Bucuresti/Cluj, mi‘e frica sa nu mi se opreasca masina intr‘o curba ramanand de‘a curmezisul blocand tot.. si apoi sa aud urari pentru toata familia.. (am citit mai sus ca nu se supara nimeni pe chestia asta, dar pana nu vad nu cred!) Si cum spunea si Vgeorge o clasa pentru Pro si o clasa pentru Incepatori ar fii binevenita.
In rest, totul mi se pare Ok.
Nu am 15 ani, am aproape 14 dar sper ca nu am ofensat pe nimeni cu acest post. Altfel rog un moderator sa‘l stearga.
Bafta! (Si Multumesc)
I reject your reality and substitute my own.
0

#12 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 06 October 2011 - 10:42 AM

Da, un regulament de bun simt exista dar trebuie APLICAT, indiferent de pilot...
Constat ca pana acum nu prea sunt comentarii asupra taxei de participare... Desi cred ca este cu siguranta o problema pentru multi piloti.
Mizzi, daca scriu pe aici de anumite clase, o sa lungim topicul forever... La onroad nici nu pun problema inca.
Vad pana acum ca multi nu participa de frica sa nu ramana cu "masina in drum" si sa incurce pe altu'...care bineinteles sa il injure.
Dragii mei, daca se intampla un caz nefericit ca cel enumerat mai sus, se numeste ghinion, degeaba ar injura si ala care, sa zicem, a fost incurcat. Problema ar fi doar in cazul in care este voita treaba.
Nu se pot face clase separate de incepatori si avansati, ca asa nu invatati nimic, si o sa fie haos pe pista sau mai rau, distruction derby. Nu vrem asta.
Vrem sa promovam automodelismul nu un gen de crash contest.
Exista niste reguli care trebuiesc respectate pe traseu, reguli pe care le invatati doar prin participare la competitii.
0

#13 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 06 October 2011 - 11:12 AM

Clasa STOCK 1/10 Electric 2wd a fost gandita special pentru INCEPATORI , chiar daca la ea mai alearga si oameni cu mai multa experienta,incet incet speram sa ramana dedicata noi venitilor.

Ce inseamna clasa stock pentru cei care nu stiu:

Masini electrice 1/10 tractiune 2wd indiferent de clasa
Motor IDENTIC, obligatoriu pe toate masinile - 20T capsulat - max 30km/h

A fost ales acest tip de motor fiindca este unul nu foarte rapid si este PERFECT pentru noii veniti in modelism si lumea curselor. La aceasta grupa puteti sa va insusiti calitatile de pilot si sa prindeti gustul curselor, mai ales ca veti fi inconjurat de noi veniti pe podiumul de conducere care va impartasesc trairile.

La aceasta grupa cerintele din inventar nu sunt mari, si sunt accesibile tuturor incat sa va simtiti pregatiti:

- 2 packuri NIMH-LIPO in functie de preferinte (minim 2 fiindca tot timpul trebuie sa ai 1 pregatita incarcata)
- Cateva piese de schimb dar nu ft multe deoarece la aceste viteze e greu sa strici ceva :)
- Chargerul de acasa
- Cateva scule in caz ca mai trebuie stranse surubelele

Propun deschis pe aceasta cale ca in clasa STOCK 1/10 2wd incepand cu 2012 sa mearga doar INCEPATORI (care dupa un X numar de etape sa treaca la o clasa superioara) !

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 06 October 2011 - 11:14 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#14 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 11:26 AM

reguli sint, exista...asa este, trebuie APLICATE; indiferent de CINE este vorba...s-ar putea, insa, sa fie o problema in CINE aplica regulile...
regulile se stiu...sau se presupune ca se cunosc...mai ales de catre cei care ajung, intimplator sau nu, sa coordoneze/sustina diverse evenimente/reuniuni/concursuri rc...
daca nu se stiu, avem/exista o problema...daca se stiu si nu se aplica din motive "colaterale" sau "indirecte", uite ca poate si d-aia nu mai ajunge lumea la concurs...???
as putea sa aduc in discutie si procedurile de start...sau lipsa de instruire/briefing catre ridicatori(neatingerea modelului cu 30 secunde inainte de start...etc.), dar iar riscam sa "stufosim" subiectul, in loc sa-l simplificam...
poate ca ar trebui sa pedalam pe ce TREBUIE, nicidecum pe ce NU TREBUIE...
sintem in vremea in care nu mai putem sa ne entuziasmam pentru simplul fapt ca SE INTIMPLA o reuniune sau alta, conteaza(pentru unii, chiar de multa vreme...) si mai ales CUM se fac anumite lucruri...
cine stie, poate ca in citiva ani vom putea merge la concursuri/reuniuni/evenimente rc fara sa mai riscam poluari fonice sau sincope in respectul interuman...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#15 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 01:11 PM

Vezi postareaDiesel, la 06 October 2011 - 10:42 AM, a spus:

Vad pana acum ca multi nu participa de frica sa nu ramana cu "masina in drum" si sa incurce pe altu'...care bineinteles sa il injure.
Dragii mei, daca se intampla un caz nefericit ca cel enumerat mai sus, se numeste ghinion, degeaba ar injura si ala care, sa zicem, a fost incurcat.


Nu am asistat la astfel de injuraturi, dar daca exista - de moment ce lumea vorbeste despre astfel de limbaj -, nu poti doar sa spui ca "degeaba ar injura si ala".

Adresarea de injurii / jigniri altui participant trebuie sanctionata prin eliminare la prima abatere. Nu-mi vine sa cred ca astfel de comportamente au fost tolerate.

Ma bucur ca pana acum am intalnit numai oameni de calitate si sper sa nu asist la manelizarea modelismului.
0

#16 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 06 October 2011 - 01:54 PM

Vezi postareasandrei, la 06 October 2011 - 11:12 AM, a spus:

Clasa STOCK 1/10 Electric 2wd a fost gandita special pentru INCEPATORI , chiar daca la ea mai alearga si oameni cu mai multa experienta,incet incet speram sa ramana dedicata noi venitilor.



Propun deschis pe aceasta cale ca in clasa STOCK 1/10 2wd incepand cu 2012 sa mearga doar INCEPATORI (care dupa un X numar de etape sa treaca la o clasa superioara) !



De acord sa se intample asta.Luam un exemplu vine un incepator si daca se va da cu cei renumiti si care au ceva ani de dat nu ii va ajunge in veci.Deoarece mereu lumea avanseaza si astfel un incepator nu va avea niciodata o satisfactie.Este doar o parere, o parere care cred ca ar fi bine venita printre incepatori.

Taxa de participare eu nu o vad ca fiind cea mai importanta problema.50ron mi se par acceptabili dar daca se depaseste deja aceasta valoare nu imi mai dau seama unde ar putea intra atatia bani.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 06 October 2011 - 01:58 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#17 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 01:59 PM

citat din vgeorge: "...O comparatie care as face-o cu ciclismul.Taxa de participare la un concurs in medie este de 50ron daca o platesti dinaine.In astia 50 de ron, intra si alimenele/energizzantele/fructele de la punctele de alimentare, intra si banul care il dau la arbitrii si la cei ce ajuta.De vreun an incoace la fiecare concurs primesti un premiu indiferent pe ce loc ai ajuns.De exemplu un tricou, o medalie (o bucata de palstic pe care scrie ceva si agatata de gat cu un tricolor) chestii care sa iti aminteasca ca ai fost acolo.Stiu ca nu pot compara ciclismul cu modelismul deoarce la un concurs de ciclism sunt de la 300 pana la 1500 de participanti dar sunt lucruri mici care fac multe schimbari in mentalilatea unui om..."


distinse domn...cu deosebita circumspectie as puncta ca, la alte sporturi, bunaoara ciclismul, in care partea competitionala presupune angrenarea unor diverse adjuvante(sustinatoare de efort, materiale tehnice specifice supuse unor restrictii/reglementari, etc.), beneficierea de diverse alimente/energizante/fructe sau alte lucruri NU "intra" in taxa de concurs, ele sint efectul unei activitati intense de marketing adiacent si de management competitional eficient din partea ORGANIZATORULUI, astfel incit aceste aparent numite "facilitati" sint efectul bugetarii competitiei in sine cu sustinere din contracte de publicitate sau sponsorizari...
acesta este un punct deosebit de sensibil, deoarece presupune implicatii destul de pragmatice in a porni la drum cu un astfel de proiect(ma refer la organizarea unei competitii sau administrareaa unei locatii asociate cu destinatie competitionala specifica...)
altfel spus, nu cred ca o expresie/materializare decenta unui concurs/locatie rc, bunaoara, ar putea fi fundamentata, nici macar pe pe termen lung, prin prisma constituirii bugetului respectiv MAJORITAR din taxa de concurs sau de acces la locatia respectiva...
inca de la inceput un astfel de proiect(concurs, campionat, locatie rc...) credem ca ar trebui gindit ca fiind integrat intr-o mult mai ampla activitate specifica in piata de profil, astfel ca bugetarea si materializarea lui sa NU fie dependente de puterea de plata momentana a targetului, recte a practicantilor de rc in cazul nostru, potentiali participanti(sau NU) la competitiile respective ce presupun taxe de concurs sau ACCES...
astfel, fundamentarea taxei de concurs ar deveni mult mai usoara, singura cerinta majora in acest aspect putind fi punerea de acord a disponibilitatii de plata a potentialilor participanti cu o cota rezonabila de participare dorita de organizator pentru evenimentul respectiv...ca, daca se obtine pe termen lung, de exemplu, o limitare cantitativa a numarului de participanti, respectiv oarecum aceiasi oameni(cam 7-8...) de fiecare data, nu cred ca ne incadram in ideea mai sus mentionata, in debutul topicului, de "...binele tuturor...".

bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 06 October 2011 - 02:02 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#18 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 06 October 2011 - 02:04 PM

@mizzone

Dami voie sa te contrazic.Din acea taxa pe care eu o platesc se cumpara si unele din alimente.Intradevar apa si energizantele sunt din partea unui sponsor insa, glucoza, bananele, ciocolata, restu sunt din taxa de participare.Stiu din surse sigure.Am facut doar o comparatie vrand sa subliniez ca ar trebuie ca fiecare participant la orice concurs, competitie sa primeasca o amintire de la acel eveniment.Cat costa o diploma de participare?o bratara de cauciuc personalizata? 5ron maxim.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#19 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2011 - 02:20 PM

Vezi postareavgeorge, la 06 October 2011 - 02:04 PM, a spus:

@mizzone

Dami voie sa te contrazic.Din acea taxa pe care eu o platesc se cumpara si unele din alimente.Intradevar apa si energizantele sunt din partea unui sponsor insa, glucoza, bananele, ciocolata, restu sunt din taxa de participare.Stiu din surse sigure.Am facut doar o comparatie vrand sa subliniez ca ar trebuie ca fiecare participant la orice concurs, competitie sa primeasca o amintire de la acel eveniment.Cat costa o diploma de participare?o bratara de cauciuc personalizata? 5ron maxim.

ideea pe care am expus-o eu spunea ca taxa de concurs nu poate asigura BUGETUL si INTREG registrul de facilitati prezente, pe de-o parte, sau ma rog, o cota importanta din bugetul acestei competitii...
si as mai puncta inca ceva in plus...:) ...o restrictie specifica cu caracter APARENT tehnic, bunaoara,ar avea menirea de a uniformiza un anume aspect tehnic, inlaturind, pentru concursul respectiv, eventuale inegalitati tehnice intre participanti... sa zicem ca la un concurs de ciclism nu poti participa decit daca ai spite galbene; daca trebuie sa le platesti, duce automat la un efort financiar cumulat taxei pentru concursul respectiv...acest lucru in mod cert nu poate avea ca rezultat in nici un caz cresterea numarului de ciclisti inscrisi la concursul respectivi, decit daca spitele galbene sint oferite gratuit de organizator...altfel, aceste restrictii "tehnice" nu sint decit jalnice artificii organizatorice de constituire a bugetului competitiei, in locul firestilor exercitii de marketing mai sus mentionate, ce au ca rezultat direct constituirea fireasca/normala a bugetului competitional prin cooptarea unor terti sustinatori, sponsori sau benefiaciari directi ai unei componente de expunere de imagine...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 06 October 2011 - 02:21 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#20 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 06 October 2011 - 02:41 PM

Vezi postareasandrei, la 06 October 2011 - 11:12 AM, a spus:

Clasa STOCK 1/10 Electric 2wd a fost gandita special pentru INCEPATORI , chiar daca la ea mai alearga si oameni cu mai multa experienta,incet incet speram sa ramana dedicata noi venitilor.

Ce inseamna clasa stock pentru cei care nu stiu:

Masini electrice 1/10 tractiune 2wd indiferent de clasa
Motor IDENTIC, obligatoriu pe toate masinile - 20T capsulat - max 30km/h

A fost ales acest tip de motor fiindca este unul nu foarte rapid si este PERFECT pentru noii veniti in modelism si lumea curselor. La aceasta grupa puteti sa va insusiti calitatile de pilot si sa prindeti gustul curselor, mai ales ca veti fi inconjurat de noi veniti pe podiumul de conducere care va impartasesc trairile.

La aceasta grupa cerintele din inventar nu sunt mari, si sunt accesibile tuturor incat sa va simtiti pregatiti:

- 2 packuri NIMH-LIPO in functie de preferinte (minim 2 fiindca tot timpul trebuie sa ai 1 pregatita incarcata)
- Cateva piese de schimb dar nu ft multe deoarece la aceste viteze e greu sa strici ceva :)
- Chargerul de acasa
- Cateva scule in caz ca mai trebuie stranse surubelele

Propun deschis pe aceasta cale ca in clasa STOCK 1/10 2wd incepand cu 2012 sa mearga doar INCEPATORI (care dupa un X numar de etape sa treaca la o clasa superioara) !


Asta inseamna ca pot sa ma dau cu stampede doar sa am motor 20t?
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#21 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 06 October 2011 - 03:30 PM

Vezi postareaSkRuLL, la 06 October 2011 - 02:41 PM, a spus:

Asta inseamna ca pot sa ma dau cu stampede doar sa am motor 20t?


Completare: in afara de MONSTER TRUCK si MASINI ONROAD :))
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#22 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 06 October 2011 - 10:15 PM

Hai s-o recunosc, nu am participat la concursuri din urmatoarele motive:
-mi-e frica sa nu ma fac de ris
-nu am masinile pregatite corespunzator fiindca nu am timp deloc sa ma mai ocup de ele (de fapt, nici nu am mai iesit de vreo 3 luni si ceva..)
-nu am experienta in pilotat, sunt dincolo de ce s-ar numi incepator (comparativ cu ce am vazut la multe concursuri)
-nu am multe piese de schimb in stoc si daca se strica ceva plec plingind :rofl:
-nu am mecanic, dar cred ca s-ar gasi cineva sa se ocupe de masina mea pentru reglaje etc.
-nu-mi prea permit costurile aferente unui concurs (set de cauciucuri de rezerva, piese pentru reparatii, piese tunning etc)
Taxa aceea de 50 lei e cel mai mic impediment care ma tine in tribuna.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#23 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 07 October 2011 - 12:29 AM

ma scuzati ca am mai putin de 15 ani si raspund

parerea mea este ca nu ne este defapt frica de ce se va intampla in cursa , ca ne facem de ras bla ,bla (asta fiind un factor minor)

Ne este frica pentru ca nu avem banii necesari reparari unui automodel in cazul in care se strica.
Asta este rezultatul unui sistem de salarii "bine pus la punct" , si a faptului ca noi romanii suntem toti "ca niste frati" si ne ajutam la nevoie , mai ales la revolte

Nu am fost la un eveniment de genul , si poate nici nu voi merge , dar am o intrebare.

Daca se strica masina unuia care sa zicem ca ar fi 40 de milioane si eu fac paguba de 20 , neintentionat , mi s-a oprit motoru-l , sau a scapat de sub control , si eu intru in acea masina , sau din parapete ricosez in ea , ma rog .. intelegi voi , eu sunt cel care plateste? (adica , saracu ala care a bagat 20 de milioane in masina, dar de unde era sa stiu ca atunci o unda magentica de pe luna/ din America bla bla , intra peste frecventa mea , si fac acel accident?
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#24 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 07 October 2011 - 12:46 AM

Vezi postareaMarinMircea, la 07 October 2011 - 12:29 AM, a spus:


Ne este frica pentru ca nu avem banii necesari reparari unui automodel in cazul in care se strica.
Asta este rezultatul unui sistem de salarii "bine pus la punct" , si a faptului ca noi romanii suntem toti "ca niste frati" si ne ajutam la nevoie , mai ales la revolte


Daca ai bani sa cumperi automodelul x ai bani si de piese, este mult 20-30 de lei cat costa o bascula ? Ce am ingrosat este partea pe care nu o inteleg, cred ca te-ai uitat la prea mult filme din seria "Planeta maimutelor"


Vezi postareaMarinMircea, la 07 October 2011 - 12:29 AM, a spus:


Daca se strica masina unuia care sa zicem ca ar fi 40 de milioane si eu fac paguba de 20 , neintentionat , mi s-a oprit motoru-l , sau a scapat de sub control , si eu intru in acea masina , sau din parapete ricosez in ea , ma rog .. intelegi voi , eu sunt cel care plateste? (adica , saracu ala care a bagat 20 de milioane in masina, dar de unde era sa stiu ca atunci o unda magentica de pe luna/ din America bla bla , intra peste frecventa mea , si fac acel accident?


Masina de 40 de milioane are putine sanse sa se strice mai ales din punct de vedere mecanic pentru ca este facuta special pentru concurs.

Nu ai cum sa faci paguba jumatate din valoarea masinii, nici daca ii dai foc.

Iar cu partea ingrosata.... Chiar cred ca esti fan inrait "Planeta maimutelor", nu te jignesc cu nimic aici, si eu sunt fan.


Draga Mircea, iti zic sincer ca vorbesti fara cap, un automodel de competitie este mai rezistent decat un Savage.


Parerea mea este ca oamenii nu vin la competitii din cauza mentalitatii (se stie cu este).
Fan Nokia.
0

#25 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 07 October 2011 - 07:30 AM

Pai exact deaia am si zis "Daca ar fi" + ca am sters eu fara sa-mi dau seama o parte ...

si nu ma refeream la 30-40 lei , ci la upgrade-uri ,unde aproape sigur depasesti vre-o 50 pe piesa :pardon:

Atat am avut de zis .

Stima , Marin Mircea
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#26 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 07 October 2011 - 08:01 AM

Vezi postareaMarinMircea, la 07 October 2011 - 07:30 AM, a spus:

Pai exact deaia am si zis "Daca ar fi" + ca am sters eu fara sa-mi dau seama o parte ...

si nu ma refeream la 30-40 lei , ci la upgrade-uri ,unde aproape sigur depasesti vre-o 50 pe piesa :pardon:

Atat am avut de zis .

Stima , Marin Mircea


Modelele de competitie vin cu upgrade-uri, nu trebuie sa mai bagi altele sau daca mai trebuie foarte putin. Aceste masini nu sunt ca cele pentru joaca care mai necesita o caruta de piese rpm pentru a fi rezistente, oricum vad ca nu pricepi.
Fan Nokia.
0

#27 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2011 - 08:21 AM

Scuze ca ma bag ca incepator dar ce se intimpla in Romania inca ne poate aduce mici bucurii. Citesc forumul acesta de mai mult de un an si jumatate si constat ca la noi totul este inca la nivel de hobby, vine lumea se da cu masina, se distreaza, mai schimba citeva idei. Cind vor aparea sponsorii cu adevarat atunci totul va deveni o mini Formula 1. Atunci adio acces liber la pista, adio participare la concurs fara sa cotizezi la clubul x sau y, adio participare doar pentru distractie. Nu mai pun ca pe pista vor intra numai piloti cu masini performante si daca nu vei avea suficienti bani vei sta la gard si te vei da cu masina pe maidanul de alaturi privindui pe altii cum se dau pe pista. Cit despre taxa de participare 50 de lei ii cheltuie un copil intr-o saptamina pe trei prostii la fast food. Defectiunile si accidentele apar oricind si oriunde nu doar pe pista si la fel de rau te vei simti cind vezi "copilul schilodit". Inca mai este distractie, se leaga prietenii, miza e doar prestigiul nu si banii, orice incepator poate participa, orice masina poate intra pe pista, ............................ Cerinte minime - sa vrei sa participi si sa ai o masina care se misca, dar aceaste cerinte ca orice altceva din viata noastra vor deveni istorie in scurt timp pentru ca dracusorii $ si € au coada adinca bagata in acest sport.

Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 07 October 2011 - 08:22 AM

0

#28 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 07 October 2011 - 09:24 AM

Vezi postarealamav4, la 07 October 2011 - 08:01 AM, a spus:

Modelele de competitie vin cu upgrade-uri, nu trebuie sa mai bagi altele sau daca mai trebuie foarte putin. Aceste masini nu sunt ca cele pentru joaca care mai necesita o caruta de piese rpm pentru a fi rezistente, oricum vad ca nu pricepi.



Lamav nu vreau sa ma cert , dar nu ai spus nimic de upgrade-uri deja venite din fabrica la masina (Adica masina stock defapt) , si am inteles foarte bine , tu esti cel care nu a inteles ca eu am inteles...
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#29 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 07 October 2011 - 09:25 AM

Vezi postareaMischu LTB, la 07 October 2011 - 08:21 AM, a spus:

Scuze ca ma bag ca incepator dar ce se intimpla in Romania inca ne poate aduce mici bucurii. Citesc forumul acesta de mai mult de un an si jumatate si constat ca la noi totul este inca la nivel de hobby, vine lumea se da cu masina, se distreaza, mai schimba citeva idei. Cind vor aparea sponsorii cu adevarat atunci totul va deveni o mini Formula 1. Atunci adio acces liber la pista, adio participare la concurs fara sa cotizezi la clubul x sau y, adio participare doar pentru distractie. Nu mai pun ca pe pista vor intra numai piloti cu masini performante si daca nu vei avea suficienti bani vei sta la gard si te vei da cu masina pe maidanul de alaturi privindui pe altii cum se dau pe pista. Cit despre taxa de participare 50 de lei ii cheltuie un copil intr-o saptamina pe trei prostii la fast food. Defectiunile si accidentele apar oricind si oriunde nu doar pe pista si la fel de rau te vei simti cind vezi "copilul schilodit". Inca mai este distractie, se leaga prietenii, miza e doar prestigiul nu si banii, orice incepator poate participa, orice masina poate intra pe pista, ............................ Cerinte minime - sa vrei sa participi si sa ai o masina care se misca, dar aceaste cerinte ca orice altceva din viata noastra vor deveni istorie in scurt timp pentru ca dracusorii $ si € au coada adinca bagata in acest sport.


Cuvinte sfinte graiesti :pardon:
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#30 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2011 - 09:30 AM

Vezi postareaMarinMircea, la 07 October 2011 - 12:29 AM, a spus:

Daca se strica masina unuia care sa zicem ca ar fi 40 de milioane si eu fac paguba de 20 , neintentionat , mi s-a oprit motoru-l , sau a scapat de sub control , si eu intru in acea masina , sau din parapete ricosez in ea , ma rog .. intelegi voi , eu sunt cel care plateste? (adica , saracu ala care a bagat 20 de milioane in masina, dar de unde era sa stiu ca atunci o unda magentica de pe luna/ din America bla bla , intra peste frecventa mea , si fac acel accident?


Nu cred ca s-a decontat niciodata vreo piesa, deci nu va mai faceti griji d-astea. Pilotii care vin din spate trebuie sa te ocoleasca , daca intra in tine este vina lor, daca cumva tu intrii in ei tot nu o sa se intample nimic ... aia e se mai intampla.

Cei care nu au participat v-as spune sa incercati odata sa participati si vedeti cum e... s-ar putea sa va placa.
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro