Modelism - RHC Forum: reglaj/trimaj avion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

reglaj/trimaj avion

#1 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 02 May 2022 - 04:42 PM

Salutare,
Desi nu mai sunt chiar incepator in aero intampin o problema cu un avion, s ar putea spune si de fitze EF, dar asta e alta idee. La anterioarele benzinare din posesie a fost destul de simplu de centrat/echilibrat/trimat. CG unde il da producatorul 2 3 clickuri si aia e. La acest minunat EF Extra 300 91' am respectat acelasi parcurs, CG static, atat cu sfoara cat si electronic, fix la fel, balans stg-dr, ok, apoi treci la partea de zbor. Ridici avionul zbor orizontal, acceleratie 1/2 si constati ca avionul cade fix in bot (generic vorbind), pun 12 clickuri pe tras sa echilibrez avionul sa zboare orizontal, deci prima etapa incheiata.Treci la zbor pe spate si la cel la 45, aici la zbor pe spate avionul urca deci se considera a fi greu de coada ca si comportament.Asadar dupa cum vedeti am doua contradictii, zbor pe fata fara trim pare greu de bot, zbor pe spate pare greu de coada.
Am zis ca e ceva in neregula cu unghiurile avionului.Le am verificat pe toate, aripa si stab orizontal, 0, deci aproximativ cum erau si in fisa tehnica venita cu avionul. Firewall la fel, 0, doar spre dr 2.5 gr dc imi aduc aminte.
Ce sa ii fac sa zboare cum trebuie acest avion?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0