Modelism - RHC Forum: pareri despre combustibil - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

pareri despre combustibil care e mai bun

#91 Useril este offline   cez 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 18-July 05

Postat 01 March 2007 - 09:12 AM

raisa, la 1 Mar 2007, 08:54, a spus:

Pe combustibil scrie concentratia de nitro , etc si ca-i pentru auto sau pentru aero , etc ... toate merg la toate sunt la fel , ce te face sa crezi ca un 20% nitro pentru aero (zis de ei) nu merge la auto ? ba e acelas lucru ; ce motorul de auto e altfel decat cel de aero ? tot un piston si biela ...., etc are !

eu stiu ca cel de aero contine mai mult ulei fata de cel de auto.
personal am incercat 10% aero pe un buggy cu motor de 3.5 si acesta se incalzea foarte tare.
0

#92 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 09:36 AM

Pai uite-te la concentratie !

Si eu am tot un motor de 3.5 cc si folosesc combustibil cu 20% ulei si pot sa spun ca dupa un rezervor de mers (in toate felurile) abia frigea putin , dar in nici un caz nu-ti lua pielea de pe maini !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#93 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 09:47 AM

Raisa vorbesti total eronat . E cum ai zice ca benzina Premium e la fel cu cea fara plumb sau super plus ca tot in rezervor ajunge, eventual e la fel cu motorina.

Un motor de auto are are aceasi principiu de functionare cu cel de aero numai ca merg la regimuri total diferite .... etc. Combustibilul de aero este diferit de cel de auto.Contine toate ingredientele intr-o alta proportie(nitrometan,metanol,ulei de ricin sau ulei sintetic) iar la Morgan Fuel cel de auto are si aditivi (after run).

Nu mai da sfaturi daca nu sti despre ce e vb !!!

Aceasta postare a fost editata de bogdanut: 01 March 2007 - 09:48 AM

0

#94 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 09:50 AM

Da, pentru auto are cam 10-15 % ulei si pentru aero intre 14-18 % ; sa vad gradul de ungere , poate incerc si eu cu 15 % , dar cu 20% nu am avut probleme !
O sa incerc ceva intre 15-20 % , dar sa testez gradul de ungere sa vad ceva optim .

Cu nitro se forteaza motorul , eu neavand nitro in combustibil nu l-am fortat si poate ca din cauza asta nu mi s-a incalzit, cu toate ca in turatie crestea fara probleme .
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#95 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 09:52 AM

Bogdanut , eu iti arat pe masina mea , deci din
experienta !

Si eu ca aditiv after run ii bag ulei dupa cursa in carb (cateva picaturi) si trag de cateva ori la sfoara !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#96 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 09:56 AM

Nitro se adauga in combustibil pt oxigenarea arderii ,daia este un motor mai puternic cu mai mult nitro.Motorul tau poate sa fie rece din cauza ca este f bogat amestecul. Iti pot arata motor fara nitro, mult mai incins decat unu cu 33% nitro. Nitro dupa parerea mea ajuta intr-un anumit procentaj la racirea motorului.
0

#97 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 09:59 AM

After run e un ulei special, nu orice fel de ulei si se pune in capul pistonului pe la bujie nu prin carburator.
0

#98 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 10:02 AM

Carburatorul meu e reglat din fabrica (nu st cum il regleaza ei , consuma foarte putin un rezervor de 100-125 cred in aproximativ 20-30 min; toti mi-au spus ca e foarte economic).

Cu acelas combustibil pe care il folosesc am pornit si un Raduga care dupa cateva secunde prajeai orice pe el , inclusiv pe esapament , dar la masina n-am avut probleme, dar si radiatorul din capul chiulasei e mult mai mare dacat la raduga !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#99 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2007 - 10:02 AM

raisa, la 1 Mar 2007, 09:52, a spus:

eu iti arat pe masina mea , deci din
experienta !

he he si eu am un amic care a pus motorina in cielo vreo 5 litri si dupa a facut plinu cu benzina,ce e drept a mers dar asta nu inseamna ca merge si cu motorina
0

#100 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 10:05 AM

After run daca il pun cum spui tu ar trebui sa dau jos bujia de fiecare data si eu cred ca daca il bag prin carburator va proteja tot mecanismul motor nu numai pistonul si cilindrul !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#101 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 10:08 AM

Spre deosebire de amicul tau Flo234 eu nu am amestecat combustibilii ci am pus numai din cel pe care il folosesc eu !

Faceti cum vreti ! eu va spun ca merge si asa ! ba mai mult va si demonstrez !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#102 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 10:10 AM

Bine, asteptam cu nerabdare :) :) :D
0

#103 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2007 - 10:19 AM

fiecre cu ce vrea daca toata lumea merge cu auto tu mergi cu aero nu zic nu poate ti-e mai usor asa dar nu degeaba este combustibil de aero si combustibil de auto....intradevar merge cum,a zis si bogdanut, la tine este o chestie de reglaj care ii permite sa nu se incinga.....Partea cu after run nu se face nici ca unu nici ca altu ba chiar in amandoua feluri cei putin cei de la traxxas asa recomanada si pe carburator si pe bujie

Atentie mare toti incepatorii nu va luati combustibil de aero ca este mai ieftin si ca ati auzit voi ca merge si ala....Mergeti cu combustibil auto ca de aceea avem combustibil de auto.....poate nu se simte o diferenta momentan dar pe termen lung veti plange dupa motorul vostru

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 01 March 2007 - 10:21 AM

0

#104 Useril este offline   tiziku1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 222
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 01 March 2007 - 11:14 AM

Acum ceva vreme a mai fost o discutie asemanatoare in care rolul nitrometanului in combustibil a fost explicat f. bine. Un motor cu nitrometan este un motor fericit deoarece nitrometanul dezvolta o energie mai mare si caldura mai putina.
0

#105 Useril este offline   cez 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 18-July 05

Postat 01 March 2007 - 01:33 PM

raisa, la 1 Mar 2007, 10:08, a spus:

Spre deosebire de amicul tau Flo234 eu nu am amestecat combustibilii ci am pus numai din cel pe care il folosesc eu !

Faceti cum vreti ! eu va spun ca merge si asa ! ba mai mult va si demonstrez !

eu cred ca tu esti exceptia ce intareste regula :lol:
0

#106 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 02:43 PM

Nitrometanul are rol de creste puterea motorului si imbunatatii lucru mecanic dar nu si de prelungire a vietii ! Are rol oxidant la fel ca NOS -ul pentru motoare mari , tot celule de oxigent adauga in combustibil numai ca ala e gaz .

Apropo de concentratia de ulei , pe tower este un combustibil cu 18% ulei !

Dar oare de ce nu se incinge motorul meu ? o fi prost reglat din fabrica :lol: ?

Lasa ma sa mearga la mine , si va spun eu la cate rezervoare a crapat (vorba aia ma joc o zi intreaga aproape gratis) !
Voi cumparati special pentru auto, ce pe ei ii doare mana sa scrie auto sau aero pe eticheta !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#107 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 03:31 PM

Toate motoarele vin din fabrica cu reglejele pt rodajul motorului.Dupa ce sa rodat se schimba setarea deci e clar ca nu te pricepi deloc. Continua sa o iei pe calea ta ,noi pe a noastra si totzi vom fi fericitzi. :lol:

Daca vrei sa faci ca noi intelege ce ti se spune.Motorul tau merge probabil la jumate din performantza lui.
0

#108 Useril este offline   Axu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 460
  • Inregistrat: 17-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 01 March 2007 - 05:09 PM

@raisa
nu prea vad rostul discutiei tale. Daca crezi ca motorul tau o sa supravietuiasca o venicie te inseli. Temperatura optima de fuctionare este in jurul valorii de 100 de grade. Daca tu rulezi cu mult sub aceasta temperatura ai la fel de multe sanse sa-l termini ca si in cazul in care il supraincalzesti.
Si oricum la preturile la care au ajuns unele motoare sunt deja consumabile si ele nu trebuie sa te tina 100 de ani.
Ceva nu-i bine oricum!
0

#109 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1547
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 01 March 2007 - 05:10 PM

AUTO vine cu % mai mic de ului de cit AERO.
HELI are mai mult ulei de cit AERO.
Navo e similar cu AUTO.
AUTO20% are mai mult ulei de cit AUTO16% sau AUTO 25% sau AUTO 30% sau Auto cu 35% Nitro.
AUTO20% e preponderent pentru OFF road si restul ON road.
Pentru cei care doresc ulei mai mult sau nitro mai mult este de cumparat legal si in Romania.
Mai sint carburanti americane care folosesc un amestec de ricin si sinthetic.
In general spus, daca are ulei Ricin insemnea usura la motor mai mare.
Amestecurile cu ulei sinthetic au MULT mai putin % ulei de cit cele cu ulei ricin.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#110 Useril este offline   raisa 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 07-January 07

Postat 01 March 2007 - 05:53 PM

Normal ca o sa merg incontinoare pe combustibilul meu pentru ca il consider mai bun ca cel de pe piata , iar temperatura motorului se apropie de 100 grd asta sigur, iar spuneti ca uleiul sintetic e mai bun ? atunci de ce in cartea motorului meu scrie sa se mearga pe combustibil cu ulei de ricin sau amestec de ricin cu sintetic ? oare nu stie fabricantul (SIN YIH - made in japan) ce zice ?
Am bagat degetul in tornado 20 % , am frecat intre 2 degete si apoi in combustibilul meu si am constatat ca la al meu ungerea incepe mult mai rapid si tine mai mult !

Uleiul de ricin e scump , deasta se folosesc sintetici, la 5 litri nu conteaza dar la cateva tone cat produc ei conteaza !

Iar motorul meu nu merge la jumatate din capacitate asta garantat , pentru ca am avut si tornado inainte; singura diferenta , avea o plecare de pe loc mai puternica , atat !

Combustibilul meu nu da performante motorului dar timpul de viata sigur il prelungeste ; si voi reveni cu acest topic dupa ce va ceda motorul si va voi spune la cate rezervoare a tinut !
Nu tot ce zboara se mananca !
0

#111 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 07:52 PM

Va rog sa nu il contraziceti pe raisa , se pare ca e un adevarat profesor. Am invatzat de la el o noua metoda: verificatul combustibilului cu degetul !!! :lol: :lol: :lol:

Daca mai marele producator de motoare Sin yih de care toata lumea a auzit spune ca trebuie asa ,apoi asa e!!! Va rog frumos inca o data sa nu faceti altfel decat zice raisa.Riscatzi sa stricatzi motoarele si cine stie cand mai gasitzi.:D

Misto 1 martie.Oare cum o sa fie de 1 aprilie?
0

#112 Useril este offline   Picco2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 28-December 04

Postat 01 March 2007 - 07:56 PM

" Am bagat degetul in tornado 20 % , am frecat intre 2 degete ....."

De ce nu incerci si cu alte extremitati mai sensibile ???

Aceasta postare a fost editata de Picco2: 01 March 2007 - 07:57 PM

0

#113 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 01 March 2007 - 08:00 PM

...mda cealalta extremitate mai sensibila o ia intre 2 degete si tot asa toata ziua..... :rolleyes


Da poate sa si deguste poate are gust de coniac la ce culoare are.5 litri de coniac avere nene la numai 50 euro sau cat e bidonul de tornado.

Si dupa astea o gura de ulei de ricin sa prinda bine la burtica. :lol: :lol: :lol::

Aceasta postare a fost editata de bogdanut: 01 March 2007 - 08:03 PM

0

#114 Useril este offline   Picco2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 28-December 04

Postat 01 March 2007 - 08:03 PM

Sa nu intelegi gresit, extremitate nu este piciorul !
0

#115 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 01 March 2007 - 08:20 PM

raisa, la 1 Mar 2007, 18:53, a spus:

am frecat intre 2 degete si apoi in combustibilul meu si am constatat ca la al meu

...e vorba de cele doua degete mari de la picoare?! :lol: ....ca daca ai frecat intre ele, ustura rau al dracu zona respectiva!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#116 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2007 - 10:09 PM

raisa asa de curiozitate cat dai tu pe ala de aero care este diferenta de pret pana la urma.......nu de lata dar vad ca te lupti cu un forum intreg care iti zice dreapta si tu zici stanga
0

#117 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:BucureČ™ti, Romania

Postat 01 March 2007 - 10:20 PM

Voi nu ati inteles. Omu' vrea sa-l apuce batranetile cu motorul ala in buna stare.
Frate, pune-i numai ulei de ricin si putina tuica de prune ca are mai putine grade si nu se mai uzeaza deloc. :lol: :lol: :D :lol:
0

#118 Useril este offline   Muerte 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 01 March 2007 - 11:08 PM

Ma raisa da daca tot vrei sa ti masina aia o eternitate lasa-l dreaq de combustibil leaga masina cu sfoara si o tragi dupa tine asa faci economie la combustibil ,la baterii ...gandeste-te o gramada de bani :()
0

#119 Useril este offline   Mamut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 18-September 04

Postat 06 March 2007 - 05:52 AM

bogdanut, la 1 Mar 2007, 10:47, a spus:

Combustibilul de aero este diferit de cel de auto.Contine toate ingredientele intr-o alta proportie(nitrometan,metanol,ulei de ricin sau ulei sintetic) iar la Morgan Fuel cel de auto are si aditivi (after run).
.......
After run e un ulei special, nu orice fel de ulei si se pune in capul pistonului pe la bujie nu prin carburator.

Deci hai sa ne intelegem putin... Arata-mi, te rog, unde scrie ca in Morgan e ulei after-run, ca eu nu te cred! After-run oil se intelege ca il bagi in motor DUPA ce ai incheiat ziua de distractie.
Nu mai generaliza tu procedurile ca nu esti doctor in ale termicelor, mai ales ca de ceva vreme nu esti posesor de termica. Flo234 are dreptate, cei de la Traxxas sugereaza sa pui after-run si in carburator, ca sa nu se infunde(mi s-a intamplat).

NITROMETANUL ajuta la cresterea performantelor, dar nu si a temperaturii (cel mai probabil scade temperatura) !!! Ai nitro mai mult, motorul este fortat DAR lucreaza la temperatura sub limita(exceptie cursele, unde fortezi motorul la maxim) !!!
Cu Magnum m-am chinuit f tare deoarece se incalzea motorul extrem de mult si cu greu il tineam cat de cat la 140-150 de grade celsius(135 maxim recomandat) si nu fugea pe masura. Cu Morgan s-a schimbat treaba, temp OK, performante net superioare.

@raisa:
De unde sti in ce temperatura lucreaza motorul? ai termometru? In carte nu scrie si intre ce limite de temperatura trebuie sa lucreze motorul(lucru esential de stiut)? Nu baga mana in foc ca uleiul de ricin e mai scump decat cel sintetic. In ambele cazuri, la producatori mari se folosesc uleiuri foarte bune, de acolo si pretul mare. Ia verifica de curiozitate care este REALA diferenta intre cele 2 tipuri de ulei si mai vezi ce fel de ulei foloseste Morgan.
Daca tu esti fericit cu cmbustibilul tau, e bine, dar nu mai stresa lumea. La majoritatea motoarelor este sugerat procentajul de nitro, ex:"REQUIRES: Fuel: Car blend fuel with 20% nitromethane content" sau "REQUIRES: Car blend nitromethane fuel with 10-30% nitromethane content, 20% nitro content recommended as starting point"
De ce sa ma apuc eu sa reinventez roata? Atata zice? Atata ii dai. Citatele de mai sus sunt de la producatorul OS MAX, care ESTE producator de motoare!

Aceasta postare a fost editata de Mamut: 06 March 2007 - 12:57 PM

Traxxas Revo 3.0, Xray XT8, Baja 5B, Trinity NOW
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
0

#120 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 06 March 2007 - 08:21 AM

Mamut, la 6 Mar 2007, 06:52, a spus:

Cu Magnum m-am chinuit f tare deoarece se incalzea motorul extrem de mult si cu greu il tineam cat de cat la 140-150 de grade celsius(135 maxim recomandat) si nu fugea pe masura. Cu Magnum s-a schimbat treaba, temp OK, performante net superioare.

????
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro