Multumesc Lajos pentru informatii.
Am ceva experienta de ani buni cu motoarele termicele, dar nu am avut pina acum posibiltatea sa incerc unul eu singur , in 4T.
Dupa cum spuneam am incercat cam toate posibilitatile care mi-au trecut prin cap, si am ajuns intr-un punct mort, eu,cred ca nu si motorul.
Motorul este unul tip auto, cu pull-starter, deci ar trebui sa porneasca cam pe la primele sfori!!!!! Cap. 4.41 cm3.
Ce nu am incercat a fost sa maresc tensiunea pe bujie, mi-a fost frica sa nu o ard, deoarece aveam numai una si nu se potriveste filetul ei cu cele pe care le am pt. 2T. Este posibil ca bujia sa poata fi stinsa de combustibil, la asta m-am gindit si eu, dar am una singura ca sa pot face experimente.....
In alta ordine de idei motorul este in garantie 2 ani si doream sa fiu sigur ca am incercat toate posibilitatile pentru pornirea lui, pina sa il trimit frumusel de unde l-am luat.
De la Service am primit urmatorul e-mail, asta daca intereseaza si pe altii, daca se lovesc de probleme cu motoarele in 4T:
-------------------------------------------------------------------------------
Dear Valued Customer:
Thank you for your Email.
If a model engine has good fuel, good compression, and a good glow plug, it will
fire and run if it's set up correctly. Not starting is usually due to
over-priming or under-priming. Four-stroke engines usually require more priming
to get started than do two-stroke engines. We usually prime 4-stroke engines
until we can hear fuel being 'spit' from the exhaust port. Apply the glow plug
ignitor, and the engine will usually fire and run.
If you believe the engine to be defective, it can be sent to us for inspection.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Aceasta postare a fost editata de leo: 04 June 2003 - 12:41 PM